Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Κατερίνα Στικούδη είναι από τις πιο καuτές παρουσίες της ελληνικής showbiz! Πληθωρική με εντυπωσιακές καμπύλες, όπου εμφανιστεί προκαλεί πανικό και πολλές «ταραχές». Εκρηκτική showoman, δίνει “ρεσιτάλ” με ότι κι αν ασχολείται… από το τραγούδι μέχρι την τηλεοπτική παρουσίαση…και το…διαδίκτυο! Η εκρηκτική καλλονή με τα ακαταμάχητα προσόντα, που εντυπωσιάζουν…με την πρώτη ματιά, έχει κάνει ανεπανάληπτες εμφανίσεις και καuτές φωτογραφίσεις, που έχουν “ζαλίσει” κόσμο και κοσμάκη! Το καλλίγραμμο σώμα της κόβει την ανάσα και κάθε ανάρτησή της στα social media, ανεβάζει στα ύψη τη θερμοκρασία… Κάπως έτσι το σκέφτηκε και …βγήκε από τα ρούχα της …για μια βουτιά στην πισίνα…φορώντας μόνο το …απολύτως απαραίτητο… ένα μικροσκοπικό στρiνγκ…ίσα ίσα για να δίνει…τροφή για “σκέψη”…αποκαλύπτοντας μια θεαματική απίθανη πίσω όψη… Δείτε μία από τις καuτές φωτογραφίες της Κατερίνας … Πηγή: soknews.gr
Κατερίνα Στικούδη: Η πληθωρική πίσω όψη με το ανύπαρκτο στρiνγκ ζαλίζει κόσμο – φωτο
Στέλιος Ρόκκος σε Τάκη Ζαχαράτο: Άντρας είναι όποιος πήγε με άντρα και δε του άρεσε. Ε, εμένα δε μου άρεσε
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Ο Στέλιος Ρόκκος πριν μερικά χρόνια, όταν συνεργαζόταν στο Έναστρον με τον Τάκη Ζαχαράτο, είχε κάνει μία δήλωση, η οποία είχε γίνει θέμα συζήτησης. Με μία δήλωσή του ο Στέλιος Ρόκκος δημιούργησε ντόρο Όπως είχε υπογραμμίσει ο τραγουδιστής στις τηλεοπτικές κάμερες «εγώ είμαι αυτός που παλιότερα έχει δηλώσει “άντρας είναι αυτός που δοκίμασε με άντρα και δεν του άρεσε”. Ε, εμένα δεν μου άρεσε». Την επόμενη μέρα, ο Γιώργος Λιάγκας είχε αναρωτηθεί στον αέρα της εκπομπής «τώρα, αν μιλήσω εγώ, πάλι θα λένε… Δεν ξέρουμε τι εννοούσε, αλλά από τα συμφραζόμενα καταλαβαίνουμε πως έχει δοκιμάσει. Άρα εμείς που δεν το έχουμε δοκιμάσει, δεν είμαστε άντρες. Σύμφωνα με τον φίλο μου τον Στέλιο, εμείς που δεν έχουμε πάει με άντρα ποτέ κάτι χάνουμε». Λίγο καιρό αργότερα, ο Στέλιος Ρόκκος έσπευσε να διορθώσει τη δήλωση σε συνέντευξή του στο περιοδικό OK, σημειώνοντας “εννοείται ότι ήταν χιούμορ. Δε χρειάζεται να σου πει κανείς ότι ο Ρόκκος είναι straight ή όχι. Πρέπει να είσαι ηλίθιος για να μην καταλάβεις ότι κάνει χιούμορ. Αν, όμως, απομονώσεις τη φράση «ο Ρόκκος δήλωσε ότι πήγε με άντρα και του άρεσε», είσαι γελοίος”. Η συγνώμη του Γιώργου Λιάγκα στον Στέλιο Ρόκκο Και συμπλήρωσε ο Στέλιος Ρόκκος “στην περίπτωση που μου άρεσε να πάω με άντρα, να είσαι σίγουρος ότι θα το δοκίμαζα, γιατί είμαι τέτοιος τύπος.Δε μου κάνει, δεν το έχω δοκιμάσει. Όλοι αυτοί που έβγαλαν αυτήν τη βρώμα ξέρουν ακριβώς τι είπα. Είναι άτομα που θέλω να τους ρίξω σφαλιάρες. Ε, ναι! Γυρνάει και λέει ο Λιάγκας «ελπίζω ο φίλος μου ο Ρόκκος να κάνει πλάκα». Δηλαδή, αν ήμουν gay δεν θα ήμασταν φίλοι; Τηλεφωνικά μου ζήτησε συγνώμη». Πηγή: enimerotiko.gr
