Star News
Offcanvas
Edit Template
Offcanvas
Edit Template

Ιωάννα Τούνη: Πώς βάζει στη θέση τους όλους τους TV stars!

Το άρθρο αναλύει την κρίση που αντιμετωπίζει η ελληνική τηλεόραση, με την τηλεθέαση να μειώνεται δραματικά και τα κανάλια να προβληματίζονται για το μέλλον τους.

Οι τηλεοπτικοί παρουσιαστές φαίνεται να αγνοούν την πραγματικότητα, ενώ οι influencers, όπως η Ιωάννα Τούνη, κερδίζουν συνεχώς έδαφος στα social media, προσελκύοντας μεγαλύτερο κοινό με χαμηλό κόστος.

Οι τηλεοπτικές εκπομπές δεν καταφέρνουν να ανταγωνιστούν το αυθόρμητο και ενδιαφέρον περιεχόμενο των influencers, με αποτέλεσμα οι τηλεθεατές να στρέφονται μαζικά στα social media.

Η τηλεόραση φαίνεται να έχει παραδοθεί άνευ όρων στα νέα μέσα, με τις εκπομπές να ανακυκλώνουν περιεχόμενο που οι θεατές έχουν ήδη δει online.

Πιο αναλυτικά

Τα δημοφιλή ονόματα, η τηλεθέαση που παραπαίει, ο κόσμος που γυρνάει την πλάτη στην τηλεόραση και ο προβληματισμός των καναλιών. Οι περικοπές θα αρχίσουν σύντομα γιατί τα στελέχη φωνάζουν “δεν βγαίνω μάνα μου δεν βγαίνω”… Όταν τα μονοψήφια στήνουν χορό και οι παρουσιαστές μας κάνουν πλάκα λέγοντας “μια χαρά πάνε όλα”, τότε ή στραβός είναι ο γυαλός, ή στραβά αρμενίζουμε.

Το 3,2,1 κάποτε ήταν επιτυχημένη εκπομπή του ΑΝΤ1 με μεγάλη τηλεθέαση, σήμερα είναι τα μηνύματα της NIELSEN που στέλνει καθημερινά δείχνοντας τον κόσμο να τους φτύνει και αυτοί να νομίζουν ότι βρέχει… Βρε πάρτε το χαμπάρι, η Τούνη και οι παρέα της στα social σας έχουν πάρει φαλάγγι και σας κοροϊδεύουν…

Η πλάστιγγα εσόδων στα περισσότερα κανάλια μπορεί να γέρνει υπέρ τους για την ώρα με διαφημίσεις που έχουν προπληρωθεί για το πρώτο τρίμηνο, όμως αν οι μετρήσεις τηλεθέασης, που ήδη ξεκίνησαν χαμηλά, δεν ανακάμψουν, τότε το επόμενο διάστημα είναι δεδομένο ότι θα τραγουδάνε όλοι μαζί “κλάψε με μάνα κλάψε με μια νύχτα με φεγγάρι”.

Ποιος βλέπει τηλεόραση; Ελάχιστοι πια! Έτσι απλά και ωραία…

Τα ραβασάκια της Nielsen που πάνε πεσκέσι καθημερινά ζαλίζουν. Και αν αυτά τα νούμερα μεταφραστούν σε αριθμούς ανθρώπων, θα εκπλαγείς! Οι περισσότεροι μεν έχουν πάθει αγκύλωση στα δάχτυλα από το ζάππινγκ, ελάχιστοι δε είναι φανατικοί.

Και επειδή η τηλεόραση δεν είναι απρόσωπη, τα γερά χαστούκια της αδιαφορίας του κόσμου πάνε στους παρουσιαστές μεριά, που σα να μην τους φτάνει ο εφιάλτης των μονοψήφιων, έχουν και άλλους εφιάλτες την Τούνη, την Οικονομάκου και πάει λέγοντας… Ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί οι influencers πάνε τάπα στους αριθμούς κόσμου που τους βλέπει τους παρουσιαστές και τους καταπίνουν αμάσητους… Δείτε γιατί…

Η νέα χρονιά μπήκε με το αριστερό για τους πιο πολλούς, με ελάχιστες εξαιρέσεις και τα πρώτα καμπανάκια δειλά δειλά ήχησαν.. Γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελά πατέρα; Έλα ντε! Οι παρουσιαστές δείχνουν χαρούμενοι και αισιόδοξοι μεν – και μακάρι να τους βγει- αλλά στην πραγματικότητα ζουν με το άγχος του κοψίματος και δεν κοιμούνται, γιατί κατά πως δείχνουν οι τάσεις μάλλον ο κόσμος σφυράει κλέφτικα.

