Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Δέσποινα Βανδή βρέθηκε χθες βράδυ στα γενέθλια του καλού της φίλου, Κώστα Σκουλικαράκη. Η τραγουδίστρια έκλεψε τις εντυπώσεις, καθώς επέλεξε να φορέσει ένα μίνι μαύρο φόρεμα με αποκαλυπτικό μπούστο, ποζάροντας στην αγκαλιά του συντρόφου της, Βασίλη Μπισμπίκη, μαζί με τον εορτάζοντα. Η τραγουδίστρια και ο ηθοποιός είναι αχώριστοι και πολύ συχνά ανεβάζουν κοινές τους φωτογραφίες στα social media. Η φωτογραφία που ανέβασε στα stories της η Δέσποινα Βανδή από τη νυχτερινή τους έξοδο Μπισμπίκης για Βανδή: «Είμαι ευτυχισμένος, είμαι ερωτευμένος, περνάω μια πολύ ωραία φάση στη ζωή μου» Ο Βασίλης Μπισμπίκης και η Δέσποινα Βανδή είναι ένα από τα πιο ερωτευμένα ζευγάρια της εγχώριας show biz. Το ζευγάρι πλέον κυκλοφορεί και δεν κρύβει τον έρωτά του. Ο ηθοποιός πριν από μερικούς μήνες είχε μιλήσει στο περιοδικό «Down Town» τόσο για τη διάσταση που έχει στα media η προσωπική του ζωή όσο και την ίδια τη Βανδή και τη σχέση που έχουν μεταξύ τους. Σε ερώτηση για το αν έχει αλλάξει η ζωή του, τους τελευταίους μήνες, μετά τη δημοσιοποίηση της σχέσης του με τη Δέσποινα Βανδή, ο Βασίλης Μπισμπίκης είχε απαντήσει: «Πάρα πολύ. Ήταν μεγάλη αλλαγή γιατί η Δέσποινα προέρχεται από έναν άλλο κόσμο», προσθέτοντας πως κατάφερε να συμβιβαστεί με τη δημοσιότητα: «Τώρα είμαι σε φάση που το παρατηρώ και αρχίζω κάπως να χαλαρώνω. Με τους ανθρώπους κυρίως χαλαρώνω γιατί είχα εκνευριστεί πάρα πολύ με τους δημοσιογράφους που με κυνηγούσαν». Αναφορικά με το τι τον έκανε να την ερωτευτεί, ο ηθοποιός είπε: «Είναι φοβερός άνθρωπος. Είναι πολύ ειλικρινής, με βάθος που δε λειτουργεί με στερεότυπα. Είναι πάρα πολύ έξυπνη, έχει τρομερό χιούμορ, είναι ανοιχτόμυαλη και κυρίως έχει μια ψυχική ζεστασιά – αυτή κυρίως: η σύνδεση που έχω με την ψυχή της».
Η Δέσποινα Βανδή στο πλευρό του Βασίλη Μπισμπίκη με μαύρο μίνι φόρεμα
Ιωάννα Τούνη: Όσοι έχουν πρόβλημα με μία έγκυο που εμφανίζει την κοιλιά της, στροφή και σε άλλο προφίλ
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] H Ιωάννα Τούνη τις τελευταίες ημέρες βρίσκεται στο Μιλάνο με τη παρέα της για την Εβδομάδα Μόδας και δημοσιεύει συνεχώς εικόνες από τη διαμονή τους. Ωστόσο, στην τελευταία φωτογραφία που ανέβασε, η instagrammer φάνηκε ενοχλημένη με κάποια σχόλια που της στέλνουν, επειδή εμφανίζει την κοιλιά της κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της. Πιο συγκεκριμένα, η Ιωάννα Τούνη έγραψε: «Τσουπ! Παντού ξεπετάγεται μια κοιλίτσα. Όσοι προσβάλλονται/ έχουν πρόβλημα με την εικόνα μιας εγκύου που εμφανίζει την κοιλιά της, στροφή και σε άλλο προφίλ». Η instagrammer διανύει τον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της, έχοντας στο πλευρό της τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, ο οποίος ανυπομονεί εξίσου για τη γέννηση του γιου τους. Σε μία πρόσφατη ανάρτηση στο Ιnstagram η Ιωάννα Τούνη παρατήρησε τις αλλαγές στο σώμα της και δεν μπορεί να πιστέψει πόσο έχει φουσκώσει η κοιλιά της: «23 weeks pregnant – Και η κοιλιά μου μεγαλώνει κάθε μέρα ολοένα και παραπάνω! ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ».
