Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο ηθοποιός μίλησε ανοιχτά για τη σεξουαλικότητά του, τη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα, αλλά και τον τρόπο που παρουσιάζεται στη σύγχρονη τηλεόραση Ο Γιώργος Καπουτζίδης παραχώρησε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης και για ακόμα μια φορά δεν δίστασε να θίξει κοινωνικά ζητήματα, ενώ εστίασε στη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα και τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων. Ειδικότερα, ο ηθοποιός και σεναριογράφος μίλησε στη διαδικτυακή εκπομπή «Με άλλη ματιά» και αναφέρθηκε στον τρόπο, με τον οποίο αντιμετωπίζει την ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα η κοινωνία, ενώ εξήγησε πώς προτιμά ο ίδιος να αναπαριστά τους ομοφυλόφιλους στα πρότζεκτ που αναλαμβάνει. «Έχουν αλλάξει τα πράγματα στην τηλεόραση, ως προς την εκπροσώπηση της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας. Είναι σωστότερα πλέον, υπάρχει περισσότερο. Χαίρομαι που μία δική μου δουλειά αποτελεί μία από τις πιο αντιπροσωπευτικές. Νομίζω ότι τα πράγματα γίνονται πιο σωστά, η κοινωνία το ζήτησε περισσότερο», δήλωσε αρχικά, για τις σειρές που κυκλοφορούν. Ωστόσο, όπως ανέφερε, στον ίδιο το επέβαλλε περισσότερο η φύση του και η σεξουαλικότητά του. «Εμένα μου το επέβαλλε ο ίδιος μου ο εαυτός, δεν περίμενα την κοινωνία. Εγώ αποφάσισα ως γκέι δημιουργός να πω τις ιστορίες μου. Δυστυχώς, ως προς τα ανάπηρα άτομα, δεν έχουμε προοδεύσει ακόμα, όσο θα έπρεπε», τόνισε ο Γιώργος Καπουτζίδης. Στη συνέχεια, εξήγησε πως πολλές φορές ακούει από ανθρώπους, πως κάποιες σκηνές ήταν υπερβολικές ή πως δεν χρειάζεται να προβάλλει τόσο πολύ τον ομοφυλοφιλικό έρωτα, όμως το ίδιο ακριβώς σκέφτονται και οι ΛΟΑΤΚΙ. «Μπορεί σε μία σειρά να φαίνεται πολύ, όμως αν το δεις αναλογικά είναι πολύ λίγο. Έχω ακούσει πολλές φορές αυτό το πράγμα. “Μήπως ήταν πολύ;”. Συγγνώμη, εμένα με ρώτησε κανείς πόσες φορές δεν χρειάζεται να δω έναν άντρα, μια γυναίκα, μια πεθερά και τα προβλήματά τους μέσα σε μια σειρά; Τα έχω δει χιλιάδες φορές, φτάνει. Δεν πειράζει να δείτε κι εσείς δύο γκέι άνδρες ή δύο ανάπηρους παραπάνω. Συγγνώμη κιόλας, αν σας έπεσε βαρύ», δήλωσε ο ηθοποιός. Μάλιστα, χαρακτήρισε την κοινωνία «συντηρητική», ειδικά όταν έχει να κάνει με ανθρώπους που βρίσκονται κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας. «Πρέπει να τα πρόσωπα που απασχολούν την επικαιρότητα να μην κρύβουν την ταυτότητά τους; Κι εγώ δεν έκανα coming out, με το που βρέθηκα στην τηλεόραση. Ίσως ο πολύς κόσμος να μην το ξέρει. Η τηλεόραση είναι ένα πολύ συντηρητικό μέσο και το πόσο συντηρητικό είναι, έρχεται καμιά φορά και σε ρουφάει. Ποτέ δεν ήμουν κρυμμένος. Νομίζω όλοι το είχατε καταλάβει, χωρίς να χρειαστεί να πω κάτι φοβερό. Ωστόσο, επειδή μιλάμε και για άλλα δημόσια πρόσωπα στην ηλικία μου, έχουμε μεγαλώσει με πολλούς περιορισμούς, με την αντίληψη πως “είσαι ένα πρόβλημα που οφείλεις να το διαχειριστείς κάπως, πως πρέπει να είναι κρυμμένο”. Μεγαλώσαμε με το “κοίταξε να βολευτείς και δεν χρειάζεται να το πολυφωνάζεις”», εξήγησε ο Γιώργος Καπουτζίδης. Τέλος, τόνισε πως η νέα γενιά έχει ξεκινήσει