Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο και η Καμίλα Μορόνε, μετά από τέσσερα χρόνια σχέσης αποφάσισαν να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους και να χωρίσουν οριστικά. Ωστόσο φαίνεται πως ο χολιγουντιανός ηθοποιός δεν χάνει τον χρόνο του, καθώς φαίνεται πως έχει ήδη κάνει το επόμενο βήμα, έχοντας βρει τον έρωτα στο πρόσωπο της Τζίτζι Χαντίντ. Όλα ξεκίνησαν από την Εβδομάδα Μόδας στη Νέα Υόρκη, όταν ο 50χρονος ηθοποιός και η 27 καλλονή βρέθηκαν σε ένα από τα after party στο Μανχάταν και ο φωτογραφικός φακός του απαθανάτισε μαζί. Σύμφωνα με δημοσίευμα της DailyMail, πρόκειται για το νέο ζευγάρι του Χόλυγουντ. Πηγές από το περιβάλλον τους αναφέρουν πως «το προχωράνε αργά και σταθερά» και μέχρι στιγμής, η σχέση τους είναι πιο… ελεύθερη και κανένας δεν θέλει κάτι πιο σοβαρό στην παρούσα φάση. Το νέο φλερτ ανάμεσα στον Λεονάρντο Ντι Κάπριο και την Τζίτζι Χαντίντ απασχολεί ιδιαίτερα… για τον λόγο ότι, το διάσημο μοντέλο βρίσκεται στο 27ο έτος της ηλικίας του, γεγονός που φαίνεται να «σπάει» το «μοτίβο των 25» που ακολουθεί ο διάσημος ηθοποιός με τις συντρόφους του.
«Βόμβα» στη showbiz: Φήμες για νέο ειδύλλιο (video)
Πέραση ο Βασίλης Μπισμπίκης: Με ποια γυναίκα πιάνεται χέρι-χέρι (φωτο)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] «Καλό ταξίδι… διάολο με έλεγες…» Σε ηλικία 96 ετών έφυγε από τη ζωή η διεθνούς φήμης ηθοποιός, Ειρήνη Παπά, βυθίζοντας στο πένθος τον παγκόσμιο καλλιτεχνικό χώρο. Από την ώρα που έγινε γνωστή η είδηση, πολλοί είναι οι ηθοποιοί που θέλησαν να την αποχαιρετήσουν, ο καθένας με τον δικό τρόπο μέσα από τα social media. Μεταξύ αυτών και ο Βασίλης Μπισμπίκης, ο οποίος το απόγευμα της Τετάρτης 14/9 ανάρτησε μια κοινή φωτογραφία του από το παρελθόν και τη συνόδευσε γράφοντας: «Καλό ταξίδι… διάολο με έλεγες…».
Ηλίας Ψινάκης: Θα συνεργαστεί τηλεοπτικά με την Αννίτα Πάνια; Η on camera απάντησή του
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] H Τίνα Μεσσαροπούλου αποκάλυψε το πρωί της Τρίτης 13/9 μέσα από το «Happy Day» ότι η Αννίτα Πάνια αποχώρησε από το OPEN λίγο πριν από την πρεμιέρα της και βρίσκεται συζητήσεις το επόμενο επαγγελματικό της βήμα. Όπως μετέφερε η δημοσιογράφος, η παρουσιάστρια διαφώνησε με τη διεύθυνση εμπορικού και ο παραγωγός δεν τα βρήκε με το εμπορικό τμήμα με αποτέλεσμα να υπάρξει ρήξη ανάμεσά τους. Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η παρουσιάστρια δέχτηκε πρόταση από το Mega προκειμένου να κάνει μια βραδινή εκπομπή, ωστόσο στο τραπέζι έχει πέσει και η ιδέα να συμπαρουσιάζει μία εκπομπή μαζί με τον Ηλία Ψινάκη. Σήμερα το πρωί (14/9), ο Ηλίας Ψινάκης μίλησε στην εκπομπή «Breakfast@Star» και στον Στέλιο Δρουμαλιά για τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα και για τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να συνεργάζεται με την Αννίτα Πάνια. Συγκεκριμένα, ο ίδιος είπε πως «η τηλεόραση είναι και για μένα και για την Αννίτα και για τον Βαγγέλη Περρή. Μιλάμε πάρα πολύ καιρό. Θέλουμε να κάνουμε κάτι ανατρεπτικό, έχει πάρα πολλή πλάκα αλλά δεν είναι για τηλεόραση. Το κόνσεπτ δεν είναι για τηλεόραση, τώρα θα δούμε τι θα κάνουμε… Ακόμα δεν έχω να δηλώσω κάτι άλλο», επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά το ρεπορτάζ που τον θέλει να συνεργάζεται τηλεοπτικά με την Αννίτα Πάνια.
