Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η μικρόσωμη και βάρους μόλις δύο κιλών σκυλίτσα έφερε στον κόσμο 32 κουτάβια στη διάρκεια του μακροχρόνιου βίου της. Η Πέμπλς, η σκυλίτσα που κατείχε το ρεκόρ του γηραιότερου σκύλου στον κόσμο, πέθανε στις αρχές της εβδομάδας σε ηλικία 22 ετών στις νοτιοανατολικές ΗΠΑ, ανακοίνωσε το Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες στον ιστότοπό του. Το θηλυκό αυτό Φοξ Τεριέ θρεφόταν από το 2012 με τροφή για γάτες, γεγονός το οποίο μπορεί να συνέβαλε στην μακροβιότητά του. «Η Πέμπλς, ο γηραιότερος σκύλος στον κόσμο, δυστυχώς πέθανε, από φυσικά αίτια και ήρεμα στο σπίτι της, έχοντας γύρω της την οικογένειά της», γράφουν οι άνθρωποι που την είχαν στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης Instagram. Δείτε την γηραιότερη σκυλίτσα Αυτή είχε γεννηθεί στις 28 Μαρτίου του 2000 στο Λονγκ Άιλαντ στην πολιτεία της Νέας Υόρκης και έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στην πολιτεία της Νότιας Καρολίνας. Η μικρόσωμη και βάρους μόλις δύο κιλών σκυλίτσα έφερε στον κόσμο 32 κουτάβια στη διάρκεια του μακροχρόνιου βίου της. Η Πεμπλς ανακηρύχθηκε ο γηραιότερος σκύλος στον κόσμο τον Μάιο του 2022 κατά τη διάρκεια επίσκεψης ειδικών του Βιβλίου Γκίνες, τον θεσμό που καταγράφει τα ρεκόρ σε όλους τους τομείς. Σύμφωνα με την Τζούλι Γκρέγκορι, που την είχε, το μυστικό της μακροβιότητας και της υγείας της Πεμπλς κρύβεται στην φροντίδα της υγιεινής της, την οποία τηρούσε «με την μεγαλύτερη προσήλωση». Η Πεμπλς, λάτρης της μουσικής κάντρι, πέθανε πέντε μήνες πριν να γιορτάσει τα 23α γενέθλιά της. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πέθανε η γηραιότερη σκυλίτσα στον κόσμο: Είχε μπει και στο βιβλίο Γκίνες!
Είναι οριστικό: Αυτή η πόλη θα φιλοξενήσει τη Eurovision 2023 λόγω του πολέμου στην Ουκρανία
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Όπως ήδη έχει γίνει γνωστό η Eurovision 2023 θα πραγματοποιηθεί την Αγγλία και όχι στην Ουκρανία, λόγω του πολέμου που είναι σε εξέλιξη. Έμενε μόνο να ληφθεί η απόφαση για το ποια πόλη του Ηνωμένου Βασιλείου θα φιλοξενούσε τον διαγωνισμό και αυτό κυκλοφόρησε λίγη ώρα πριν, κάνοντας πολύ κόσμο χαρούμενο, αφού πρόκειται για μια πόλη με μεγάλη μουσική παράδοση. Το συγκρότημα Kalush Orchestra εκπροσώπησε την Ουκρανία και νίκησε στη Eurovision το 2022, κάνοντας μάλιστα και μια τεράστια δωρεά στον ουκρανικό στρατό, αλλά η Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεοπτικών Σταθμών (EBU), η οποία και είναι υπεύθυνη του θεσμού, αποφάσισε ότι ο διαγωνισμός τραγουδιού δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με ασφάλεια στη χώρα, λόγω του πολέμου. Αυτή η πόλη θα φιλοξενήσει την Eurovision 2023 Σύμφωνα με ανακοίνωση που μεταδόθηκε στο BBC, το Λίβερπουλ θα είναι εκείνο που θα φιλοξενήσει τον 67ο μουσικό Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό μετά τη νίκη της Ουκρανίας. Το συγκρότημα ανέφερε σε ανακοίνωσή του: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision της επόμενης χρονιάς θα πραγματοποιηθεί στο Λίβερπουλ. Αν και δεν είχαμε ακόμη τη χαρά να το επισκεφτούμε, η μουσική κληρονομιά της πόλης είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο. Το να παίξουμε στο ίδιο μέρος που ξεκίνησαν οι Beatles θα είναι μια στιγμή που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ! «Αν και είμαστε λυπημένοι που ο διαγωνισμός του επόμενου έτους δεν μπορεί να γίνει στην πατρίδα μας, γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι του Λίβερπουλ θα είναι θερμοί οικοδεσπότες και οι διοργανωτές θα μπορούν να προσθέσουν μια πραγματική ουκρανική… γεύση στη Eurovision 2023 σε αυτήν την πόλη». Μετά την ανακοίνωση, ο Steve Rotheram, Δήμαρχος της Περιφέρειας της πόλης του