να «σπάει» αυτές τις προκαταλήψεις και θεωρεί πως θα φέρει μια τεράστια αλλαγή. «Αυτό που θελω να πω δημόσια είναι πως πρόσωπα που θέλουν να κάνουν coming out και δυσκολεύονται, καταλαβαίνω πως φαίνεται ζόρικο, πως μπορεί να σκέφτονται το πού μπορεί να βοηθήσει όλο αυτό. Εμένα μου έδωσε πολύ μεγάλη χαρά κι ελευθερία. Δεν ένιωσα ότι έχασα απολύτως τίποτα. Δεν έχασα κοινό κι αν έχασα, ίσως ήταν το κοινό που ήθελα να χάσω σε τελική ανάλυση. Η “Εθνική Ελλάδος” ήταν μια σειρά που επέλεξε το κοινό της. Δοκιμάστε το. Αυτό θα πω. Δεν κατηγορώ κανέναν που δεν το έχει κάνει», δήλωσε κλείνοντας. Πηγή: parapolitika.gr
Γιώργος Καπουτζίδης: «Συγγνώμη αν σας έπεσε βαρύ, αλλά δεν πειράζει να δείτε και δύο άντρες γκέι στην TV»
Γοητευτικός Κύπριος ποδοσφαιριστής παντρεύτηκε την εκλεκτή της καρδιάς του (Photo)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Κύπριος ποδοσφαιριστής, Ιάκωβος Κυριάκου και η σύντροφος της ζωής του, Δέσποινα Σεργίου ενώθηκαν με τα ιερά δεσμά του γάμου το περασμένο Σαββατοκύριακο. Το ζευγάρι, γνωστοποίησε το χαρμόσυνο γεγονός μέσα από κοινή του δημοσίευση στο instagram σήμερα Τρίτη 30 Αυγούστου, αναρτώντας φωτογραφία από το μυστήριο του γάμου. «Τα λόγια είναι περιττά για να περιγράψουμε αυτό που ζήσαμε την Κυριακή. Θα πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους ήταν δίπλα μας σε αυτή την υπέροχη μέρα, και τη χαρά που μας έδωσαν και μοιράστηκαν μαζί μας να τους την δίνει ο Θεός διπλά! Σας αγαπάμε όλους ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️», έγραψε στη λεζάντα το ζευγάρι. Πηγή: showbizcy.com
Nightlife: Οι μεταγραφές, τα σχήματα του χειμώνα και οι πρεμιέρες
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Φρανκ Σινάτρα, «η φωνή» όπως τον αποκαλούσαν είχε πει: «Βασικά υποστηρίζω οτιδήποτε μπορεί να σε βοηθήσει να βγάλεις τη νύχτα, είτε πρόκειται για προσευχή, είτε για υπνωτικά, είτε για μια μπουκάλα Jack Daniels». Αγνοούσε ότι στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες, αυτό που «βοηθάει» πολύ κόσμο να «βγάλει» τη νύχτα είναι τα μπουζούκια, ένας τρόπος διασκέδασης που εξακολουθεί να προσελκύει πολύ κόσμο στις μεγάλες πίστες. Αυτές που επανακάμπτουν σε λίγες εβδομάδες στο αθηναϊκό nightlife, φορτωμένες αυτή τη φορά με πολύ δυνατά σχήματα και νέες συνεργασίες, ενώ δεν λείπουν και οι μοναχικοί. Ο Αργυρός συναντάει τον Σάκη και ο Ρέμος την Καίτη Αναμφίβολα το σχήμα που φαντάζει πιο ισχυρό αυτή την στιγμή είναι η σύμπραξη του Κωνσταντίνου Αργυρού με τον Σάκη Ρουβά στο «Teatro» του Κώστα Μπερτάκη. Ο πρώτος, που μαζί με τον Γιώργο Μαζωνάκη ήταν οι περσινοί θριαμβευτές στην Αθηναϊκή νύχτα που πήρε μπρος για τα καλά μετά την πανδημία, συνεχίζει θριαμβευτικά τη περιοδεία του με sold out συναυλίες. Συνεπικουρούμενος από τον Σάκη Ρουβά θα ξεκινήσουν τις εμφανίσεις τους τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου. «Είναι σχήμα για να πέσουν τα τσιμέντα» έλεγε γνωστός επιχειρηματίας σε φίλους του προ ημερών στο Κολωνάκι, όπου μαθαίνονται συνήθως τα νέα για τις συνεργασίες του φετινού χειμώνα. Το ίδιο ισχύει και για την συνεργασία του Αντώνη Ρέμου με την Καίτη Γαρμπή στο «ΝΟΧ», μετά την περσινή σεζόν, την πρώτη