Γιώργος Λιανός για το All Star Survivor – «Αυτή είναι η μόνη δυσκολία»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Οι κάμερες των ψυχαγωγικών εκπομπών συνάντησαν των Γιώργο Λιανό και ο ίδιος μίλησε -μεταξύ άλλων- για την επιστροφή του «The Voice», αλλά και για το «All Star Survivor», το οποίο όπως όλα δείχνουν, αναμένεται να ξεκινήσει τους επόμενους μήνες. «Θα ξεκινήσουμε σύντομα τηλεοπτικά με το The Voice και την αγαπημένη τετράδα των coaches… Από ότι ξέρω θα είμαι στο All Star Survivor. Η μόνη δυσκολία του προγράμματος είναι το γεγονός πως θα πρέπει αν λείπω τόσους μήνες αλλά είναι μια δουλειά που την έχω αγαπήσει» είπε αρχικά ο Γιώργος Λιανός. Και πρόσθεσε για τη φετινή τηλεοπτική: «Χαμός από σειρές. Εμείς θα προσπαθήσουμε να φέρουμε ένα καλό αποτέλεσμα με το «υλικό» των παικτών που σχηματίζεται αυτήν τη στιγμή, το οποίο βολιδοσκοπεί η παραγωγή κι είναι πολύ καλό κατά τη γνώμη μου… Δεν συμφωνώ (ότι αυτά τα project κούρασαν)… Στο εξωτερικό παίζονται από 20 χρόνια και πάνω. Είναι ψυχαγωγικό πρόγραμμα κι η ψυχαγωγία πρέπει να είναι στη ζωή μας».
Χρήστος Δάντης για Snik: «Οι νέοι άνθρωποι είναι πιο ευέξαπτοι, βράζει το αίμα τους»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Τις κινήσεις του Snik κλήθηκε να σχολιάσει ο Χρήστος Δάντης, καθώς το τελευταίο διάστημα ο τράπερ έχει βρεθεί μπλεγμένος σε διάφορα περιστατικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το περιστατικό βίας, όπου ενεπλάκη κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης διοργάνωσης, αλλά και ο τσακωμός του με έναν έφηβο στη Θεσσαλονίκη. Μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό», ο Χρήστος Δάντης σχολίασε την «οξυθυμία» του καλλιτέχνη και τον δικαιολόγησε, επειδή είναι νέος. Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε πως δεν καταδικάζει το συμβάν και πως τα περιστατικά αυτά συνέβαιναν ανέκαθεν σε συναυλίες. «Εντάξει, το να αυτοδικείς είναι λίγο περίεργο, αλλά αν τον άνθρωπο τον έβρισαν… Όταν ήμασταν κι εμείς νέοι, υπήρχε το ξύλο στα live, γενικά υπήρχαν πολλά. Δεν έχει αλλάξει κάτι», είπε αρχικά. Στη συνέχεια, συμπλήρωσε: «Οι νέοι άνθρωποι είναι πιο ευέξαπτοι, βράζει το αίμα τους. Εγώ αυτό το βλέπω σαν νορμάλ κατάσταση, δεν τη θεωρώ πια τόσο επικίνδυνη. Στα νιάτα μου δεν είχα παίξει ξύλο με θεατές ως καλλιτέχνης, αλλά όταν πήγαινα σε συναυλίες συγκροτημάτων, υπήρχε πάντα μια φαγωμάρα μεταξύ μας».