Λίβερπουλ, δήλωσε: «Θέλουμε να παρουσιάσουμε ένα σόου για το οποίο θα ήταν περήφανη η Ουκρανία και συνεργαζόμαστε στενά με την Οδησσό, αδελφή πόλη του Λίβερπουλ, για να διασφαλίσουμε ότι αυτή είναι δική τους εκδήλωση, όσο και δική μας. Τώρα αρχίζει η σκληρή δουλειά». Αποκαλύφθηκε η πρώτη υποψήφια για την εκπροσώπηση της Ελλάδας Οι ετοιμασίες για την Eurovision 2023 έχουν ήδη ξεκινήσει καθώς οι περισσότερες χώρες προσπαθούν σιγά σιγά μα βρουν το πολυπόθητο πρόσωπο που θα τους εκπροσωπήσει. Συγκεκριμένα, η πρώτη υποψήφια για την Ελλάδα είναι γεγονός καθώς ανακοίνωσε μόνη της την υποψηφιότητά της ύστερα από την αποκάλυψη του τραγουδιού που κατέθεσε στην ΕΡΤ. Μεταξύ άλλων πρόκειται για την Αρτέμιδα Ματαφιά, ηθοποιό και τραγουδίστρια, η οποία σε ανάρτησή της στο Facebook ανακοίνωσε τη νέα της προσπάθεια. «Γεια και χαρά σε όλους! Μοιράζομαι και σας αφιερώνω το τραγούδι “Dreamers”, ένα από τα δυο τραγούδια που κατέθεσα στην ΕΡΤ για τον περασμένο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού EUROVISION 2022. Οι υπέροχοι στίχοι είναι του Βαγγέλη Δουκουτσέλη, τη μουσική γράψαμε μαζί με τον μουσικοσυνθέτη-θεατρολόγο Κώστα Γιαξόγλου, η ενορχήστρωση έγινε από τον μουσικοσυνθέτη-ενορχηστρωτή Γιώργο Καραγιάννη ενώ ξενυχτήσαμε παρέα με τον Τάκη Αργυρίου στο στούντιο 111 για το τελικό αποτέλεσμα. Είχα καταθέσει ένα ακόμα τραγούδι, το οποίο σκοπεύω να ξαναστείλω στην ΕΡΤ, για την Eurovision 2023, μαζί με ένα καινούργιο.. Μακάρι να γίνει ένας ανοιχτός διαγωνισμός από την επιτροπή, να το χαρούμε όσοι στείλουμε τραγούδια, να το ευχαριστηθεί κι ο κόσμος που θα τον παρακολουθήσει, θα είναι μια υπέροχη ευκαιρία μιας μεγάλης μουσικής γιορτής, πριν την πολύ μεγάλη γιορτή που θα διεξαχθεί το 2023 στο Ηνωμένο Βασίλειο! Απολαύστε το Dreamers και μη σταματάτε να ονειρεύεστε σε κάθε συνθήκη και κάθε εποχή… Τα όνειρα κοστίζουν μόνο για όσους δεν τολμούν…Καμιά φορά είναι η αρχή, το ταξίδι κι ίσως κι ο τελικός προορισμός. Τα όνειρα γεννούν επιθυμίες, αγάπες, έρωτες, δημιουργία, στόχους…Κι όπως λέει και το τραγούδι: «Στα όνειρα μας, όλα μοιάζουν μαγικά. Στα όνειρα μας έχει πάντα ξαστεριά. Just take my hand Let’s find the Wonderland, Let’s find the wonder.. We are the Dreamers». Πηγή: youweekly.gr
Σίσσυ Χρηστίδου: Η συνεπιμέλεια που ζήτησε ο Μαραντίνης αλλάζει τα δεδομένα για τη διατροφή
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η δικαστική διαμάχη μεταξύ της Σίσσυς Χρηστίδου και του Θοδωρή Μαραντίνη συνεχίζεται, με τον τραγουδιστή να καταδικάζεται σε 12 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή. Όπως έγινε γνωστό, ο τραγουδιστής κρίθηκε ένοχος, καθώς δεν κατέβαλε στην πρώην σύζυγό του το χρηματικό ποσό που είχε συμφωνηθεί για τη διατροφή των δύο τους παιδιών. Σύμφωνα με την εκπομπή «T-live», το πρώην ζευγάρι βρέθηκε σήμερα ξανά στα δικαστήρια, με τον Θοδωρή Μαραντίνη να ζητά συνεπιμέλεια των παιδιών. Αν μετά το αίτημά του, το δικαστήριο εκδώσει θετική απόφαση, τότε το ποσό της διατροφής, το οποίο αρχικά ανερχόταν στα 4.000 ευρώ, θα ρυθμιστεί εκ νέου, αναλόγως με τα διαστήματα που θα ορίσει το δικαστήριο να βλέπει τα παιδιά του. Η δικηγόρος Κατερίνα Μαυροειδή βρέθηκε στο πλατό της εκπομπής κι εξήγησε τι θα συμβεί σε περίπτωση που αλλάξει η συνεπιμέλεια. «Θα γίνει αλλαγή στο κομμάτι της διατροφής και αλλαγή στην επικοινωνία σε ό,τι αφορά την διατροφή. Και οι δύο γονείς με βάση τη συνεπιμέλεια θα ελεγχθούν φορολογικά και τότε το δικαστήριο θα αποφασίσει τι υποχρεούται ο καθένας για την διατροφή, αλλά και για το χρονικό διάστημα που περνά με τα παιδιά. Αν αποδειχθεί ότι τα εισοδήματα της Σίσσυς Χρηστίδου είναι μεγαλύτερα, τότε μπορεί και να πληρώνει τον Θοδωρή Μαραντίνη για τον χρόνο που περνά με τα παιδιά τους», ανέφερε η δικηγόρος.
Νίκος Οικονομόπουλος: Ο τραγουδιστής ετοιμάζει ντοκιμαντέρ για τη ζωή του
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Νίκος Οικονομόπουλος πρόκειται να κυκλοφορήσει ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή του, σύμφωνα με πληροφορίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την εκπομπή «Breakfast@star». Με βάση το ρεπορτάζ, ο τραγουδιστής προχώρησε σε συμφωνία και σύντομα αναμένεται να βγει στον αέρα η ιστορία της ζωής του. Πιο συγκεκριμένα, η ταινία θα ξεκινάει από τα πρώιμα στάδια της πορείας του και θα ακολουθεί τα όσα έχει βιώσει μέχρι και σήμερα. Η διάρκεια του ντοκιμαντέρ θα είναι περίπου τρεις ώρες και θα προβληθεί μέσα από την διαδικτυακή πλατφόρμα ANT1+. Όπως σημειώθηκε στην πρωινή εκπομπή του Star, θα προβληθούν πολλές άγνωστες μέχρι σήμερα πτυχές της ζωής του, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο.
Δέσποινα Βανδή για Βασίλη Μπισμπίκη: «Αισθάνομαι ότι η ζωή μου έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Δέσποινα Βανδή παραχώρησε σήμερα, Πέμπτη 6 Οκτωβρίου, σε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα». Η δημοφιλής τραγουδίστρια μίλησε στην Κατερίνα Καινούργιου και αναφέρθηκε τόσο σε προσωπικό, όσο και σε επαγελματικό επίπεδο. Η Δέσποινα Βανδή σχολίασε μεταξύ άλλων τη σχέση της με τον Νίκο Κοκλώνη, τα παιδιά της, την παρουσία της στην τηλεόραση, αλλά και στην πορεία που έχει διαγράψει στο θέατρο. Η τραγουδίστρια μίλησε εκτενώς και για τον έρωτά της με τον Βασίλη Μπισμπίκη, ενώ τόνισε πως νιώθει σαν η ζωή, να της έδωσε μία ακόμα ευκαιρία στην αγάπη: «Ήταν κεραυνοβόλος ο έρωτας. Ο έρωτας στα 50 έχει άλλη δυναμική. Ο Βασίλης με έπιασε από το χέρι και μου είπε ότι μπορούμε να κάνουμε αυτή τη βόλτα στη ζωή μαζί. Ήμουν φοβισμένη στην αρχή. Αυτό που ερωτεύτηκα στον Βασίλη είναι η αλήθεια του. Έχει μεγάλη δύναμη ψυχής και πολλή αγάπη μέσα του για όλους. Με τον Βασίλη κούμπωσαν οι ψυχές μας. Είμαι ευτυχισμένη που είμαι με τον Βασίλη, γεμίζει με χαρά την κάθε μου ημέρα… Έριξε όλες μου τις άμυνες». Όσον αφορά στο κυνηγητό και στις ατελείωτες φωτογραφίες που κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο τις πρώτες ημέρες της σχέσης τους, η Δέσποινα Βανδή ανέφερε: «Εγώ και ο Βασίλης δεν έχουμε τίποτα να κρύψουμε και από κανέναν. Του είχα από την πρώτη στιγμή ότι θα υπάρξει αρκετό κυνηγητό. Με τον Βασίλη μας τραβούσαν με τα κινητά φωτογραφίες και τις πουλούσαν. Αυτό είναι αγριευτικό». Μιλώντας για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου γάμου η τραγουδίστρια σχολίασε: «Την ευτυχία δεν την προεξοφλεί κανένας γάμος, την ευτυχία τη δουλεύουν δύο άνθρωποι μαζί Πάνω από όλα θέλω να υπάρχει σεβασμός». Ακόμα μιλώντας για τον αγαπημένο της σύντροφο του αφιέρωσε το κομμάτι της «Δεν υπάρχει γυρισμός καρδιά μου». Όσον αφορά στο ενδεχόμενο μιας μελλοντικής συνεργασίας με τον ηθοποιό η Δέσποινα Βανδή σημείωσε, πως θα ήθελε να την σκηνοθετήσει σε κάποια θεατρική παράσταση.