Κατερίνα Καινούργιου σε Δέσποινα Βανδή: «Σε αγάπησα ακόμη περισσότερο»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Αύριο, Πέμπτη 6 Οκτωβρίου αναμένεται να προβλήθεί η συνέντευξη της Δέσποινας Βανδή, την οποία παραχώρησε στην Κατερίνα Καινούργιου. Νωρίτερα σήμερα και μέσα από το προφίλ της στα social media, η παρουσιάστρια του «Super Κατερίνα» θέλησε να πει ένα «ευχαριστώ» στην τραγουδίστρια. Με μία μακροσκελή ανάρτηση που έκανε στο Instagram, ανέβασε το τρέιλερ της αυριανής συνέντευξης, αλλά και ένα κοινό τους στιγμιότυπο. Στη λεζάντα έγραψε: «Θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάτι για την κουβέντα μας με τη Δέσποινα Βανδή που θα δείτε αύριο στη Super Kατερίνα. Ξέρετε, τη Δεσποινα την θαυμάζω και την ακούω χρόνια… ήμουν πάντα αυτό που λέμε … “βανδικη”! Έχω ερωτευτεί, έχω κλάψει, έχω διασκεδάσει με την καρδιά μου με τα τραγούδια της. Την έχω συνδέσει με πολλά κομμάτια της ζωής μου. Αναμνήσεις που ξεχειλίζουν συναισθήματα. Η κουβέντα μας, όμως, που θα δείτε αύριο αποκαλύπτει μια τελείως διαφορετική πτυχή της… Τη γυναίκα, τη μητέρα, τη φίλη πίσω από την σταρ. Τη Δέσποινα που θα μπορούσε να είναι η παιδική μας φιλενάδα, εκείνη που μοιράζεται την αλήθεια της με αφοπλιστική ειλικρίνεια. Έτσι την ένιωσα, σαν φίλη που μου ανοίγει την καρδιά της. Δέσποινά μου… σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σου❤️ Σε αγάπησα ακόμα περισσότερο μετά από αυτή την συνέντευξη και είμαι σίγουρη πως πολλές γυναίκες αύριο θα ταυτιστούν και θα συγκινηθούν μαζί σου… #yperoxigynaika». Δείτε την ανάρτησή της
Χρηστίδου – Μαραντίνης: «Βγάζει 300.000» – «Μπορώ να δίνω μόλις 2.000» – Όσα είπαν στο δικαστήριο
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Στη δημοσιότητα ήρθαν όσα κατέθεσαν Σίσσυ Χρηστίδου και Θοδωρής Μαραντίνης στη δικαστική αίθουσα που βρέθηκαν, για τη μη καταβολή της διατροφής για τα παιδιά του, από τον τραγουδιστή. Υπενθυμίζεται ότι μόλις χθες, ο frontman των Onirama καταδικάστηκε σε 12 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή, καθώς φέρεται να μην κατέβαλλε τη διατροφή που ήταν υποχρεωμένος, να δίνει στη Σίσσυ Χρηστίδου για τα δύο τους παιδιά. Η νέα αυτή εξέλιξη με τον Θοδωρή Μαραντίνη να ζητά συνεπιμέλεια ακούγεται για πρώτη φορά. Ο τραγουδιστής από τον Νοέμβριο του 2020, έναν χρόνο μετά το διαζύγιό τους, συμμετείχε στην καμπάνια συνεπιμέλειας, χωρίς να αφήνει να εννοηθεί κάποιο πρόβλημα συνεννόησης, σε