Συγκλονιστικός ο πατέρας της δολοφονημένης Ελένης Τοπαλούδη: «Πλέον το σπίτι μας είναι ο τάφος μας… Ούτε εγώ, ούτε κανένας άλλος γονιός, έχει το σθένος να συγχωρέσει» Το Down Town συνομίλησε με τον πατέρα της Ελένης Τοπαλούδη, τον δάσκαλο Γιάννη Τοπαλούδη, δύο μέρες αφότου καθαρογράφηκε η απόφαση του Στ’ Ποινικού Τμήματος του Αρείου Πάγου (την Δευτέρα 30/9), η οποία απέρριψε όλες τις αιτήσεις αναιρέσεως που είχαν υποβάλει οι καταδικασθέντες για την υπόθεση της -21χρονης τότε- Ελένης Τοπαλούδη, και στέλνοντας οριστικά πια στη φυλακή τους δύο νεαρούς δολοφόνους της φοιτήτριας, η οποία έγινε -από την μέρα της δολοφονίας της-, τον Νοέμβριο του 2018, το σύμβολο κατά όλων των γυναικοκτονιών στην Ελλάδα. ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Η απόφαση του Αρείου Πάγου, ουσιαστικά επιβεβαίωσε πλήρως τα ευρήματα του δευτεροβάθμιου ποινικού δικαστηρίου, το οποίο είχε κρίνει πλήρως αιτιολογημένη την καταδίκη του 26χρονου (σήμερα) Ροδίτη και του 24χρονου αλβανικής καταγωγής συγκατηγορούμενού του, οι οποίοι καταδικάστηκαν τελεσίδικα σε ισόβια κάθειρξη και 15 χρόνια αντίστοιχα από το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Αθηνών, για τον ομαδικό βιασμό και την ανθρωποκτονία της Ελένης Τοπαλούδη, τον Νοέμβριο του 2018, στη Ρόδο, εκεί όπου η ίδια σπούδαζε. Θυμίζουμε πως, σύμφωνα με την λεπτομερή ιατροδικαστική μελέτη, σε ένα θέμα που συντάραξε το ελλαδικό και κυπριακό κοινό για πολλές μέρες λόγω της βιαιότητάς του -αλλά και για τις ηλικίες των κατηγορουμένων-, η Ελένη Τοπαλούδη βιάστηκε ομαδικώς -αφότου είχε αρνηθεί, προηγουμένως, να έρθει σε σεξουαλική επαφή με τους δύο μετέπειτα καταδικασθέντες- και στη συνέχεια δέχθηκε επίθεση από εκείνους, με σιδερένιο αντικείμενο, χάνοντας τις αισθήσεις της, «κάτι που οδήγησε τους δύο άντρες να μεταφέρουν το σώμα της σε παραλία, σε κοντινή περιοχή, και να την πετάξουν στη θάλασσα». Με στοιχεία που παρουσιάστηκαν από τον ιατροδικαστή είχε γίνει γνωστό ότι η Ελένη Τοπαλούδη ήταν ακόμα ζωντανή τότε, αλλά μετά από πτώση σε βράχια που προκάλεσαν οι δύο άντρες, έχασε εντελώς τις αισθήσεις της και πνίγηκε στη θάλασσα. Οι δράστες συνελήφθησαν από τις αρχές ύστερα από εξέταση οπτικοακουστικού υλικού και DNA, τα οποία οδήγησαν στον εντοπισμό τους, στις 5 Δεκεμβρίου 2018. Να σημειώσουμε ότι το Μικτό Ορκωτό Εφετείο, είχε απορρίψει ήδη όλους τους ισχυρισμούς της υπεράσπισης των δολοφόνων της Ελένης, περί «μειωμένου καταλογισμού». Και τυπικά πια, η υπόθεση δολοφονίας της κόρης σας έχει τελεσιδικήσει από τον Άρειο Πάγο, με τους δύο δολοφόνους να εκτίουν ήδη ποινές ισόβιας κάθειρξης και 15 χρόνων φυλάκισης. Αισθάνεστε δικαιωμένος; Ουσιαστική δικαίωση δεν μπορεί να υπάρξει. Είναι μία ακόμη στιγμιαία ηθική ανακούφιση θα έλεγα, τίποτα περισσότερο. Μακάρι να μπορούσαν να γυρίσουν πίσω τα παιδιά μας – η Ελένη μας, αλλά και τόσα ακόμη παιδιά που δολοφονήθηκαν αποτρόπαια. Αλλά… Η Ελένη, σε 10 μήνες θα έπαιρνε το πτυχίο της, θα γυρνούσε πίσω στο σπίτι μας, θα έβρισκε το δρόμο της και θα άνοιγε τα φτερά της για να κάνει κάποιο μεταπτυχιακό στη συνέχεια. Θα πραγματοποιούσε τα όνειρά της! Δυστυχώς… Πέρασαν ήδη έξι χρόνια από την δολοφονία της Ελένης. Ο χρόνος δεν επουλώνει κάπως τον πόνο σας; Όχι, όχι, όχι. Γίνεται ολοένα και πιο έντονος, θα σας έλεγα. Δεν μπορεί να γίνει έκπτωση στον πόνο, ούτε κάποια ελάφρυνση. Δυστυχώς! Κι αυτό δεν συμβαίνει μόνο με εμάς, την οικογένεια της Ελένης, αλλά και με τις οικογένειες άλλων θυμάτων με τις οποίες συζητάμε. Κι αυτό θα το