στο νέο χώρο που δημιούργησαν ο Ηλίας Μαροσούλης και ο Άγγελος Κοταρίδης για τον δημοφιλή ερμηνευτή. Η απόφαση του Ρέμου να στήσει ένα πρόγραμμα στα πρότυπα των μεγάλων κλαμπ ήταν σίγουρα πρωτότυπη, αλλά δεν έγινε δεκτή με τον ενθουσιασμό που θα περίμενε κάποιος από τους φανατικούς του. Τον ενθουσιασμό που υπήρχε άφθονος στις τέσσερις εμφανίσεις του στο «Άλσος» όπου μέσα σε τρεις ώρες και χωρίς ουσιαστικό διάλειμμα έστησε ένα εκπληκτικό τραγουδιστικό οδοιπορικό. Ίσως γι’ αυτό φέτος επιστρέφει τον Οκτώβριο με ένα πρόγραμμα στο οποίο η Γαρμπή θα τραγουδάει μόνο μια φορά για μιάμιση ώρα περίπου, μετά το πρώτη εμφάνιση του Αντώνη, ερμηνεύοντας όλες τις μεγάλες επιτυχίες της. Μετά θα βγαίνει ο Ρέμος με το δεύτερο πρόγραμμα του, που είναι και το πιο δυνατό του χαρτί, αφού εκτός από τα δικά του εντρυφεί και σε ένα ρεπερτόριο που περιλαμβάνει απόΑλκίνοο Ιωαννίδη και Στράτο Διονυσίου, έως Μαζωνάκη. Από τον Μαζώ μέχρι τις «Μέλισσες» Ο τελευταίος που πέρυσι έστησε ένα φοβερό πάρτι στο «Κέντρο Αθηνών» του Γιάννη Τσακουμάκου θα είναι το πρώτο μεγάλο όνομα που θα ανοίξει την φετινή σεζόν στις 10 Σεπτεμβρίου όπως έχει ανακοινωθεί άτυπα. Μαζί του θα έχει τον Διονύση Σχοινά, ο οποίος έχει χτίσει ένα δικό του στιλ που έπιασε έχοντας μαζί του μόνο έναν μουσικό-τον μαέστρο του-να παίζει σχεδόν τα πάντα. Το σχήμα θα εμφανίζεται Πέμπτη-τη μέρα που δεν πίστευε κανείς ότι θα «περπατήσει» πέρυσι και έγινε must-και Σάββατο, με τον Σχοινά να κάνει δύο προγράμματα και τον 1Μαζώ να «κλείνει» με τον τρόπο που αυτός ξέρει την βραδιά. Μάλιστα ακούγεται έντονα ότι το καινούργιο τραγούδι που ετοιμάζει είναι φοβερό κομμάτι και θα έχει την υπογραφή του Γιώργου Σαμπάνη, που έκλεισε τον κύκλο της συνεργασίας του με το «Έναστρον» του Κώστα Ματσίκα. Πριν από λίγες ημέρες υπέγραψε με τον Τσακουμάκο και αναζητείται ο νέος χώρος στο Κέντρο της Αθήνας που θα στεγάσει έναν από τους πιο πετυχημένους συνθέτες και τραγουδιστές των τελευταίων ετών. Την θέση του στο «Έναστρον» θα πάρουν τον Νοέμβριο οι «Μέλισσες», το πιο πετυχημένο αναμφίβολα συγκρότημα των τελευταίων χρόνων, που άφησαν το Γιάννη Μωράκη μετά απο συνεργασία ετών για να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε ένα πολύ μεγαλύτερο χώρο. Έχοντας ένα τρελό ρεύμα στις νεαρές ηλικίες και τον Χρήστο Μάστορα ιδανικό frontman η στιγμή φαντάζει ιδανική για να απευθυνθούν σε ένα πιο large κοινό. Δεν θα έχουν μαζί τους την Τάμτα, ο χώρος επιβάλλει άλλο ένα δυνατό όνομα και οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για προχωρημένες συζητήσεις του Ματσίκα με την Δέσποινα Βανδή. Η τελευταία μετά την Θεσσαλονίκη και τις συναυλίες με τον Γιώργο Θεοφάνους δείχνει πιο έτοιμη από ποτέ για μια μεγάλη επιστροφή στις πίστες. Εκεί που επιστρέφει από τις 21 Οκτωβρίου η Νατάσα Θεοδωρίδου μετά το «Παλλάς» και τις εμφανίσεις της σε θέατρα, μαζί με τον γιο του Γιάννη Πλούταρχου, Γιώργο Κακοσαίο, με τον οποίο θα εμφανίζονται στην «Ακτή Πειραιώς». Ο χώρος ανακαινίστηκε πλήρως και η μόνη ίσως ιδιαιτερότητα είναι ότι το πρόγραμμα θα ξεκινάει στις δέκα και μισή το βράδυ, ενώ θα τελειώνει στις τρεις τα ξημερώματα. Οι Νίκοι, η Βίσση και η Queen Πάολα Την ώρα