Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Στο Ηρώδειο βρέθηκαν το Σάββατο η Δέσποινα Βανδή και ο Βασίλης Μπισμπίκης, προκειμένου να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση «Πέρσες» του Αισχύλου. Το ζευγάρι κατά την έξοδό του από το θέατρο εντόπισαν οι ρεπόρτερ, οι οποίοι έσπευσαν να κάνουν διάφορες ερωτήσεις. Ο ηθοποιός περιορίστηκε σε σχόλια σχετικά με την παράσταση, προτείνοντάς τη αρχικά σε όποιον θα ήθελε να τη δει. Αργότερα όμως, συνειδητοποίησε ότι η χθεσινή ήταν η τελευταία παράσταση. Όσον αφορά τη Δέσποινα Βανδή, απέυγε να απαντήσει στο αν θα συμμετέχει στο J2US Just the 2 of Us τη φετινή σεζόν. Η τραγουδίστρια είπε: «Θα τα πούμε παιδιά εν ευθετώ χρόνο. Θα σας τα πει όλα ο Νίκος, δεν είναι της παρούσης αυτό τώρα». Όταν έφτασαν στο αυτοκίνητο με το οποίο θα αποχωρούσαν, ο Βασίλης Μπισμπίκης δήλωσε χαρούμενος με το νέο τηλεοπτικό πρότζεκτ στο οποίο θα συμμετέχει και στη συνέχεια άνοιξε την πόρτα για να μπει η Δέσποινα Βανδή μέσα στο αμάξι. Πηγή: protothema.gr
Δέσποινα Βανδή – Βασίλης Μπισμπίκης: Θεατρική βραδιά στο Ηρώδειο για το ζευγάρι
Μιχαήλ Βαρθακούρης: «Υπήρξαν δυο – τρία χρόνια που ήμουν νεκρός»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Για τα ψυχολογικά προβλήματα που αντιμετώπισε στο παρελθόν μίλησε ο Μιχαήλ Βαρθακούρης σε πρόσφατη συνέντευξή του. Ο πρωτότοκος γιος του Γιάννη Πάριου και της Σοφίας Αλιμπέρτη αποκάλυψε το άγνωστο πρόβλημα της υγείας που είχε, στο περιοδικό OK!, ενώ αναφέρθηκε και στο πώς μεγάλωσε, έχοντας διάσημους γονείς. «Είναι ο ίδιος τρόπος με κάθε παιδί. Δεν ένιωσα έτσι (διάσημος) μεγάλωσα με τις παρέες μου, ήμουν ένας από αυτούς, έκανα ποδήλατο με τους φίλους, παίζαμε με τους μπαμπαλάδες (σ.σ. μπίλιες) μου στον δρόμο. Για τους φίλους δεν ήμουν ο Πάριος, αλλά ο Μιχαήλ» είπε αρχικά o φωτογράφος και πρόσθεσε: «Δεν έχω πάρε – δώσε. Δεν ταλαιπωρούνται μόνο τα παιδιά των διασήμων. Υπάρχουν πολλά παιδιά που ταλαιπωρούνται. Η ταλαιπωρία και ο πόνος παραμένουν ταλαιπωρία και πόνος, ανεξαρτήτως αν είναι ή όχι διάσημοι οι γονείς σου. Στο τέλος μένουμε με το δικό μας βάρος ή όνομα και όχι με των γονιών μας». Όπως ανέφερε στη συνέχεια, μικρότερος ήταν αρκετά αντιδραστικός, ενώ θυμήθηκε και ένα δημοσίευμα που έγραφε ότι ο ίδιος έβριζε πολύ. «Μπορεί να υπήρξα κ@λόπαιδο πολύ μικρός, σε ηλικίες που δεν είχα νοημοσύνη. Βρήκα πρόσφατα ένα απόσπασμα σε εφημερίδα όπου μια δημοσιογράφος έλεγε ότι έβριζα πολύ. Με είχε συναντήσει κάπου και με άκουσε να βρίζω και έγραψε “δεν ξέρω αν λειτουργεί το πιπέρι στο στόμα”. Προσωπικά δεν θυμάμαι αν έβριζα. Εμένα η αντίδραση μου βγήκε σε σκουλαρίκια, έβαφα τα μαλλιά μου. Δεν θα σου πω ότι έφερα τους γονείς μου σε δύσκολη θέση. Είμαι τυχερός που μεγάλωσα σε μια παρέα φίλων όπου ο ένας συγκρατούσε τον άλλον» τόνισε ο Μιχαήλ Βαρθακούρης. Τέλος, σε σχετική