Δείτε όμως γιατί… Οι αριθμοί δεν είναι υποθετικοί, είναι πραγματικοί και δείχνουν την αληθινή εικόνα. Είναι αλήθεια σοκαριστικό πόσος κόσμος μένει μπροστά στην τηλεόραση και βλέπει πραγματικά το περιεχόμενο και όχι μόνο το έπιπλο…

“Στα 55- 60 μια γυναίκα έχει κάνει τα κουμάντα της, έχει βρει έναν καλό πλαστικό και κάνει ένα ωραιότατο lifting, δεν μπορείς να την παλεύεις για πολύ με Botox και υαλουρινικά, θες πιο άμεσες λύσεις… Αυτό πρέπει να κάνει και η ελληνική tv” μου έλεγε τις προάλλες άνθρωπος της τηλεόρασης, θέλοντας να κάνει έναν χιουμοριστικό παραλληλισμό μιας γυναίκας ώριμης με την τηλεόραση… Δίκιο ή όχι δεν έχει σημασία πάντως τηλεθέαση 15% σημαίνει χοντρικά ότι από τα 100 άτομα σε βλέπουν τα 15 και τα υπόλοιπα 85 σε φτύνουν…Εσύ νομίζεις ακόμα ότι βρέχει;

Ιωάννα Τούνη: Γιατί πάει… τάπα όλους τους TV stars!

Τα νούμερα τηλεθέασης σε αντιστοιχία με τον αριθμό ανθρώπων που βλέπουν τηλεόραση διαφοροποιούνται από ζώνη σε ζώνη και από κανάλι σε κανάλι, αφού η δυναμική και ο μέσος όρος του κάθε σταθμού αλλάζουν. Άλλο ΑΝΤ1, άλλο ALPHA, άλλο MEGA και άλλο Star και Open. Για παράδειγμα, μια επιτυχημένη εκπομπή όπως είναι φέτος η Super Κατερίνα, στον ALPHA όταν κάνει 18,2% αντιστοιχεί κατά μέσο όρο περίπου σε 220.000 τηλεθεατές την ημέρα. Το πρωινό του Λιάγκα όταν κάνει 15% – στις καλές του version και στο γενικό σύνολο – το βλέπουν περίπου από 170.000 – 200.000 άνθρωποι, το Breakfast@Star με 10% το βλέπουν περίπου 135.000 άνθρωποι.

Τους Αταίριαστους με 14% η αναλογία τους σε κόσμο είναι περίπου 222.000, το Buongiorno με 13%, περίπου 140000 άνθρωποι, ενώ το Πρωίαν σε είδον που έκαναν 5,5- 6% η αναλογία των τηλεθεατών είναι περίπου στους 57.000. Στην prime time ζώνη των καναλιών, τα ίδια ποσοστά μετρήσεων αντιστοιχούν σε πληθυσμό 3 και 4 φορές επάνω. Τα κανάλια ρίχνουν όλα τους τα γερά χαρτιά το βράδι με στόχο να συγκεντρώνουν μεγαλύτερο αριθμό τηλεθέασης και περισσότερα διαφημιστικά έσοδα. Ένα σποτ στην πρωινή ζώνη κοστίζει 7-8 φορές λιγότερο από ότι στην βραδινή. Ο “Άγιος έρωτας” σημειώνοντας τηλεθέαση 19% αναλογεί περίπου σε 900.000 τηλεθεατές, το Grand Hotel με 13% αναλογεί περίπου σε 822.000 τηλεθεατές.

Το Master chef στα καλύτερά του νούμερα άγγιξε τους 600.000 τηλεθεατές ενώ το Αλ τσαντίρι news έφτανε τους 772.000 τηλεθεατές, όταν είχε ποσοστό περίπου 15- 17%. Οι τηλεοπτικοί σταρ μπορεί να γίνονται “μήλον της έριδος” για τα κανάλια την περίοδο των μεταγραφών ανάλογα με τις τελικές επιδόσεις τους, αλλά ο πρωταθλητισμός είναι σκληρός και τα νούμερα μιλάνε. Όταν βγει το τεφτέρι και αποδειχτεί “άνθρακας ο θησαυρός”, τα όργανα βαράνε αλύπητα.