Στάθης Σχίζας: «Στην Ιταλία έβγαλα 4.000 φωτογραφίες την Αλεξάνδρα»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου και ο Στάθης Σχίζας αποτελούν ένα από τα πιο ερωτευμένα ζευγάρια της ελληνικής σόουμπιζ. Αν και αρχικά, κρατούσαν τη σχέση τους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, πλέον ζουν τον έρωτά τους ανενόχλητοι, αδιαφορώντας για τη γνώμη του κόσμου. Το ζευγάρι βρέθηκε καλεσμένο στην εκπομπή «Πρωινό μας» και μίλησε για τη σχέση του, το τελευταίο του ταξίδι στην Ιταλία και το… νέο χόμπι του Στάθη Σχίζα, που δεν είναι άλλο από το να φωτογραφίζει την αγαπημένη του. «Εγώ δεν έχω ιδέα, δεν είχα καμία σχέση με τη φωτογραφία. Την έβγαζα, την ανέβαζα, τέλος. Τώρα έχω γίνει ειδικός. Στην Ιταλία μόνο την έβγαλα 4.000 φωτογραφίες», είπε ο Στάθης Σχίζας, με την Αλεξάνδρα Παναγιώταρου να προσθέτει πως «έχει περάσει από φουλ εκπαίδευση». Ωστόσο, ο επιχειρηματίας και νικητής του Survivor δήλωσε πως δεν τον ενοχλεί καθόλου. Αντιθέτως, το διασκεδάζει. «Χαίρομαι που το κάνω. Ξέρω ότι της αρέσει η φωτογραφία, το Instagram κλπ, οπότε μου αρέσει να τη βοηθάω», δήλωσε. Όσο για τα στοιχεία του χαρακτήρας της, που τον έχουν κερδίσει, ο Στάθης Σχίζας ανέφερε: «Είναι αληθινή, στρέιτ, αυθόρμητη, θα σου πει κάτι όπως είναι. Είναι δυναμική, τίμια, ψυχούλα». Από την άλλη μεριά, η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου είπε για τον σύντροφό της: «Τον αισθάνομαι φίλο μου, νιώθω μια οικειότητα μαζί του. Βρίσκω λύσεις, έχω ένα πρόβλημα και ξέρω ότι θα το λύσουμε μαζί. Όταν έχω κάποιο θέμα, με κάνει και χαλαρώνω αμέσως. Εγώ είμαι πιο αγχώδης, εκείνος πιο χαλαρός, οπότε με βοηθάει πάντα».