δηλαδή που ο Νίκος Οικονόμοπουλος θα ξεκουράζεται πριν ετοιμαστεί για να βγει από τον Νοέμβριο και αυτός στην πίστα του «Φαντασία», έχοντας σε υποστηρικτικό ρόλο τον Γιώργο Λιβάνη. Αυτόν που κράταγε ζεστό τον κόσμο την περασμένη σεζόν στο «Κέντρο Αθηνών» έχοντας ως όπλο μια καλή φωνή και μια αξιοπρόσεχτη σκηνική παρουσία. Αυτή την περίοδο ο Οικονομόπουλος εμφανίζεται στην Θεσσαλονίκη, όπως και ο Νίκος Βέρτης που επέστρεψε θριαμβευτικά στην συμπρωτεύουσα μετά από καιρό. Το ότι αυτό δεν άρεσε σε κάποιους όπως και η οριστική δικαστική του δικαίωση του σε γνωστή υπόθεση με πρώην συνεργάτη του, φάνηκε και από τους τέσσερις συνεχόμενους ελέγχους της αστυνομίας σε ένα βράδυ μετά από ανώνυμες καταγγελίες, κάτι που προκάλεσε τον εκνευρισμό των θαμώνων και του ερμηνευτή. Μετά το πέρας των εμφανίσεων του στη Θεσσαλονίκη, ο Βέρτηςεπιστρέφει στο YTON του Τάκη Γιγουρτάκη,με καινούργιο πρόγραμμα αλλά χωρίς κάποιο μεγάλο όνομα δίπλα του, βαδίζοντας στην γνωστή solo πορεία, η οποία τον έχει δικαιώσει. Από την συμπρωτεύουσα θα κατέβει αργότερα και η Άννα Βίσση που και αυτή τη σεζόν θα εμφανιστεί στο «Hotel Ερμού», έχοντας αποδείξει ότι εξακολουθεί να παραμένει σταθερή αξία. Στα σπάργανα είναι και το πιο «βαρύ» λαϊκό σχήμα της χρονιάς αν ευοδωθούν οι συζητήσεις στο οποίο θα ενώσουν τις δυνάμεις τους ο Βασίλης Καρράς και η Queen Πάολα. Αμφότεροι έχουν την δυνατότητα να γεμίσουν ένα απο τα πιο μεγάλα νυχτερινά κέντρα της Αθήνας που όμως έχει χρόνια να ακουστεί για κάποιο δυνατό σχήμα, από αυτά που μπορούν να κάνουν τη διαφορά, σε έναν χώρο όπου τα λάθη σπάνια συγχωρούνται. Πηγή: protothema.gr
Μαυρίκιος Μαυρικίου: Με την Ιλάειρα θα αποσυρθούμε από τη δημοσιότητα, θέλουμε να ζήσουμε τον έρωτά μας
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Μαυρίκιος Μαυρικίου και η Ιλάειρα Ζήση ενώθηκαν με τα δεσμά του γάμου σε μία τελετή – υπερπαραγωγή στην Κύπρο. Το ζευγάρι αντάλλαξε όρκους αιώνιας πίστας και αγάπης ενώπιον 2.000 καλεσμένων, την Κυριακή 28 Αυγούστου. Δύο μέρες μετά, παραχώρησαν τις πρώτες τους δηλώσεις στην εκπομπή «Ποιος είναι πρωινιάτικα» και όπως είπαν, θα ήθελαν να αποσυρθούν για λίγο καιρό από τα φώτα της δημοσιότητας και να ζήσουν τον έρωτά τους. Αρχικά, δήλωσαν για τον γάμο τους: «Χρειάστηκε να έχουμε ασφάλεια στον γάμο μας, για τον πρόεδρο της Κύπρου, αλλά και την Έλλη Κοκκίνου, γιατί όλοι ήθελαν να βγάλουν φωτογραφία μαζί της». Όπως ανέφεραν στη συνέχεια, για να βρεθεί κανείς στον γάμο τους, θα έπρεπε να έχει εισιτήριο ή να «δώσει εξηγήσεις» για το ποιος τον κάλεσε. «Οι καλεσμένοι μας έπρεπε να δείξουν το εισιτήριό τους για να μπουν στη δεξίωση. Αν κάποιος ερχόταν χωρίς το προσκλητήριο, έπρεπε να απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις, όπως το ποιος τον κάλεσε. Ήταν σχεδόν 2.000 άτομα. Κάθισαν ακόμα και στο τραπέζι της νύφης», είπε χαρακτηριστικά ο Μαυρίκιος Μαυρικίου. Τέλος, το ζευγάρι αποκάλυψε τους προορισμούς που θα επισκεφτεί για τον μήνα του μέλιτος. Όπως ανέφεραν, θα βρεθούν στον Μαυρίκιο, τις Μαλδίβες και το Ντουμπάι. Μάλιστα, δήλωσαν πως θέλουν να αποσυρθούν για λίγο από τα φώτα της δημοσιότητας. «Θέλουμε να το ζήσουμε. Γι’ αυτό, πριν προλάβει κανείς να πει ότι ψωνιστήκαμε κι εξαφανιστήκαμε, με την Ιλάειρα θέλουμε να γυρίσουμε λίγο σελίδα. Θα γυρίσουμε λίγο προς το σπίτι μας. Θέλουμε να ζήσουμε τον έρωτά μας, να κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα», είπε κλείνοντας ο Μαυρίκιος Μαυρικίου. Πηγή: protothema.gr