Λάουρα Νάργες: Συγκινημένη και με δάκρυα στα μάτια πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο! (Βίντεο)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Δάκρυα χαράς για την παρουσιάστρια! Την ομορφότερη περίοδο στη ζωή τους διανύουν η Λάουρα Νάργες και ο Χρήστος Σαντικάι καθώς έγιναν γονείς για πρώτη φορά γονείς! Σήμερα Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου, η νεαρή μανούλα πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο και μαζί με τον σύντροφο της και γνωστό τραγουδιστή μίλησαν στις κάμερες για το χαρμόσυνο γεγονός, της γέννησης του γιου τους. «Είναι η μέρα που θα πάμε σπίτι, ξεκινάει κι επίσημα ένας πολύ σημαντικός, όμορφος, νέος κύκλος στη ζωή μας. Είμαστε μια μικρή οικογένεια, το θέλαμε τόσο πολύ», ανέφερε συγκινημένη η Λάουρα Νάργες. Και στη συνέχεια με δάκρυα στα μάτια πρόσθεσε: «Ανυπομονούσα γι’ αυτό το ρόλο, της μαμάς και είμαι απλά πάρα πολύ ευτυχισμένη. Όταν κράτησα το παιδί μου στην αγκαλιά, τρελάθηκα». Δείτε το βίντεο: Πηγή: showbiz.cyprustimes.com
Μιχάλης Σοφοκλέους: Θα κλάψετε με το τρολάρισμα του στην Σοφία Χατζηπαντελή! (Βίντεο)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] «Μεταμορφώθηκε» σε Σοφία Χατζηπαντέλη και σκόρπισε γέλιο! Θα κλάψετε με το τρολάρισμα του ηθοποιού! Το διεθνούς φήμης μοντέλο και guest κριτή του ριάλιτι μόδας και ομορφιάς, μιμήθηκε ο παρουσιαστής της βραδινής, σατιρικής εκπομπής του ANT1, “Casa De Mikel”, στο επεισόδιο που προβλήθηκε το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου. Ο Μιχάλης Σοφοκλέους μεταμφιέστηκε σε Σοφία Χατζηπαντελή καθώς αναμφισβήτητα αποτελεί μέχρι στιγμής το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο της φετινής τηλεοπτικής σεζόν, για τον εκρηκτικό της χαρακτήρα αλλά και τις ατάκες που λέει στα μοντέλα και στους υπόλοιπους κριτές του GNTM! Δείτε το βίντεο: Πηγή: showbiz.cyprustimes.com
Γωγώ Αλεξανδρινού: Το μήνυμα της στην Ελένη Φουρέιρα! «Eίσαι εδώ ακόμη και όταν λείπεις» (Βίντεο)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η παρουσία της στην Πορεία Υπερηφάνειας και το μήνυμα της στην τραγουδίστρια! Το παρών της άλλη μια φορά έδωσε στην Πορεία Υπερηφάνειας που πραγματοποιήθηκε χθες Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου στo Δημοτικό Κήπο Λευκωσίας, η Γωγώ Αλεξάνδρινου. Μετά από δύο χρόνια απουσίας λόγω πανδημίας, διεξήχθη η εκδήλωση Cyprus Pride στέλνοντας το πιο ηχηρό μήνυμα υπέρ της διαφορετικότητας και διεκδικώντας το δικαίωμα γάμου για όλους, χωρίς διακρίσεις. Με το σύνθημα «Γάμος για ούλλους» πλήθος κόσμου συμμετείχε στην εκδήλωση, ανάμεσα τους και γνωστά πρόσωπα από τον χώρο των media και όχι μόνο. Είναι ευρέως γνωστό πως η Γωγώ Αλεδανδρινού στηρίζει με κάθε δυνατό τρόπο την