Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Δεν κατάφερε να συγκρατηθεί ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη η παράσταση. Καλεσμένος στην εκπομπή “Ήρθε κι έδεσε” στο ΣΙΓΜΑ βρέθηκε το πρωί της Τρίτης, 1 Νοεμβρίου, ο ηθοποιός Φώτης Αποστολίδης και κατά τη διάρκεια της συνέντευξης με τους Ανδρέα Δημητρόπουλο και Γιώτα Δαμιανού κλήθηκε να αποκαλύψει κάτι ευτράπελο που του συνέβη επί σκηνής. “Σε μία από τις προηγούμενες δουλειές που ήταν μονόλογος, στην πρεμιέρα, επειδή ήταν και μικρό το θέατρο, απέναντί μου ήταν μία κυρία με αναμμένο το κινητό. Εγώ ήμουν σε ένα κουτί γυάλινο κι έβλεπα ένα πράγμα να “χορεύει” μπροστά μου ενώ απευθυνόμουν στο κοινό. Λέω “συγκρατήσου”. Και σταματώ την παράσταση. Λέω “Παρακαλώ κλείστε το κινητό”. Ε, τι να κάνω; Δεν ένιωθα καλά με αυτό που έκανα. Μετά δεν μετάνιωσα”, εξομολογήθηκε ο ηθοποιός. Δείτε το σχετικό βίντεο: Πηγή: ilovestyle.com
Κύπριος ηθοποιός διέκοψε την παράσταση και έκανε παρατήρηση σε θεατή [βίντεο]
ΣΟΚ: Γυναίκα θα πετούσε στα σκουπίδια σακούλα με πέντε γατάκια
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ένα φρικιαστικό περιστατικό κακοποίησης ζώου σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας στο Γαλάτσι της Αθήνας. Συγκεκριμένα, γυναίκα συνελήφθη την ώρα που κουβαλούσε πέντε γάτες μέσα σε μια σακούλα με σκοπό να τις πετάξει στα σκουπίδια. Σύμφωνα με το protothema.gr, ένας κάτοικος της περιοχής κάλεσε την Άμεση Δράση για μια γυναίκα η οποία εθεάθη να κουβαλά πέντε γάτες σε μια πλαστική σακούλα με σκοπό να τις πετάξει μέσα σε κάδο σκουπιδιών επί της οδού Καραολή και Δημητρίου. Οι αστυνομικοί που έφτασαν στο σημείο την έπιασαν επ’ αυτοφώρω να κρατά την πλαστική σακούλα και μέσα σε αυτή να βρίσκονται στριμωγμένα τα πέντε γατάκια. Μάλιστα, η δράστιδα είχε κλείσει σφιχτά τη σακούλα με αποτέλεσμα οι γάτες να δυσκολεύονται να αναπνεύσουν επιτείνοντας έτσι το μαρτύριο των άτυχων ζώων. Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, η αδίστακτη γυναίκα είχε σκοπό να θανατώσει τις γάτες πετώντας τη δεμένη σακούλα μέσα στον κάδο σκουπιδιών. Ο άνθρωπος που κάλεσε την Αστυνομία υπέβαλε μήνυση σε βάρος της, ενώ συνελήφθη με την κατηγορία της κακοποίησης ζώου. Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία και σήμερα το πρωί οδηγήθηκε ενώπιον του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών. Προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Γαλατσίου. Πηγή: tanea.gr
Στο Άγιο Όρος για τρία χρόνια ο 17χρονος μετά την καταγγελία για τον βιασμό του από τον πατέρα του
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Μορφή χιονοστιβάδας λαμβάνουν οι αποκαλύψεις γύρω από τη νέα υπόθεση κακοποίησης και βιασμού στα Πετράλωνα όπου δύο παιδιά ζούσαν για χρόνια την απόλυτη φρίκη στα χέρια του πατέρα τους. Κρίσιμο ρόλο στην εξέλιξη της υπόθεσης, σύμφωνα με το Mega διαδραμάτισε ένας συγγραφέας στον οποίο το 17χρονο αγόρι εξομολογήθηκε όσα βίωσε από τον πατέρα του και συγγενείς του οι οποίοι είχαν φτάσει στο σημείο να βιντεοσκοπούν τα παιδιά τους ενώ τα βίαζαν. Μάλιστα ο νεαρός είχε βιαστεί μπροστά στη μητέρα του. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η μήνυση έγινε το 2017 και τότε ο συγγραφέας με τη σύμφωνη γνώμη της μητέρας αποφάσισε το παιδί να μεταφερθεί στο Άγιο Όρος. Εκεί φοίτησε στην Αθωνιάδα Σχολή, ενώ όσοι τον γνώρισαν και ήρθαν σε επαφή μαζί του ανέφεραν ότι επρόκειτο για ένα πολύ καλό παιδί και καλό μαθητή. Ο νεαρός παρέμεινε εκεί μέχρι το 2020 και επέστρεψε στην Αθήνα για τα διαδικαστικά με εισαγγελική εντολή προκειμένου να έρθει σε κατ’ αντιπαράσταση εξέταση με τον πατέρα του. Μάλιστα μετά την μήνυση που υποβλήθηκε το 2017 δύο άτομα επικοινώνησαν ανώνυμα με το Χαμόγελο του Παιδιού προκειμένου να ενημερώσουν για τις στιγμές φρίκης που βίωνε ο 17χρονος και η αδερφή του. Ωστόσο η υπόθεση είχε προχωρήσει κι έτσι ήρθαν σε επαφή με την αρμόδια υπηρεσία της αστυνομίας. «Διοργάνωναν “πάρτι” και βιντεοσκοπούσαν τους βιασμούς» – Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις Μιλώντας στο MEGA η Δήμητρα Πλαστήρα, δικηγόρος της 22χρονης σήμερα κόρης της οικογένειας, μίλησε για βασανισμό των παιδιών από μικρή ηλικία. «Έχουν βασανιστεί αυτά τα παιδιά. Όλο αυτό που ζούσαν και ζουν νομίζουν ότι συμβαίνει σε όλες τις οικογένειες, μπορεί να μην τους άρεσε αλλά έπρεπε να υποστούν τη μοίρα τους μου είπαν χαρακτηριστικά», είπε η δικηγόρος. Η κυρία Πλαστήρα σημείωσε πως «τα παιδιά δεν έχουν κακοποιηθεί μόνο σωματικά και ψυχικά, έχουν επαναθυματοποιηθεί όταν καλούνται να καταθέσουν τα ίδια πράγματα και όταν για 5 χρόνια η υπόθεση σέρνεται. Το να χρονοτριβεί τόσο πολύ μια τόσο σοβαρή καταγγελία είναι και κατά του τεκμηρίου της αθωότητας». Σύμφωνα με τη δικηγόρο της 22χρονης, η ίδια «δεν έχει καταγγείλει βιασμό αλλά σεξουαλικές κακοποιήσεις από τον πατέρα της και κάποια άλλα άτομα. Δεν είχε αναφέρει ότι είχε και η ίδια κακοποιηθεί και είναι σημαντικός ο χρόνος που διάλεξε να καταγγείλει την κακοποίησή της αφού ενηλικιώθηκε και μπόρεσε να φύγει από το σπίτι». Όπως λέει στα πάρτι βιασμών γινόταν καταγραφή με κάμερα, ωστόσο «για να εντοπιστεί ένα υλικό θα πρέπει να αναζητηθεί. Τα παιδιά το κατήγγειλαν, αλλά δεν έγινε κάποια έρευνα. Όταν έχουν παρέλθει πέντε έτη και όταν είναι υποψιασμένοι οι δράστες, έχουν καταστρέψει όλα τα στοιχεία». Όσο για τους γονείς των παιδιών επεσήμανε πως «εχουν κληθεί και έχουν αρνηθεί όλες τις κατηγορίες και έχουν αφεθεί ελεύθεροι. Μόνο στον πατέρα έχει τεθεί όρος να μην πλησιάζει και να μην έχει επικοινωνία με τα ανήλικα τέκνα του». Πηγή: protothema.gr
Σάσα Μπάστα: Διαψεύδει τα δημοσιεύματα για τον χωρισμό της – «Είμαστε καλύτερα από ποτέ»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Λίγες ώρες μετά τα δημοσιεύματα που την ήθελαν να χωρίζει με τον σύζυγό της, Δημήτρη Κουσαθανά, η Σάσα Μπάστα διαψεύδει τις φήμες. Η τραγουδίστρια παραμένει στο πλευρό του αγαπημένου της και σύμφωνα με το cyclades24.gr που επικοινώνησε μαζί της, οι δυο τους είναι καλύτερα από ποτέ. Όπως ανέφερε η ίδια, περνά μία από τις καλύτερες περιόδους της κοινής τους ζωής. «Είμαστε καλύτερα από ποτέ και φυσικά, διαψεύδουμε τα δημοσιεύματα που μιλούν για εμάς και την οικογένειά μας. Μετά από μια εξαιρετική καλοκαιρινή σεζόν στο νησί, επιστρέφουμε και οι δύο στο σπίτι μας στην Αθήνα και συνεχίζουμε να πορευόμαστε μαζί», ανέφερε η ίδια. Πρόσθεσε μάλιστα, για τον σύζυγό της: «Ο Δημήτρης είναι κλειστός χαρακτήρας και δεν του αρέσει όλο αυτό που γίνεται. Γι’ αυτό σας μιλάω κιόλας».