ερώτηση με τις κακές φάσεις που πέρασε στη ζωή του, ο ίδιος απάντησε: «Υπήρξαν δυο – τρία χρόνια που ήμουν νεκρός – άσχημη λέξη, αλλά έτσι το ένιωθα. Είχα ψυχολογικά προβλήματα που εξελίχθηκαν σε ψυχοσωματικά. Το έψαξα, πήγα σε γιατρούς, όλοι μου έλεγαν “δεν έχεις κάτι” και ότι για αυτή την πτώση ευθύνεται το μυαλό μου. Για πολλά χρόνια συνεχίστηκαν οι αρρυθμίες, μέχρι που έπειτα από πολλές συνεδρίες με ψυχολόγους κατάλαβα ότι δεν μιλούσα και πως ότι με απασχολούσε το κρατούσα μέσα μου και δεν το έλεγα. Πλέον, είμαι πολύ καλά, ό,τι έχω ή σκέφτομαι το επικοινωνώ και ευτυχώς οι αρρυθμίες υποχώρησαν». Η σχέση του με τους γονείς του Σε τηλεοπτικές δηλώσεις του τον Απρίλιο, ο Μιχαήλ Βαρθακούρης είχε αναφερθεί και στη σχέση που έχει με τους γονείς του. Για τη Σοφία Αλιμπέρτη είπε: «Πράγματα που δεν λέω καν στον εαυτό μου, τα λέω στη μητέρα μου για να τα ακούσω κι εγώ ο ίδιος. Είναι τρομερή φίλη η μαμά Σοφία. Ήταν πάντα τόσο αυστηρή, όσο έπρεπε» και συμπλήρωσε: «Για εμένα, ο Γιάννης και η Σοφία δεν είναι η μαμά και ο μπαμπάς. Όταν ωρίμασα και κατάλαβα το μεγαλείο, τους είδα περισσότερο με τη ματιά ενός φαν». Όσο για τον πατέρα του και την πορεία του στο τραγούδι, ο γιος του αναφέρει πως κατάλαβε την αξία του στα 19 του, όταν πήγε να δουλέψει μαζί του. «Στα 19 μου, με είχε πάρει στη Θεσσαλονίκη ο πατέρας μου να δουλέψω δίπλα στον ηχολήπτη του. Πρώτη φορά είδα μέσα από την αγάπη του κόσμου ποιος είναι ο Γιάννης Πάριος» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Αθηνά Ευμορφιάδη: Παντρεύτηκε η πρώην παίκτρια του Survivor
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Τον εκλεκτό της καρδιά της, Γιάννη Μαυροκορδάτο, παντρεύτηκε η Αθήνα Ευμορφιάδη, δηλαδή η πρωταθλήτρια kick boxing που έλαβε μέρος στο τελευταίο Survivor. Ο γάμος τελέστηκε στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέα στη Νέα Μάκρη. Με τον σύζυγο της, είναι μαζί τα τελευταία πέντε χρόνια, ενώ σε κάθε ευκαιρία και οι δύο εκδηλώνουν τον έρωτα τους, μιλώντας για τη σχέση τους και τον ισχυρό δεσμό που έχουν. Σε παλαιότερη συνέντευξή της στο περιοδικό OK!, η Αθηνά Ευμορφιάδη, είχε δηλώσει για τον Γιάννη Μαυροκορδάτο: «Ο Γιάννης από την πρώτη μέρα που με είδε μου είπε εγώ εσένα θα σε παντρευτώ. Ο γάμος μας κανονικά θα έπρεπε να είχε γίνει, αλλά θέλαμε να φτιάξουμε πρώτα την επιχείρησή μας». Στον γάμο, πέρα από φίλοι και συγγενείς του ζευγαριού, ήταν καλεσμένοι και αρκετοί παίκτες του ριάλιτι, όπως η Ευριδίκη Παπαδοπούλου, η Ελισάβετ Σπανού και ο Σπύρος Μαρτίκας με τη σύντροφό του, Βρισηίδα Ανδριώτου. Δείτε φωτογραφίες: Ελισάβετ Σπανού Ευριδίκη Παπαδοπούλου Βρισηίδα Ανδριώτου & Σπύρος Μάρτικας Θανάσης Βισκαδουράκης & Κατερίνα Γιώτα με τον γιο τους
Ρίκι Μάρτιν: Αγωγή 20 εκατ. δολαρίων στον ανιψιό του που τον είχε κατηγορήσει για αιμομιξία και ενδοοικογενειακή βία!
