Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Λίγο μετά τη μιάμιση τα ξημερώματα έγινε η μεγάλη ανακοίνωση από τον Γιώργο Λιανό για τον νικητή του Survivor. Ο Στάθης Σχίζας ο μεγάλος νικητής του Survivor 5, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Άρη Σοίλέδη. Από πρώτη μέρα της παρουσίας του στον Άγιο Δομίνικο είχε έναν και μοναδικό στόχο. Να φτάσει στον τελικό και να κατακτήσει το μεγάλο έπαθλο των 100.000 ευρώ. Υπήρξαν στιγμές που λύγισε, στιγμές που ένιωσε ότι δεν θα τα καταφέρει αλλά συνήθως έτσι είναι οι δύσκολοι αγώνες, οι δύσκολοι στόχοι. Και τα κατάφερε! Έχοντας ως αντίπαλό του στο μεγάλο τελικό τον Άρη Σοϊλεδη, ο Στάθης κατέκτησε την πρώτη θέση και είναι ο μεγάλος νικητής. «Θυμάμαι πως ήμασταν για 20 μέρες σερί χωρίς ίχνος φαγητού. Και κάθομαι τώρα και σκέφτομαι πως 20 λεπτά κάθομαι χωρίς φαγητό στην πραγματική μου ζωή και με πιάνει τρέλα! 20 μέρες συνεχόμενες χωρίς φαγητό; Πηγαίναμε όμως και αγωνιζόμασταν, παλεύαμε για να νικήσουμε τα έπαθλα και στο τέλος τα καταφέραμε. Από και ύστερα πιστεύω πως ξεπέρασα τον εαυτό μου» εξομολογήθηκε αρχικά ο Στάθης Σχίζας στον μεγάλο τελικό του Survivor το βράδυ της Τετάρτης στον ΣΚΑΪ. Με τη σειρά του, ο Άρης Σοϊλέδης παραδέχθηκε πως «η στιγμή που θυμάμαι πολύ έντονα ήταν εκείνη του τραυματισμού μου. Όλα αυτά τα χρόνια που παίζω ποδόσφαιρο δεν είχα τραυματιστεί τόσο σοβαρά, είχα μόνο μικροτραυματισμούς. Εκείνη τη στιγμή που χτύπησα, κατάλαβα ότι έχω πάθει κάτι σοβαρό και φοβήθηκα μην μου στερήσει ο τραυματισμός τη συνέχεια στο παιχνίδι». Να θυμίσουμε ότι ο Στάθης Σχίζας δεν είχε μπει από την αρχή στο παιχνίδι. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού απέδειξε πως είναι πολύ σκληρός παίκτης. Σπάνια έχανε σε αγώνα ενώ συχνά κέρδιζε ασυλίες. Για αυτό και δεν χρειάστηκε να βγει πολλές φορές προτεινόμενος. Λίγη σημασία βέβαια έχουν όλα τα παραπάνω από τη στιγμή που το κοινό αποφάσισε πως έπρεπε ο Στάθης να είναι ο φετινός νικητής του Survivor. Και σίγουρα ο ίδιος θα θυμάται για πάρα πολλά χρόνια το 2022 ως ένα από τα πιο εποικοδομητικά της ζωής του μιας και δεν είναι μόνο πλουσιότερος κατά 100.000 ευρώ.
Αυτός ήταν ο μεγάλος νικητής του Survivor!
Viral: Οι πιο αστείες στιγμές που δεν είδαμε ποτέ στα συμβούλια
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Μπορεί εμείς να βλέπαμε ένα άκρως σοβαρό συμβούλιο κάθε φορά, όμως η διαδικασία του από ότι φαίνεται ήταν ακόμα πιο επική πίσω από τις κάμερες. Λάθη, ατάκες, χοροί, κούραση και ζέστη συνέβαλαν στο να δημιουργηθούν πολλές στιγμές γέλιου. Εμείς πάντως το καταφχαριστηθήκαμε!
