Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] O Stan και η κούκλα σύντροφός του, Βέρα Σωτηροπούλου γιόρτασαν τα γενέθλιά τους. Το ερωτευμένο ζευγάρι είναι μαζί εδώ και τρία χρόνια και έχει την τύχη να γιορτάζει την ίδια μέρα τα γενέθλιά του. Ο Stan έκλεισε τα 35 του χρόνια, ενώ η συντροφός του τα 26. Με μία σειρά φωτογραφιών από τα κοινά τους γενέθλια η σύντροφος του τραγουδιστή και δικηγόρος έσπευσε να γράψει στη λεζάντα της ανάρτησής της: «Τα τρίτα μας γενέθλια μαζί», ενώ τα σχόλια από τους ακόλουθους της Βέρας και από τους θαυμαστές του Stan έπεσαν βροχή. Πριν από λίγoυς μήνες ο Stan είχε δημοσιεύσει μία σειρά φωτογραφιών με την συντροφό του στο Instagram, με αφορμή την επέτειο των τριών χρόνων του ζευγαριού. «Να βρείτε ένα άνθρωπο να κάνει τη ζωή σας ομορφότερη κάθε μέρα. Να ζείτε μαζί του τη ζωή στο μέγιστο βαθμό. Ευχαριστώ για όλες τις στιγμές που πέρασα 1 χρόνο ακόμα κοντά σου και που με κάνεις να αισθάνομαι τόσο τυχερός στο πλευρό σου ! #3yrs», είχε γράψει ο καλλιτέχνης στη λεζάντα.
Ο Stan και η σύντροφός του έχουν γενέθλια την ίδια μέρα! Δείτε πώς τα γιόρτασαν φέτος
Ιωάννα Τούνη: «Θεούλη μου σε παρακαλώ κάνε να είμαι λίγο καλύτερα»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Ιωάννα Τούνη διανύει τον τέταρτο μήνα της εγκυμοσύνης της, περιμένοντας το πρώτο της παιδί με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, ωστόσο ταλαιπωρείται καθώς έχει πολλές ζαλάδες και εμετούς. Η Ιωάννα Τούνη δεν βγαίνει σχεδόν καθόλου από το σπίτι της και μέσα από τα social media μοιράζεται με τους ακολούθους της στιγμιότυπα από την καθημερινότητα της. Έτσι, το βράδυ της Δευτέρας η Ιωάννα Τούνη ανήρτησε ένα instastory και ευχήθηκε καλό μηνά στους ακολούθους της, ενώ τους ζήτησε να ευχηθούν να είναι καλύτερα μέχρι τις 10 Αυγούστου, που έχει τα γενέθλιά της, για να βγει από το σπίτι και να γιορτάσει με την παρέα της. Η ανάρτηση της Ιωάννας Τούνη «Πουλάκια μου, καλό μήνα! Καλή εβδομάδα! Τι κάνετε; Τώρα έπιασα πιο θερμά το κινητό, το πήρα απόφαση. Αυτόν τον μήνα έχω γενέθλια στις 10 Αυγούστου. Λέων είμαι και κάθομαι και σκέφτομαι, “Θεούλη μου σε παρακαλώ, μέχρι τα γενέθλιά μου να είμαι λίγο καλύτερα, να πάω κάπου έξω με τους φίλους μου, να κάνω κάτι, να σβήσω μια τούρτα τεράστια”. Οπότε σας παρακαλώ, φτύστε το κι εσείς να μην το ματιάσουμε. Να κάνω κάτι στα γενέθλιά μου!», είπε η Ιωάννα Τούνη στο Instagram.