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Ρίκι Μάρτιν κατέθεσε μήνυση σε βάρος του ανιψιού του, ύψους 20 εκατομμυρίων δολαρίων, κατηγορώντας τον, μεταξύ άλλων, για εκβιασμό και για οικονομική ζημιά εξαιτίας των ψευδών – όπως αναφέρει – ισχυρισμών του για αιμομιξία και σεξουαλική κακοποίηση. Την Τετάρτη (8/9) ο Ρίκι Μάρτιν κατέθεσε μήνυση ύψους 20 εκατομμυρίων δολαρίων κατά του 21χρονου ανιψιού του, Ντένις Γιαντιέλ Σάντσες, για εκβιασμό, κακόβουλη δίωξη και οικονομική ζημιά. Νωρίτερα μέσα στο έτος ο Ντένις είχε κατηγορήσει τον Λατίνο σταρ για αιμομιξία, καθώς επίσης, ψυχική και σωματική κακοποίηση, ενώ είχε πετύχει την έκδοση περιοριστικών μέτρων σε βάρος του. Στα τέλη Ιουλίου το Δικαστήριο αποφάσισε την αναστολή των περιοριστικών μέτρων, ενώ ο ανιψιός του Μάρτιν απέσυρε τις καταγγελίες σε βάρος του. Σύμφωνα με τη μήνυση, την οποία υπέβαλε χθες Τετάρτη (7/9) ο Ρίκι Μάρτιν και εξασφάλισε το TMZ, ο ανιψιός του δεν έχει σταματήσει να τον παρενοχλεί και να του στέλνει διάφορα μηνύματα στο Instagram, απειλώντας τον ότι θα «δολοφονήσει τη φήμη και την ακεραιότητά του» αν εκείνος δεν του δώσει ένα μεγάλο χρηματικό ποσό. Ακόμα ο Ρίκι Μάρτιν αναφέρει ότι πριν την έκδοση των περιοριστικών μέτρων, ο Ντένις καυχιόταν ότι είναι ανιψιός του και ότι για τέσσερις μήνες – από τον Οκτώβριο του 2021 μέχρι τον Ιανουάριο του 2022 – τον βομβάρδιζε ημερησίως με περισσότερα από δέκα μηνύματα. Στη συνέχεια εξαφανίστηκε για μήνες και επανεμφανίστηκε όταν ζήτησε την έκδοση των περιοριστικών μέτρων σε βάρος του Μάρτιν. Ο τραγουδιστής υποστηρίζει δε ότι τα μηνύματα γράφτηκαν από ένα «σαφώς προβληματικό» άτομο, καθώς επίσης ότι ο ανιψιός του έφτασε στο σημείο να δημοσιεύσει το κινητό του στο προφίλ του στο Instagram με αποτέλεσμα εκείνος να αναγκαστεί να αλλάξει αριθμό. Επίσης, λέει ότι ο Ντένις έφτιαξε προφίλ στο ίδιο κοινωνικό μέσο για ένα από τα δύο παιδιά του, κάτι που έκανε τον Μάρτιν να νιώσει άβολα, ενώ η όλη συμπεριφορά του δημιούργησαν αίσθημα ανασφάλειας στην οικογένειά του. Για αυτό το λόγο τώρα ο τραγουδιστής ζητάει την έκδοση περιοριστικών μέτρων εναντίον του Ντένις. Μάλιστα, η μήνυση αναφέρει ότι στο παρελθόν έχει ζητηθεί δύο φορές η έκδοση περιοριστικών μέτρων σε βάρος του σε υποθέσεις άσχετες με αυτή του Λατίνου σταρ. Τέλος, στη μήνυσή του ο Ρίκι Μάρτιν αναφέρει ότι οι ψευδείς ισχυρισμοί του Ντένις, του έχουν προκαλέσει οικονομική ζημιά τουλάχιστον 10 εκατομμυρίων δολαρίων από συμφωνίες και projects που ακυρώθηκαν. Πηγή: reader.gr