Μισό μπέργκερ και ένα milkshake πίσω από τη δηλητηρίαση της 19χρονης Θάλειας στην Ελλάδα
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Το γεύμα στο fast food του Λαγκουλέτ της Τυνησίας είναι αυτό που σύμφωνα με όλα τα μέχρι τώρα δεδομένα προκάλεσε την τροφική δηλητηρίαση στην άτυχη ναυτική δόκιμο, η οποία για άγνωστους προς το παρόν λόγους οδήγησε στη ραγδαία επιδείνωση της υγείας της και στη συνέχεια στον θάνατό της. Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του protothema.gr η άτυχη Θάλεια γευμάτισε σε αλυσίδα fast food στο Λαγκουλέτ. Μοιράστηκε το ίδιο χάμπουργκερ, μάλιστα με μία από τις άλλες ναυτικές δοκίμους (έφαγαν από μισό) και ήπιαν το ίδιο μιλκ σέικ. Επιστρέφοντας στο ΠΓΥ Προμηθέας, εμφάνισαν και οι δύο συμπτώματα δηλητηρίασης. Η συμφοιτήτρια της άτυχης Θάλειας έκανε επί περίπου δύο ημέρες πυρετό μέχρι 38 και στη συνέχεια αποθεραπεύτηκε. Αξίζει να σημειώσουμε πως το ιατρικό προσωπικό του Πλοίου Γενικής Υποστήριξης «Προμηθέας» μετά τον απόπλου από την Τυνησία διαχειριζόταν ταυτοχρόνως 15 περιστατικά δηλητηρίασης ναυτικών δοκίμων. Η 19χρονη, που κατέληξε έπειτα από τη δραματική επιδείνωση της υγείας της στο νοσοκομείο Ντελ Μάρε της Νάπολης, παρουσίαζε επίσης πυρετό μέχρι 38-38,5 ο οποίος υποχωρούσε με τη λήψη αντιπυρετικών. Την Τρίτη, ημέρα που η Θάλεια μεταφέρθηκε στο ιταλικό νοσοκομείο μετά τον κατάπλου του Προμηθέα στη Νάπολη, παρατηρήθηκε πρήξιμο στα πόδια της και το υγειονομικό προσωπικό θεώρησε ότι είναι σύμπτωμα πιθανής ουρολοίμωξης. Με τον κατάπλου του Προμηθέα στη Νάπολη, βράδυ Τρίτης 23ης Αυγούστου, η Θάλεια πήγε στο νοσοκομείο περπατώντας. Δυστυχώς, η επιδείνωση της υγείας της ήταν ραγδαία τις επόμενες ώρες. Εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας το πρωί της Τετάρτης και πρωινές ώρες Πέμπτης 25ης Αυγούστου κατέληξε, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της και το Πολεμικό Ναυτικό. Αύριο η νεκροψία-νεκροτομή Στο γιατί και πώς μια τροφική δηλητηρίαση είχε αυτή την εξέλιξη για την 19χρονη δόκιμο θα απαντηθεί από την νεκροψία-νεκροτομή που θα γίνει αύριο Τρίτη από Ιταλό ιατροδικαστή στη Νάπολη. Η νεκροψία δεν έχει γίνει ακόμη διότι ακολουθούν συγκεκριμένο αυστηρό πρωτόκολλο λόγω Covid. Έπειτα από μεγάλες προσπάθειες του ελληνικού υπουργείου Εθνικής Άμυνας η νεκροψία θα γίνει αύριο. Το απόγευμα της Τρίτης, μετά τη διενέργεια της νεκροτομής στη σορό της Θάλειας, το σώμα της ναυτικής δοκίμου θα μεταφερθεί από τη Νάπολη στη Λάρισα με στρατιωτικό αεροσκάφος C-130 στο οποίο θα επιβαίνουν και οι γονείς της κοπέλας που βρίσκονται από την προηγούμενη εβδομάδα στην ιταλική πόλη για να παραλάβουν τη σορό της κόρης τους. Η κηδεία της Θάλειας Κορδαμπάλου θα γίνει την Τετάρτη στη Λάρισα. Η τραγωδία με τον χαμό της 19χρονης πρωτοετούς (φέτος θα φοιτούσε στο 2ο έτος της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων) έγινε