ό,τι έχει να κάνει με το συγκεκριμένο θέμα. Διαβάστε παρακάτω όσα ειπώθηκαν στο δικαστήριο, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής T-Live στον ALPHA. Σίσσυ Χρηστίδου: «Ο Θοδωρής άλλαξε σπίτι πήρε σπίτι αξίας 80.00 ευρώ έκανε συναυλίες, ένα τηλεοπτικό σόου, συμμετείχε σε ταινία, πήγε ταξίδια στο Λονδίνο και δύο στην Ιταλία. Επίσης, πήγε περιοδεία για να δει τους αγαπημένους του τραγουδιστές, ενώ πήγε τα παιδιά μια εβδομάδα διακοπές στο Κόστα Ναβαρίνο. Το 2020 ο πατέρας μου είχε συνεισφέρει οικονομικά. Μετά από έναν χρόνο που είχαμε χωρίσει, εκείνος ήρθε να μου ζητήσει τον καναπέ, το ψυγείο και την τραπεζαρία. Τρεις μήνες μετά το διαζύγιό μας, σταμάτησε να καταβάλλει το ποσό της διατροφής και με ενημέρωσε όσο βρισκόταν στο Λας Βέγκας. Τα έσοδά του ήταν περίπου 300.000 ευρώ. Ντρέπομαι που είμαι εδώ γι αυτή τη δικαστική διαμάχη. Στην προηγούμενη αναβολή της δίκης την είχα ζητήσει εγώ, δεν μπορούσα να ανταπεξέλθω για προσωπικούς και ψυχολογικούς λόγους.Μου ζήτησε να υπογράψω χαρτί ότι σταματάω να έχω δικαιώματα στην κοινή μας περιουσία για τους γονείς του, μου είπε. Και εγώ υπέγραψα» Θοδωρής Μαραντίνης: «Έκανα ελάχιστες συναυλίες. Λόγω covid υπήρχε λιγότερος κόσμος στους εσωτερικούς χώρους, συνεπώς, λιγότερες αμοιβές. Ήταν ελάχιστες και όχι αρκετές να πληρώνω αυτά που είχα συναινέσει να πληρώνω. Το κράτος ουσιαστικά μου απαγόρευσε να δουλέψω. Θα τα πληρώσω αυτά τα χρήματα στην κ. Χρηστίδου, είτε πιστεύω ότι είναι πολλά ή λίγα. Μένω στα Βριλήσσια και πληρώνω ενοίκιο 900 ευρώ. Το αυτοκίνητό μου είναι με Leasing μεταχειρισμένο και η δόση που πληρώνω είναι 400 ευρώ. Πληρώνω διατροφή στο μέγιστο που μπορώ, 2.000 ευρώ και τα ταξίδια που έχω κάνει με τα παιδιά μου. Πατέρας Θοδωρή Μαραντίνη: Ο Θοδωρής έχει μια κληρονομιά από τους γονείς του να τηρεί τις συμφωνίες. Ξέμεινε από λεφτά την περίοδο της πανδημίας. Όλη η Ελλάδα είχε ξεμείνει. Δεν είχε. Του έδωσα και εγώ 10.000 ευρώ. Δεν ήταν από πρόθεση, ήταν από ανέχεια». Για το αν στερήθηκαν τα εγγόνια του το 2020, εκείνος απάντησε: «Δεν ξέρω αν είχαν να φάνε στο σπίτι τους. Εγώ τα έβλεπα με καινούργια ρουχαλάκια, ακριβά τάμπλετ πανάκριβα κινητά. Την περίοδο της πανδημίας είχαν δουλειά παρουσιαστές και δημοσιογράφοι.Κορυφώθηκε η δουλειά της Σίσσυς στην πανδημία, έχει και δικό της κανάλι. Ό,τι πιάνει στα χέρια της το πουλάει με λεφτά. Ο γιος μου δεν είχε καθόλου χρήματα στην άκρη. Πληρώθηκαν συνεργάτες του, χρωστούσε μεροκάματα και δόσεις στην εφορεία και στο αυτοκίνητο κάποιες δόσεις. Τα πλήρωσε για να μην κλείσει η επιχείρησή του. Τίποτα δεν έχει κλείσει από συναυλίες και δουλειές για τώρα, έχει αγωνία».
Κωνσταντίνος Εμμανουήλ: Παντρεύεται ο πρώην παίκτης του Survivor μετά από μόλις έναν μήνα γνωριμίας
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Δεν μπορεί να κρύψει τον έρωτά του ο Κωνσταντίνος Εμμανουήλ και μόλις λίγες εβδομάδες, αφού γνώρισε την εκλεκτή της καρδιάς του, Νάνσυ, αποφάσισε να ανταλλάξει μαζί της, όρκους αιώνιας πίστης και αγάπης. Άλλωστε ο ίδιος όπως έχει δηλώσει στις τηλεοπτικές κάμερες οι διαδικτυακοί του φίλοι αναμένουν πότε… θα βάλει «μπρος» και για τα «Εμμανουηλάκια». Ο πρώην παίκτης του Survivor και make up artist, ο οποίος είναι ιδιαίτερα ενεργός στα social media, έκανε μια αναπάντεχη αποκάλυψη για την προσωπική του ζωή, ξαφνιάζοντας τους ακόλουθούς του. Πιο συγκεκριμένα, ανάρτησε δύο στιγμιότυπα στο Instagram με την αγαπημένη του και τα συνόδευσε με ένα μακροσκελές μήνυμα, μέσα από το οποίο αποκάλυψε πως θα ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας. Δείτε τη δημοσίευση Η ανάρτηση του Κωνσταντίνου Εμμανουήλ «Love & Married. Όλα ξεκίνησαν πριν δύο μήνες Που ήρθαμε επιτέλους σε επαφή εξ αποστάσεως για αρχή , μιλάγαμε στο ίνσταγκραμ μέχρι που πριν δύο εβδομάδες όλα έγιναν τόσο γρήγορα και τόσο όμορφα παράλληλα , Όταν επιτέλους βρεθήκαμε από κοντά όπου και έτσι ξεκίνησε το love story μας! Θεωρώ ότι αυτή η σχέση έπρεπε να γίνει ήταν καρμικό ήταν γραφτό μας εκείνη περίμενε όλα αυτά που περίμενα και εγώ για το μέλλον μου και έτσι ταιριάξαμε σε πολλά πράγματα και βρήκαμε πολλά κοινά τα οποία μας δένουν κάθε μέρα όλο και πιο πολύ! Από το δεύτερο κιόλας ραντεβού όπως όλοι είδατε μου έκανε πρόταση γάμου στον αέρα της τηλεόρασης ίσως στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης δημόσια πρόταση γάμου γυναίκα σε άντρα δεν έχει ξαναγίνει ποτέ , κάναμε λοιπόν την αρχή και εύχομαι κι άλλα ζευγάρια να επακολουθήσουν μετά από εμάς! Και όμως μου άλλαξε όλη την κοσμοθεωρία με την αγάπη της την δωτικότητα της , την συμπεριφορά της , την προσήλωσή της κοιτώντας με στα μάτια γεμάτη έρωτα με έκανε να πιστέψω πραγματικά ότι αξίζει να είναι δίπλα μου και τώρα πλέον είμαι σίγουρος 100 τοις 100 ότι το ναι που της είπα το εννοώ και ανυπομονώ να έρθει αύτη στιγμή… Μιλάμε καθημερινά τουλάχιστον 7 h στο τηλέφωνο κάτι το οποίο δεν το ‘χω ξανακάνει και δεν το’χω ξανανιώσει ποτέ δεν κλείνουμε κανένα θέμα κάνουμε συνεχώς όνειρα για το μέλλον μας και σχεδιάζουμε τους επόμενους μήνες τον γάμο μας… Τον μήνα τον βρήκαμε θα είναι το 2023 αρχές καλοκαιριού θα σας κρατήσω και κάτι για έκπληξη δεν θα σας πούμε το μήνα από τώρα ούτε την ημερομηνία γάμου. Σε λίγες μέρες πάω Λονδίνο για πάρα πολύ καιρό γιατί πρέπει να την δω , ήδη μου λείπει αλλά και να οργανώσουμε πολλά πράγματα για τον γάμο όπως και να βγάλουμε ένα πρόγραμμα για να γίνουν όλα μαγικά και όμορφα όπως τα έχουμε ονειρευτεί την ημέρα του γάμου μας. P.S Τώρα θέλω να σας κάνω μία ερώτηση γιατί είμαστε Και οι δύο σε σκέψη ποιο θα είναι το δαχτυλίδι του γάμου μας, δες τις φωτογραφίες και γράψε μου πιο μας προτείνετε εσείς, ίσως μας βοηθήσετε με την απάντηση σας γιατί μας αρέσουν και τα δύο δαχτυλίδια πάρα πολύ».
Αυτή η νύχτα μένει: Οι πρωταγωνιστές μιλούν για τη σειρά
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] «Αυτή η νύχτα μένει», η σειρά που όλοι περιμένουμε κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου, στις 22:40. Έρωτες, πάθη, συγκρούσεις, τραγούδια που άφησαν εποχή με φόντο τα μπουζούκια στη δεκαετία του ’80. Παρακολουθούμε ιστορίες πικρές και ανθρώπινες γεμάτες αλήθεια. Ο κόσμος της νύχτας σε πρώτο πρόσωπο. Η κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα» βρέθηκε στα γυρίσματα της σειράς λίγο πριν την πρεμιέρα και μίλησε με κάποιους από τους πρωταγωνιστές. O Βασίλης Μπισμπίκης υποδύεται τον Στρατή, ιδιοκτήτη του μαγαζιού «Όνειρο»: «αισθάνομαι πάρα πολύ όμορφα, είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετέχω σε αυτή τη σειρά. Πρώτα από όλα γιατί έχει ένα εξαιρετικό καστ ηθοποιών, όλοι οι συντελεστές είναι υπέροχοι και νιώθω υπέροχα στα γυρίσματα. Ουσιαστικά αυτό που θέλω από τη δουλειά μου είναι να νιώθω ευτυχισμένος να είμαι χαρούμενος με αυτό που κάνω. Από ‘κει και πέρα είναι ένα υπέροχο σενάριο, μια ιστορία στη δεκαετία του ’80 και ζεις το παραμύθι και το μύθο της ιστορίας του σκυλάδικου στην επαρχία. Ο ιδιοκτήτης του σκυλάδικου είναι ερωτευμένος πολλά χρόνια με τη γυναίκα του δημάρχου. Μια ιστορία έρωτα, πάθους, μια σκληρή ιστορία με φόντο τα μπουζούκια, τα τραγούδια της εποχής… O Γιώργος Πυρπασόπουλος είναι ο δημοσιογράφος της σειράς: «υποδύομαι ένα δημοσιογράφο που εκδίδει την τοπική εφημερίδα και ο οποίος είναι ένας άνθρωπος με αξίες, ιδανικά, αρχές και θα βρεθεί σε μια δύσκολη στιγμή εμπλεκόμενος σε όλες αυτές τις καταστάσεις που διαδραματίζονται. Είναι πάρα πολύ ωραίο το σενάριο με ένα συγκλονιστικό καστ, όλοι είναι πραγματικά εξαιρετικοί σε αυτή τη δουλειά και όλοι δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό». H Αναστασία Τσιλιμπίου πουλά λουλούδια στο «Όνειρο»: «είμαι η Μυρτώ, η λουλουδού στο μαγαζί του