φέρουμε μαζί μας μέχρι να πεθάνουμε. Γιατί κάποια παιδιά, νέοι άνθρωποι, γίνονται δολοφόνοι; Πώς το εξηγείτε πια; Δεν θα το περιορίσω στην έμφυλη βία, αλλά θα αναφερθώ στην εγκληματικότητα, στην παραβατικότητα, στην βία γενικότερα, που -δυστυχώς-, στις μέρες μας, είναι σε μεγάλη έξαρση. Ειδικά με τα ανήλικα παιδιά – τόσο ενδοσχολικά αλλά και εξωσχολικά. Πιστεύω πως τον κυρίαρχο ρόλο παίζουν οι γονείς – οι γονείς είναι που δίνουν το κυρίαρχο ερέθισμα σωστής κοινωνικοποίησης για τα παιδιά τους. Είναι κι άλλοι οι παράγοντες που παίζουν ρόλο -το σχολείο, οι παρέες, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης πια- αλλά μεγαλύτερο ρόλο θα διαδραματίσει η οικογένεια. Σε ό,τι αφορά στην δική μας περίπτωση, από το δημοτικό ακόμη οι δύο δολοφόνοι της Ελένης παρουσίαζαν παραβατική συμπεριφορά -έβγαζαν μαχαίρια, είχαν επιθετικότητα, ήταν ο φόβος και ο τρόμος των σχολείων όπου φοιτούσαν, αφού είχαν ήδη αλλάξει 5-6 σχολεία- και ενώ οι δάσκαλοι έκαναν τις αναγκαίες παρατηρήσεις στους γονείς τους, αυτοί αντί να κάνουν το αυτονόητο -να νουθετήσουν τα παιδιά τους, να τα βοηθήσουν, να συμβουλευτούν έστω κάποιον ειδικό ψυχοσυμβουλευτικής στήριξης- πήγαιναν και έβριζαν και επιτίθονταν στους εκπαιδευτικούς. Όταν, λοιπόν, το παιδί βλέπει εσένα, τον γονιό του, να κάνει αυτό το πράγμα, δεν του δίνεις θάρρος να κάνει κάτι ακόμη χειρότερο την επόμενη μέρα; Και κάτι ακόμη πιο χειρότερο την μεθεπόμενη μέρα; Τώρα, λοιπόν, αυτοί οι ίδιοι οι γονείς -και λυπάμαι που το λέω αυτό- είναι οι ηθικοί αυτουργοί! Πιάσατε τον εαυτό σας, αυτά τα έξι χρόνια που πέρασαν από την δολοφονία της κόρης σας, να σκέφτεστε: «Μήπως έπρεπε να μεγαλώσω την Ελένη διαφορετικά; Να είναι πιο επιφυλακτική με τους ανθρώπους; Να μην είναι τόσο “αθώα” απέναντι στον κόσμο;»; Αυτό που μου αναφέρετε το συζητήσαμε πάρα πολλές φορές με την σύζυγό μου, την μητέρα της Ελένης. «Μήπως δεν έπρεπε να την κάνουμε τόσο δοτική;», σκεφτόμασταν. Η Ελένη ήταν ένα παιδί με χαμόγελο, με καλή διάθεση, καλοπροαίρετη, μία κοπέλα που πάντα ήθελε να βοηθάει τους συνανθρώπους της… «Μήπως κάναμε κάποιο λάθος;», αναρωτιόμασταν. Εκ των υστέρων, σήμερα πια, σας λέω πως, όχι, δεν είναι λάθος να μεγαλώνεις το παιδί σου πιστεύοντας πως και ο υπόλοιπος κόσμος έχει καλοσύνη μέσα του. Να μεγαλώναμε την Ελένη κλεισμένη μέσα σε μία «γυάλα», μακρυά από τους ανθρώπους; Αυτό κι αν θα ήταν λάθος! Νομίζω πως, όσο επιφυλακτικός κι αν είσαι, δεν μπορείς να προστατεύσεις τον εαυτό σου, αν δεν γνωρίσεις καλά τους άλλους – βλέπετε και γυναίκες που κάνουν σχέσεις, παντρεύονται, και μετά ξεκινούν οι βιαιοπραγίες… Εμείς, λοιπόν, ως γονείς, αυτό που οφείλουμε να προσφέρουμε στα παιδιά μας, είναι αγάπη! Έμπρακτά και όχι κατ’ ευφημισμό. Γιατί, μέσα από την αγάπη, θα μάθουν τα παιδιά μας να αγαπάνε τους συνανθρώπους τους. Άρα θα αποκτήσουν και ενσυναίσθηση. Κι έτσι, προτού πουν ή κάνουν κάτι εις βάρος κάποιου άλλου συνανθρώπου τους, θα σκέφτονται πρώτα «αν ήμουν εγώ στη θέση του, θα μου άρεσε εμένα να μου το κάνουν αυτό;». Από εκεί
Συγκλονιστικός ο πατέρας της δολοφονημένης Ελένης Τοπαλούδη: «Πλέον το σπίτι μας είναι ο τάφος μας…»
Γοητεία στο νησί των δεινοσαύρων η Κωνσταντίνα Ευριπίδου (ΦΩΤΟ)