Μαυρίκιος Μαυρικίου: Η συμβουλή που του έδωσε η Άντζελα Δημητρίου για το J2US
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Για την εμφάνισή τους στο J2US το βράδυ του Σαββάτου μίλησαν ο Μαυρίκιος Μαυρικίου και η Ιλάειρα Ζήση, με τον παραγωγό να αποκαλύπτει τη συμβουλή που του έδωσε η Άντζελα Δημητρίου. Το ζευγάρι αποθεώθηκε από τους κριτές για την ερμηνεία του τραγουδιού από το μιούζικαλ «Δαίμονες» και καλεσμένος στην εκπομπή «Happy Day» ο Μαυρίκιος Μαυρικίου ανέφερε πώς τον βοήθησε η τραγουδίστρια. «Έρχεται και νιώθω ένα δάχτυλο πίσω μου και μου λέει: Στον “Ελεύθερο” δεν θα φωνάζεις. Της λέω “μα δεν φωνάζω”. Και μου λέει “εκείνη τη λέξη θα την πεις πιο μαλακά”. Και την ώρα που ήταν να το πω, ήταν σαν να εμφανίστηκε ένα ολόγραμμα μπροστά μου και θυμήθηκα αυτό που μου είπε», περιγράφει ο Μαυρίκιος Μαυρικίου. «Είναι φοβερή και είναι προς τιμήν του σόου που βρίσκεται εκεί η Άντζελα Δημητρίου», συμπλήρωσε στη συνέχεια.
Σοφία Χατζηπαντελή: Επιστρέφει στο GNTM
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Αναμφίβολα, η Σοφία Χατζηπαντελή κατάφερε μέσα σε λίγα μόνο επεισόδια του GNTM να γίνει η αγαπημένη κριτής του κοινού. Το διάσημο μοντέλο που κέρδισε τον θαυμασμό και την αγάπη του κόσμου με την ιδιαίτερη εμφάνιση και την εκρηκτική της προσωπικότητα έμεινε στο ριάλιτι μόδας μόνο για τις οντισιόν των μοντέλων και στη συνέχεια, αποχώρησε λόγω των επαγγελματικών της υποχρεώσεων στο εξωτερικό. Ωστόσο, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Breakfast@Star», η επιθυμία του κοινού εισακούστηκε και η Σοφία Χατζηπαντελή επιστρέφει στο GNTM. Όπως αναφέρεται, τα πρώτα γυρίσματα έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και η κριτής θα βρίσκεται σύντομα στο ριάλιτι. Μάλιστα, θα βρεθεί μαζί με τα μοντέλα στο πλατό, όπου και θα φωτογραφηθούν. Αυτή τη φορά, η Σοφία Χατζηπαντελή δεν σκοπεύει να μείνει στο ριάλιτι μοντέλων για λίγα μόνο επεισόδια, καθώς θα βρίσκεται στην κριτική επιτροπή με τον Γιώργο Καράβα, τον Τάσο Σοφρωνίου και τη Βίκυ Καγιά, αποφασίζοντας ποια κοπέλα θα αποχωρεί κάθε φορά.
Πάνος Μουζουράκης: Χωρισμός για τον τραγουδιστή και τη Τζίνα Βαρελά
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Πάνος Μουζουράκης και η Τζίνα Βαρελά αποφάσισαν να τραβήξουν ξεχωριστούς δρόμους, μετά από τρία χρόνια σχέσης. Το ζευγάρι αποφάσισε εδώ και λίγους μήνες να ρίξει τίτλους τέλους στον δεσμό τους, όπως έκανε γνωστό ρεπορτάζ της εκπομπής «Πρωινό μας». Όπως αναφέρθηκε, η σχέση του ζευγαριού είχε περάσει πολλές κρίσεις στο παρελθόν, όμως αυτή τη φορά τα πράγματα φαίνεται πως έφτασαν στο απροχώρητο. Στο ίδιο ρεπορτάζ αναφέρεται πως ο Πάνος Μουζουράκης έχει ήδη προχωρήσει στην προσωπική του ζωή και βρίσκεται σε σχέση.