Θοδωρής Μαραντίνης: «Έχει καταβάλλει διατροφή άνω των 110.000 ευρώ» λέει ο δικηγόρος του
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Μετά τη δικαστική απόφαση στον Θοδωρή Μαραντίνη, για 12 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή στη διαμάχη του με τη Σίσσυ Χρηστίδου για τη διατροφή των δύο παιδιών τους, ο δικηγόρος του τραγουδιστή, μίλησε για πρώτη φορά στην εκπομπή «Το Πρωινό» και αναφέρθηκε στα όσα υποστηρίζει ο εντολέας του. Ο κύριος Δημήτρης Δουλιώτης σημείωσε ότι πρωταρχική επιθυμία του Θοδωρή Μαραντίνη είναι ο σεβασμός των δύο ανήλικων τέκνων του και αυτός είναι και ο λόγος που μέχρι σήμερα δεν είχε τοποθετηθεί η δική του πλευρά. «Ήταν ένα ποινικό δικαστήριο, το οποίο έχει εφεσιβληθεί (έχει ασκηθεί έφεση) και επομένως η υπόθεση αυτή εκκρεμεί και θα πρέπει αναφορικά με αυτό να μην κάνω κάποιο σχόλιο. Δεν έχει κριθεί η συγκεκριμένη υπόθεση. Αυτό που αφορά τον κόσμο να ακουστεί είναι ότι από τη στιγμή που έχει εφεσιβληθεί αυτή η απόφαση, δεν έχει κριθεί οριστικά και τελεσίδικα. Οπότε αναμένουμε» είπε αρχικά ο δικηγόρος του Θοδωρή Μαραντίνη. «Ο κ. Μαραντίνης κατέβαλε για ικανό χρονικό διάστημα στο ακέραιο τη διατροφή. Ο λόγος που κάποια στιγμή έκανε μερικές καταβολές ήταν μέσα στο 2020, δεδομένου ότι εξαιτίας του κορονοϊού υπέστη τεράστιο πλήγμα όλο το καλλιτεχνικό στερέωμα με αποτέλεσμα τη συρρίκνωση των εισοδημάτων των καλλιτεχνών. Θα την εξοφλήσει το συντομότερο δυνατό και το γνωρίζει αυτό η κα Χρηστίδου. Δεν έχει υπάρξει μήνας από το 2019 που χώρισε αυτό το ζευγάρι που ο κ. Μαραντίνης δεν έχει καταβάλλει διατροφή για τα παιδιά του, πλήρως ή μερικώς, και φυσικά ενδεικτικά να σας πω πως από το 2019 μέχρι σήμερα, έχει καταβάλλει διατροφή και δίδακτρα –παρά το όποιο υπόλοιπο- άνω των 110.000 ευρώ. Ο άνθρωπος προσπαθεί να ορθοποδήσει μετά από όλο αυτό το πλήγμα και σήμερα ήταν απαραίτητη η παρουσία μου. Το σύνολο των σχολικών υποχρεώσεων καλύπτεται από τον κ. Μαραντίνη» συνέχισε ο κύριος Δουλιώτης μιλώντας στην κάμερα της εκπομής του ΑΝΤ1. Όσον αφορά στις πληροφορίες που ήρθαν χθες στο φως της δημοσιότητας και αφορούσαν στη συνεπιμέλεια, την οποία φαίνεται να διεκδικεί ο τραγουδιστής: «Ο Θοδωρής Μαραντίνης μένει τρεις φορές την εβδομάδα με τους δύο γιους του. Αυτό ισοδυναμεί με ένα ντε φάκτο καθεστώς συνεπιμέλειας, μίας άτυπης συνεπιμέλειας και ούτως ή άλλως ήταν αυτή η επιθυμία του από την αρχή. Είναι ένας πατέρας που δίνει τη ζωή του γι’ αυτά τα παιδιά, έχει σταθεί γι’ αυτά σε κάθε στάδιο της ζωής του». Υπενθυμίζεται ότι μόλις χθες, γνωστοποιήθηκε η πληροφορία ότι ο frontman των Onirama ζητά τη συνεπιμέλεια των παιδιών, που έχει αποκτήσει με την πρώην συζυγό του, Σίσσυ Χρηστίδου. Όταν το ζευγάρι χώρισε το 2019 και μοίρασαν τα περιουσιακά στοιχεία τους, αποφάσισαν και για την επιμέλεια των παιδιών τους. Με βάση το ρεπορτάζ της εκπομπής «Super Κατερίνα», ο Θοδωρής Μαραντίνης συμφώνησε με την πρώην συζυγό του, να έχει εκείνη την πλήρη επιμέλεια και εκείνος να βλέπει τα παιδιά του δύο φορές την εβδομάδα. Μάλιστα ανάμεσα στα συμφωνηθέντα, ήταν και το γεγονός ότι ο τραγουδιστής θα κατέβαλλε 2.000 ευρώ τον μήνα, για κάθε ένα από τα δύο παιδιά του. Όπως αναφέρθηκε, όλα αυτά είχαν υπογραφεί επίσημα, με τη συμφωνία και των δύο. Το