Γιατί όταν σε έναν πληθυσμό 10.000.000 ανθρώπων, αυτοί που βλέπουν συνολικά τηλεόραση μετά βίας ακουμπάνε το 1.000.000 την εβδομάδα, τότε βέβαια υπάρχει θέμα… Οι influencers από την άλλη στα social έχουν στήσει το δικό τους πανηγύρι και τσακίζουν τους τηλεοπτικούς για πλάκα, ανέξοδα, αβίαστα και ακούραστα.

Η number one influencer Τούνη πάει… τάπα τους TV stars!

Ιωάννα Τούνη

Στην ερώτηση “ποιος είναι ο αγαπημένος σας Έλληνας influencer”, η Τούνη είναι η βασίλισσα με διαφορά – όπως ήταν κάποτε η Μενεγάκη – σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, εκτός από την ομάδα 13-17, όπου πρώτη έρχεται η Αγγελική Κόκλα ή κατά κόσμον γνωστή ως Dat Lilly.

Dat Lilly – Τρυφερά στιγμιότυπα με τον σύντροφό της, Στέλιο Παπαφλωράτο: «Blessed»

Ένα βίντεο της Ιωάννας Τούνη μπορεί για παράδειγμα να έχει απήχηση σε κόσμο περισσότερο από 400- 500.000 χιλιάδες την ημέρα, έχει φτάσει και το 1.000.000, η Soula Glamorous επίσης διάσημη influencer, ανεβάζει μια είδηση και ξεπερνάει τα 800.000 views, όπως επίσης και η Αθηνά Οικονομάκου, που θεωρείται από τις επιτυχημένες στον κόσμο του instagram.

Αθηνά Οικονομάκου

Ένας καλός influencer πρέπει να παράγει καλό περιεχόμενο μέσα στην πλατφόρμα του Instagram. Οι αποτελεσματικοί influencer είναι όλη την μέρα πάνω από ένα κινητό και παράγουν περιεχόμενο, απαντάνε σε μηνύματα, μιλάνε με τον κόσμο. Είναι με λίγα λόγια μια full time δουλειά. Δεν παίζει ρόλο μόνο ο χρόνος που θα χρειαστούν για ένα συγκεκριμένο post ενός πελάτη, αλλά o συνολικός χρόνος που έχουν αφιερώσει στο λογαριασμό τους, η εμπειρία και οι ιδέες που χρησιμοποιούν για να χτίσουν το προφίλ τους.

Σαφώς οι διάσημοι influencers είναι πολλοί και ο αριθμός ολοένα και αυξάνεται.

  • Πόσο στοιχίζει ένα βίντεο στα social; Θα γελάσετε… Κόστος σχεδόν μηδέν.
  • Πόσο στοιχίζει μια καθημερινή πρωινή εκπομπή; Θα κλάψετε!
  • Σχεδόν 50.000 ευρώ καθημερινά στο κανάλι…

Η τάση του κόσμου ψηφίζει ξεκάθαρα τα social, και τα πρόσωπα που βρίσκονται σε αυτά, αποδομώντας και βρίζοντας χυδαία ορισμένες φορές τα πρόσωπα της τηλεόρασης με καριέρες και ιστορία…

Εδώ και πολύ καιρό υπάρχει ο έντονος προβληματισμός σε όλα τα κανάλια για τα νούμερα τηλεθέασης, τα ακριβά budget των εκπομπών που είναι δυσανάλογα με τα έσοδα των διαφημίσεων, τις χορηγίες, με ολέθριες συνέπειες να κόβονται πρόωρα εκπομπές, ακόμα και ένα μήνα πριν ολοκληρώσουν την συνεργασία τους. Μεγάλη κουβέντα γιατί ο κόσμος σταμάτησε να βλέπει τηλεόραση και στράφηκε στα social και στις εκπομπές στο Youtube.

Ίσως γιατί οι influencers έχουν πιο ενδιαφέρον περιεχόμενο, δίνουν ειδήσεις αληθινές, έχουν χιούμορ ή νεύρα, αυθορμητισμό, βάζουν τον κόσμο μέσα στην προσωπική τους ζωή, τόσο όσο θέλουν, αφήνοντας να υπάρχει και ένα μυστήριο.

Αντιθέτως τα άλογα κούρσας της τηλεόρασης, κλωτσάνε τον ίδιο τους τον εαυτό, αναμασάνε τις ίδιες ειδήσεις από το πρωί μέχρι το απόγευμα, κάνουν την τρίχα τριχιά, σκοτώνονται μεταξύ τους, δεν έχουν ελκυστικό περιεχόμενο και ιδέες και τέλος αναπαράγουν μια χαρά τις ειδήσεις των influencers που ο κόσμος τις έχει δει πολύ πιο πριν τις παίξουν οι εκπομπές.