Survivor 5 -τελικός: Αγκαλιά με την Μαρία Αντωνά ο Τριαντάφυλλος
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Όσο η βραδιά του τελικού του Survivor 5 είναι σε εξέλιξη, οι πρώην παίκτες μαζί με το κοινό που βρίσκεται εκεί παρακολουθούν με αγωνία τη ροή του προγράμματος. Ανάμεσα στο κοινό εντοπίστηκε και ένας ακόμη πιο παλιός παίκτης που δίχασε τους θεατές. Ο λόγος για τον Τριαντάφυλλο. Όπως φαίνεται, δεν θα είναι ένας συνηθισμένος τελικός, καθώς θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις και πιθανώς ο ίδιος να διασκεδάσει τον κόσμο τραγουδώντας. Μάλιστα, κάθισε δίπλα στην σύντροφο του Άρη Σοϊλέδη, Μαρία Αντωνά, και έβγαλε μαζί της κάποιες φωτογραφίες, χωρίς να αδικήσει και όσους βρίσκονται γύρω του, αφού έβγαλε και μαζί τους κάποιες σέλφι. Άλλος ένας παίκτης που βρέθηκε εκεί από άλλη χρονιά είναι και ο Γιώργος Ασημακόπουλος, ο οποίος είναι ντυμένος στα μαύρα και μιλάει με τους υπόλοιπους ανθρώπους της παραγωγής και των δύο ομάδων σαν να ήταν και φέτος εκεί. Αποκλειστικές φωτογραφίες του Τριαντάφυλλού και του Γιώργου Ασημακόπουλου στον τελικό του Survivor 5 «Πήρα πιο πολλά από το έπαθλο» Το πρωί της Τρίτης 7/6 η κάμερα της εκπομπής MEGA Καλημέρα συνάντησε τον Τριαντάφυλλο, ο οποίος μίλησε για ακόμα μια φορά για την εμπειρία του στον Άγιο Δομίνικο, για τα χρήματα που τελικά κέρδισε από το παιχνίδι αλλά και για το θαύμα που βίωσε. «Tο τραγούδι “Αν περάσεις την πόρτα τελειώσαμε” ήταν για τον Ρέμο, είπε να το αφήσουμε να το πούμε στο επόμενο cd και το είπα εγώ», αποκάλυψε αρχικά και συνέχισε αφού θυμήθηκε ένα ευτράπελο που έζησε πάνω στην σκηνή. «Στο Λονδίνο πήγα να περπατήσω στη σκηνή, και μία κοπέλα μου τράβηξε το μπατζάκι και μου έσκισε το παντελόνι, και τραγούδησα έτσι για λίγο». Μιλώντας για τη συμμετοχή του στο Survivor, αλλά και για το γιο του, ο Τριαντάφυλλος είπε ότι «Ο γιος μου με έβλεπε στο reality, ήταν λίγο περίεργο για εκείνον, τον έπιανε το παράπονο. Ο γιος μου είναι ο κολλητός μου, η ζωή μου». «Στο reality πήρα τα πιο πολλά λεφτά από όλους, δεν το κρύβω. Με την εφορία είναι σχεδόν τα διπλά από το έπαθλο. Δε μας επέτρεπαν να φύγουμε οικειοθελώς, για να μη χαλάσουμε το show. Ο Άγιος Εφραίμ ήταν δίπλα μου στο reality. Είχα πάρει ένα μπουκαλάκι και έπινα αγιασμό, και μου έδινε δύναμη, δεν πεινούσα, δε ζαλιζόμουν, δεν έχασα τα λογικά μου», συνέχισε ο Τριαντάφυλλος. «Δεν κρατάω κακίες, τα αφήνω πίσω και οι εχθροί μου έρχονται κοντά μου σιγά – σιγά. Βγαίνοντας μου έκαναν πρόταση όλοι οι ψυχολόγοι να πάω να… τους κάνω καλά», ενώ πρόσθεσε ότι «Με το Σάκη και τη Μαριαλένα, αν παντρευτούν, θα τους παντρέψω. Εύχομαι να το κάνουν», κατέληξε ο τραγουδιστής. Πηγή: youweekly.gr
O Γιώργος Λιανός τρόλαρε μοναδικά τον Βαλεντίνο που έπαιζε μουσική χωρίς κονσόλα στα φετινά MAD VMA