Μια φορά κι έναν καιρό, μια όμορφη γοητευτική κυρία, με μακριά καστανά μαλλιά και γλυκό χαμόγελο, αποφάσισε να κάνει μια έκπληξη στα δύο της παιδάκια. Τους είπε να κλείσουν τα μάτια και τους οδήγησε στο νησί των δεινοσαύρων για να απολαύσουν μία εντυπωσιακή παράσταση. Ο λόγος για την Κωνσταντίνα Ευριπίδου, η οποία μαζί την κόρη της Αριάδνη και τον γιο της Νικόλα βρέθηκαν στο Παττίχειο θέατρο στην Λεμεσό και παρακολούθησαν τους Δεινοσαυρούληδες. Τα παιδιά μαγεύτηκαν από τα όσα έβλεπαν, ενώ η μητέρα τους απολάμβανε τον ενθουσιασμό τους με ένα πλατύ χαμόγελο. Μετά το τέλος της παράστασης δεν παρέλειψε να φωτογραφηθεί με τους πρωταγωνιστές Δεινοσαυρούληδες! Δείτε φωτογραφία:
Τριαντάφυλλος: Εκνευρισμένος με τους δημοσιογράφους – “Κάνετε παλιά και κίτρινη τηλεόραση”
Ο Τριαντάφυλλος έκανε δηλώσεις και εξέφρασε την ενόχλησή του για τα λεγόμενά του που διαστρεβλώνονται από κάποιες εκπομπές Ο τραγουδιστής δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις στις τηλεοπτικές κάμερες Ο Τριαντάφυλλος έκανε δηλώσεις και εξέφρασε την ενόχλησή του για τα λεγόμενά του που διαστρεβλώνονται από κάποιες εκπομπές. Τον τραγουδιστής συνάντησε η κάμερα της εκπομπής «Ακόμα δεν είδες τίποτα» του Mega, με εκείνον να αρνείται να μιλήσει, καθώς όπως λέει, δεν ήθελε οι δηλώσεις του να παραποιηθούν. Τριαντάφυλλος: Ό,τι απαντάω, το φτιάχνετε όπως θέλετε εσείς «Δεν μιλάω, δεν θα σου πω τίποτα. Ποτέ δεν έχω μετανιώσει για κάτι που είπα. Ό,τι απαντάω, το φτιάχνετε όπως θέλετε εσείς. Κάνετε παλιά και κίτρινη τηλεόραση», είπε χαρακτηριστικά ο Τριαντάφυλλος. θέλετε να σας λένε πράγματα για να πέφτει κράξιμο «Γιατί να απαντάω; Έχετε φτιάξει μια ομάδα και προστατεύετε 4-5 καλλιτέχνες και τους υπόλοιπους, θέλετε να σας λένε πράγματα για να πέφτει κράξιμο και να γίνεται η εκπομπή ωραία. Άμα γουστάρετε έτσι, συνεχίστε το», πρόσθεσε στη συνέχεια ο Τριαντάφυλλος. Ο Μάρκος Σεφερλής είναι παντελονάτος Τέλος, όταν ρωτήθηκε για τον Μάρκο Σεφερλή απάντησε: «Αν είμαι συνεργάτης της εκπομπής σας να μιλήσω για τον Μάρκο Σεφερλή, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος. Ο Μάρκος είναι παντελονάτος, φοβερός κωμικός και συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λέει». Τριαντάφυλλος: Εκνευρισμένος με τους δημοσιογράφους – “Κάνετε παλιά και κίτρινη τηλεόραση” (parapolitika.gr)
Παιδιά και έφηβοι θύτες και θύματα μπούλινγκ
Ένα με τη σχολική καθημερινότητα φαίνεται πως έχει γίνει τα τελευταία χρόνια, ο σχολικός εκφοβισμός αλλά και οι καβγάδες, όχι μόνο στην Κύπρο αλλά και διεθνώς, προκαλώντας σωρεία προβλημάτων σε παιδιά διαφόρων ηλικιών. Αυτό προκύπτει τόσο από τις καταγγελίες που γίνονται κι από τη σημασία πλέον που δίνουν σε αυτό το φαινόμενο όλο και περισσότερες χώρες, όσο κι από στοιχεία διαφόρων ερευνών. Στοιχεία που κρούουν τον κώδωνα σε όλους για την εξεύρεση τρόπων αντιμετώπισης του εκφοβισμού, αλλά κυρίως για την πρόληψη. Το φαινόμενο αυτό δεν είναι μακριά από μας, κάθε άλλο μάλιστα και αυτό αποδεικνύεται από αρκετά στοιχεία. Ένα από αυτό είναι και τα ευρήματα έρευνας του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), που διενεργήθηκε το 2021-2022 και στην οποία μετείχε για πρώτη φορά και η Κύπρος. Επίκεντρό της οι Συμπεριφορές Υγείας Παιδιών Σχολικής Ηλικίας με θεματική ενότητα τη βία μεταξύ συνομηλίκων και ο εκφοβισμός στην Ευρώπη, την Κεντρική Ασία και τον Καναδά. Όπως προκύπτει από την εν λόγω έρευνα, την οποία διεκπεραιώνει το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, το 4,3% των μαθητών μας –κυρίως των ηλικιών 11, 13 και 15 ετών– έχει παραδεχθεί πως έχει προκαλέσει εκφοβισμό σε άλλα παιδιά στο σχολείο, ενώ το 7,8% δήλωσαν πως έχουν θυματοποιηθεί στο σχολείο, καθώς έγιναν δέκτες εκφοβισμού, τουλάχιστον δύο με τρεις φορές τον μήνα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που αφορούν