Accept ΛΟΑΤΙ Κύπρου, με κάθε τρόπο! Έτσι και χθες, έδωσε το παρών της δημοσιεύοντας μάλιστα και ένα βίντεο μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram στέλνοντας το μήνυμα της στην Ελένη Φουρέιρα η οποία έχει τιμήσει στο παρελθόν την εκδήλωση και είναι υπέρμαχος του Cyprus Pride και όχι μόνο! “Είσαι εδώ ακόμη και όταν λείπεις”, σημείωσε η δημοσιογράφος προς την Ελένη Φουρέιρα. Δείτε το βίντεο: Πηγή: showbiz.cyprustimes.com
Δούκισσα Νομικού: Ο ANT1 ανακοίνωσε την αποχώρησή της από «Το Πρωινό»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Με επίσημη ανακοίνωση ο ΑΝΤ1 ενημέρωσε ότι η Δούκισσα Νομικού παύει να είναι μέλος του Πρωινού. Ύστερα από 14 ημέρες παραμονής της στην εκπομπή, το μοντέλο και παρουσιάστρια δεν θα είναι πλέον στην εκπομπή με τον Γιώργο Λιάγκα. Τις τελευταίες ημέρες πολλά ήταν τα δημοσιεύματα που ήθελαν τη Δούκισσα Νομικού εκτός του πρωινού του καναλιού του Αμαρουσίου. Πιο συγκεκριμένα το βράδυ της Παρασκευής και μετά την απουσία της από το πλευρό του Γιώργου Λιάγκα ξεκίνησαν να εγείρονται ερωτηματικά. Εκείνο το πρωί ο Γιώργος Λιάγκας αιτιολόγησε την απουσία της με την φράση «Το Δουκισσάκι είχε μία επαγγελματική υποχρέωση». Η επίσημη ανακοίνωση του ΑΝΤ1 «Ο ΑΝΤ1 ανακοινώνει ότι η Δούκισσα Νομικού αποχωρεί από «Το Πρωινό». Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας, υπήρξαν διαφωνίες σε θέματα που δεν θα επέτρεπαν την ομαλή λειτουργία της εκπομπής. Η Δούκισσα παραμένει αγαπητό μέλος της οικογένειας του ΑΝΤ1». Υπενθυμίζεται πως η Δούκισσα Νομικού είχε λείψει από την τελευταία εκπομπή της Παρασκευής, με τον Γιώργο Λιάγκα να την δικαιολογεί κάνοντας λόγο για υποχρεώσεις της παρουσιάστριας.
Ασημίνα Χατζηανδρέου: Απαντά στις φήμες χωρισμού από τον Χρήστο Δάντη
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Ασημίνα Χατζηανδρέου με δηλώσεις της απάντησε στις φήμες, που την θέλουν να έχει χωρίσει από τον Χρήστο Δάντη. Η σχέση της πρώην παίκτριας του Survivor και του Χρήστου Δάντη, ήρθε στην επικαιρότητα με αφορμή τη συμμετοχή της νεαρής κοπέλας στο ριάλιτι. Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα, πολλά είναι τα δημοσιεύματα που μιλούν για οριστικό τέλος στη σχέση, με αφορμή τις χωριστές διακοπές τους. Η κάμερα της εκπομπής «Open Weekend» συνάντησε την Ασημίνα Χατζηανδρέου, η οποία ξεκαθάρισε τι πραγματικά συμβαίνει ανάμεσα στο ζευγάρι. «Ναι είμαστε χωρισμένοι. Χθες κοιμόμασταν μαζί στο ίδιο κρεβάτι, αλλά παρ’ όλα αυτά είμαστε χωρισμένοι. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ακούστηκε γιατί πήγα εγώ στο χωριό μου να δω τη γιαγιά μου και εκείνος ήταν σε περιοδεία. Μετά όμως πήγαμε μαζί διακοπές και είμαστε καλά δόξα τω Θεώ» είπε η πρώην παίκτρια του ριάλιτι επιβίωσης.