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Γιώργος Λιανός είναι γνωστός για το χιούμορ και την ευρηματικότητά του και έτσι στον αποψινό τελικό του Survivor τον είδαμε να τρολάρει τον Βαλεντίνο. Ο dj έπαιξε (λέμε τώρα) μουσική στα φετινά MAD VMA χωρίς κονσόλα και έγινε θέμα συζήτησης και σχολιασμού. Έτσι, λοιπόν, ο παρουσιαστής του reality show έκανε ακριβώς το ίδιο όταν τραγουδούσε ο Σάκης Αρσενίου στη σκηνή. Μάλιστα, οι παίκτριες του Survivor χόρεψαν τσιφτετέλι και ανέβηκαν στα σκαμπό. Ο Λιανός, λοιπόν, κατάφερε να μας κάνει να γελάσουμε και απέδειξε τα skills του για ακόμα μια φορά. Ο τελικός του Survivor 2022 έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού, ενώ ο παρουσιαστής έδωσε ρεσιτάλ με τις ατάκες του και την τρολ διάθεση προς τους παίκτες. Ο Βαλεντίνο μπορεί να μας χάρισε μια από τις πιο αστείες στιγμές για φέτος, αλλά ο Γιώργος Λιανός μας χάρισε μια ακόμα πιο αστεία. Δε νομίζεις; Πηγή: gr.hellomagazine.com
Μητέρα Άρη: «Δεν έχεις ανάγκη παλικάρι μου, όλη η οικογένεια είστε καρπεροί!» (video)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η μητέρα του Άρη, αποκάλυψε στον Γιώργο Λιανό ότι θέλει να της χαρίσουν άμεσα εγγόνι με την Μαρία Αντωνά. Εκεί ο Άρης απευθυνόμενος στην μητέρα του είπε: «Κάτσε να δούμε γιατί μετά από έξι μήνες εκεί πέρα ελπίζω να μην έχουμε κανένα πρόβλημα» και η μητέρα του απάντησε: «Δεν έχεις ανάγκη παλικάρι μου, όλη η οικογένεια είστε καρπεροί, δες από τον πατέρα σου που έκανε 5 παιδιά». Πηγή: e-stage.gr
Tάκης Ζαχαράτος: Ενοχλημένη Κύπρια τραγουδίστρια του έστειλε εξώδικο και δείτε το επίμαχο βίντεο
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Αλέξια Βασιλείου έστειλε στο παρελθόν εξώδικο στον Τάκη Ζαχαράτο και το αποκάλυψε ο ίδιος μιλώντας σε συνέντευξη του στον ραδιοφωνικό σταθμό Κοσμοράδιο 95,1 στη Θεσσαλονίκη. «Η Αλέξια είχε ενοχληθεί, είχε στείλει εξώδικο. Είχε δίκιο αλλά εγώ το κατάλαβα 15 χρόνια μετά. Υπήρχε μια κυπριακή λέξη που χρησιμοποιούσε ο συνεργάτης μου ο τότε, ο Γιώργος Χριστοδουλίδης. Εγώ δεν ήξερα τι σημαίνει, νόμιζα ότι αυτή η λέξη σημαίνει μπούτι, ενώ σήμαινε κάτι… Εγώ έλεγα “παρεξηγήθηκε που είπα για το μπούτι”; Και είχε δίκιο η κοπέλα. Βρεθήκαμε με την Αλέξια, κάναμε και ωραίες γιορτές στη Θεσσαλονίκη όταν ήταν εδώ, περάσαμε πολύ ωραία. Είναι εξαιρετικό πλάσμα». Πηγή: dailystarscyprus.com
H ανακοίνωση Μαυρίκιου στα γενέθλιά της Ιλάειρας: «Η οικογένεια μας μεγαλώνει!»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ιλάειρα Ζήση: «Δεν βλέπω την ώρα να σε παντρευτώ και να περάσω όλη μου τη ζωή μαζί σου. Σ’αγαπώ πολύ. Δίκη σου για πάντα» Πιο ερωτευμένοι και ευτυχισμένοι από ποτέ φαίνεται πως είναι ο Μαυρίκιος Μαυρικίου και η Ιλάειρα Ζήση, οι οποίοι ανυπομονούν για τον γάμο τους, που είναι προγραμματισμένος για την Κυριακή 28 Αυγούστου στη Λεμεσό της Κύπρου. H Ιλάειρα έχει τα γενέθλιά της και ο θεατρικός παραγωγός της έκανε δώρο δυο υπέροχα σκυλάκια, τα οποία ονόμασαν… Tik και Tok, κάνοντας