Σάκης Ρουβάς: Μαγικό ηλιοβασίλεμα αγκαλιά με την Κάτια Ζυγούλη
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Σάκης Ρουβάς και Κάτια Ζυγούλη στα καλύτερά τους, απολαμβάνουν αγκαλιά το ηλιοβασίλεμα στην παραλία. Ο Σάκης Ρουβάς ξεκίνησε τις διακοπές του, έχοντας πάντα στο πλευρό του την Κάτια Ζυγούλη, και ανέβασε στα social media την πρώτη τους τρυφερή φωτογραφία από την παραλία. Ο Σάκης Ρουβάς έστειλε το δικό του μήνυμα στους διαδικτυακούς του φίλους: «Καλό μήνα με πολλές βουτιές και ξεκούραση! Όλοι τη χρειαζόμαστε για να «φορτίσουμε» τις μπαταρίες μας για τον χειμώνα που έρχεται», έγραψε ο Σάκης Ρουβάς με τους followers του να σχολιάζουν τη νέα του φωτογραφία στην αγκαλιά της Κάτιας Ζυγούλη. Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sakis Rouvas (@sakisrouvas)
Μαυρίκιος – Ιλάειρα: Μπήκαν στο σπίτι τους στη Λεμεσό και αυτοί ήταν οι πρώτοι τους καλεσμένοι [εικόνα]
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η πρώτη εικόνα μέσα από το σπίτι τους. Με το δεξί μπήκαν στο νέο τους σπίτι, που βρίσκεται στη Λεμεσό, ο Μαυρίκιος Μαυρικίου και η Ιλάειρα Ζήση. Λίγες μόλις ημέρες πριν τον γάμο τους, το ζευγάρι, άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχθηκε τα αγαπημένα τους πρόσωπα, φροντίζοντας να ετοιμάσει για αυτούς ένα λαχταριστό τραπέζι. Συγκεκριμένα σε ανάρτησή της στο instagram, η Ιλάειρα Ζήση, σχολίασε τα ακόλουθα: “Mε το δεξί .Ευλογημένη Κυριακή σε όλους. Σήμερα είχαμε τραπέζι οικογενειακά . Ήρθαν οι γονείς και τα αδέρφια του Μαυρικίου που ήταν οι πρώτοι μας καλεσμένοι στο νέο μας σπίτι στο Σούνι στη Λεμεσό . Εύχομαι το τραπέζι αυτό πάντα να είναι γεμάτο με ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν”. Δείτε την εικόνα τους πιο κάτω: Πηγή: ilovestyle.com
Γιώτα – Νικόλας Παπαδοπούλου: Στο Παρίσι μαζί με τα παιδιά τους (εικόνες)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Το ζευγάρι περνάει οικογενειακές στιγμές στην Πόλη του Φωτός. Αν και το Παρίσι είναι ο απόλυτος city break προορισμός για ερωτευμένους και αθεράπευτα ρομαντικούς, o Νικόλας και η Γιώτα Παπαδοπούλου ταξίδεψαν μαζί με τα τέσσερα παιδιά τους, Αναστασία, Τάσσος, Michelle και Ελένα. Η οικογένεια Παπαδοπούλου επέλεξε την Πόλη του Φωτός για τις καλοκαιρινές διακοπές τους και όπως φαίνεται κι από τις εικόνες που μοιράζονται καθημερινά με τους followers τους το απολαμβάνουν στο έπακρον. Μάλιστα, η Γιώτα Παπαδοπούλου μπαίνοντας στην Disneyland έγινε και πάλι παιδί αφού την είδαμε να φοράει ένα φούτερ του αγαπημένου σε όλους παιδικού ήρωα Mickey Mouse με ανοιχτά χέρια δείχνοντας μας την χαρά της που βρισκόταν στο συγκεκριμένο μέρος. Ανάμεσα σε άλλες φωτογραφίες τους είδαμε να χαλαρώνουν στο γρασίδι ενός πάρκου, να επισκέπτονται τον Πύργος του Άιφελ και να γευματίζουν σε εστιατόρια με μαγευτική θέα. Δες τις εικόνες που μοιράστηκαν: Πηγή: madamefigaro.cy
Κύπρια τραγουδίστρια ανέβασε κι άλλο τον υδράργυρο με τις πόζες της σε σκάφος [εικόνες]
