Η Helen Mazlou, η 23χρονη TikToker που έγινε μοναχή, μίλησε για τους λόγους που την οδήγησαν να πάρει αυτή την απόφαση. Μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣού», δήλωσε αρχικά: «Δεν γνώριζα τον Χριστό όπως νόμιζα. Κατηχήθηκα μέσα από το YouTube, έμαθα από τον πνευματικό μου, τον γέροντα Δοσίθεο, πράγματα για τον Κύριο». Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Η συνείδησή μου με τράβηξε με τον καιρό, με την εξομολόγηση και τη Θεία Κοινωνία. Η επικοινωνία με τον Χριστό και οι διακονίες είναι όμορφες και δεν αλλάζω με τίποτα αυτή τη ζωή». Όσο για τη συμβουλή που θα έδινε σε συνομήλικούς της, είπε, η Helen Mazlou: «Στα νέα παιδιά θα έλεγα να μην ντραπούν ποτέ να ομολογήσουν την αγάπη και την πίστη τους στον Θεό, να είναι κοντά στην Εκκλησία. Υπάρχει άγνοια. Σκοπός του ανθρώπου είναι να αγιάσει. Αυτός είναι ο σκοπός της ζωής». Αναφορικά με την απόφασή της, σχολίασε, η Helen Mazlou: «Ήταν συγκινητικό, ξεχωριστό, ήρθε ο νέος άνθρωπος και έφυγε ο παλιός. Είμαι ευτυχισμένη με τον δρόμο που ακολούθησα. Οι δικοί μου είναι κοντά μου σε αυτό. Γνώρισα τον Χριστό και τον αγάπησα, δεν άφησα τον κόσμο». Τέλος, ο πνευματικός της 23χρονης, γέροντας Δοσίθεος, δήλωσε με τη σειρά του: «Η αδερφή Υπομονή βρήκε κάτι πολύ ανώτερο, τον Χριστό. Όπου ο Χριστός, το κλίμα είναι χαρούμενο και ευλογημένο. Δεν εκφράζεται με λόγια. Η Υπομονή δεν θα άλλαζε με τίποτα αυτή τη ζωή, αυτό που προσμένει, να φτάσει στη βασιλεία των ουρανών. Αυτά που θεωρούσε σημαντικά, τώρα δεν τα θέλει». Helen Mazlou: Δεν γνώριζα τον Χριστό, τώρα δεν αλλάζω με τίποτα αυτή τη ζωή, λέει η 23χρονη TikToker που έγινε μοναχή (parapolitika.gr)
Helen Mazlou: Δεν γνώριζα τον Χριστό, τώρα δεν αλλάζω με τίποτα αυτή τη ζωή, λέει η 23χρονη TikToker που έγινε μοναχή
Survivor: Σάλος με την Γεσθημανή Κουτούζογλου – Πήγε στο ριάλιτι χωρίς άδεια από το Υπουργείο Άμυνας – Αναμένονται κυρώσεις
Πρεμιέρα στις οθόνες μας έκανε το Survivor, όπου μεταξύ άλλων συστήθηκε στο κοινό και η παίκτρια που έχει συζητηθεί αρκετά, η Γεσθημανή Κουτούζογλου. Η 36χρονη υπαξιωματικός των Ειδικών Δυνάμεων και εκπαιδεύτρια σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitika.gr είχε ζητήσει άδεια από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, την οποία δεν περίμενε μέχρι να γίνει δεχτή η άδεια, όμως παρ’ όλα αυτά η ίδια εμφανίστηκε στο ριάλιτι επιβίωσης. Μάλιστα πάλι με τις ίδιες αποκλεστικές μας πληροφορίες θα υπάρχουν κυρώσεις για την Γεσθημανή Κουτούζογλου από το Υπουργείο. Ποια είναι η Γεσθημανή Κουτούζογλου Στα 36 της χρόνια, με καταγωγή από τη Δράμα, μένει μόνιμα στη Θεσσαλονίκη και έχει μάθει να ξεπερνά κάθε δυσκολία, είτε πρόκειται για στρατιωτική εκπαίδευση, είτε για αγωνιστικά πεδία. Με χρόνια εμπειρίας στον στρατό, έχοντας υπηρετήσει ακόμα και στο Κόσοβο, η Γεσθημανή έχει δοκιμαστεί σε συνθήκες που λίγοι μπορούν να αντέξουν. Φοράει με υπερηφάνεια τον πράσινο μπερέ των Ειδικών Δυνάμεων, έχοντας κατακτήσει τη θέση αυτή με σκληρή δουλειά και αφοσίωση. Αυτές οι εμπειρίες της έχουν δώσει τα ψυχικά και σωματικά εφόδια για να αντιμετωπίσει το παιχνίδι επιβίωσης. Στην καθημερινότητά της, το γυμναστήριο είναι δεύτερο σπίτι της, ενώ στο παρελθόν αγωνίστηκε σε γυναικείες ομάδες ποδοσφαίρου. Η επιμονή και η ανταγωνιστικότητα που χαρακτηρίζουν τη ζωή και το επάγγελμά της, την έχουν ήδη μετατρέψει σε «Survivor» πολύ πριν πατήσει το πόδι της στον Άγιο Δομίνικο. Η Γεσθημανή Κουτούζογλου έχει ήδη αποδείξει την αντοχή και την αποφασιστικότητά της με επιδόσεις που λίγοι θα μπορούσαν να πετύχουν. Σε έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες, ανάμεσα σε όλες τις χώρες-μέλη του ΝΑΤΟ, κατάφερε να τερματίσει δεύτερη στις γυναίκες σε μια διαδρομή 22 χιλιομέτρων με φορτίο 20 κιλών, έχοντας ήδη περάσει από ένα σοβαρό χειρουργείο στον αστράγαλο, στο οποίο και της τοποθετήθηκαν λάμες μετά από ατύχημα. Δεν το βάζει ποτέ κάτω και είναι έτοιμη να κυνηγήσει τη νίκη στο Survivor, όπως έχει κάνει σε κάθε άλλη πτυχή της ζωής της. Αναμφίβολα, είναι μια δυναμική παρουσία που δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας για την ικανότητά της να διακριθεί. Με αποφασιστικότητα και την ελληνική σημαία ψηλά, η Γεσθημανή είναι έτοιμη να δείξει σε όλους τι σημαίνει να είσαι πραγματικός μαχητής. Survivor: Σάλος με την Γεσθημανή Κουτούζογλου – Πήγε στο ριάλιτι χωρίς άδεια από το Υπουργείο Άμυνας – Αναμένονται κυρώσεις (parapolitika.gr)
Γιάννης Αϊβάζης: «Με τη Μαρία Κορινθίου έχουμε χωρίσει, μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας»
Ο Γιάννης Αϊβάζης το βράδυ της Δευτέρας 16 Σεπτεμβρίου βρέθηκε σε δημόσια εκδήλωση και έκανε δηλώσεις στις τηλεοπτικές κάμερες. Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για τον χωρισμό του από την Μαρία Κορινθίου και την επικείμενη συνεργασία τους. Μάλιστα, αναφέρθηκε και σε αυτούς που ισχυρίστηκαν ότι το τέλος του γάμου τους είναι διαφημιστικό κόλπο για τη νέα τους παράσταση. «Το καλοκαίρι το πέρασα περίεργα, αλλά ωραία. Γνωρίζετε την κατάσταση, μετά από τόσα χρόνια είναι λίγο δύσκολο, αλλά ήταν καλά», δήλωσε αρχικά ο Γιάννης Αϊβάζης. «Αυτό που είπα είναι ότι ακόμη και ένα διαζύγιο με τον αγαπημένο σου άνθρωπο, μπορεί να είναι σε καλή βάση. Και έτσι πρέπει να είναι σε γενικές γραμμές. Δεν είπα κάτι άλλο. Η συνεργασία μου με τη Μαρία στο θέατρο, είχε κλειστεί πολύ πριν την απόφασή μας. Δε μου αρέσει να ακούω ανακρίβειες από κάποιους συναδέλφους σας περί