έτσι λογοπαίγνιο με το όνομα του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου. Το ζευγάρι ανήρτησε ένα βίντεο στο Instagram, στο οποίο βλέπουμε το δώρο-έκπληξη του Μαυρίκιου στην αγαπημένη του, η οποία έγραψε πως η οικογένειά τους μεγαλώνει και ότι θέλει πολύ να αποκτήσουν ένα μωράκι. «Η οικογένεια μας μεγαλώνει με την Tik και τον Tok . Νιώθω ευλογημένη και ευτυχισμένη που είσαι άντρας μου .. δεν θα μπορούσα να ζητήσω τίποτα καλύτερο από τον θεό . Εύχομαι στα δικά σου γενέθλια να μπορώ και εγώ να σου χαρίσω ένα μέλος της οικογένειας .. λίγο διαφορετικό από αυτό . Θέλω πολύ ένα μωράκι μαζί σου γιατί πιστεύω ότι θα είσαι ο καλύτερος πατέρας που θα μπορούσαν να έχουν τα παιδιά μας . Δεν βλέπω την ώρα να σε παντρευτώ και να περάσω όλη μου τη ζωή μαζί σου . Σ’αγαπώ πολύ .Δίκη σου για πάντα Ιλάειρα» έγραψε η Ιλάειρα Ζήση στο Instagram. Πηγή: reporter.com.cy
Σπάνιες φωτογραφίες από το σπίτι στη Ναζαρέτ όπου μεγάλωσε ο Χριστός
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Το φως της δημοσιότητας έχουν δει κάποιες φωτογραφίες από το μικρό σπίτι, το οποίο υποστηρίζεται ότι έζησε ο Χριστός κατά την παιδική του ηλικία. Βρίσκεται στη Ναζαρέτ και χρονολογείται κατά τον 1ο αιώνα. Πρόκειται για ένα σπίτι κατασκευασμένο από λάσπη και πέτρα, χτισμένο σε μια βραχώδη πλαγιά. Η πρώτη ανακάλυψη έγινε το 1880 από καλόγριες του μοναστηριού της Αδελφότητας της Ναζαρέτ, οι οποίες πίστευαν ότι ο Χριστός ανατράφηκε εκεί από τη Μαρία και τον Ιωσήφ. Το 2006 αρχαιολόγοι με επικεφαλής τον Κεν Νταρκ, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο του Ρίντινγκ της Βρετανίας, χρονολόγησαν το σπίτι στον 10 αιώνα και το προσδιόρισαν ως τον τόπο όπου οι άνθρωποι που έζησαν αιώνες μετά την εποχή του Ιησού, πίστεψαν ότι ο Ιησούς είχε μεγαλώσει εκεί. Η αλήθεια είναι πως κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει κανείς αν πράγματι ο Ιησούς έζησε στο συγκεκριμένο σπίτι. Ο καθηγητής Κεν Νταρκ πάντως θεωρεί ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα. «Δεν μπορώ να απαντήσω από αρχαιολογικής άποψης, εάν όντως είναι αυτό το σπίτι στο οποίο μεγάλωσε ο Χριστός. Αλλά υπάρχουν αρκετές ενδείξει», γράφει ο ίδιος στην επιστημονική επιθεώρηση Biblical Archaeology Review. Σύμφωνα με έρευνες του ίδιου, το σπίτι όπου μεγάλωσε ο Χριστός αναφέρεται και σε κείμενα Βυζαντινών και Σταυροφόρων, οι οποίοι πέρασαν από την περιοχή τους αιώνες μετά τη γέννησή Του. Μία σημαντική ένδειξη είναι το γεγονός ότι οι Βυζαντινοί, που κυριαρχούσαν στην περιοχή μέχρι τον 7ο αιώνα, το στόλισαν με μωσαϊκά και από πάνω του έχτισαν την «Εκκλησία της Διατροφής», σε μια προσπάθεια να το προστατεύσουν. Τέλος, αξιοσημείωτη πηγή είναι και το κείμενο του ηγούμενου Αντομνάν. Το έγραψε το 670 μ.Χ. και εξιστορούνταν το ταξίδι του Φράγκου επισκόπου Αρκούλφ. Ο τελευταίος έκανε λόγο για μια εκκλησία, η οποία είχε χτιστεί πάνω στο σπίτι, «όπου ο Κύριος τρεφόταν στην παιδική του ηλικία». Δείτε φωτογραφίες από το σπίτι του Ιησού Χριστού Πηγή: in.gr