Έλενα Θεοδώρου: Ατάκα φωτιά σε καλεσμένο της! «Με νευρίαζες πάρα πολλά… ήσουν πίκρης» (Βίντεο)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Για ποιον πρόκειται; Στην μεσημεριανή, ψυχαγωγική εκπομπή του OMEGA, “Έλα να Δεις”, βρέθηκε χθες Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου και παραχώρησε συνέντευξη εφ΄ όλης της ύλης ο Μαρίνος Χατζηβασιλείου. Προς το τέλος της συνέντευξης τους, η παρουσιάστρια του μαγκαζίνο Έλενα Θεοδώρου, θέλησε να προβεί σε μια αποκάλυψη σχετικά με ένα προηγούμενο ρόλο του ηθοποιού. Συγκεκριμένα, όπως χιουμοριστικά αποκάλυψε η ίδια, όταν ο Μαρίνος Χατζηβασιλείου πρωταγωνιστούσε στην κωμική σειρά του Λώρη Λοϊζίδη, “Την Πάτησα”, την εκνεύριζε πάρα πολύ ο ρόλος που ενσάρκωνε ο ηθοποιός. Δείτε το βίντεο: Πηγή: showbiz.cyprustimes.com
Τριαντάφυλλος: «Δεν θα πήγαινα ποτέ στον Νίκο Μουτσινά»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ακόμη δεν τα έχουν βρει παραγωγή και Τριαντάφυλλος σχετικά με τη συμμετοχή του τραγουδιστή στο «Survivor All Star». Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο πρώην παίκτης του ριάλιτι επιβίωσης στην κάμερα της εκπομπής «Open Weekend» έχει βρεθεί με την παραγωγή του Ατζούν Ιλίτζαλι, αλλά δεν έχουν καταλήξει σε κάποια συμφωνία. «Δεν ξέρω αν θα πάω στο Survivor All Star. Έχω πάει στην Acun Medya αλλά δεν τα έχουμε βρει. Δεν έχω απαντήσει ακόμα γιατί περιμένω κάποια στάνταρ πράγματα. Δεν είναι πάντα όλα θέμα χρημάτων. Σε μία ομάδα δεν μπορεί ο Κριστιάνο Ρονάλντο να παίρνει τα ίδια χρήματα με τον δεξί ή τον αριστερό back. Άλλα λεφτά παίρνουν οι σταρ κι αυτοί που έχουν ένα όνομα. Ο Μέσι δεν μπορεί να παίρνει τα ίδια χρήματα με έναν παίκτη πιο άσημο. Ο καθένας σύμφωνα με αυτά που έχει δώσει, θα ζητήσει αυτό που πρέπει να πάρει. Αν το πάρει, καλώς, αν όχι δεν πάει» είπε αρχικά ο Τριαντάφυλλος. Όσον αφορά την εκπομπή που παρουσιάζει ο Νίκος Μουτσινάς, ο Τριαντάφυλλος δεν θα πήγαινε καλεσμένος του. «Όχι δεν θα πήγαινα ποτέ (στον Νίκο Μουτσινά) γιατί είπε πολλά άσχημα πράγματα, τα οποία πείραξαν την οικογένειά μου κι έθιξαν και προσωπικότητες. Αν όμως θέλει, μπορούμε να καθίσουμε με ένα μικρόφωνο και να πούμε τις αλήθειες μας. Σε ουδέτερο κανάλι, όχι στο δικό του» εξήγησε. Πηγή: protothema.gr
Ευρυδίκη Βαλαβάνη: Απαντά σε όσους τη θέλουν να έχει χωρίσει με τον Κωνσταντίνο Βασάλο
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη βρέθηκε το πρωί της Κυριακής 11/9 καλεσμένη στη βάφτιση της κόρης της Όλγας Φαρμάκη στο Καβούρι. Η ίδια έφτασε μόνη της στην εκκλησία, χωρίς τον Κωνσταντίνο Βασάλο, ο οποίος βρίσκεται στην Σκύρο μαζί με την παρέα του. Εν μέσω των δημοσιευμάτων που θέλουν το ζευγάρι να είναι χωρισμένο, η ίδια δέχτηκε σχετικές ερωτήσεις και απάντησε με τον δικό της τρόπο. Μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Open Weekend»είπε: «Είμαι πολύ καλά. Πέρασα πολύ ωραία το καλοκαίρι. Τον Κωνσταντίνο τον έστειλα για ψάρεμα σήμερα. Όλα καλά στα προσωπικά, δόξα τω Θεώ. Όχι δεν είμαι μόνη μου, όλα είναι καλά. Τα τελευταία πέντε χρόνια όλο τέτοια ακούγονται. Δεν μπορώ… Δεν ξέρω αν θα μας δείτε στο Survivor All Star». Πηγή: protothema.gr
Tελικά, μάλλον κάτι κρύβει η Ελένη Φουρέιρα