διαφημιστικών κόλπων ή οτιδήποτε άλλο. Είναι πολύ χαζό, για να μη χρησιμοποιήσω κάποια άλλη λέξη, κάποιος άνθρωπος να σκεφτεί ότι μπορεί κάποιος έχοντας μια οικογένεια και ένα παιδί από πίσω, να χαλάσει τη ζωή του ή να προσποιηθεί κάτι για να έχει μια εμπορική επιτυχία. Για να το κλείσουμε το θέμα, τα οικογενειακά μας δε μπορούμε να τα κάνουμε κλειδαρότρυπα. Κάποια πράγματα δε θα τα μάθετε ποτέ ή μάλλον, δε θέλουμε να τα μάθετε γιατί δε σας αφορούν, ούτε εσάς ούτε τον κόσμο που μας αγαπά. Σίγουρα, θα έρθει η στιγμή που κάποιος από τους συναδέλφους σας παρουσιαστές θα μας καλέσει για μια συνέντευξη και θα πούμε κάποια πράγματα παραπάνω. Μέχρι εκεί που σας αφορά όμως. Το ξέρετε ότι έχω χωρίσει με τη Μαρία, θέλετε τη δική μου επιβεβαίωση; Προφανώς έχετε διαβάσει ένα δημοσίευμα που το ανέφερε. Ναι, έχουμε χωρίσει με τη Μαρία. Αυτό δεν αλλάζει την οικογενειακή μας ζωή. Αν θέλετε την επιβεβαίωση, ναι, δε χρειάζεται να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Προφανώς και η αγάπη παραμένει» ετόνισε ο Γιάννης Αϊβάζης. «Το έργο που θα συνυπάρξουμε λέγεται ¨Τελευταίος χορός”. Έρχεται σε μια περίοδο που μας το κάνει λίγο δύσκολο συναισθηματικά, μιλά για έναν χωρισμό. Δεν έχει αλλάξει κάτι. Το μόνο που αλλάζει είναι η κοινή σου ζωή» κατέληξε ο ηθοποιός. Δείτε το παρακάτω βίντεο: Αϊβάζης: «Με τη Μαρία Κορινθίου έχουμε χωρίσει» | Like.com.cy (philenews.com)
Χριστιάνα Αριστοτέλους: Οι τρυφερές ευχές στην κόρη της, Μελίνα!
Ξεχωριστή ήταν η χθεσινή ημέρα για την Χριστιάνα Αριστοτέλους, αφού η κόρη της Μελίνα είχε την ονομαστική της γιορτή. Η παρουσιάστρια θέλησε να ευχηθεί στην μικρή και μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στη διαδικτυακή πλατφόρμα του Instagram. Συγκεκριμένα, δημοσίευσε μια κοινή τους φωτογραφία και έγραψε: «Χρόνια πολλά στο κοριτσάκι μου που ήρθε και γέμισε την ζωή μου αγάπη.. και είναι και η προσωπική μου μακιγιεζ ????????Να μας ζήσουν οι Μελίνες μας!!❤️❤️❤️». Δείτε την παρακάτω ανάρτηση της Χριστιάνας Αριστοτέλους: Αριστοτέλους: Οι ευχές στην κόρη της Μελίνα | Like.com.cy (philenews.com)
Λάκης Γαβαλάς: «Έχω σύντροφο πολύ νέο και με ζηλεύει, έχει τέλειο σώμα»
Ο Λάκης Γαβαλάς παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στην εκπομπή του Mega, «Buongiorno» με παρουσιάστρια τη Φαίη Σκορδά. Μεταξύ άλλων ο γνωστός σχεδιαστής μίλησε πρώτη φορά για την προσωπική του ζωή και αποκάλυψε πως έχει σύντροφο. «Ιδρυματοποιήθηκα πολύ στην Ελλάδα και θέλω να ξαναβρώ τον μελετημένα τρελό Λάκη», είπε αρχικά ο Λάκης Γαβαλάς. «Θα ήθελα να κάνω μία εκπομπή με τη Βίκυ Καγιά και την Μπέττυ Μαγγίρα. Στην Μπέττυ το έχω πει. Στη Βίκυ έστειλα μήνυμα και της είπα “γύρνα στο σπίτι που λέγεται τηλεόραση”», πρόσθεσε. «Έχω σύντροφο πολύ νέο και με ζηλεύει. Έχω να τον δω 15 μέρες, μπορεί και να ασχήμυνε», είπε χαριτολογώντας ο Λάκης Γαβαλάς και έπειτα πρόσθεσε: «Οι σχέσεις μου έχουν χαρακτήρα μορφωτικό, είχαν να κάνουν με βάθος. Θέλω να με προτρέπει να μην βγαίνω στη δημοσιότητα». Δείτε το παρακάτω βίντεο: Λάκης Γαβαλάς: «Έχω σύντροφο» | Like.com.cy (philenews.com)