ρεπορτάζ υποστηρίζει επίσης, ότι η Σίσσυ Χρηστίδου και οι μάρτυρες υπεράσπισής της, Χριστίνα Κοντοβά και Πάνος Σταματόπουλος, δήλωσαν ότι ο τραγουδιστής πλήρωνε το ποσό για τρεις μήνες, ενώ ύστερα έπαψε να καταβάλλει τα χρήματα. Αντιμετωπίζοντας οικονομικά προβλήματα, της αντιπρότεινε να δίνει 3.000 ευρώ, τα οποία όμως επίσης δεν εμφανίστηκαν στον τραπεζικό λογαριασμό της παρουσιάστριας. Ο Θοδωρής Μαραντίνης μετά από αυτές τις εξελίξεις εμφανίστηκε τρεις φορές στα δικαστήρια, για να απαλλαγεί από τις υποχρεώσεις του και έχασε και στα τρία δικαστήρια. Σε συνέχεια της υπόθεσης του πρώην ανδρόγυνου, ο frontman των Onirama επανήλθε με μία νέα πρόταση, την οποία μάλιστα και υπέγραψαν. Ο Θοδωρής Μαραντίνης ζήτησε πίστωση χρόνου, για να καταβάλλει τα ποσό συγκεντρωμένο έναν χρόνο αργότερα, κάτι που όμως, σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν, επίσης δεν συνέβη, με αποτέλεσμα οι δυο τους να οδηγηθούν σε δικαστική διαμάχη. Η δικαστική διαμάχη Το πρωί της Τρίτης 4 Οκτωβρίου, η Σίσσυ Χρηστίδου και ο Θοδωρής Μαραντίνης βρέθηκαν στα δικαστήρια για να λύσουν τις διαφορές τους σχετικά με τη διατροφή των παιδιών τους. Ο τραγουδιστής κρίθηκε ένοχος και καταδικάστηκε σε 12μηνη φυλάκιση με τριετή αναστολή, καθώς δεν κατέβαλε στη Σίσσυ Χρηστίδου το χρηματικό ποσό που είχε συμφωνηθεί για τα δύο τους παιδιά. Σύμφωνα με πληροφορίες που γνωστοποιήθηκαν σήμερα μέσα από το «Πρωινό» ο δικηγόρος του Θοδωρή Μαραντίνη ανέφερε αρχικά: «Πριν δύο χρόνια, είχε καταθέσει αίτημα ρύθμισης οφειλών στο δημόσιο. Το 2020 έκανε 16 εκδηλώσεις, ενώ πριν ήταν πάνω από 60. Τα παιδιά σας όχι μόνο δεν στερήθηκαν, αλλά εξακολουθούσαν να ζουν πλουσιοπάροχη ζωή, όταν ο σύζυγός σας “γκρεμίστηκε”. Και μπράβο σας γι’ αυτό». Από την πλευρά του, ο δικηγόρος της Σίσσυς Χρηστίδου απάντησε: «Το 2020 έκανε 66 εκδηλώσεις, τέσσερις τηλεοπτικές εμφανίσεις κι εμπορικές συμφωνίες χιλιάδων ευρώ. Δεν κατέβαλε διατροφή, όχι επειδή δεν μπορούσε, αλλά από “κακοβουλία”». Ο Θοδωρής Μαραντίνης έδωσε κι εκείνος τη δική του οπτική και δήλωσε μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου: «Ήταν ελάχιστες οι εμφανίσεις μου στον καιρό του κορωνοϊού, αλλά όχι αρκετές για να πληρώνω αυτά που είχα συναινέσει να πληρώνω. Το κράτος ουσιαστικά μου απαγόρευσε να δουλέψω. Θα τα πληρώσω αυτά τα χρήματα στην κα Χρηστίδου, είτε πιστεύω ότι είναι πολλά, είτε λίγα. Λόγω του οικονομικού αδιεξόδου, ζήτησα μείωση ενοικίου, ώστε να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις της καθημερινότητας. Αυτή τη στιγμή, πληρώνω 900 ευρώ ενοίκιο για το σπίτι στα Βριλήσσια, ενώ οδηγώ ένα μεταχειρισμένο τζιπ, με 400 ευρώ δόση». Ο πατέρας του Θοδωρή Μαραντίνη δήλωσε για τον γιο του: «Ο γιος μου “ξέμεινε” από λεφτά και του έδωσα 10.000 ευρώ. Πληρώθηκαν οι συνεργάτες του, χρωστούσε μεροκάματα, δόσεις στην εφορία, δόσεις αυτοκινήτου. Δεν έχει κλείσει προς το παρόν συναυλίες κι έχει αγωνία για το τι θα συμβεί στο μέλλον. Δεν ξέρω αν είχαν τα εγγόνια μου να φάνε στο σπίτι μας. Εγώ τα έβλεπα με καινούρια ρούχα, ακριβά τάμπλετ, πανάκριβα κινητά. Πάντως η κα Χρηστίδου μέσα στην πανδημία κατάφερε να βγάλει πολλά χρήματα. Κορυφώθηκε η δουλειά της. Έχει και δικό της κανάλι στο YouTube. Ό,τι πιάνει στα χέρια της, το πουλάει με λεφτά».