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Tελικά, μάλλον κάτι κρύβει η Ελένη Φουρέιρα, η οποία ακύρωσε όλες τις εμφανίσεις, τις συνεντεύξεις, αλλά και τις φωτογραφήσεις που είχε προγραμματισμένες να κάνει για να προωθήσει το νέο της album. Η ίδια αποφάσισε για τους επόμενους 8 μήνες να μην κάνει τίποτα και να απομακρυνθεί από όλους και από όλα – αυτές, λοιπόν, οι κινήσεις πυροδότησαν τις φήμες περί εγκυμοσύνης και, μάλλον, ισχύουν… Πηγή: Περιοδικό Down Town
Ελληνίδα τραγουδίστρια με ανύπαρκτο στpιvγκ μαγιό στην ακροθαλασσιά και τόπλες για μπάνιο στην πισίνα. (Φωτογραφία και βίντεο)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Πόπη Μαλλιωτάκη είναι τραγουδίστρια αλλά όπως οι περισσότεροι celebrity της showbiz περισσότερη δημοσιότητα κερδίζουν και μένουν τα φώτα της δημοσιότητας από τα sites, τα social media και τις συνέντευξεις στην τηλεόραση, παρά τις πίστες και τη δισκογραφία η οποία τα τελευταία χρόνια είναι σε πτώση! Έτσι και η Πόπη Μαλιωτάκη που πέρασε ένα υπέροχο καλοκαίρι και συνεχίζει ακόμα τις διακοπές της Στα social media δημοσιεύει συχνά φωτογραφίες, οι περισσότερες με μαγιό και μάλιστα σε ιδιαίτερα τολμηρά κοψίματα, έως ανύπαρκτα που αναδεικνύουν το υπέροχο σώμα της! Έτσι λοιπόν αφού πρώτα πόζαρε με μαγιό στην παραλία όπου μας έδειξε τα υπέροχα οπίσθια της συνέχεια έβγαλε το πάνω μέρος του μαγιό και έκανε μπάνιο τόπλες στην πισίνα! Οι φωτογραφίες έγιναν viral και συγκέντρωσαν εκατοντάδες σχόλια likes και αντιδράσεις από τους followers οι οποίοι αυξάνονται μέρα με την ημέρα
Σεισμός: H Πάολα έβαλε «νέο» στήθος και τo αποκάλυψε στην πίστα
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Το φόρεμα ήταν ανοικτό και φάνηκαν όλα στον κόσμο που βρισκόταν στο μαγαζί, με την εντυπωσιακή τραγουδίστρια να μην κάνει και κάποια μεγάλη προσπάθεθα για να κρύχει το πλούσιο μπούστο της. Αναμφισβήτητα είναι από τις πιο εκρηκτικές τραγουδίστριες. Πέρα από γνήσια λαϊκή φωνή διαθέτει και ένα άψογο κορμί. Η Πάολα φροντίζει πολύ την εμφάνισή της και αυτό φαίνεται. Γυμνάζεται ανελλιπώς και προσέχει πολύ τη διατροφή της. Κάθε της εμφάνιση πάνω στη σκηνή έχει στοιχεία σέξι. H Πάολα σαγηνεύει με τη θηλυκότητα και το σεξαπίλ της όλους τους άντρες. Άκρως αποκαλυπτική για άλλη μια φορά ήταν η Πάολα σε συνέντευξη της. Μεταξύ άλλων, μίλησε για την ηλικία της και τις πλαστικές επεμβάσεις που έχει κάνει. “Οι δημοσιογράφοι κάνουν τη δουλειά τους. Με ρωτούν αν έβαλα στήθος. Ε, δεν φαίνεται; Γιατί; Έχασα απότομα γύρω στα έξι κιλά κι ενώ ανέκαθεν είχα μεγάλο στήθος δεν ένιωθα καλά γιατί μειώθηκε, δεν μου ταίριαζαν τα ρούχα μου. Αυτά για την ανορεξία και την ηλικία με στενοχωρούν γιατί σκέφτομαι τη μαμά μου. Πώς αισθάνεται εκείνη όταν τα ακούει. Λένε ότι είμαι 38 χρονών με τρία παιδιά. Αναλήθειες. Αλλά δεν θα μπω στη λογική να απαντήσω. Δεν θα πω ότι προστατεύω την προσωπική μου ζωή. Απλώς ζω φυσιολογικά. Να πάρω τηλέφωνο παπαράτσι; Αυτά είναι καρναβαλίστικα. Άσε που δεν ξέρω και κανέναν”, λέει η τραγουδίστρια. Δείτε το:






