Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Πρόστιμο 5.000 ευρώ επέβαλε δικαστήριο σε 15χρονη που φέρεται σε βίντεο να κακοποιεί μία γάτα. Το περιστατικό συνέβη στο Ρέθυμνο και η 15χρονη, όπως φαίνεται σε σχετικό βίντεο, πλησιάζει αρχικά τη γάτα, την κρατάει στα χέρια της και στην συνέχεια την κλωτσάει με δύναμη εκσφενδονίζοντάς την μακριά. Σύμφωνα με πληροφορίες του ekriti.gr η15χρονη ταυτοποιήθηκε από την αστυνομία και κλήθηκε σήμερα σε απολογία λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου. Εκεί της επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο των 5.000 ευρώ. Το περιστατικό προκάλεσε την οργή φιλοζωικών σωματείων που προχώρησαν σε σχετική καταγγελία και έτσι το θέμα πήρε διαστάσεις. https://youtu.be/_r5y4chFUsg Πηγή: lifo.gr
Πρόστιμο 5.000 ευρώ στην 15χρονη που κλώτσησε γάτα (Βίντεο)
Ιωάννα Τούνη: Με τα ρούχα του Δημήτρη Αλεξάνδρου σε έξοδό της
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Ιωάννα Τούνη διανύει τον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης της και σε λίγους μήνες πρόκειται να κρατήσει στην αγκαλιά της τον καρπό του έρωτά της με τον σύντροφό της, Δημήτρη Αλεξάνδρου. Η εγκυμονούσα instagrammer σταδιακά έχει αχρίσει να «φουσκώνει» και πλέον, όπως αναφέρει, δεν χωράει στα ρούχα της. Για μια έξοδό της στην Αθήνα, η Ιωάννα Τούνη μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους στο Instagram ότι φόρεσε ένα τζιν παντελόνι του Δημήτρη Αλεξάνδρου. Δείτε τη δημοσίευση Πριν από λίγες ημέρες ο Δημήτρης Αλεξάνδρου στην κάμερα της εκπομπής «Happy Day» είχε κάνει μια αποκάλυψη αναφορικά με τον γάμο του με την Ιωάννα Τούνη. «Η Ιωάννα είναι στον 5ο μήνα, φουσκώνουμε. Θα δούμε που θα μείνουμε. Το πιο σημαντικό είναι τον πρώτο καιρό που θα έρθει το παιδάκι, να είμαστε μαζί. Ό,τι απόφαση πάρουμε εκείνη τη στιγμή θα πρέπει να ακολουθήσει ο ένας τον άλλον. Γάμος προφανώς θα γίνει. Αλλά όχι τώρα. Γιατί θα ήθελε και η Ιωάννα και εγώ να περάσουμε καλά».
Στάθης Σχίζας: Έκανε τατουάζ το όνομα της Αλεξάνδρας Παναγιώταρου
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Στάθης Σχίζας και η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου αποκάλυψαν τα νέα τους σχέδια, ενώ ο νικητής του Survivor έδειξε το τατουάζ που έχει κάνει για χάρη της Αλεξάνδρας Παναγιώταρου. Η κάμερα της εκπομπής Mega Καλημέρα, βρήκε το ζευγάρι στο αεροδρόμιο της Αθήνας λίγο πριν αναχωρήσουν για Ιταλία. Μεταξύ άλλων οι δυο τους μίλησαν για τα σχόλια που έγιναν το φετινό καλοκαίρι, περί χλιδάτων διακοπών: «Δεν ήταν χλιδάτες οι διακοπές, ήμασταν από τα λίγα ζευγάρια της showbiz που κάναμε και πολύ χαλαρές διακοπές. Πήγαμε στην Κω και στη Σάμο, δεν πήγαμε στη Μύκονο. Μείναμε σε σπίτια φίλων. Στην Κω το ξενοδοχείο ήταν ενός γνωστού μας και στη Σάμο το ίδιο. Δεν περιμέναμε ένα Survivor για να πάμε διακοπές. Κάναμε διακοπές και πριν πάμε στο παιχνίδι, απλώς τώρα ο κόσμος ασχολείται μαζί μας. Δεν προκαλέσαμε». Όσον αφορά στα σχόλια που έγιναν για την Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, πως είναι μαζί με τον Στάθη Σχίζα για το χρηματικό έπαθλο του ριάλιτι επιβίωσης: «Έχω τα δικά μου χρήματα, δουλεύω από τα 16, έχω κάνει πάρα πολλές δουλειές. Δεν περίμενα έναν τελικό Survivor και έναν νικητή για να ζήσω και να κάνω χλιδάτες διακοπές». Η δημοσιογράφος αναφερόμενη στον Στάθη Σχίζα και κάνοντας λόγο για το τατουάζ του Survivor που έκανε ο ίδιος πριν από λίγο καιρό, τον ρώτησε αν έχει κάνει κάποιο τατουάζ αφιερωμένο στη σύντροφό του: «Για την Αλεξάνδρα έχω κάνει από πέρυσι. Έχω κάνει το όνομά της». Για το αν το ζευγάρι επιθυμεί να βρεθεί στην τηλεόραση αναλαμβάνοντας κάποια εκπομπή: «Λίγο δύσκολο. Ετοιμάζουμε και άλλες δουλείες, έχουμε τις επιχειρήσεις μας και ετοιμάζουμε κάτι επιχειρηματικό μαζί». Επιπλέον σχολίασαν ποιος κάνει την πρώτη κίνηση μετά από ένα τσακωμό και μίλησαν για το ποιος είναι περισσότερο ζηλιάρης στη σχέση. Ο Στάθης Σχίζας μάλιστα αποκάλυψε ότι έχει ψάξει το κινητό της Αλεξάνδρας Παναγιώταρου. Κλείνοντας τις δηλώσεις τους αποκάλυψαν αν είναι έτοιμοι να κάνουν το επόμενο βήμα στη σχέση τους: «Είμαστε αρκετά έμπειροι στο κομμάτι το προσωπικό. Ο κύριος έχει κάνει ένα παιδί, εγώ έχω κάνει ένα γάμο, οπότε έχοντας ζήσει κάποια πράγματα τα έχουμε απομυθοποιήσει κιόλας. Τα αφήνουμε όλα στο χρόνο» είπε η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου.
Χρήστος Μάστορας: Η αντίδραση όταν ρωτήθηκε για τη σχέση του με τη Γαρυφαλλιά Καληφώνη
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Χρήστος Μάστορας εδώ και κάποιο καιρό φαίνεται πως είναι ζευγάρι με την Γαρυφαλλιά Καληφώνη. Τόσο ο τραγουδιστής όσο και το μοντέλο έχουν αποφύγει να τοποθετηθούν δημόσια επί του θέματος, ωστόσο οι αναρτήσεις τους στα social media πρόδωσαν τις κοινές καλοκαιρινές διακοπές τους. Ο ίδιος δεν επιθυμεί να μιλάει για το προσωπικό κομμάτι της ζωής και ανέφερεται στις συνεντεύξεις του μόνο για την επαγγελματική του ζωή. Η κάμερα του Πρωινού συνάντησε τον Χρήστο Μάστορα στο αεροδρόμιο και ο δημοσιογράφος έκανε αναφορά στην φημολογούμενη σχέση του, μιλώντας για τα κοινά μάρμαρα στις αναρτήσεις του ζευγαριού, με τον τραγουδιστή να σχολιάζει: «Τα μόνα μάρμαρα που με ενδιαφέρουν είναι τα μάρμαρα του Παρθενώνα. Ξέρεις πως είναι αυτά… Άστα αυτά…». Όσον αφορά στα επόμενα επαγγελματικά σχέδια, ο Χρήστος Μάστορας είπε: «Τον χειμώνα θα κάνω μια δυνατή συνεργασία με μια μεγάλη τραγουδίστρια και πολύ καλή φίλη».
Μαρσέλο: «Ευχαριστώ Ελλάδα» έγραψε η σύζυγός του στα social media
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Τη χώρα μας θέλησε να ευχαριστήσει η Κλαρίς Άλβες, σύζυγος του Μαρσέλο, ο οποίος υπέγραψε με την ομάδα του Ολυμπιακού για 1+1 χρόνια. Η υποδοχή του παίκτη στο Γ. Καραϊσκάκης έκανε τον γύρο του διαδικτύου, καθώς περισσότεροι από 25.000 οπαδοί του Ολυμπιακού συγκεντρώθηκαν στο φαληρικό γήπεδο, για την παρουσίαση του νέου μεταγραφικού αποκτήματος της ομάδας του Πειραιά. Με τη σειρά της, η Κλαρίς Άλβες θέλησε να ευχαριστήσει την Ελλάδα μέσα από μία ανάρτησή της στο Instagram. Η 34χρονη ηθοποιός και μητέρα των δύο γιων του Μαρσέλο, ανέβασε τρεις φωτογραφίες από την ημέρα που ο Μαρσέλο έγινε και επίσημα ένας από τους παίκτες του Ολυμπιακού. Στην πρώτη φωτογραφία απεικονίζεται η ίδια με τον Μαρσέλο και τα παιδιά τους, Ένζο και Λίαμ. Στη δεύτερη απαθανάτισε μερικούς από τους φιλάθλους και στην τρίτη τον διεθνή ποδοσφαιριστή με τους γιους του μέσα στο γήπεδο. Ο Μαρσέλο και ο μικρότερος γιος του, Λίαμ, είναι ντυμένοι στα κόκκινα. Στη λεζάντα της ανάρτησής της έγραψε: «Ευχαριστώ Ελλάδα». Δείτε τις φωτογραφίες και τη δημοσίευσή της Ποια είναι η Κλαρίς Άλβες Ο Μαρσέλο έχει δημιουργήσει μια όμορφη οικογένεια με την ηθοποιό Κλαρίς Άλβες με την οποία έχει αποκτήσει δύο αγόρια. Η Κλαρίς Άλβες γεννήθηκε στις 7 Δεκεμβρίου 1988 στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας. Το ζευγάρι μετά από αρκετά χρόνια σχέσης παντρεύτηκε το 2008, και απέκτησε το πρώτο τους παιδί το 2009 με το όνομα Ένζο. Ο δεύτερος γιος τους, ο Λίαμ γεννήθηκε το 2015. Ο μεγάλος γιος της οικογένειας ακολουθεί τα χνάρια του πατέρα του καθώς είναι μέλος της ομάδας Νέων της Ρεάλ Μαδρίτης. Η Κλαρίς Άλβες, η οποία έχει την ίδια ηλικία με τον Μαρσέλο, είναι επαγγελματίας ηθοποιός και προέρχεται από ευκατάστατη οικογένεια. Το ζευγάρι είναι πολύ ερωτευμένο καθώς πολύ συχνά ανεβάζει στα social media φωτογραφίες από την προσωπική του ζωή. Ο Μαρσέλο μάλιστα σε ανάρτησή του είχε ανεβάσει φωτογραφία γράφοντας πως ανυπομονεί να επιστρέψει στο σπίτι και τη γυναίκα του.
Κατερίνα Στικούδη: Η τoπλες φωτογραφία της που κόβει την ανάσα
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Οι αναλογίες της Κατερίνα Στικούδη κόβουν την ανάσα και σε κάθε ανάρτησή της με μαγιό στα social media, προκαλεί -και όχι άδικα- αναστάτωση στους followers … της.Το μοντέλο και τραγουδίστρια μας χαρίζει απλόχερα τα σωματικά της προσόντα, τα οποία κάθε καλοκαίρι γίνονται πρώτο θέμα και μάλιστα το όνομα της φιγουράρει στα top της επικαιρότητας. Το εντυπωσιακό με την τραγουδίστρια είναι ότι όταν θα δείτε την φωτογραφία που ανάρτησε η ίδια, με μαγιό, τίποτα πάνω στο σώμα της δεν αποδεικνύει ότι πριν από λίγους μήνες έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί.