κατά τη διάρκεια του καθιερωμένου θερινού εκπαιδευτικού πλου της ΣΝΔ. Μετά τον απόπλου από το Λαγκουλέτ της Τυνησίας και πριν τον κατάπλου στη Νάπολη, το ΠΓΥ Προμηθέας, το μεγαλύτερο πλοίο του στόλου που λειτουργεί κυρίως ως πετρελαιοφόρο, εφοδίασε με καύσιμα τη φρεγάτα Κανάρης, στην οποία επίσης επέβαιναν ναυτικοί δόκιμοι για τον θερινό εκπαιδευτικό πλου. Η λεγόμενη διαδικασία της πετρέλευσης γίνεται πάντοτε εν πλω και επί δρομολογίου. Κατά τη διάρκεια της πετρέλευσης που έγινε πριν δέσουν τα δύο πλοία στη Νάπολη, ο Προμηθέας που συνήθως κινείται με 17 μίλια την ώρα χαμηλώνει την ταχύτητά του περίπου στα 12 μίλια ή και λιγότερο. Απαιτήθηκαν περίπου τρεις ώρες ή και περισσότερο για να μεταφερθεί το πετρέλαιο που χρειαζόταν η φρεγάτα Κανάρης. Προφανώς, η μείωση της ταχύτητας του ΠΓΥ Προμηθέας κατά τη διάρκεια της πετρέλευσης, καθυστέρησε την άφιξη του πολεμικού πλοίου με την Θάλεια στη Νάπολη και άρα την μεταφορά της νεαρής δοκίμου στο νοσοκομείο. Είναι βέβαιον ότι ουδείς είχε την εικόνα ότι η υγεία της 19χρονης αντιμετώπιζε θανάσιμο κίνδυνο, ούτε πόσο κρίσιμη ήταν η κατάστασή της. Άλλωστε όπως είπαμε και παραπάνω, η άτυχη Θάλεια μπήκε στο νοσοκομείο της Νάπολης περπατώντας. Είναι δεδομένο ότι η μεταφορά καυσίμων από το «Προμηθέας» στο «Κανάρης» δεν αποφασίστηκε σε βάρος της υγείας της ναυτικής δοκίμου. Διότι σε περίπτωση που οι αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού είχαν αντίληψη της κρισιμότητας της κατάστασης της Θάλειας θα είχαν ζητήσει από την πρώτη στιγμή ένα ελικόπτερο από τις ιταλικές αρχές για την ταχύτατη μεταφορά της δοκίμου σε νοσοκομείο. Δυστυχώς η πορεία της υγείας της επιβαρύνθηκε ταχύτατα από το βράδυ της Τρίτης μέχρι το πρωί της Πέμπτης που κατέληξε. Πηγή: Πρώτο Θέμα
Πόσοι άνθρωποι έχουν ζήσει μέχρι σήμερα στη Γη;
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Αν υποθέσουμε ότι ο Αδάμ και η Εύα έζησαν πριν από 190.000 χρόνια, πόσα μωρά έχουν γεννηθεί από τότε; Με τον παγκόσμιο πληθυσμό να πλησιάζει πλέον τα 8 δισεκατομμύρια άτομα, ο πλανήτης δεν ήταν ποτέ τόσο συνωστισμένος όσο σήμερα. Θα μπορούσε όμως να χωρέσει η Γη όσους ανθρώπους πέρασαν ποτέ από τον πλανήτη; Μάλλον όχι, αν δεχτεί κανείς τους υπολογισμούς δύο ερευνητών του Γραφείου Αναφοράς Πληθυσμού (PRB), μη κερδοσκοπικής οργάνωσης στην Ουάσιγκτον που συλλέγει δημογραφικά δεδομένα. Η εκτίμηση βασίστηκε στην υπόθεση ότι ο Homo sapiens πρωτοεμφανίστηκε πριν από 190.000 χρόνια –μια μάλλον αυθαίρετη υπόθεση, δεδομένου ότι το είδος δεν εμφανίστηκε ξαφνικά αλλά προέκυψε σταδιακά μέσω της εξέλιξης. Υπάρχουν εξάλλου πρόσφατες ενδείξεις ότι ο σύγχρονος άνθρωπος εμφανίστηκε νωρίτερα, πριν από τουλάχιστον 300.000 χρόνια. Ουσιαστικά λοιπόν είναι αδύνατο να υπολογίσει κανείς με ακρίβεια τον αριθμό. Όμως οι δύο ερευνητές, ο Τοσίκο Κανέντα και ο Καρλ Χάουμπ, έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν. Αδάμ και Εύα Οι δύο δημογράφοι βασίστηκαν στην υπόθεση ότι ο αρχικός πληθυσμός των πρώτων ανθρώπων περιοριζόταν σε δύο μόνο άτομα, έναν άνδρα και μια γυναίκα –κάτι σαν τον Αδάμ και την Εύα. Από εκεί, οι ερευνητές βασίστηκαν σε άλλες εκτιμήσεις για το μέγεθος του πληθυσμού σε διάφορα στάδια της ανθρώπινης ιστορίας, καθώς και σε εκτιμήσεις για τις μεταβολές της γεννητικότητας στην πορεία του χρόνου. Η εκτιμώμενη πορεία του ανθρώπινου πληθυσμού τα τελευταία 190.000 χρόνια (Πηγή: PRB) Οι υπολογισμοί δείχνουν ότι χρειάστηκαν 140.000 χρόνια για να ξεπεράσει ο παγκόσμιος πληθυσμός τα 2 εκατομμύρια άτομα. Έφτασε τα 5 εκατομμύρια το 8000 π.