Αλέξης Παππάς: Aπάντησε για το αν θα συμμετάσχει στο All star Survivor
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Αλέξης Παππάς μίλησε σε συνέντευξη του, τόσο για το ενδεχόμενο της συμμετοχής του στο All Star Survivor, όσο και για την προσωπική του ζωή. Ο ηθοποιός και μοντέλο εμφανίστηκε στην κάμερα της εκπομπής «Open Weekend» και μεταξύ άλλων πρόσθεσε ότι η συμμετοχή του στο Bachelor, του έκανε καλό. «Έχουν γίνει διάφορες συζητήσεις. Για να πάρω την απόφαση θα πρέπει να κοιτάξω πολλούς παράγοντες και ένας βασικός παράγοντας είναι οι άλλες προτάσεις που έχω, οπότε ακόμα δεν μπορώ να πω κάτι σίγουρο. Εννοείται πως όταν μιλάμε για All Star θα πρέπει να υπάρχουν άτομα που έχουν κάνει τον δικό τους «ντόρο». Ένας από αυτούς είναι και ο «Ντάνος». Πιστεύω ότι η δυναμική, βλέποντας σαν παρατηρητής, Παππάς και Ντάνος, έχει σοβαρή υπόσταση. Αν δεν μπει ο Ντάνος θα είναι ένα παιχνίδι λειψό, δεν ξέρω καν αν θα μπορείς να το ονομάσεις All Star» είπε αρχικά. Μιλώντας για το αν θα μπορούσε να δει τον εαυτό του σε θέση παρουσιαστή ξεκαθάρισε: «Δεν θα μπορούσα να πάρω τη θέση του Γιώργου Λιανού. Ούτε θέλω να το σκεφτώ, ούτε και να το συζητήσω. Ακούστηκαν διάφορα πράγματα και είπα ότι σε περίπτωση που σκέφτονται κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει λόγος να ξεκινήσουμε καμία συζήτηση, για την παρουσία μου στο Survivor» Σχολιάζοντας την παρουσία του στο Bachelor ανέφερε: «Θεωρώ ότι μου έκανε καλό. Ήταν ένα ριάλιτι που συζητήθηκε πολύ και άρα ήταν όφελος. Εμπειρικά ήταν ένα ένα πρότζεκτ, το οποίο δεν πρόκειται να το ξανακάνω, οπότε μου έδωσε πολλά σαν μία πρώτη γεύση».