Άννα Ζένιου: Oι αδημοσίευτες φωτογραφίες που μοιράστηκε ο σύντροφος της Νίκος με αφορμή τα γενέθλια της!
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η τρυφερή ευχή από τον σύντροφο της για τα γενέθλια της! Όπως πρώτη η ShowBiz, σας αποκάλυψε με αποκλειστικό ρεπορτάζ, η πρώην παίκτρια του ριάλιτι του Alpha, The Bachelor, είναι ερωτευμένη με τον 26χρονο γοητευτικό sous chef Νίκο Ραγκούση. Η Κύπρια καλλονή, Άννα Ζένιου, γιόρταζε χθες Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου τα γενέθλια της και ο σύντροφος της δημοσίευσε μέσα από το προσωπικό του προφίλ στο Instagram, κολάζ φωτογραφιών της, γράφοντας στη λεζάντα: «Happiest birthday to you (Χρόνια πολλά για σένα)». Δείτε τη φωτογραφία: Πηγή: showbiz.cyprustimes.com
Αβέρωφ Νεοφύτου: Το δημόσιο τρυφερό μήνυμα στη σύζυγο του Μαρία Σελίπα για τα γενέθλια της! (Photos)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Τα λόγια αγάπης για τη πολυαγαπημένη του σύζυγο! Με μια ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram θέλησε να ευχηθεί στη γυναίκα της ζωής του, Μαρία Σελίπα με αφορμή τα γενέθλια της, ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού, Αβέρωφ Νεοφύτου. Ο γνωστός πολιτικός δημοσίευσε μια πανέμορφη φωτογραφία της συζύγου του και έγραψε στη λεζάντα: “Μαρία μου, Μου έδωσες την οικογενειακή ευτυχία. Μου χάρισες ό,τι πιο πολύτιμο στη ζωή μας, τον Περικλή. Και τώρα είσαι το πιο δυνατό μου στήριγμα. Χρόνια πολλά αγάπη μου! ”, εκφράζοντας έτσι την αγάπη αλλά και τον θαυμασμό του προς το πρόσωπο της! Δείτε τη δημοσίευση του: Η ίδια με τη σειρά της, θέλοντας να ευχαριστήσει όσους της έστειλαν γενέθλιες ευχές, μοιράστηκε μια φωτογραφία μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Ιnstagram, στην οποία ποζάρει με τον σύζυγο της, και έγραψε στη λεζάντα: “Ευχαριστώ! Την καθεμία και τον κάθε ένα ξεχωριστά για τις τόσες πολλές ευχές. Η αγάπη σας με συγκινεί!”. Πηγή: showbiz.cyprustimes.com
Σοκάρει η πρώην σύζυγος Κύπριου τραγουδιστή: Προσπάθησε να κρεμαστεί «Με βίασαν υπό την απειλή όπλου»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η πρώην σύζυγος του Κύπριου τραγουδιστή μιλώντας σε μία πρόσφατη συνέντευξή της, αποκάλυψε ότι βιάστηκε υπό την απειλή όπλου κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για το ριάλιτι της. H Κέιτι Πράις, περιέγραψε στο Mail Online τα τραυματικά γεγονότα που την οδήγησαν να φτάσει σε οριακό σημείο. Μεταξύ άλλων υπέστη ψυχική κατάρρευση και έκανε μία αποτυχημένη απόπειρα αυτοκτονίας, προσπαθώντας να κρεμαστεί. Μετά από τα τραγικά συμβάντα, βρήκε διέξοδο στην