Χ και το 1 δισεκατομμύριο στις αρχές του 19ου αιώνα, αυξανόμενος με όλο και ταχύτερους ρυθμούς χάρη στην αύξηση του προσδόκιμου ζωής, η οποία υπερκέρασε τη σταδιακή πτώση της γεννητικότητας. Το τελικό αποτέλεσμα: μέχρι σήμερα έχουν περπατήσει στον πλανήτη 117 δισεκατομμύρια άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων των σημερινών κατοίκων του πλανήτη. Οι αριθμοί γίνονται καλύτερα κατανοητοί σε γράφημα που παρουσιάζει το Our World In Data, υπηρεσία συλλογής στατιστικών δεδομένων με έδρα το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Η γιγάντια κλεψύδρα της εικόνας μετρά το πέρασμα των ανθρώπων αντί του χρόνου. Κάθε κόκκος άμμου στην κλεψύδρα αντιπροσωπεύει 10 εκατομμύρια ανθρώπους. Δεδομένου ότι κάθε χρόνο γεννιούνται 140 εκατομμύρια μωρά, προσθέτουμε 14 κόκκους άμμου στην κλεψύδρα. Οι 795 πράσινοι κόκκοι αντιπροσωπεύουν τα 7,95 διεσκατομμύρια ανθρώπων που ζουν σήμερα. Κάθε χρόνο, 60 εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν. Αυτό σημαίνει ότι 6 κόκκοι περνούν από την κλεψύδρα και προστίθενται στον μεγάλο αριθμό των ανθρώπων που έχουν πεθάνει –οι 10.900 κόκκινοι κόκκοι άμμου στη βάση της κλεψύδρας. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε άτομο που ζει σήμερα, υπάρχουν περίπου 14 άτομα που δεν είναι πλέον μαζί μας. «Αυτά τα 109 δισεκατομμύρια ανθρώπους πρέπει να ευχαριστήσουμε για τον πολιτισμό στον οποίο ζούμε. Οι γλώσσες που μιλάμε, το φαγητό που μαγειρεύουμε, η μουσική που απολαμβάνουμε, τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε – όσα ξέρουμε τα μάθαμε από αυτούς», γράφει ο Μαξ Ρόζερ του Our World In Data. Πηγή: in.gr
Ελένη Φουρέιρα: Η τραγουδίστρια φωτογραφίζεται στη θάλασσα
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Ελένη Φουρέιρα μετά την ακύρωση της περιοδείας της απολαμβάνει ξέγνοιαστες στιγμές λίγο πριν ολοκληρωθεί ο Αύγουστος. Η τραγουδίστρια ακύρωσε τις εμφανίσεις της σε όλη την Ελλάδα για λόγους υγείας, ωστόσο η ίδια όλο αυτό το διάστημα ανεβάσει φωτογραφίες και βίντεο από την καθημερινότητά της στις καλοκαιρινές διακοπές. Με μία ακόμα της ανάρτηση στο Instagram η ίδια κοινοποίησε μία σειρά φωτογραφιών στις οποίες ποζάρει άβαφη και χωρίς φίλτρα με φόντο τη θάλασσα. Στη λεζάντα της δημοσίευσής της έγραψε «Φουρέιρα στα βράχια» χωρίς να γνωστοποιεί το μέρος από όπου τράβηξε τις εικόνες. Δείτε τη δημοσίευση της τραγουδίστριας: Πριν από λίγες ημέρες η τραγουδίστρια είχε δημοσιεύσει μία εικόνα με τον επί χρόνια σύντροφό της, Αλμπέρτο Μποτία, και σε ένα σπάνιο στιγμιότυπο η ίδια τον φιλούσε τρυφερά, με φόντο το ηλιοβασίλεμα. Στη λεζάντα της δημοσίευσής της άφησε μονάχα τη λέξη «εσύ» να συνοδεύει το ρομαντικό στιγμιότυπο, ενώ όπως ήταν αναμενόμενο οι ακόλουθοί της άφησαν πλήθος από σχόλια και like, αποθεώνοντας το ερωτευμένο ζευγάρι.