Λάουρα Νάργες: Οι φωτογραφίες και το βίντεο 40 μέρες μετά τη γέννηση του γιου της
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Το πρώτο της ταξίδι με τον γιο της έκανε η Λάουρα Νάργες με αφορμή τις 40 ημέρες από τη γέννησή του. Η ραδιοφωνική παραγωγός μοιράστηκε μετους διαδικτυακούς της φίλους δύο φωτογραφίες από τον Λιθότοπο Σερρών, το χωριό στο οποίο έχει δείξει πολλές φορές την αδυναμία της, λόγω των διακοπών που έκανε εκεί στα εφηβικά της χρόνια. Όπως έγραψε στη λεζάντα της δημοσίευσής της, η Λάουρα Νάργες, το μωρό «διαβάστηκε στην αγαπημένη τους εκκλησία» στο χωριό. «Σαρανταρίσαμε σήμερα στο «λιμάνι» μας στο «μικρό Παρίσι», και διαβαστήκαμε στην αγαπημένη μας εκκλησία! Πόσο ξεχωριστή και συγκινητική στιγμή ???? Άξιζε με τα παραπάνω φυσικά το πολύωρο (και πρώτο) μας ταξίδι έως εδώ, και απ ότι καταλαβαίνω του αρέσουν πάρα μα πάρα πολύ οι βόλτες!!!» έγραψε αναλυτικά. Δείτε τις φωτογραφίες που ανάρτησε Στη συνέχεια ανέβασε ένα βίντεο, στο οποίο δείχνει πώς είναι το σώμα της 40 μέρες μετά τον ερχομό του γιου της. Η ίδια κρατά τ κινητό στα χέρια της και βγάζει βίντεο δείχνοντας τη φουσκωμένη της κοιλιά. «Έτσι είναι ένα φυσιολογικό σώμα μετά την καισαρική τομή» έγραψε στο Instagram story της. Δείτε το βίντεο https://youtu.be/HS4O55rP8mg
Τα Halloween κοστούμια που επέλεξαν celebrities και influencers σε όλο τον κόσμο
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Σήμερα τελειώνει το Halloween και πολλοί ήταν οι stars και οι influencers που ντύθηκαν με στολές το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε. Η Chiara Ferragni με την οικογένειά της ντύθηκαν με θέμα το Toy Story και κέρδισαν τις εντυπώσεις για μια ακόμη χρονιά. H Kendall Jenner ντύθηκε και αυτή με θέμα το Toy Story και προσέλκυσε εκατομμύρια likes στις φωτογραφίες που δημοσίευσε. Η Chiara Ferragni είχε υιοθετήσει ακόμα ένα Halloweeen look, λίγες ημέρες πριν, και συγκεκριμένα είχε ντυθεί σαν την Christina Aguilera στο videoclip του Dirty. H Kim Kardashian ντύθηκε Selene Gallio και όπως ήταν αναμενόμενο κερδίσε τα βλέμματα πάνω της. Η ίδια έκανε μια πολύ ρεαλιστική εμφάνιση της ηρωίδας της Marvel και ντύθηκε από πάνω μέχρι κατω στα μπλε. H Kylie Jenner ποζάρει ως Elvira και δείχνει υπέροχη. Όλες οι αδερφές Kardashian-Jenner αγαπούν το Halloween και κάθε χρόνο δημιουργούν πολύ ρεαλιστικά looks που ξεχωρίζουν. H Jessica Alba μαζί με μια καλή της φίλη ντύθηκαν όπως οι δίδυμες του θρίλερ The Shining at a Halloween. Η Jessica Wang μαζί με την οικογένειά της ντύθηκαν στα μαύρα και υποδύθηκαν τους Men in Black. H Maria Menounos με τον σύζυγός τους έγιναν Cobra Kai αθλητές για ένα βράδυ ακολουθώντας το στιλ μιας πολύ πετυχημένης σειρά τους Netflix. Aς δούμε μερικά ακόμα πολύ πετυχημένα looks. Jennifer Garner Sarah Michelle Gellar
Kωνσταντίνα Ευριπίδου: Βγήκε στο μπαλκόνι με τα εσώρουχα και έφερε αναστάτωση (εικόνες)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Σαββαοκύριακο στον Πρωταρά πέρασε η Κωνσταντίνα Ευριπίδου και οι φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας αναστάτωσαν τους διαδικτυακούς της φίλους. Η παρουσιάστρια βγήκε στο μπαλκόνι του ξενοδοχέιου της με τα μαύρα εσώρουχα της και δημοσίευσε εικόνες που τρέλαναν τους διαδικτυακούς της φίλους. Πηγή: dailystarscyprus.com