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Την αποθέωσαν στο instagram. Το καλοκαίρι της απολαμβάνει στο έπακρο, με αναρτήσεις που “κόβουν” την ανάσα, Κύπρια γνωστή τραγουδίστρια. Η Ελευθερία Ελευθερίου, η οποία μας έχει συνηθίσει στο να αναρτά “καυτά” της στιγμιότυπα στα social media, αυτή τη φορά, τρέλανε τους followers της με το νέο της post. Η τραγουδίστρια, απαθανατίζεται σε βόλτα της στη θάλασσα, να βρίσκεται επάνω σε σκάφος και να παίρνει την απαραίτητη “vitamin sea”, που της προσφέρει ο ήλιος της Ύδρας, όπου εκεί επέλεξε να κάνει τις φετινές της διακοπές. Μάλιστα οι followers της, δεν έκρυψαν τον ενθουσιαμό τους, αφού φρόντισαν να της χαρίσουν τα πιο κολακευτικά τους σχόλια. Δείτε τις εικόνες της πιο κάτω: Πηγή: ilovestyle.com
Καλοκαίρι και κατοικίδιο: Τι πρέπει να προσέχετε
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η αλλαγή των συνθηκών κατά τη διάρκεια των διακοπών μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στους τετράποδους φίλους μας. Aς θυμηθούμε κάποια χρήσιμα tips για να τα προστατεύσουμε και να τα φροντίσουμε: Μην αφήνετε το κατοικίδιό σας στο αυτοκίνητο. Πολλές φορές μέσα σε λίγα λεπτά εντός του αυτοκινήτου μπορεί να αναπτυχθούν θερμοκρασίες 50 βαθμών κελσίου. Φροντίστε για τους ενδο και εξω-αποπαρασιτισμούς του σκύλου και της γάτας για την περίοδο των διακοπών, μιας και τα λοιμώδη νοσήματα είναι σε έξαρση αυτή την εποχή. Αν πάτε κάμπινγκ με τους μικρούς σας φίλους, πάρτε οπωσδήποτε μαζί ένα μικρό φαρμακείο για περίπτωση ανάγκης και εξοπλίστε το με αντιβιοτική αλοιφή, αντισταμινικά, αιμοστατικό βαμβάκι και οτιδήποτε σας προτείνει ο κτηνίατρός σας. Έχετε παντού νερό. Είτε εντός είτε εκτός σπιτιού. Ιδανικά, βάλτε ένα παγάκι μέσα στο μπολάκι με το νεράκι τους για είναι πιο δροσερό. Επίσης, κρατάτε το σκύλο σας πάντα σε σκιερό και δροσερό μέρος ειδικά τις ώρες που ο ήλιος είναι πιο καυτός. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τις γάτες, οι οποίες θα πρέπει να έχουν επίσης άφθονο δροσερό νερό όταν κάνει ζέστη και να προστατεύονται από τον ήλιο τις ώρες αιχμής, μιας και η άμεση επαφή μπορεί να προκαλέσει ακόμα και εγκαύματα. Τα κουνελάκια θα πρέπει να βρίσκονται σε χώρο όπου η θερμοκρασία δεν ξεπερνά τους 24 βαθμούς, αφού μπορεί να πάθουν θερμοπληξία στους 27 βαθμούς. Μπορεί να μην το γνωρίζετε αλλά και ένα μικρό ζώο μπορεί να καεί από τον ήλιο, ειδικά εάν έχει ανοιχτόχρωμο δέρμα και τρίχωμα. Να θυμάστε πως η «ηλιοθεραπεία» δεν κάνει καλό στα ζώα. Επίσης, προσέξτε την καυτή άμμο, καθώς μπορεί να προκαλέσει εγκαύματα στις πατούσες του. Σκύλοι με κυκλικά μπαλώματα λόγω τριχόπτωσης ή ελάχιστο τρίχωμα μπορεί να χρειάζονται αντηλιακό. Αν το σκυλάκι σας ανήκει σε αυτήν την κατηγορία, ρωτήστε τον κτηνίατρό σας για το ποιο αντηλιακό θα πρέπει να τους εφαρμόσετε. Αν έχετε γάτα και πάτε διακοπές δεν υπάρχει λόγος να την πάρετε