Νίκος Μουτσινάς: «Τρολάρει» την αναβολή της πρεμιέρας του
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η κηδεία της βασίλισσας Ελισάβετ είναι ο λόγος που αναβλήθηκε η πρεμιέρα της εκπομπής που παρουσιάζει ο Νίκος Μουτσινάς. Πιο συγκεκριμένα, η κηδεία θα γίνει τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου στη 13:00 (ώρα Ελλάδος) και θα μεταδοθεί ζωντανά από τον ΣΚΑΪ. Έτσι, η πρεμιέρα του «Καλό Μεσημεράκι» θα γίνει, σύμφωνα με την εκπομπή «Super Κατερίνα», μία μέρα μετά. Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της αναβολής, ο Νίκος Μουτσινάς έκανε μία σχετική ανάρτηση με το γνωστό χιούμορ που τον διακατέχει. Μέσα από το προφίλ του στο Instagram, ανέβασε δύο φωτογραφίες του. Στην πρώτη φωτογραφία ποζάρει, αγναντεύοντας μπροστά. Στη λεζάντα της δημοσίευσής του, έγραψε: «Όταν προσπαθείς να δεις την πρεμιέρα σου». Δείτε την ανάρτησή του
Γιάννης Βαρδής: Η επιθυμία του να συμμετάσχει στο Survivor και η δικαστική διαμάχη με την Πάολα
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα» και στην Έλενα Πολυκάρπου μίλησε σήμερα το πρωί (14/9) ο Γιάννης Βαρδής. Μέσα σ’ όλα, ο γνωστός τραγουδιστής αναφέρθηκε στην επιθυμία του να συμμετάσχει στο Survivor αλλά και στη δικαστική διαμάχη με την Πάολα. «Θα ήταν ωραίο να πήγαινα στο Survivor, θα ήμουν θετικός, το έχουμε συζητήσει με τον Γιώργο Λιανό. Ποτέ δεν ξέρεις! Η Νατάσα μου έχει πει… έφυγες! Δεν θα έκανα πλέον κάτι μόνιμο σε μπουζούκια, το έχω σταματήσει τα τελευταία 12 χρόνια. Τα τελευταία 12 χρόνια έχω κάνει μόνο δύο συνεργασίες, με τον Αντώνη Ρέμο και την Πάολα», είπε αρχικά ο Γιάννης Βαρδής. Όσο για τη δικαστική διαμάχη του με την τραγουδίστρια ανέφερε ότι «επειδή μίλησα με το δικηγόρο πριν από 15 μέρες, περιμένουμε, είμαστε στην αναμονή, περιμένουμε να βγει η απόφαση. Έπρεπε να βάλω τα όριά μου σε συνθέτες που ήθελαν να γράφουν το όνομά τους σε τραγούδια που δεν τους ανήκουν. Δεν έχουμε μιλήσει με την Πάολα». Πηγή: faysbook.gr
Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα σε συναυλία της Άννας Βίσση
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Συναγερμός σήμανε πριν από λίγη ώρα στις αστυνομικές Αρχές, ύστερα από τηλεφώνημα για βόμβα στο Θέατρο Γης, στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, άγνωστος κάλεσε στο Κέντρο της Άμεσης Δράσης περίπου στις 20.30 και ανέφερε ότι στον χώρο έχει τοποθετηθεί βόμβα. Σημειώνεται ότι στο θέατρο Γης είναι προγραμματισμένη η συναυλία της Άννας Βίσση. Αυτή την ώρα γίνονται έρευνες στον χώρο από τους άνδρες της Αστυνομίας. Πηγή: faysbook.gr
Μαρία Κορτζιά-Πιέρος Σωτηρίου: Ο Γιώργος τους έγινε κιόλας 3 μηνών! Το τρυφερό στιγμιότυπο μανούλας και γιου
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Το χαμόγελο της νεαρής μανούλας τα λέει όλα! Την πιο όμορφη περίοδο της ζωής του διανύει το ερωτευμένο ζευγάρι της κυπριακής showbiz! Ο διεθνής ποδοσφαιριστής, Πιέρος Σωτηρίου και η ραδιοφωνική παραγωγός και σύζυγος του Μαρία Κορτζιά, έχουν δημιουργήσει μια υπέροχη οικογένεια καθώς έχουν αποκτήσει δυο γιους, τον Σοφοκλή και τον Γιώργο. Μάλιστα, σήμερα Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου, η ευτυχισμένη μανούλα μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, δημοσίευσε ένα χαριτωμένο στιγμιότυπο τον βενιαμίν της οικογένειας που κλείνει σήμερα τριών μηνών. “Τριών μηνών σήμερα, Να μας ζήσεις μικρό μας αγοράκι”, έγραψε η Μαρία Κορτζιά στην ανάρτηση της. Δείτε τη φωτογραφία: Πηγή: showbiz.cyprustimes.com