All Star Survivor: Αυτοί είναι οι δύο πρώτοι παίκτες που συμφώνησαν με την παραγωγή
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Δύο είναι οι παίκτες, οι οποίοι έδωσαν τα χέρια με την παραγωγή του Survivor και αναμένεται να συμμετάσχουν στον νέο κύκλο του ριάλιτι επιβίωσης. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής Breakfast@Star, ο Στέλιος Χανταμπάκης και ο Ηλίας Μπόγδανος έδωσαν τα χέρια με την παραγωγή και αναμένεται να βρεθούν στο All Star Survivor . Ο τραγουδιστής Ηλίας Μπόγδανος, συμμετείχε στον 4ο κύκλο και κατάφερε να φτάσει μέχρι τον τελικό κατακτώντας τη δεύτερη θέση. Όσο για τον Στέλιο Χανταμπάκη, ήταν ένας από τους μεγάλους πρωταγωνιστές του πρώτου κύκλου του ριάλιτι που μεταδόθηκε από την τηλεοπτική συχνότητα του ΣΚΑΪ. Η κόντρα του με τον Γιώργο Αγγελόπουλο συζητήθηκε πολύ, φέρνοντας τον Στέλιο Χανταμπάκη εκτός ριάλιτι από πολύ νωρίς. Υπενθυμίζεται ότι ο Γιώργος Αγγελόπουλος έχει ήδη πει το «ναι» στην παραγωγή του Survivor για την All Star εκδοχή του, σύμφωνα με πληροφορίες της εκπομπής «Super Κατερίνα». Η Acun Media, όπως έχει γίνει γνωστό εδώ και αρκετό καιρό, είχε κάνει πρόταση στον Ντάνο, ο οποίος όπως ανακοινώθηκε δεν θα βρεθεί στο All Star Survivor ως παίκτης, αλλά θα έχει διπλό ρόλο και μάλιστα, φαίνεται ότι η παραγωγή δημιούργησε μία νέα θέση αποκλειστικά για εκείνον, η οποία δεν έχει παρουσιαστεί στα προηγούμενα Survivors. Όπως αναφέρθηκε στο ρεπορτάζ της εκπομπής του Alpha, ο Γιώργος Αγγελόπουλος θα είναι ο κόουτς ενθάρρυνσης, ενώ θα αναλάβει και ρόλο στην παρουσίαση. Ο Ντάνος μάλιστα δεν θα είναι συνέχεια στον Άγιο Δομίνικο, αλλά θα πηγαινοέρχεται, λόγω των επαγγελματικών υποχρεώσεών του.
Η Ιωάννα Τούνη κάνει υπέρηχο με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου σε βιντεοκλήση
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] H Ιωάννα Τούνη και ο Δημήτρης Αλεξάνδρου περιμένουν πώς και πώς τον ερχομό του γιου τους. Το ζευγάρι που μοιράζει τη ζωή του μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης ανυπομονεί για τον ερχομό του γιου του. Η Ιωάννα Τούνη από την ημέρα που ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της, μοιράζεται στιγμιότυπα με τους followers της και εκφράζει τα συναισθήματά της για το πώς βιώνει αυτή την κατάσταση. Μάλιστα πρόσφατα η instagrammer αποκάλυψε πως η ημερομηνία που θα γεννήσει θα είναι μετά τις 13 Ιανουαρίου! Η ίδια όμως αγχώνεται καθώς, έχει αφήσει πολλές εκκρεμότητες, όπως το παιδικό δωμάτιο το οποίο δεν έχει ολοκληρώσει μέχρι στιγμής. Χθες επισκέφτηκε τον γυναικολόγο της για τον καθιερωμένο υπέρηχο. Αυτή τη φορά όμως ο Δημήτρης Αλεξάνδρου δεν κατάφερε να βρίσκεται στο πλευρό της, εκείνη όμως βρήκε τον τρόπο αν βρίσκεται κοντά της. «Και παράλληλα βιντεοκλήση με τον χαζομπαμπά», έγραψε χαρακτηριστικά η Ιωάννα Τούνη.