την Κύπρο, τα αγόρια δηλώνουν υψηλότερο ποσοστό συμμετοχής σε εκφοβισμό σε σχέση με τα κορίτσια, κάτι φυσικά που παρατηρείται και στις άλλες χώρες. Σε σχέση με το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο, παρατηρούνται διαφορές ανάμεσα στα παιδιά σε κάποιες χώρες (13 χώρες για τα αγόρια και 10 χώρες για τα κορίτσια), αλλά όχι στην Κύπρο. Στις περιπτώσεις αυτές, τα ποσοστά πρόκλησης εκφοβισμού είναι υψηλότερα για τα παιδιά από κατώτερα κοινωνικοοικονομικά στρώματα. Στην περίπτωση των παιδιών που έχουν δεχτεί μπούλινγκ καταγράφεται πως τόσο διεθνώς όσο και στην Κύπρο, δεν παρουσιάζεται διαφοροποίηση ως προς το φύλο. Για τα αγόρια στις περισσότερες χώρες (24 από τις 44) παρατηρείται μείωση των ποσοστών με την αύξηση της ηλικίας. Αυτό δεν ισχύει για την Κύπρο και κάποιες άλλες χώρες (π.χ. Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία) όπου τα υψηλότερα ποσοστά καταγράφονται για τα αγόρια 13 χρονών. Ως προς το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο παρατηρούνται διαφορές σε κάποιες χώρες, με τα ποσοστά των παιδιών από τα κατώτερα κοινωνικοοικονομικά στρώματα να είναι υψηλότερα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Κύπρο, το ποσοστό είναι υψηλότερο για τα κορίτσια από υψηλό κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο (11%) σε σχέση με τα κορίτσια από χαμηλό κοινωνικοοικονομικό επίπεδο (7%). Όσον αφορά στο ποσοστό των παιδιών διεθνώς που δήλωσαν ότι έχουν εκφοβίσει άλλα παιδιά στο σχολείο τους και μάλιστα πέραν της μίας φοράς σε έναν μήνα, αυτό αγγίζει το 6%. Και σε αυτή την περίπτωση τα αγόρια έχουν υψηλότερο ποσοστό συμμετοχής σε εκφοβισμό σε σύγκριση με τα κορίτσια. Ως προς τη θυματοποίηση στο σχολείο, δηλαδή, τα παιδιά που έχουν πέσει θύματα μπούλινγκ στο σχολείο τους από άλλα παιδιά, διεθνώς το ποσοστό ανέρχεται στο 11%. Μάστιγα ο διαδικτυακός εκφοβισμός Μία άλλη, ιδιαίτερα επικίνδυνη μορφή του εκφοβισμού είναι ο διαδικτυακός. Γνωρίζοντας πλέον ότι σήμερα όλο και περισσότερα παιδιά σε όλο τον κόσμο περνάνε αρκετές ώρες της μέρας τους στο διαδίκτυο –και πολλές φορές ανεξέλεγκτα– η ανησυχία μεγαλώνει. Κάτι που προκύπτει και από τα στοιχεία της έρευνας. Συγκεκριμένα: >> Ως προς την πρόκληση διαδικτυακού εκφοβισμού, το ποσοστό των παιδιών διεθνώς που έχει εκφοβίσει διαδικτυακά άλλο παιδί τουλάχιστον μία με δύο φορές τους τελευταίους μήνες, ανέρχεται σε 12%. Το αντίστοιχο ποσοστό για την Κύπρο είναι 9,5%. Όπως συμβαίνει και διεθνώς (14% των αγοριών και 9% των κοριτσιών), το ποσοστό και στην Κύπρο είναι υψηλότερο για τα αγόρια παρά για τα κορίτσια. Σε αρκετές χώρες, το ποσοστό είναι υψηλότερο για την ηλικιακή ομάδα των 13 χρόνων, ενώ στην Κύπρο είναι υψηλότερο για τα παιδιά 15 χρόνων. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί πως, παρ’ όλο που διεθνώς δεν παρατηρείται συσχέτιση των ποσοστών με το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο, στην Κύπρο τα ποσοστά είναι υψηλότερα για τα παιδιά από χαμηλά κοινωνικοοικονομικά στρώματα. >> Ως προς τη θυματοποίηση μέσω διαδικτύου, δηλαδή τα παιδιά που έχουν πέσει θύματα διαδικτυακού εκφοβισμού, το σχετικό ποσοστό παιδιών που έχουν υπάρξει θύμα τουλάχιστον μία με δύο φορές τους τελευταίους μήνες διεθνώς ανέρχεται σε 16% (15% των αγοριών και 16% των κοριτσιών). Το ποσοστό αυτό στην Κύπρο ανέρχεται στο 14,4%. Όπως προκύπτει από τη διεθνή έρευνα, σε αρκετές χώρες τα ποσοστά των κοριτσιών είναι υψηλότερα από αυτά των αγοριών, ενώ στην Κύπρο δεν παρατηρείται διαφορά ως προς