μαζί, αρκεί να υπάρχει κάποιος πίσω που να ελέγχει την ημερήσια τροφή και το νερό της, να καθαρίζει την άμμο της και να φροντίζει να έχει δροσερό περιβάλλον. Αν παρόλ’ αυτά αποφασίσετε να την πάρετε μαζί, μην την αφήσετε να περιφέρεται σε κήπους και αυλές. Η έμφυτη περιέργειά της μπορεί να την κάνει να απομακρυνθεί και να χάσει τον προσανατολισμό της. Τα τσιμπήματα εντόμων είναι πολύ συχνά τους καλοκαιρινούς μήνες. Αν μετά το τσίμπημα δείτε την περιοχή να πρήζεται και το ζωάκι σας να πονά, κυρίως στη μουσούδα και στη γλώσσα, επιβάλλεται η ταχύτατη προσκόμισή του στον κτηνίατρο. Πηγή: govastileto.gr
Κοιμάται στο αυτοκίνητο για να μην πληρώνει ενοίκια και λογαριασμούς – Πού κάνει μπάνιο;
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η καθημερινότητα μιας νεαρής γυναίκας έχει γίνει viral στο TikTok, με την ίδια να έχει συγκεντρώσει πάνω από 1 εκατομμύριο ακολούθους, καθώς εδώ και περίπου τρία χρόνια μένει στο αυτοκίνητο της, εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων. Σύμφωνα με την nypost.com, η Nikita Crump από την Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ προσπαθεί να διαλύσει όλους τους ευχάριστους ή δυσάρεστους μύθους για την ζωή στους τέσσερις τροχούς και τονίζει ότι η ίδια δεν έχει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα, γιατί σε όλη την ενήλικη ζωή της έχει συνηθίσει να είναι άστεγη ή σε παρόμοια κατάσταση. Η Nikita Crump ξαπλωμένη μέσα στο αυτοκίνητο της Όπως είπε, το 2019 ήρθε αντιμέτωπη με σοβαρά οικονομικά προβλήματα, σε σημείο που έφτασε να κάνει δύο δουλειές, ώστε να πληρώσει τα χρέη της. Παρόλα αυτά, οι λογαριασμοί συνέχισαν να έρχονται φουσκωμένοι, οπότε πήρε την απόφαση να εγκαταλείψει το σπίτι της και να μείνει στο αυτοκίνητο της. Έκτοτε, υποστηρίζει ότι έχει ορθοποδήσει κάπως οικονομικά, όμως δεν είναι σε θέση, ώστε να μείνει σε κανονικό σπίτι, ιδιαίτερα σε μία περίοδο που η αμερικανική οικονομία είναι αντιμέτωπη με ιστορικά επίπεδα πληθωρισμού. @nikitacrump Honestly, these day-in-my-life videos are my favorite. check out my YouTube if theyre your favorite too. ???? #iliveinmycar #adayinmylife #hotelcivic #followme #nomad #vanlife ♬ original sound – Nikita Crump Η καθημερινότητα στους τέσσερις τροχούς Η Nikita Crump στη σειρά από βίντεο που έχει αναρτήσει στο TikTok, υποστηρίζει ότι το πρώτο όφελος που έχει κάποιος που κοιμάται στο αυτοκίνητο του, είναι το γεγονός ότι «πλημμυρίζει» ξαφνικά στο χρήμα. Συγκεκριμένα, δεν χρειάζεται να πληρώσει ενοίκιο, λογαριασμούς, ακόμα ή να αγοράσει προϊόντα που χρησιμοποιούνται σε μία οικία, όπως απορρυπαντικά, gadgets και έπιπλα. Παρόλα αυτά, αναγκάζεται να σπαταλά αρκετό χρόνο -περισσότερο από ότι αν έμενε σε σπίτι- για τις βασικές ανάγκες της, όπως το πλυντήριο ή το μαγείρεμα. Η δραστηριότητα που απαιτείται ο περισσότερος χρόνος, είναι το μέρος που θα κοιμηθεί. Κάθε βράδυ ανοίγει το GPS και εφόσον βρει μια