Ζιζέλ: Χώρισε τον Τομ Μπρέιντι, επειδή δεν έκαναν σεξ
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Δεδομένος θεωρείται λίγο πολύ ο χωρισμός των Ζιζέλ και Τομ Μπρέιντι, αφού πριν από λίγες ημέρες προσέλαβαν δικηγόρους για να προχωρήσουν τις διαδικασίες του διαζυγίου. Αυτές και άλλες πληροφορίες από γνωστά πρακτορεία ειδήσεων, δεν έχουν διαψευστεί από καμία πλευρά, ούτε του μοντέλου, ούτε και του αθλητή. Τα περισσότερα από τα δημοσιεύματα θεωρούν ως βασική αιτία του χωρισμού τους, την καριέρα του Τομ Μπρέιντι, μιας και ο ίδιος είχε υποσχεθεί να εγκαταλείψει το ποδόσφαιρο και να αφοσιωθεί στην οικογένειά του, κάτι που δεν συνέβη. Αυτό ήθελε η Ζιζέλ, η οποία σε πρόσφατη συνέντευξή της επισήμανε την προσφορά της στην οικογένειά της και τον άνδρα της. Παρόλα αυτά και σύμφωνα με το RadarOnline, άτομα από το περιβάλλον του ζευγαριού έφεραν νέες αποκαλύψεις στο φως της δημοσιότητας. Κατά τα λεγόμενά τους, Μπρέιντι και Ζιζέλ είχαν πιο σημαντικούς λόγους να χωρίσουν, όπως η ανύπαρκτη ερωτική τους ζωή. «Αυτός ο γάμος έχει γίνει κρύος σαν πάγος», είπε άτομο από το περιβάλλον του Μπρέιντι και πρόσθεσε: «Η Ζιζέλ είναι ένα σούπερ μοντέλο από τη Βραζιλία με σούπερ σεξουαλικές ορμές και έχει πει στους φίλους της ότι χρειάζεται περισσότερα από τον σύζυγό της». Παρόλα αυτά, ο 45χρονος φαίνεται ότι επιλέγει να κρατά την ενέργειά του για το… γήπεδο. Ο επί 7 φορές νικητής του Super Bowl είχε αναφερθεί στη σεξουαλική του ζωή όταν ο παρουσιαστής του podcast του «Armchair Expert», Νταξ Σέπαρντ, τον ρώτησε: «Κάνεις έρωτα με τη γυναίκα σου σε μέρα που έχεις αγώνα ή αυτό είναι εκτός πλάνου;». Τότε εκείνος απάντησε ότι: «Ω, φίλε, αυτό μάλλον δεν είναι στο πλάνο. Αυτό δεν θα ήταν η προθέρμανση μου πριν από το παιχνίδι». Προσέλαβαν δικηγόρους Λίγες μέρες μετά την αποκάλυψη ότι μένουν εδώ και μήνες σε διαφορετικά σπίτια, το άλλοτε ερωτευμένο ζευγάρι φαίνεται πως έχει ήδη κινήσει τις νομικές διαδικασίες για να πάρει διαζύγιο. Σύμφωνα με το Page Six και πρόσφατο δημοσίευμά του που επικαλείται πολλές πηγές, το supermodel και ο αθλητής του NFL έχουν προσλάβει δικηγόρους, προκειμένου να βγει το διαζύγιό τους. Οι ίδιες πληροφορίες θέλουν το ζευγάρι να ζει χωριστά εξαιτίας ενός μεγάλου καβγά, τον οποίο δεν κατάφεραν ποτέ να λύσουν. «Ποτέ δεν πίστευα ότι αυτό το θα ήταν το τέλος τους, αλλά φαίνεται ότι είναι» ανέφερε μία πηγή. Άλλο άτομο από το στενό περιβάλλον των Ζιζέλ και Μπρέιντι, δήλωσε στην Page Six: «Δεν νομίζω ότι θα υπάρξει επιστροφή τώρα. Και οι δύο έχουν δικηγόρους και κοιτάζουν τι θα συνεπάγεται ο χωρισμός, ποιος παίρνει τι και πώς θα είναι τα οικονομικά». Η προσωρινή τους επανένωση λόγω… τυφώνα Πριν από λίγες μέρες, ένας τυφώνας που οι μετεωρολόγοι ονόμασαν «Ίαν» στάθηκε η αφορμή για να πάει ο Τομ Μπρέιντι στο σπίτι που ζει η Ζιζέλ. Ο άσος του NFL έχει εγκαταλείψει το σπίτι του στην Τάμπα της Φλόριντα, καθώς ο «Ίαν» αποτελεί απειλή για την περιοχή. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο Μπρέιντι και τα τρία παιδιά του, η 9χρονη Βίβιαν, ο 12χρονος Μπέντζαμιν και ο 15χρονος Τζον – Έντουαρντ, έφυγαν από την έπαυλη και κατευθύνθηκαν στο σπίτι της οικογένειας στο Μαϊάμι. Η είδηση ότι το άλλοτε ερωτευμένο ζευγάρι ζει κάτω από διαφορετική στέγη έκανε τον γύρο του διαδικτύου πριν από μερικές ημέρες, ωστόσο, τα ξένα μέσα αναφέρουν, ότι το μοντέλο και ο αθλητής μένουν σε διαφορετικά σπίτια εδώ και μήνες. Η απουσία της Ζιζέλ από τον αγώνα του Μπρέιντι την Κυριακή, συζητήθηκε όσο τίποτε άλλο στα ξένα μέσα, ειδικά εν μέσω της έντονης