το φύλο. Τέλος, τόσο διεθνώς όσο και στην Κύπρο, δεν παρατηρείται κάποια συσχέτιση με το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο. Έφηβοι έτοιμοι για καβγά Ως προς την εμπλοκή σε καβγάδες, το ποσοστό των παιδιών στην Κύπρο που συμμετείχε σε καβγάδες τουλάχιστον τρεις φορές τους τελευταίους 12 μήνες ανέρχεται σε 10,6%. Διεθνώς το ποσοστό αγγίζει το 10%. Σχεδόν σε όλες τις χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της δικής μας, τα αγόρια και στις τρεις ηλικιακές ομάδες αναφέρουν υψηλότερα ποσοστά, σε σχέση με τα κορίτσια (14% σε σχέση με 6%). Τα ποσοστά τόσο διεθνώς όσο και στην Κύπρο μειώνονται με την ηλικία. Αποτελέσματα που δεν μπορούν να αγνοηθούν Το γεγονός ότι τα ευρήματα της έρευνας καταδεικνύουν περίπου τα ίδια επίπεδα εκφοβισμού και βίας στο σχολείο στις περισσότερες χώρες, δεν μπορεί να αγνοηθεί. Εξ ου και υπάρχει παραδοχή πως αυτά τα αποτελέσματα υποδεικνύουν την ανάγκη χειρισμού όλων των μορφών εκφοβισμού και της βίας ανάμεσα στα παιδιά, τόσο διεθνώς όσο και στην Κύπρο. Στο κείμενο της έρευνας που έχει διεκπεραιώσει το ΚΕΕΑ σημειώνονται τα ακόλουθα ως συμπεράσματα: >> Οι παραδοσιακές μορφές βίας που περιλαμβάνουν την πρόκληση εκφοβισμού και τη θυματοποίηση στο σχολείο, καθώς και την εμπλοκή σε καβγάδες παραμένουν σημαντικές προτεραιότητες για τη δημόσια υγεία. Ως εκ τούτου θα πρέπει να παραμείνουν στο επίκεντρο με την εφαρμογή παρεμβάσεων σε επίπεδο σχολείου, οικογένειας και κοινότητας για την πρόληψη και αντιμετώπισή τους. Επιπρόσθετα, η συνεχής συλλογή δεδομένων για την παρακολούθηση των τάσεων ως προς τη βία μεταξύ των εφήβων είναι ουσιώδης, έτσι ώστε να ενημερώνονται αυτές οι προσπάθειες. >> Η ανησυχητική αύξηση του διαδικτυακού εκφοβισμού ιδιαίτερα κατά τα τελευταία χρόνια, σε ορισμένες ομάδες παιδιών, είναι εμφανής. Παρ’ όλο που δεν είναι ξεκάθαρο εάν ο διαδικτυακός εκφοβισμός αντικαθιστά τον εκφοβισμό στο σχολείο
Γιώργος Λιάγκας: Απαντά έξαλλος σε σχόλια ότι είναι oμoφυλόφιλoς: «Δεν το γύρισα στα 53, είμαι πατέρας 2 παιδιών, δεν ντρέπεστε;»
Ο Γιώργος Λιάγκας αντέδρασε με έντονη αντίδραση μετά τα προσβλητικά μηνύματα που δέχτηκε μετά τη δημοσίευση ενός αποσπάσματος συνέντευξης που πραγματοποίησε με τον Στέφανο Κασσελάκη. Ο παρουσιαστής εξέφρασε τον προβληματισμό του με έντονο τρόπο σχετικά με το ζήτημα εάν «ένας πολιτικός αρχηγός που είναι ομοφυλόφιλος, δεν πρέπει να δίνει συνεντεύξεις σε στρέιτ δημοσιογράφους» και το αντίστροφο. Ειδικότερα, ο Γιώργος Λιάγκας υπογράμμισε: «Ανήρτησα χθες στα προσωπικά μου social media την πλάκα που κάναμε όταν ήρθε καλεσμένος εδώ, ότι και καλά δεν πήγε ο Τάιλερ να τον αποχαιρετήσει όταν μπει φαντάρος, και ότι θα πάω εγώ. Και πήγα στη Θήβα για να κάνουμε την τελευταία συνέντευξη. Το αποδέχτηκε. Επειδή με ρωτάτε γιατί, θα σας πω γιατί. Τη συνέντευξη αυτή θα την ήθελαν όλοι. Δεν υπάρχει Έλληνας παρουσιαστής που να μην την είχε ζητήσει αυτή τη συνέντευξη. Τι να κάνουμε; Να ζητήσουμε συγγνώμη; Δεύτερον, έβαλα χθες στα social το preview μίας χαλαρής κουβέντας με τον Στέφανο Κασσελάκη. Και διάβασα από κάτω χθες δεκάδες υβριστικά μηνύματα. Είναι σιχαμερά. Δαιμονίστηκα και μπήκα στη διαδικασία να απαντήσω με χιούμορ και με ειρωνεία σε αυτά τα δεκάδες μηνύματα. Νόμιζα ότι Μπέος είναι μόνο ένας σε αυτή τη χώρα, τελικά υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες!» Γιώργος Λιάγκας: Απαντά έξαλλος σε σχόλια ότι είναι oμoφυλόφιλoς: «Δεν το γύρισα στα 53, είμαι πατέρας 2 παιδιών, δεν ντρέπεστε;» | Το ενδιαφέρον (toendiaferon.gr)