Στρατή, Βασίλη Μπισμπίκη, ένα συνεσταλμένο κορίτσι που μέσα από τη δουλειά της προσπαθεί να βοηθήσει την οικογένειά της. Είναι εξαιρετική δουλειά, όλοι δουλεύουν με πολλή αγάπη για αυτό που κάνουν». Ο Διονύσης Μακρής είναι φοιτητής αρχαιολογίας: «η σειρά νομίζω ότι πρόκειται να είναι κάτι πολύ δυνατό φέτος και πιστεύω θα φέρει κάτι καινούριο, γιατί είναι μια σειρά που αναφέρεται σε μια εποχή που δεν έχουμε δει πολλές σειρές να αναφέρονται και αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον». Δείτε το backstage:
Μύριαμ Γεροκώστα: «Θα έβγαινα ραντεβού με τον Αβέρωφ… Μου αρέσει το μυστήριο»
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Καλεσμένη στην ενότητα ”Μπαροκουβέντες” της εκπομπής ”Με αγάπη Χριστιάνα” ήταν η Μύριαμ Γεροκώστα και μίλησε για όλους και για όλα στον Χάρη Παπαθεοχάρους. Η Μύριαμ Γεροκώστα είχε εμπλακεί σε ένα απίστευτο σκηνικό με την Σοφία Χατζηπαντελή σε κάστινγκ μοντέλου στο GNTM, με την τελευταία να διώχνει την Γεροκώστα και την Γιώτα Κουφαλίδου με φωνές από το πλατό! Κουφαλίδου-Γεροκώστα: Έτσι απαντούν στη Χατζηπαντελή – «Μας προσέβαλε» Στις ”Μπαροκουβέντες” το μοντέλο αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, τον τρόπο που εκδικήθηκε πρώην σύντροφό της περιγράφοντας το όλο σκηνικό στον Χάρη Παπαθεοχάρους! Μάλιστα, ερωτηθείσα η Μύριαμ με ποιον υποψήφιο πρόεδρο της Δημοκρατίας θα ήθελε να βγει ραντεβού απάντησε: ”Εμένα το στυλ μου είναι το πιο αλήτικο οπότε νομίζω θα έβγαινα με τον Αβέρωφ! Μ’ αρέσει εκείνο το μυστήριο…” Δείτε τι είπε στο βίντεο που ακολουθεί: Πηγή: cy.hellomagazine.com
GNTM: Ενθουσίασε τους κριτές η Γρηγοριάννα από την Κύπρο και συγκίνησε για την καρκινοπαθή γιαγιά της (Βίντεο)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] «Έκλεψε» τις εντυπώσεις στο τελευταίο audition για το φετινό GNTM! Την εμφάνιση της στο πλατό του ριάλιτι μοντέλων, έκανε χθες Δευτέρα 3 Οκτωβρίου η 21χρονη από την Κύπρο, Γρηγοριάννα Πλυτά, ενθουσιάζοντας τους κριτές. Το νεαρό μοντέλο που πήρε «4» ναι και προχώρησε στην επόμενη φάση του GNTM, μετά το τέλος της audition της, συγκίνησε με την εξομολόγηση που έκανε για την γιαγιά της, η οποία παλεύει με την καρκίνο. Μάλιστα, δεν άντεξε και δάκρυσε από ευτυχία που κατάφερε να περάσει στην επόμενη φάση. Δείτε το βίντεο: Πηγή: showbiz.cyprustimes.com
GNTM 5: Σπάραξε στο κλάμα η Κύπρια Έβελυν! Φώναξαν ψυχολόγους της παραγωγής (Βίντεο)