Ξεσπά η Σκορδά για το διαζύγιο Αϊβάζη – Κορινθίου: «Αυτό είναι μεγάλη ντροπή»
Το πρωί της Τρίτης 17 Σεπτεμβρίου η Φαίη Σκορδά και η παρέα της στην εκπομπή «Buongiorno» στο Mega, σχολίασαν τις δηλώσεις της Μαρίας Κορινθίου και του Γιάννη Αϊβάζη για τον χωρισμό τους. Μάλιστα, η παρουσιάστρια μίλησε σε έντονο ύφος για τον τρόπο με τον οποία ορισμένοι σχολίασαν την απόφαση του ζευγαριού. «Αν είχα κάτι να σχολιάσω για το παιδί, δεν θα σχολίαζα τη στάση των γονιών αυτή τη στιγμή. Γιατί πάντα σέβονται το παιδί τους και προσπάθησαν με κάθε τρόπο να το κάνουν σε χαμηλούς τόνους», είπε αρχικά η Φαίη Σκορδά. «Εγώ θα σχολίαζα για το παιδί αυτούς που είπαν και υπονοήσαν -το ανέφερε και ο Γιάννης Αϊβάζης- ότι μπορεί να το χρησιμοποίησαν (σ.σ. το διαζύγιο) για διαφήμιση για το θεατρικό που έρχεται. Αυτό είναι μεγάλη ντροπή! Μεγάλη ντροπή! Εκεί να σταθούμε», πρόσθεσε η παρουσιάστρια. «Θεωρώ πάντως ότι όπως ότι όπως μιλάμε για τον γάμο και τη βάπτιση, έτσι αν θέλει κάποιος μπορεί να μιλήσει και για κάτι που δεν είναι ευχάριστο αλλά ώριμα μπορεί να οδηγήσει τους ανθρώπους στην ευτυχία. Το να πάρει ένα ζευγάρι διαζύγιο, προφανώς κανείς δεν θέλει να πάρει διαζύγιο, δεν σημαίνει ότι είναι κάτι που δεν πρέπει να μιλάνε για αυτό και να πρέπει να απαντάνε: δεν θέλουμε να μιλήσουμε για το παιδί», κατέληξε η Φαίη Σκορδά. Ξεσπά η Σκορδά για το διαζύγιο Αϊβάζη – Κορινθίου | Like.com.cy (philenews.com)
«Τον έπιασε από τον λαιμό, σε σημείο που κόπηκε η αναπνοή του» – Καταγγελία πατέρα 17χρονου για αστυνομική βία
Στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού φρουρούμενος παραμένει εδώ και τρεις ημέρες ο 17χρονος ύποπτος που συνελήφθη το βράδυ της Κυριακής έξω από το ΣΥΦΙ της ΑΕΛ. Μιλώντας στο philenews, ο πατέρας του 17χρονου καταγγέλλει ότι μέλος της Αστυνομίας, ξυλοφόρτωσε τον γιο του κατά τη σύλληψή του και αφού του πέρασαν χειροπέδες. Περιγράφοντας τι διαδραματίστηκε τη στιγμή της ανακοπής του οχήματος που επέβαινε ο 17χρονος, ο πατέρας του αναφέρει χαρακτηριστικά: «Πήγε να κατέβει από το όχημα αφού τους ανέκοψαν και τότε αστυνομικός ήρθε από πίσω του, τον έπιασε από τον λαιμό, σε σημείο που κόπηκε η αναπνοή του. Του είπε ‘ανάπνευσε’ και τον έσφιξε ξανά», υποστηρίζει ο πατέρας, τονίζοντας ότι αυτό έγινε δύο φορές. Ο παραπονούμενος πατέρας καταγγέλλει ότι αστυνομικός ο οποίος πέρασε χειροπέδες στον