Γιώργος Σαμπάνης- Ιωάννα Σαρρή: Βραδινή έξοδος για το ερωτευμένο ζευγάρι- Που τους απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός;
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Γιώργος Σαμπάνης το τελευταίο διάστημα έχει βρει τον έρωτα στο πρόσωπο της Ιωάννας Σαρρή. Ο γνωστός τραγουδιστής είναι σε σχέση με το μοντέλο που έγινε ευρέως γνωστό μέσα από τη συμμετοχή του στον πρώτο κύκλο του GNTM που προβλήθηκε στο Star. Οι δυο τους γνωρίστηκαν στο βίντεο κλιπ του Γιώργου Σαμπάνη, «Άσε με να σε προσέχω», εκεί όπου πρωταγωνιστεί η Ιωάννα Σαρρή. Αξίζει να σημειωθεί, πως ο Γιώργος Σαμπάνης έχει επιλέξει να κρατά την προσωπική του ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και επιθυμεί να απασχολεί μόνο με τα επαγγελματικά του βήματα. Νέα βραδινή έξοδος για τον Γιώργο Σαμπάνη και την Ιωάννα Σαρρή Ο Γιώργος Σαμπάνης και η Ιωάννα Σαρρή δεν κρύβουν τον έρωτά τους και κάνουν διάφορες δημόσιες εμφανίσεις. Έτσι και το βράδυ της Τρίτης 5 Ιουλίου. Συγκεκριμένα, ο Γιώργος και η Ιωάννα βρέθηκαν στη συναυλία της Μαρινέλλας με τη Νατάσα Θεοδωρίδου στο Κατράκειο θέατρο της Νίκαιας. Ο φωτογραφικός φακός του FTHIS.GR τους απαθανάτισε χαλαρούς και ευδιάθετους. Δείτε τις φωτογραφίες που ακολουθούν. Πηγή: fthis.gr
Αλεξάνδρα Παναγιώταρου: Αν μου έκανε πρόταση γάμου ο Στάθης θα του έλεγα ότι θέλω τον χρόνο μου
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] «Έχει αξιοπρέπεια, είναι τίμιος και πιστεύω ότι σίγουρα η βοήθειά μου τον μπούσταρε» Ο Στάθης Σχίζας είναι μαζί με τον Άρη Σοϊλέδη οι φιναλίστ του Survivor, στον μεγάλο τελικό που θα γίνει σήμερα στο Γαλάτσι. Η σύντροφός του Αλεξάνδρα Παναγιώταρου έκλεψε χθες τα φώτα της δημοσιότητας με την εκρηκτική εμφάνισή της. Το μοντέλο που διατηρεί σχέση εδώ και 1,5 χρόνο με το φιναλίστ του Survivor, δήλωσε μιλώντας στην εκπομπή «Super Κατερίνα» στον Alpha πως σε μια πιθανή πρόταση γάμου θα ζητούσε χρόνο. «Δεν ξέρω… Χώρισα πολύ πρόσφατα και είναι πολύ σύντομο να γίνει όλο αυτό τώρα. Αν μου έκανε πρόταση γάμου ο Στάθης θα του έλεγα ότι θέλω τον χρόνο μου. Δεν γίνεται να πάω από γάμο σε γάμο. Από τη στιγμή που ήταν ο σύντροφός μου στο παιχνίδι, θα τον στήριζα από την αρχή έως το τέλος» είπε στη Super Κατερίνα. Μίλησε ωστόσο για τα καλύτερα λόγια για τον 30χρονο επιχειρηματία. «Πιστεύω ότι ο Στάθης είναι από μόνος του ένα παιδί αξιόλογο, έχει αξιοπρέπεια, είναι τίμιος και πιστεύω ότι σίγουρα η βοήθειά μου τον μπούσταρε και τον έμαθε περισσότερος κόσμος, αλλά το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο. Είναι σπάνιος άνθρωπος, τον ξέρω δέκα χρόνια τώρα. Υπήρχε μια χημεία αλλά μετά γνώρισα τον Αριστομένη και παντρεύτηκα» δήλωσε η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου. Πηγή: e-radio.gr/