φημολογίας ότι έχουν χωρίσει. Η απουσία της Ζιζέλ από τον αγώνα των Tampa Bay Buccaneers Λίγο καιρό πριν, οι Tampa Bay Buccaneers, έπαιξαν τον πρώτο τους εντός έδρας αγώνα στο Raymond James Stadium εναντίον των Green Bay Packers. Η Ζεζέλ έλειπε αλλά τα παιδιά τους, η Βίβιαν και ο Μπέντζαμιν, έδωσαν το «παρών» και στήριξαν τον πατέρα τους στο γήπεδο. Στον αγώνα πήγε και ο μεγαλύτερος γιος του σταρ του NFL, ο μεγαλύτερος γιος του από τον γάμο του με την Μπρίτζετ Μόιναχαν. Κατά τις ίδιες πηγές, άτομο από το περιβάλλον της Ζιζέλ όταν ρωτήθηκε για την απουσία της από τον αγώνα, απάντησε: «Η Ζιζέλ εξακολουθεί να είναι αφοσιωμένη στα παιδιά της και ασχολείται με προσωπικά της θέματα». Ακόμη, δημοσίευμα του RadarOnline, αναφέρει ότι Ζιζέλ και Μπρέιντι είχαν προβλήματα γάμου εδώ και αρκετούς μήνες και οι πηγές που επικαλούνται θέλουν την 13χρονη κοινή πορεία του ζευγαριού να έχει επισκιαστεί από «εκρηκτικούς καβγάδες», οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Τέλος, τον γύρο του Διαδικτύου κάνει η είδηση ότι την περασμένη εβδομάδα, το supermodel εθεάθη να κλαίει στο κινητό της ενώ περπατούσε στους δρόμους στο Big Apple. Ο γάμος της Ζιζέλ με τον Τομ Μπρέιντι
Britney Spears: Έκοψε τα μαλλιά της, πόζαρε γυμνή και τα έδειξε όλα εκτός από το νέο κούρεμα
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Νέες γυμνές αναρτήσεις από τη 40χρονη σταρ που προκάλεσαν ανάμεικτες αντιδράσεις στα social media. Το νέο look που δεν είδε κανείς, οι πόζες στην άμμο και τα “γαλλικά” στην οικογένειά της. Νέες γυμνές αναρτήσεις έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram η Μπρίτνεϊ Σπίαρς (Britney Spears), προκαλώντας ανάμεικτα συναισθήματα στους ακόλουθούς της, οι οποίοι “διχάζονται” για το αν θα πρέπει να ανησυχούν ή απλά να χαίρονται για το νέο ξεκίνημα στη ζωή της τραγουδίστριας. Η 40χρονη σταρ ανέβασε αρχικά ένα βίντεο, στο οποίο εμφανίζεται γυμνή, φορώντας μόνο ένα καπέλο και γυαλιά ηλίου σε μία παραλία, έχοντας πάνω στο σώμα της άμμο, στην οποία επέλεξε να κυλήσει ποζάροντας στον φακό. Μάλιστα, ενημέρωσε το κοινό της πως “έκοψα όλα τα μαλλιά μου”, χωρίς ωστόσο κανείς να δει το νέο της look, αφού καθ’ όλη τη διάρκεια του βίντεο δεν έβγαλε στιγμή το καπέλο, αποκαλύπτοντας όλα τα υπόλοιπα εκτός από το κούρεμά της. Λίγες ώρες αργότερα, ήρθαν κάποιες νέες γυμνές αναρτήσεις, με ανάλογες πόζες, αυτή τη φορά με τη μορφή φωτογραφιών και όχι βίντεο. Και εδώ, η Britney φορά ένα -διαφορετικό αυτή τη φορά- ψάθινο καπέλο, ούσα γυμνή σε μία παραλία και καλύπτοντας ορισμένα επίμαχα σημεία του σώματός της, είτε με τα χέρια της είτε με emoj. Αυτό το βίντεο έρχεται λίγο καιρό μετά τη συνέντευξη του πρώην συζύγου της, Kevin Federline, στην οποία ο 44χρονος δήλωσε δήλωσε πως οι έφηβοι γιοι τους Jayden και Sean Preston είναι “ντροπιασμένοι” από τις αναρτήσεις της. Ο Jayden μάλιστα φέρεται να είπε, σύμφωνα με τη Dailymail, πως οι αναρτήσεις της μητέρας του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι “για να τραβήξουν την προσοχή”, εκφράζοντας την ανησυχία του ότι “μπορεί να μην σταματήσει ποτέ”. Να σημειωθεί πως η 40χρονη, στην τελευταία της ανάρτηση, βάλλει κατά της οικογένειάς της, με “γαλλικά” προς τον πατέρα της, αλλά και τη μητέρα της, η οποία πρόσφατα θέλησε να της απολογηθεί, ζητώντας της, εκτός από συγγνώμη, μαζί και ένα… unblock. “Σε παρακαλώ ξεμπλόκαρέ με για να σου μιλήσω”, έγραψε η Λιν Σπίαρς, με τη Britney πάντως, να της απαντά (όπως μπορείτε να δείτε στην ακόλουθη ανάρτηση) “πάρε τη συγγνώμη σου και πήγαινε γ…σου”.