Βασίλης Καρράς: Η οικογένεια του τραγουδιστή κάνει πράξη την τελευταία επιθυμία του
“Ανατριχιάζω από χαρά με την κίνηση της οικογένειας που έκανε πραγματικότητα την επιθυμία του Βασίλη”, είπε ο δημοσιογράφος Χάρης Λεμπιδάκης Δέκα μήνες έχουν περάσει από τον θάνατο του Βασίλη Καρρά, ύστερα από καρδιακή ανακοπή που υπέστη, όντας προσβεβλημένος από κορονοϊό και δίνοντας μάχη με τον καρκίνο του πνεύμονα. Σύμφωνα με πληροφορίες του Χάρη Λεμπιδάκη, ο οποίος μίλησε στην εκπομπή του Open «Πρωινό ΣουΣου», η οικογένεια του Βασίλη Καρρά ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει την τελευταία επιθυμία του, σε συνεργασία με τη δισκογραφική εταιρεία του. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, 15 καλλιτέχνες, μεταξύ αυτών και ο Αντώνης Ρέμος με τη Δέσποινα Βανδή, θα κάνουν μια μεγάλη συναυλία στο Ολυμπιακό Στάδιο στις 13 Ιουνίου, ενώ στα τέλη Νοεμβρίου ξεκινά η προπώληση των εισιτηρίων της συναυλίας. “Όλα τα χρήματα της συναυλίας θα διατεθούν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα” «Όλα τα χρήματα της συναυλίας θα διατεθούν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα, που έκανε εθελοντική προσφορά ο Βασίλης Καρράς τα τελευταία είκοσι χρόνια», δήλωσε ο δημοσιογράφος. «Ανατριχιάζω από χαρά με την κίνηση της οικογένειας που έκανε πραγματικότητα την επιθυμία του Βασίλη. Θα δούμε κάτι που αξίζει πραγματικά στη φήμη και την ιστορία του Βασίλη Καρρά», σημείωσε ο Χάρης Λεμπιδάκης για τον Βασίλη Καρρά. «Μέχρι και δέκα μέρες πριν φύγει από τη ζωή, ο Βασίλης Καρράς οργάνωνε τα πάντα, από το πώς θα κυλήσουν οι εργασίες στο χωριό της Ειρήνης μέχρι το πώς πρέπει να πορευτεί η γυναίκα του», είπε καταλήγοντας ο δημοσιογράφος για τον ερμηνευτή. Βασίλης Καρράς: Η οικογένεια του τραγουδιστή κάνει πράξη την τελευταία επιθυμία του (parapolitika.gr)
Κωνσταντίνος Αργυρός – Αλεξάνδρα Νίκα: Υπέγραψαν σύμφωνο συμβίωσης!
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η Αλεξάνδρα Νίκα διανύουν μια από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους στην προσωπική τους ζωή. Το ερωτευμένο ζευγάρι περιμένει με ανυπομονησία τον πρώτο καρπό του έρωτά του. Όπως έγινε γνωστό ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η Αλεξάνδρα Νίκα θα αποκτήσουν ένα αγοράκι. Μάλιστα, το ζευγάρι έκανε το επόμενο βήμα στην προσωπική του ζωή, αφού υπέγραψε σύμφωνο συμβίωσης λίγο πριν υποδεχτούν στον κόσμο τον γιο τους. Την αποκάλυψη έκανε το πρωί της Πέμπτη 3 Οκτωβρίου η δημοσιογράφος Τίνα Μεσσαροπούλου στην εκπομπή του Alpha, «Happy Day». Μάλιστα, η δημοσιογράφος αποκάλυψε ότι το ζευγάρι θα μείνει στο σπίτι της Αλεξάνδρας Νίκα στο Ψυχικό και όχι στο σπίτι του Κωνσταντίνου Αργυρού στο Κολωνάκι. Οι δυο τους αναμένεται να υποδεχτούν τον γιο τους στις αρχές Νοεμβρίου. Δείτε το παρακάτω βίντεο: Αργυρός – Νίκα: Υπέγραψαν σύμφωνο συμβίωσης | Like.com.cy (philenews.com)
Κωνσταντίνα Ευριπίδου: Οι στιγμές που τα παιδιά της την είδαν να λυγίζει και το μετάνιωσε
Το power girl της απογευματινής ζώνης του Sfera 96,8 Κωνσταντίνα Ευριπίδου, μίλησε στη δημοσιογράφο Τάνια Νεοκλέους και στο περιοδικό Down Town, για τη νέα της ζωή στη Λεμεσό, για τα παιδιά της για τις δύσκολες αποφάσεις που χρειάστηκε να πάρει αλλά και τις στιγμές που λυγισε μπροστά στην Αριάδνη και τον Νικόλα. Απόσπασμα από τη συνέντευξη: Βλέπεις στοιχεία δικά σου στα παιδιά σου; Ναι, γιατί έχω δώσει και στους δύο τους σημαντικά χαρακτηριστικά μου. Η Αριάδνη έχει πάρα πολύ έντονα το πείσμα και τον δυναμισμό μου, την ανεξαρτησία