Χρήστος Σαντικάι: Η φωτογραφία του τραγουδιστή αγκαλιά με τον γιο του
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Χρήστος Σαντικάι και η Λάουρα Νάργες έγιναν γονείς για πρώτη φορά την περασμένη Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου. Το ζευγάρι απέκτησε έναν γιο, τον οποίο, όπως έχουν αποκαλύψει οι ίδιοι, πρόκειται να τον ονομάσουν Αλέξανδρο. «Πετάω, είμαι ερωτευμένος πολύ. Δόξα το θεό η Λάουρα είναι πολύ καλά και θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τον γιατρό μας, που μας στήριξε πάρα πολύ, γιατί ήταν μια ιδιαίτερη εγκυμοσύνη. Είμαι σοκαρισμένος, πρέπει να το ζήσεις για να το καταλάβεις. Η γέννα δεν ήταν προγραμματισμένη, αλλά ήταν πάνω στις μέρες μας. Η γέννα πραγματοποιήθηκε με καισαρική, όποτε δεν μπόρεσα να είμαι μέσα» είχε πει ο τραγουδιστής στις τηλεοπτικές κάμερες, λίγο μετά τη γέννηση του πρώτου του παιδιού. Με μία νέα ανάρτηση ο Χρήστος Σαντικάι, φωτογραφήθηκε αγκαλιά με τον καρπό του έρωτά του με την Λάουρα Νάργες, καθώς έκανε βιντεοκλήση τον καλό του φίλο, Γιώργο Σαμπάνη. Δείτε τη φωτογραφία Την είδηση της γέννησης του γιου του, έκανε γνωστή ο τραγουδιστής μέσα από ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο Χρήστος Σαντικάι ανέβασε μέσα από το προφίλ του στο Instagram, μία φωτογραφία στην οποία φαινόταν να κρατά το χέρι του νεογέννητου αγοριού που έφερε στη ζωή η Λάουρα Νάργες. Στο story που δημοσίευσε, έγραψε: «Καλώς ήρθες αντράκο μου. Λάουρα σε ευχαριστώ. Σε αγαπάω».
Δήμητρα Αλεξανδράκη: Έκανε απόπειρα να βάλει τέλος στη ζωή της;
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Δήμητρα Αλεξανδράκη διέψευσε μέσα από την εκπομπή του MEGA «Χαμογέλα και πάλι», τις πληροφορίες που τη θέλουν τις τελευταίες ώρες, να έχει κάνει απόπειρα αυτοκτονίας. Το μοντέλο και instagrammer βγήκε στον αέρα της εκπομπής, εμφανώς αναστατωμένη και εκνευρισμένη με τα δημοσιεύματα. «Ειλικρινά αλλάξτε τώρα τον τίτλο της εκπομπής, έχω οικογένεια από πίσω μου. Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να κυκλοφορήσει κάτι τέτοιο. Αλλάξτε τώρα τον τίτλο, έτσι και το δει η γιαγιά μου, θα τη στείλουμε στον θάνατο. Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί να γίνει κάτι τετοιο. Υπήρξε ένα περιστατικό αυτοκτονίας αλλά όχι με εμένα, με μία άλλη κοπέλα» τόνισε αρχικά. «Μόλις ξύπνησα. Με πήραν τηλέφωνο και έχω πάθει σοκ. Εγώ κοιμόμουν στο ξενοδοχείο που μένω στη Θεσσαλονίκη. Καταστρέφετε κόσμο με αυτό το πράγμα. Θα το δουν οι συγγενείς μου και θα πάρουν καρδιά, όσοι έχουν μείνει». Η συγκεκριμένη πληροφορία, για απόπειρα αυτοκτονίας της Δήμητρας Αλεξανδράκη κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες και μάλιστα ο καλός της φίλος, Δημήτρης Αλεξάνδρου, όπως αποκάλυψε μέσα από τη συχνότητα της εκπομπής, είχε ανησυχήσει για εκείνη και την πήρε τηλέφωνο να δει αν είναι καλά. Η είδηση αυτή κυκλοφόρησε και διακινήθηκε μέσω διαδικτύου. Μία κοπέλα, η οποία ασχολείται με το μόντελινγκ, την ώρα που συνομιλούσε με μία φίλη της στο τηλέφωνο, της είπε «Δεν αντέχω άλλο, δεν θέλω άλλο τη ζωή μου». Η φίλη της κοπέλας ειδοποίησε την αστυνομία και οι αρχές μετέβησαν άμεσα στο ξενοδοχείο, που φέρεται να έμενε το μοντέλο. Η κοπέλα εντοπίστηκε μέσα σε μια «λίμνη» αίματος και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Το όνομα της Δήμητρας Αλεξανδράκη «μπλέχτηκε» στην υπόθεση, καθώς μέσα από τα social media οι χρήστες ισχυρίστηκαν πως η νεαρή που μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, ήταν η ίδια.