Ο εχθρός της τηλεόρασης είναι τα social media και η τηλεόραση έχει παραδοθεί άνευ όρων σε αυτά… Αντί να σέρνουν οι λεγόμενοι σταρ της τηλεόρασης τους influencers από την μύτη, οι τηλεοπτικοί έχουν γίνει όμηροι αυτών, προσπαθώντας να κλέψουν κοινό από αυτούς αλλά και πάλι δεν τα καταφέρνουν.

Η Ιωάννα Τούνη με τον γιο της, Πάρη

Εκατό εκπομπές να γίνουν και να γεμίσει η τηλεόραση, σωτηρία δεν υπάρχει, ο τηλεθεατής το έσκασε! Αν η Τούνη είχε κανάλι θα ήταν το CNN της Ελλάδας. Η number one influencer και οι όμοιοί της πηγαίνουν… τάπα όλους τους Tv stars και έχουν δικαιολογημένα κάθε λόγο να καυχώνται για αυτό.

Ιωάννα Τούνη: Πώς βάζει στη θέση τους όλους τους TV stars!

© 2024 Created by Elephant Media Cy

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.

Cookies settings
Accept
Decline
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Privacy Policy

What information do we collect?

We collect information from you when you register on our site or place an order. When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name, e-mail address or mailing address.

What do we use your information for?

Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways: To personalize your experience (your information helps us to better respond to your individual needs) To improve our website (we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you) To improve customer service (your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs) To process transactions Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested. To administer a contest, promotion, survey or other site feature To send periodic emails The email address you provide for order processing, will only be used to send you information and updates pertaining to your order.

How do we protect your information?

We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you place an order or enter, submit, or access your personal information. We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential. After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be kept on file for more than 60 days.

Do we use cookies?

Yes (Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computers hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the sites or service providers systems to recognize your browser and capture and remember certain information We use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart, understand and save your preferences for future visits, keep track of advertisements and compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future. We may contract with third-party service providers to assist us in better understanding our site visitors. These service providers are not permitted to use the information collected on our behalf except to help us conduct and improve our business. If you prefer, you can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies via your browser settings. Like most websites, if you turn your cookies off, some of our services may not function properly. However, you can still place orders by contacting customer service. Google Analytics We use Google Analytics on our sites for anonymous reporting of site usage and for advertising on the site. If you would like to opt-out of Google Analytics monitoring your behaviour on our sites please use this link (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/)

Do we disclose any information to outside parties?

We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.

Registration

The minimum information we need to register you is your name, email address and a password. We will ask you more questions for different services, including sales promotions. Unless we say otherwise, you have to answer all the registration questions. We may also ask some other, voluntary questions during registration for certain services (for example, professional networks) so we can gain a clearer understanding of who you are. This also allows us to personalise services for you. To assist us in our marketing, in addition to the data that you provide to us if you register, we may also obtain data from trusted third parties to help us understand what you might be interested in. This ‘profiling’ information is produced from a variety of sources, including publicly available data (such as the electoral roll) or from sources such as surveys and polls where you have given your permission for your data to be shared. You can choose not to have such data shared with the Guardian from these sources by logging into your account and changing the settings in the privacy section. After you have registered, and with your permission, we may send you emails we think may interest you. Newsletters may be personalised based on what you have been reading on theguardian.com. At any time you can decide not to receive these emails and will be able to ‘unsubscribe’. Logging in using social networking credentials If you log-in to our sites using a Facebook log-in, you are granting permission to Facebook to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth and location which will then be used to form a Guardian identity. You can also use your picture from Facebook as part of your profile. This will also allow us and Facebook to share your, networks, user ID and any other information you choose to share according to your Facebook account settings. If you remove the Guardian app from your Facebook settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a Google log-in, you grant permission to Google to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth, sex and location which we will then use to form a Guardian identity. You may use your picture from Google as part of your profile. This also allows us to share your networks, user ID and any other information you choose to share according to your Google account settings. If you remove the Guardian from your Google settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a twitter log-in, we receive your avatar (the small picture that appears next to your tweets) and twitter username.

Children’s Online Privacy Protection Act Compliance

We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.

Updating your personal information

We offer a ‘My details’ page (also known as Dashboard), where you can update your personal information at any time, and change your marketing preferences. You can get to this page from most pages on the site – simply click on the ‘My details’ link at the top of the screen when you are signed in.

Online Privacy Policy Only

This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.

Your Consent

By using our site, you consent to our privacy policy.

Changes to our Privacy Policy

If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Save settings
Cookies settings