Ακολουθήστε μας στα social media
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]
«Για χρόνια η νούμερο ένα ερώτηση που μου έκαναν είναι τι κάνω για το δέρμα μου. Οι άνθρωποι θέλουν να ξέρουν και ένιωθα σχεδόν υποχρέωσή μου να το βάλω σε ένα μπουκάλι και να πω: «Αυτό κάνω για το δέρμα μου» θυμόμαστε να λέει χαρακτηριστικά η Jennifer Lopez όταν μας σύστηνε το beauty brand της, JLo Beauty που περιελάμβανε τότε 8 skincare προϊόντα για το πρόσωπο. Δύο χρόνια μετά περίπου, η Jennifer Lopez κλείνει τα 53 και αποφασίζει αντί για τούρτα, να το γιορτάσει με μία αποκαλυπτική φωτογράφιση με αφορμή την επέκταση της επιχειρηματικής της αυτοκρατορίας, JLo Body by JLo Beauty. Το πρώτο προϊόν για το σώμα με την υπογραφή της JLo είναι γεγονός!
«Δίνουμε όλη αυτή τη φροντίδα και την προσοχή στο δέρμα του προσώπου μας, αλλά μερικές φορές παραμελούμε το σώμα. Ήταν σημαντικό για μένα να δημιουργήσω μια ρουτίνα περιποίησης για το σώμα που να καλύπτει τις συγκεκριμένες και μοναδικές ανάγκες του, και ξεκινήσαμε με τα οπίσθια» σχολιάζει χαρακτηριστικά κάτω από το super sexy video που πόσταρε στον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram από την νέα της καμπάνια.
«Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου και σας κάνω δώρο ένα special drop από το #JLoBody FIRM + FLAUNT™ Targeted Booty Balm» συνεχίζει παρακάτω, ενώ σε όλη τη διάρκεια του video τη βλέπουμε- εκτός από ολόγυμνη- να απλώνει την κρέμα σώματος στο καλογυμνασμένο κορμί της και κάπως αυτόματα αναρωτιέμαι ποια άλλη γυναίκα θα μπορούσε να είναι πιο «κατάλληλη» να λανσάρει ένα «booty balm» από τη γυναίκα με τα πιο αξιοζήλευτα οπίσθια του Hollywood θα τολμήσω να πω.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JLO BEAUTY by Jennifer Lopez (@jlobeauty)
«Έχουμε ήδη μερικά καταπληκτικά προϊόντα που στοχεύουν στη σύσφιξη του προσώπου, επομένως ένα προϊόν για το σώμα που αντιμετωπίζει τα ίδια «θέματα» ήταν ένα φυσικό επόμενο βήμα για εμάς…Ήταν επίσης ένα μέρος του σώματος στο οποίο οι καταναλωτές μας ήθελαν μια πιο στοχευμένη θεραπεία και δεν μπορούσαν να βρουν κάτι τέτοιο στην αγορά», λέει η Λατίνα τραγουδίστρια σε συνέντευξή της στο PEOPLE σχετικά με την κυκλοφορία του πρώτου προϊόντος της σειράς της, το οποίο κοστίζει κάτι λιγότερο από 65 ευρώ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jennifer Lopez (@jlo)
Έχοντας μεγαλώσει παρακολουθώντας τον «αγώνα» της μητέρας της με την κυτταρίτιδα και νιώθοντας απογοητευμένη από την έλλειψη λύσεων, αυτό το προϊόν είναι κάτι που σκεφτόταν για «όλη τη ζωή της». «Την θυμάμαι να ευχόταν να υπήρχε κάποια μαγική φόρμουλα που απλώς θα την εξαφάνιζε», λέει και συνεχίζει «Και η αλήθεια είναι ότι ξέρουμε ότι δεν υπάρχει». Τι έκανε η ίδια; Συνεργάστηκε με μία ομάδα επιστημόνων και χημικών που μαζί μπόρεσαν να δημιουργήσουν ένα προϊόν που προσφέρει αξιοσημείωτα αποτελέσματα aka βελτιωμένη εμφάνιση του δέρματος.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JLO BEAUTY by Jennifer Lopez (@jlobeauty)
Το beauty balm μεταξύ άλλων περιέχει εκχύλισμα σπόρων γκουαράνα για πιο smooth αποτέλεσμα, καφεΐνη για σύσφιξη, πεπτίδια που boost-άρουν την παραγωγή κολλαγόνου και ισχυρούς ενυδατικούς παράγοντες όπως σκουαλένιο, βούτυρο καριτέ και υαλουρονικό οξύ. Σκοπός είναι άλλωστε, η πιο τονωμένη όψη της επιδερμίδας και γι αυτό η συγκεκριμένη κρέμα μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στα χέρια, τη μέση και τους μηρούς.
Για τη Lopez, η αυτοφροντίδα (self-care) συνδέεται άμεσα με την αυτοπεποίθηση. Είτε αυτή η αυτοπεποίθηση έχει να κάνει με την εμφάνιση κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου στο Super Bowl είτε ενώ περπατά σ’ ένα Versace runwayμε με ένα εντυπωσιακό φόρεμα- πρόκειται για «μια πραγματικά γεμάτη αυτοπεποίθηση στιγμή ομορφιάς του σώματος».