ψυχοθεραπεία. “Έπαθα σοβαρή κατάθλιψη, άγχος, είχα τάσεις αυτοκτονίας και δεν ήθελα να ζω. Στις προσπάθειες μου να δώσω τέλος στη ζωή μου, τα μάτια μου έγιναν μαύρα και είχα μελανιές γύρω από το λαιμό μου. Δεν ήθελα να ζω”. Στο ντοκιμαντέρ που αφορά τη ζωή της με τίτλο “Trauma And Me” και προβάλλεται μέσα από τη συχνότητα του Channel 4, η Πράις μιλάει για τις φρικτές εμπειρίες που έζησε όταν τη λήστεψαν μέσα στο αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε: “Η εμπειρία όταν έκανα γυρίσματα με το ITV στη Νότια Αφρική ήταν άσχημη. Δεν είχαμε ασφάλεια, αν είχαμε ασφάλεια θα μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε τους έξι τύπους. Με κράτησαν υπό την απειλή του όπλου και με βίασαν”. Κατά τη διάρκεια της ληστείας εξαφανίστηκαν από τα οχήματα οι φορητοί υπολογιστές, τα iPad, τα διαβατήρια, τα μετρητά και τα κοσμήματα. Αν και οι ληστές «άφησαν πίσω τους» το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας, οι αρχές δεν κατάφεραν να τους εντοπίσουν, ενώ θεωρήθηκε θαύμα που όλοι επιβίωσαν: “Η αστυνομία είπε ότι ήταν ένα θαύμα που δεν μας σκότωσαν”. Το πρώην μοντέλο και σταρ του Only Fans μετά τα όσα έζησε μπήκε σε κλινική με σκοπό τη θεραπεία του μετατραυματικού στρες που της είχε δημιουργηθεί. Η ίδια μάλιστα τόνισε πως μέσω της θεραπείας κατάφερε να αντιμετωπίσει το παρελθόν της και να αναγνωρίσει όλα όσα της δημιουργούσαν ψυχολογικά πρόβλήματα. “Με βοήθησε να ανοίξω τα μάτια μου. Όταν μπαίνεις στην κλινική, πολλοί νομίζουν ότι είναι λόγω εξάρτησης από το αλκόολ ή τα ναρκωτικά. Δεν έχω βρεθεί ποτέ σε κλινική για εθισμό, βρέθηκα εκεί για αποκατάσταση του τραύματος”. “Με επηρεάζει αυτό που σκέφτεται ο κόσμος. Υπάρχει ένα στίγμα ότι αν πας σε κλινική, είσαι προβληματικός για όλη σου τη ζωή, όμως αυτό δεν είναι αλήθεια. Νομίζω ότι οι άνθρωποι που μπαίνουν εκεί μέσα είναι γενναίοι, γιατί αντιμετωπίζουν τους δαίμονές τους και τα προβλήματά τους, για να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι”. Σε συνέχεια των δηλώσεών της και συνεχίζοντας τις αποκαλύψεις, μίλησε και για το ατύχημα που είχε με το αμάξι, καθώς βρισκόταν υπό την επήρρεια αλκοόλ: “Δεν δικαιολογώ τίποτα, όμως υπήρχε λόγος που μπήκα στο αυτοκίνητο και είχα πιεί. Ήθελα να μιλήσω σε κάποιον και εκείνο το βράδυ είχα εγκαταλείψει τον εαυτό μου”. Η Κέιτι Πράις που εξακολουθεί να κάνει ψυχοθεραπεία, πρόσθεσε: “Μπορεί να είμαι 44 τώρα και να κάνω θεραπεία κάθε εβδομάδα, αλλά θα ήθελα να το είχα κάνει πριν από χρόνια. Θα μπορούσα να είχα αποφύγει πολλά πράγματα. Πρέπει να προστατεύσω τον εαυτό μου. Δεν βάζω τίποτα πια στο Instagram. Δεν χρειάζεται πια να δικαιολογώ τον εαυτό μου. Δεν χρωστάω τίποτα σε κανέναν”. Κλείνοντας τη συνέντευξη, δήλωσε ότι πλέον αισθανεται καλύτερα από ποτέ και προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματά της: “Νιώθω καλύτερα και νιώθω πιο δυνατή. Δεν χρειάζεται να αποδείξω τίποτα σε κανέναν. Ξέρω την αλήθεια. Έχω μεγαλώσει!”. Πηγή: protothema.gr