ήσυχη γειτονιά -συνήθως πλούσια και χωρίς αυξημένη παραβατικότητα-, πηγαίνει να επιθεωρήσει την περιοχή για να βρει ένα ήσυχο, όχι όμως απόμακρο μέρος για να παρκάρει και να κοιμηθεί. Η Nikita Crump στο μπάνιο γυμναστηρίου Έπειτα, όποτε ψωνίζει φαγητό, πρέπει να βρει τρόφιμα που δεν χαλάνε αμέσως και δεν χρειάζονται οπωσδήποτε ψυγείο -όπως τα φρούτα-, αλλά να λάβει υπόψιν μια σειρά από παράγοντες, πριν κάνει τις αγορές της. Συγκεκριμένα, πρέπει να αγοράσει ένα συγκεκριμένο αριθμό τροφίμων για να χωρέσουν στο αμάξι και να σκεφτεί το μέχρι πότε θα αντέξουν και εάν θα χρειαστεί σύντομα να επισκεφθεί κάποιο κατάστημα. Επίσης, πρέπει να φορτίζει συνέχεια τις ηλεκτρικές συσκευές που κουβαλάει μαζί της, ενώ συνήθως πηγαίνει σε γυμναστήρια για να μπορέσει να κάνει μπάνιο, αφού υπάρχουν ντουζιέρες και της επιτρέπεται η είσοδος με ελάχιστο κόστος. @nikitacrump Reply to @arabidfrog Ignorance is bliss, eh? #iliveinmycar ♬ original sound – Nikita Crump Λάθος ή σωστή επιλογή; Η νεαρή TikToker που έχει πάνω από 1 εκατομμύριο ακολούθους αναφέρει ότι δεν μετανιώνει την επιλογή της, γιατί από την στιγμή που ενηλικιώθηκε, έμεινε άστεγη για μεγάλο μέρος της ζωής της. Η ίδια σημειώνει ότι πλέον έχει συνηθίσει και πως το γεγονός να μένει κάποιος στο αυτοκίνητο, δεν είναι τόσο τρομακτικό, όπως ακούγεται, αλλά μερικές φορές μπορεί να γίνει και «ρομαντικό». Παρόλα αυτά, ξεκαθαρίζει ότι αυτός ο τρόπος ζωής δεν είναι για όλα τα άτομα, καθώς αφορά όσους όχι μόνο έχουν συνηθίσει τα οικονομικά προβλήματα, αλλά και ό,τι αυτά συνεπάγονται, όπως τις χαμηλότερες απαιτήσεις και την κοινωνική απομόνωση. @nikitacrump Time to clean shop. You can imagine how disorder this small space gets, and it gets there FAST. #iliveinmycar #hotelcivic #cleanup #organize #hgtv ♬ Ooh Ahh (My Life Be Like) [feat. Tobymac] – Grits Πηγή: newsbeast.gr
Πρώην παίκτρια ριάλιτι προκάλεσε σάλο: «Ξέχασα ότι έχω παιδί, είμαι κακή μάνα;» – Πάσχει από PTSD και κόντεψε να πεθάνει 2 φορές
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Μια πρώην παίκτρια ριάλιτι στη Βρετανία έχει διχάσει τους διαδικτυακούς ακολούθους της, καθώς σε ανάρτηση που έκανε, ανέφερε ότι ξέχασε πως έχει παιδί, παρόλο που έγινε μητέρα πριν από περίπου ένα χρόνο. Όπως αναφέρει η thesun.co.uk, η 32χρονη Louise Thompson που αναδείχθηκε από το ριάλιτι Made In Chelsea, ανέβασε στο Instagram μια selfie, στην οποία πόζαρε με ένα λευκό crop top και σκούρο κολάν και έγραψε ότι «μερικά πράγματα είναι εκτός ελέγχου μου, κάποια πράγματα είναι στον έλεγχό μου». Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι «το να ξυπνώ, το ντους, το μακιγιάζ και το ντύσιμο είναι όλα αυτοματοποιημένα, τώρα για λίγο όμως ξέχασα πραγματικά ότι έκανα παιδί» και κατέληξε με το ερώτημα «αυτό με κάνει απαίσιο άνθρωπο;». Η ανάρτηση που έκανε η Louise Thompson Τα σχόλια έπεσαν «βροχή» με τους ακολούθους να είναι διχασμένοι, αφού ορισμένοι την κατηγόρησαν ευθέως ως «κακή μητέρα», ενώ άλλοι ανέφεραν ότι πήρε «λάθος επιλογές». Παρόλα αυτά, υπήρξαν κι ορισμένοι που την υποστήριξαν, καθώς η ίδια πάσχει από PTSD (Διαταραχή μετατραυματικού στρες), ενώ πριν από σχεδόν ένα χρόνο κόντεψε να πεθάνει δύο φορές κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης της. Από την επιτυχία, δύο φορές κοντά στον θάνατο Σύμφωνα με το βρετανικό δημοσίευμα, η Louise Thompson από το 2011 που εμφανίστηκε στο ριάλιτι Made In Chelsea είδε τη ζωή της να αλλάζει προς το καλύτερο, από την αναγνωρισιμότητα και τα χρήματα που κέρδιζε. Μάλιστα, το 2016 αρραβωνιάστηκε και στη συνέχεια παντρεύτηκε τον σύζυγο της, που γνώρισε μέσα από το ριάλιτι. Παρόλα αυτά, πριν ένα χρόνο έμεινε έγκυος και όλα ξαφνικά άρχισαν να αλλάζουν. Αρχικά, το σπίτι της έπιασε φωτιά με την ίδια να είναι μέσα και να απεγκλωβίζεται τελευταία στιγμή, κάτι που παραλίγο να κοστίσει την ζωή την δική της και του αγέννητου παιδιού της. Στη συνέχεια εμφάνισε κάποιες επιπλοκές στην κύηση που φαίνεται πως απλά θα την ταλαιπωρούσαν, όμως όταν ήρθε η ώρα του τοκετού έφτασε για δεύτερη φορά ένα βήμα πριν τον θάνατο. Μάλιστα, χρειάστηκε να νοσηλευτεί για αρκετό καιρό πριν πάρει εξιτήριο και κρατήσει στην αγκαλιά το παιδί της. Έκτοτε διαγνώστηκε με PTSD και δίνει μάχη για την ψυχική υγεία της.
Τζούλια Νόβα: Ποζάρει αγκαλιά με την κόρη της – «Αχ πόσο πολύ την αγαπάω»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Το πρώτο καλοκαίρι με την κόρη της περνά η Τζούλια Νόβα και φαίνεται να το απολαμβάνει αρκετά. Η παρουσιάστρια είναι πλέον μητέρα, ένας ρόλος που της αρέσει όπως φαίνεται και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μιας και αναρτά συχνά φωτογραφίες με το μωρό. Μέσα από μία νέα ανάρτησή της στο Instagram, η Τζούλια Νόβα πόζαρε κρατώντας στην αγκαλιά της την 7,5 μηνών κόρη της. Στη λεζάντα της δημοσίευσής της έγραψε: «Αχ πόσο πολύ την αγαπάω». Δείτε τι ανάρτησε Υπενθυμίζεται, ότι η Τζούλια Νόβα είχε αποφασίσει να γεννήσει στο σπίτι της, κάτι για το οποίο δέχτηκε αρκετές ερωτήσεις στα social media. «Ξέρω ότι οι περισσότερες τον τοκετό στο σπίτι τον φοβάστε πάρα πολύ αλλά και εγώ πριν καταλήξω σε αυτή την απόφαση το έψαξα και είδα ότι δεν υπήρχε κανένας κίνδυνος. Ήταν για εμάς μια τρομερά μοναδική εμπειρία και για μένα και για τον άνδρα μου, ο οποίος ήταν παρών σε όλη τη διαδικασία και με βοηθούσε», είχε δηλώσει λίγο μετά τη γέννηση της κόρης της. Σε άλλη ανάρτησή της, η ίδια αποκάλυψε τον λόγο, για τον οποίο δεν θα κάνει τη βάφτιση μέχρι το παιδί της να γίνει τριών χρόνων. «Δεν έχουμε ορίσει ακόμα ημερομηνία, αλλά πιστεύω σε κάνα δυο χρονάκια. Όπως έχω πει, θέλω η μικρή μου να έχει κάποιες αναμνήσεις από την βάφτιση, οπότε πιστεύω ότι θα την βαφτίσω όταν είναι τριών ετών», είχε απαντήσει η Τζούλια Νόβα σε ερώτηση που δέχτηκε από ακόλουθό της στο Instagram. Δείτε το σχετικό βίντεο