Γιώργος Παπαδόπουλος: Ο τραγουδιστής βάφτισε τον γιο το
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Μια πολύ ξεχωριστή στιγμή έζησαν χθες Σάββατο 27 Αυγούστου ο Γιώργος Παπαδόπουλος και η Γαλάτεια Βασιλειάδη. Ο τραγουδιστής και η σύζυγός του βάφτισαν τον 11 μηνών γιο τους και η χαρά, ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους. Το μυστήριο πραγματοποιήθηκε στο εκκλησάκι της Αγίας Σκέπης μέσα σε ένα κτήμα της Ανατολικής Αττικής, ενώ ο νεοφώτιστος πήρε το όνομα Ιορδάνης, από τον πεθερό του τραγουδιστή. Ο μεγαλύτερος γιος τους Άγγελος βαφτίστηκε στην Kύπρο, ωστόσο το ζευγάρι αποφάσισε αυτή τη φορά να βαφτίσουν το δεύτερο παιδί του στην Αθήνα. Οι νονές του μικρού ήταν οι δυο καλές φίλες του ζευγαριού Κάλια και Μύρια. Η Γαλάτεια Βασιλειάδη έλαμπε μέσα στην εντυπωσιακή ροζ τουαλέτα με πούπουλα, ενώ ο Γιώργος Παπαδόπουλος φόρεσε ένα μαύρο παντελόνι, μπλουζάκι και από πάνω ένα γαλάζιο πουκάμισο. Υπενθυμίζεται πως παρ’ όλο που ο τραγουδιστής έχει κάνει πρόταση γάμου, το ζευγάρι δεν έχει παντρευτεί ακόμα. Δείτε φωτογραφίες από τη βάφτιση:
Πέντε χρόνια μετά η πιο εντυπωσιακή παίκτρια όλων των Survivor… τα άλλαξε όλα
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Την Ελισάβετ Δοβλιατίδου τη γνωρίσαμε στο πιο επιτυχημένο Survivor όλων των εποχών: Αυτό του 2017! Tότε, μας είχε συστηθεί ως μοντέλο, πλέον όμως όλοι τη θυμούνται ως το κορίτσι με τις εvτυπωσιακές αναλογίες που σε εκείνον τον πρώτο κύκλο του ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΙ είχε καταφέρει να… χαζέψει τους πάντες. Σήμερα, η 31 ετών πρώην παίκτρια του Survivor, έχει αλλάξει αρκετά την εικόνα της, είναι πλέον παντρεμένη και μανούλα και εξαιρετικά ενεργή στα social media, μέσω των οποίων κρατά επαφή με το κοινό της. Πιο ξανθιά από ποτέ και με κορμί που εξακολουθεί να αφήνει τους πάντες άφωνους, η Ελισάβετ δεν θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη… Δείτε τη 5 χρόνια μετά το Survivor…
Mαυρίκιος Μαυρικίου – Ιλάειρα Ζήση: Του πάτησε το πόδι; Εικόνες και βίντεο μέσα στην εκκλησία
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Αυτή τη στιγμή παντρεύεται ο Μαυρίκιος Μαυρικίου με την αγαπημένη του Ιλάειρα Ζήση. Η Ιλάειρα έφτασε εντυπωσιακή φορώντας μια μοναδική δημιουργία, ενώ ο Μαυρίκιος μέσα σε ένα άσπρο-κρεμ κουστούμι την υποδέχθηκε με ένα τεράστιο χαμόγελο. Κατα την διάρκεια του μυστηρίου του γάμου και συγκεκριμένα τη στιγμή που ακούγεται στο ψαλμό “Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα” όλοι γύρισαν να δούν αν η Ιλάειρα θα πατήσει τον Μαυρίκιο. Και όμως… αντί αυτού η Ιλάειρα γύρισε προς το μέρους του Μαυρίκιου και του έδωσε ένα γλυκό φιλί.