Snik σε Ελεονώρα Μελέτη: «Μου είστε αντιπαθέστατη»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Ελεονώρα Μελέτη σχολίασε μέσα από τη χθεσινή εκπομπή της «MEGA Καλημέρα» την κίνηση του Snik να δωρίσει χρήματα σε έναν άνθρωπο, αλλά και τις δηλώσεις του πώς για να δώσει συνέντευξη σε κάποιο κανάλι, θα πρέπει να πληρωθεί αδρά. Ο τράπερ ωστόσο βλέποντας τα όσα ανέφερε η παρουσιάστρια, ξέσπασε μέσα από τα Instagram stories και έδωσε τη δική του απάντηση. «Είδα τώρα ένα δημοσίευμα που λέει η κ. Μελέτη ότι δίνω λεφτά σε κάμερες και ότι κανονικά αν έπρεπε να βοηθήσω, δεν θα έπρεπε να το δείχνω στην κάμερα. Αυτό έτυχε, ένας άνθρωπος ζήτησε λεφτά και έδωσα λεφτά. Έχω δώσει πολλά λεφτά πίσω από τις κάμερες που δεν τα ξέρετε κ. Ελεονώρα Μελέτη, ούτε σκοπεύω και να τα πω. Αντιθέτως που εσείς τόσο καιρό δεν έχετε δώσει κάτι, μόνο παίρνετε. Σε εσάς και στην εκπομπή σας δεν θα ερχόμουν ούτε με πολλά λεφτά. Καλές δουλειές, καλή σεζόν σας εύχομαι φέτος» «Ελπίζω να ανέβουν και τα νούμερά σας. Εντάξει; Πάρτε και τα πέντε λεπτά δημοσιότητά σας. Είτε είναι στην κάμερα είτε όχι το να βοηθάς έναν συνάνθρωπό σου, δεν θα πρέπει να το κρίνετε. Κοιτάξτε τη δουλίτσα σας και θέλω να πω ότι μου είστε αντιπαθέστατη. Όπως και σε πολύ άλλο κόσμο! Τα φιλιά και πάλι» Μπορεί να ρωτήσετε το Make A Wish και άλλους οργανισμούς το τι κάνω πίσω από την κάμερα και δεν θέλω να το δείξω. Το μίσος θα φέρει μόνο μίσος. Τόσο καιρό προσπαθείτε να κάνετε Cancel κάτι που δεν μπορείτε να κάνετε Cancel. Καθίστε στα αβγά σας γιατί ο κόσμος έχει ξυπνήσει. Δεν είμαστε στο 90 που βλέπατε τηλεόραση. Λοιπόν ο καθένας να κάνει τη δουλειά του, ο καθένας κάνει λάθη αλλά να κάτσει στα αβγά του». Δείτε το βίντεο Από τη μεριά της η Ελεονώρα Μελέτη είχε δηλώσει μόλις χθες για τον τράπερ: «Εγώ τα φιλιά μου του στέλνω του Snik. Επειδή έστειλε ένα, εγώ του στέλνω επί 100. Και να είναι πάντα καλά το παιδί και να βοηθάει τους ανθρώπους, χωρίς το τηλέφωνο να είναι ανοιχτό. Δεν χρειάζεται να το δείχνουμε, το 50άρικο μπορούμε να το δώσουμε και όταν το τηλέφωνο είναι κλειστό. Και καλά κάνει και τροφοδοτεί τα social για να τα παίζουμε τζάμπα αυτά που ανεβάζει και δεν χρειάζεται να πληρώνουμε».