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] H έντονη αντίδραση της Έβελυν από την Κύπρο! Xθες βράδυ Τρίτης 4 Οκτωβρίου στο GNTM 5 παρακολουθήσαμε τα 21 κορίτσια που κατάφεραν να εξασφαλίσουν μια θέση στο σπίτι του ριάλιτι μόδας και ομορφιάς προκειμένου να κυνηγήσουν το όνειρο τους στο μόντελινγκ. Ένα από τα κορίτσια που δεν κατάφερε να εξασφαλίσει το εισιτήριο για το στο σπίτι του GNTM 5 ήταν η Έβελυν, το τρανς μοντέλο από την Κύπρο, καθώς δεν είχε τις αναμενόμενες λήψεις στο σετ. Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων προκάλεσε την έντονη αντίδραση της αφού σπάραξε στο κλάμα με τους κριτές να προσπαθούν να τη συνεφέρουν με κάθε τρόπο, φωνάζοντας μάλιστα την ψυχολόγο της παραγωγής, με την ίδια να αναφέρει: «Απογοητεύτηκα. Μπορεί να πήγαν λάθος τα πράγματα στο Bootcamp, αλλά δεν μου δώσατε μια ευκαιρία να επανορθώσω ενώ μου λέγατε ότι μπορώ να αλλάξω τον κόσμο στην Ελλάδα…». Δείτε το βίντεο: Πηγή: showbiz.cyprustimes.com
Σοφία Χατζηπαντελή: Έριξε «μαύρη πέτρα» πίσω της – Γιατί αρνείται να επιστρέψει στο GNTM
Ακολουθήστε μας στα social media [DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] Η Σοφία Χατζηπαντελή, συστήθηκε φέτος στο ελληνικό κοινό μέσα από την παρουσία της στην κριτική επιτροπή του GNTM, κατά τη διάρκεια των οντισιόν. Μόλις ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του ριάλιτι το μοντέλο αποτελούσε παρελθόν και οι υπόλοιποι κριτές την αποχαιρέτησαν και την ευχαρίστησαν για την πολύτιμη βοήθειά της. «Ήταν δύσκολο αλλά το κατάφερα. Νομίζω ότι μου άρεσε περισσότερο από όλα, που είδα δυναμικές γυναίκες και δεν φοβούνταν για τίποτα. Αυτό ήταν very inspiring. Χάρηκα πάρα πολύ. Ήταν experience, που δεν θα το ξεχάσω. Καλή επιτυχία για τα άλλα πράγματα που θα κάνετε στο GNTM φέτος» ανέφερε μεταξύ άλλων η Σοφία Χατζηπαντελή. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Πρωινό» του ΑΝΤ1, αποκαλύφθηκε ότι το μοντέλο δέχεται προτάσεις από την παραγωγή του GNTM, για να συνεχίσει να βρίσκεται στον διαγωνισμό, με την ίδια να επιμένει στις αρνητικές απαντήσεις της. Η πρώην κριτής θεωρεί ότι δεν κέρδισε σημαντικά πράγματα από τη συμμετοχή της στο ριάλιτι μοντέλων και μάλιστα, όπως αναφέρθηκε, πέρασε αρκετά δύσκολες στιγμές. Δεν είχε καλές σχέσεις με τους άλλους δύο της κριτικής επιτροπής, τη Βίκυ Καγιά και τον Τάσο Σωφρονίου. Με τον Γιώργο Καράβα είχε φιλική σχέση, κάτι που φαινόταν και κατά τη διάρκεια των οντισιόν. Όπως σημειώθηκε μέσα από το ρεπορτάζ της εκπομπής του ANT1, η παραγωγή θέλει να επαναφέρει τον χαρακτήρα της Σοφίας Χατζηπαντελή, υπό των φόβο πτώσης των ποσοστών τηλεθέασης.