μου, την εικόνα μου. Είμαστε ίδιες σε όλα. Στον Νικόλα βλέπω τη δοτικότητά μου, την ευαισθησία μου, την ηρεμία μου, πολλές φορές. Μαζί μοιράζεστε μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς σας. Υπήρξαν στιγμές που να σε είδαν να λυγίζεις; Ναι, έχει συμβεί να κλάψω μπροστά τους και να το μετανιώσω, όμως από την άλλη δεν ξέρω αν τελικά είναι και τόσο κακό το να είσαι απλά ανθρώπινος απέναντι στα παιδιά σου. Ακόμα και η στεναχώρια, δεν είναι παρά ένα συναίσθημα απόλυτα φυσιολογικό, το οποίο πρέπει να το αναγνωρίζουν τα παιδιά στους γονείς, χωρίς βέβαια αυτό να γίνεται η καθημερινότητά τους. Το να δουν κάποια στιγμή τη μαμά τους να λυγίζει, ενώ την έχουν συνηθίσει πάντα να είναι χαρούμενη και ευτυχισμένη, θεωρώ ότι είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα να το ζήσουν. Δεν είμαι από τις μαμάδες που θέλουν τα παιδιά τους να μεγαλώνουν σε γυάλα ή σε ένα ροζ σύννεφο ή σε έναν κόσμο με χρυσόσκονη, γιατί θεωρώ ότι δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν εύκολα στη μετέπειτα ζωή τους. Ως μια προσωπικότητα με επίδραση σε πάνω από 100 χιλιάδες ανθρώπους στη σφαίρα των social media, συμβαίνει να επικοινωνούν μαζί σου γυναίκες που έχουν βγει και αυτές από έναν γάμο με παιδιά; Έχω πάρα πολλές διαδικτυακές φίλες που είναι single mothers και νιώθω πάρα πολύ ωραία για αυτό. Δεν θα σου κρύψω ότι πολλές φορές λαμβάνω μηνύματα από άλλες γυναίκες που μοιράζονται μαζί μου την επιθυμία τους να χωρίσουν, λέγοντάς μου ότι δεν τολμούν να το κάνουν, επειδή έχουν για παράδειγμα ένα παιδί. Σίγουρα δεν είμαι ψυχολόγος, αλλά με βάση τη δική μου φιλοσοφία στη ζωή, προσπαθώ να δίνω δύναμη στις γυναίκες που μπορεί να πιστεύουν ότι τελειώνει η ζωή τους μετά από ένα διαζύγιο. Θεωρώ ότι ακόμα και οικονομικά ανεξάρτητη να μην είναι μια γυναίκα ή ακόμα και την καταλληλότερη βοήθεια να μην έχει, οφείλει από το να είναι δυστυχισμένη, να δοκιμάσει να φτιάξει τη ζωή της, όπως εκείνη τη θέλει, σιγά σιγά, έχοντας φυσικά και έμπρακτη τη στήριξη από την κοινωνία.. Δεν είναι όλα εύκολα από τη μία μέρα στην άλλη και σίγουρα είναι πολύ δύσκολο να είσαι single mother, όπως είμαι και εγώ. Προσωπικά, είναι τόσα πολλά που θέλω να κάνω, τόσο για τα παιδιά μου όσο και για την καριέρα αλλά και την προσωπική μου ανάπτυξη και ταυτόχρονα όλα πολύ πιο δύσκολα. Παρόλα αυτά, δεν μετανιώνω για καμία μου απόφαση. Νιώθω ότι τα βήματα που έκανα ήταν τα σωστά, παρόλες τις δυσκολίες, τις συνέπειες των οποίων εγώ τις επωμίζομαι, χωρίς να επιβαρύνω κάποιον άλλο. Κωνσταντίνα Ευριπίδου: Οι στιγμές που λύγισε μπροστά στα παιδιά | Like.com.cy (philenews.com)
Κωνσταντίνος Αργυρός: Η πρώτη εμφάνιση της Αλεξάνδρας Νίκα, με φουσκωμένη κοιλιά σε συναυλία του
Μια μεγάλη στιγμή της καριέρας του βίωσε πρόσφατα ο Κωνσταντίνος Αργυρός στο Λονδίνο και στο κατάμεστο Royal Albert Hall. Ο κορυφαίος τραγουδιστής ξεσήκωσε με τις επιτυχίες του, ενώ ψηλά στον εξώστη βρέθηκαν η εγκυμονούσα σύντροφός του, Αλεξάνδρα Νίκα με τον Αδελφό του, Παύλο Αργυρό και την μητέρα του. Όπως πρώτο σας είχα αποκαλύψει αποκλειστικά το TLIFE ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η σύντροφός του περιμένουν το πρώτο τους παιδί. Μια εγκυμοσύνη την οποία θέλησαν να κρατήσουν μακριά από τα media, όπως εξάλλου έχουν επιλέξει να κάνουν με λεπτομέρειες που αφορούν τη σχέση τους. Ο Κωνσταντίνος Αργυρός βίωσε μια από τις πιο έντονες βραδιές της πορείας του στο Royal Albert Hall με το TLIFE να έχει εξασφαλίσει βίντεο από τη συναυλία του με την εγκυμονούσα Αλεξάνδρα Νίκα και τον αδερφό του Παύλο να τον καμαρώνουν. Δες το βίντεο: Σε μια από τις σπάνιες τηλεοπτικές του συνεντεύξεις στον Γιώργο Λιάγκα και στο «Πρωινό» ο Κωνσταντίνος Αργυρός είχε απαντήσει για την Αλεξάνδρα Νίκα… «Ο λόγος που δεν μιλάω για την προσωπική ζωή είναι είναι επειδή προσπαθώ να προστατεύσω τους ανθρώπους που έχω στο πλευρό μου και ενδεχομένως δεν θέλουν να δείξουν τη ζωή τους. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι να θέλουν να δείξουν τη ζωή τους, από τη στιγμή που δεν θέλουν εγώ θα το σεβαστώ», είχε απαντήσει ο Κωνσταντίνος Αργυρός. Κωνσταντίνος Αργυρός: Η αφιέρωση στην οικογένειά του Κατά τη διάρκεια της συναυλίας του ο Κωνσταντίνος Αργυρός δεν έκρυψε την συγκίνησή του απευθυνόμενος στην οικογένειά του: «Είναι πολύ σημαντική αυτή η ημέρα, γιατί εκτός από όλους εμάς εδώ, είναι κοντά μου και η οικογένειά μου. Η μητέρα μου, ο αδελφός μου, η Αλεξάνδρα, οι κουμπάροι μου εκεί… Η οικογένειά μου που με στηρίζει πάντα. Η αδελφή μου, η Κατερίνα, τα ανίψια μου… Άλεξ; “Να στείλουμε στον μπαμπά ένα βίντεο” είπε ο Κωνσταντίνος Αργυρός. Κωνσταντίνος Αργυρός: Η σύντροφός τους με φουσκωμένη κοιλιά σε συναυλία του | Like.com.cy (philenews.com)
Diddy: O άγριος τσακωμός του με τον Ντένζελ Ουάσινγκτον – ”Δεν σέβεσαι κανέναν”, ούρλιαζε ο ηθοποιός
Ο Ντένζελ Ουάσινγκτον ούρλιαξε στον ράπερ Diddy ύστερα από ένα ολονύχτιο πάρτι το 2003, σύμφωνα με νέες πληροφορίες Με τον Ντένζελ Ουάσινγκτον φέρεται να είχε τσακωθεί άσχημα ο Diddy ύστερα από ένα πάρτι το 2003. Υπενθυμίζεται ότι «μεγιστάνας» της χιπ χοπ, επί του παρόντος, κρατείται στο Μητροπολιτικό Κέντρο Κράτησης του Μπρούκλιν και περιμένει να δικαστεί για μία σειρά από κατηγορίες για επιθέσεις, μαστροπεία και σεξουαλικά εγκλήματα. Όπως αποκάλυψε πηγή στο Us Weekly, ο 69χρονος βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός είχε διαπληκτιστεί άγρια με τον ράπερ, με τον ίδιο να ουρλιάζει: «Δεν σέβεσαι κανέναν». Δεν είναι ξεκάθαρος ο λόγος για τον οποίο τσακώνονταν οι άνδρες, ωστόσο δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι ο καβγάς σχετίζεται με τις τρέχουσες ποινικές κατηγορίες του μουσικού. https://8892188f35e0ef796a91c943656bf5e5.safeframe.googlesyndication.com/safeframe/1-0-40/html/container.htmlΠίσω στο τώρα, γνωστός δικηγόρος που εκπροσωπεί φερόμενα θύματα του Diddy, είπε ότι ο «κατάλογος» των συνεργών του Ντίντι περιλαμβάνει «ισχυρά στελέχη ξενοδοχείων και φαρμακοβιομηχανιών». Την Τρίτη, άλλα 120 θύματα τον κατηγόρησαν για σεξουαλική κακοποίηση σε διάστημα 25 ετών, με πολλά ανήλικα θύματα, συμπεριλαμβανομένου ενός 9χρονου. Οι ισχυρισμοί έγιναν από τον δικηγόρο του Τέξας, Tony Buzbee, ο οποίος ανακοίνωσε ότι εκπροσωπεί 120 νέα θύματα που πιστεύει ότι έχουν νόμιμες υποθέσεις εναντίον του ράπερ που έγινε μεγιστάνας των Μέσων Ενημέρωσης. Από τα 120 νέα θύματα, τα 25 ήταν ανήλικα, όταν η φερόμενη κακοποίηση συνέβη από το 1991 μέχρι σήμερα, όπως αποκάλυψε ο Buzbee. Τα νεότερα θύματα ήταν 9, 14, 15 ετών όταν υπέστησαν κακοποίηση, ανακοίνωσε ο δικηγόρος σε συνέντευξη Τύπου στο Χιούστον την Τρίτη. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι από τότε που οι ομοσπονδιακοί εισαγγελείς ανακοίνωσαν μια ομοσπονδιακή κατηγορία εναντίον του Diddy και τον συνέλαβαν την περασμένη εβδομάδα, χιλιάδες τηλεφωνήματα με νέες κατηγορίες έχουν κατακλύσει το δικηγορικό γραφείο του Buzbee. Diddy: O άγριος τσακωμός του με τον Ντένζελ Ουάσινγκτον – ”Δεν σέβεσαι κανέναν”, ούρλιαζε ο ηθοποιός (parapolitika.gr)