ανήλικο, τις έσφιξε τόσο πολύ που του προκάλεσαν έντονα σημάδια στους καρπούς. «Άκουσε αστυνομικό να δίνει διαταγή σε άλλο να σφίξει τις χειροπέδες καλά. Του πέρασαν τις χειροπέδες πισθάγκωνα και μετά ο αστυνομικός άρχισε να χτυπά τον γιο μου στο πρόσωπο. Αυτό που μας είπε το παιδί μας, είναι ότι εκλιπαρούσε τον αστυνομικό να σταματήσει να τον χτυπά και αυτό έγινε μόνο όταν του είπε για δεύτερη φορά ότι ήταν ανήλικος. Υπάρχουν σημάδια στον λαιμό του, εκδορές και γδαρσίματα στο πρόσωπό του τα οποία είναι εμφανή», υποστηρίζει ο πατέρας του 17χρονου, τονίζοντας ότι ο γιος του εξετάστηκε χθες και από ιατροδικαστή. Η οικογένεια του 17χρονου προτίθεται να προχωρήσει σε καταγγελία στην Ανεξάρτητη Αρχή Διερεύνησης Ισχυρισμών και Παραπόνων κατά της Αστυνομίας. Σε ό,τι αφορά την υπόθεση που διερευνάται σε βάρος του 17χρονου και άλλων 3 νεαρών οι οποίοι τέθηκαν σήμερα υπό 7ημερη κράτηση, ο πατέρας υποστηρίζει ότι «η Αστυνομία έψαχνε θύματα απλά για να πει ότι έκανε συλλήψεις για τα επεισόδια. Το ότι μπήκαν στις κερκίδες χωρίς εισιτήριο και έλεγχο δεν δικαιολογεί την κράτησή τους για 7 ημέρες», λέει ο παραπονούμενος πατέρας, διερωτώμενος εάν οι νεαροί αντιμετωπίζονται ως ύποπτοι για φόνο. Ανέφερε ακόμη ότι ένας εκ των υπόπτων παραδέχθηκε ότι είναι δικό του το ρόπαλο και οι δύο κουκούλες. Επεισόδια – Λεμεσός: Καταγγελία πατέρα για αστυνομική βία (philenews.com)
Λιάγκας σε Αργυρό: «Διαβάζω ότι σου ανήκει το μισό Λονδίνο» – Η απάντηση του καλλιτέχνη
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στον Γιώργο Λιάγκα για τις ανάγκες της εκπομπής του ΑΝΤ1, «Το Πρω1νό». Μεταξύ άλλων ο γνωστός καλλιτέχνης ρωτήθηκε από τον παρουσιαστή για την οικονομική διαχείριση που κάνει στα χρήματα που κερδίζει. «Έμαθα να ζω με τα απλά πράγματα, εκεί βρίσκω την ουσία. Δεν είμαι άνθρωπος που του αρέσουν οι πολυτέλειες. Οι γονείς μου έτσι με έμαθαν. Ζω ακόμη πιο απλά από όταν έμενα στο Ίλιον. Εκεί είχα ένα σπίτι που μου τα είχαν όλα έτοιμα οι γονείς μου, τώρα τα φτιάχνω μόνος μου. Ζω σε ένα διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας που το θεωρώ και γουρλίδικο, γιατί έγραψα τραγούδια» ανέφερε αρχικά ο Κωνσταντίνος Αργυρός. «Διαβάζω ότι σου ανήκει το μισό Λονδίνο σχεδόν. Έχεις όντως επενδύσει στο Λονδίνο;» αναρωτήθηκε στη συνέχεια ο Γιώργος Λιάγκας. «Έχω καλούς συνεργάτες που αυτοί διαχειρίζονται τα δικά μου πράγματα. Έχω επιλέξει να συνεργάζομαι με αυτούς τους ανθρώπους γιατί εγώ δεν είμαι άνθρωπος που έχω βλέπεις να φτιάξω κάτι. Δεν έχω δώσει χρήματα αλλά έχω κάποιους ανθρώπους δικούς μου, οικογένεια που διαχειρίζονται αυτή την κατάσταση, γιατί εγώ δεν είμαι καλός σε αυτά. Προσπαθώ να διασφαλίσω την οικογένεια μου. Ο αδελφός μου και η οικογένεια μου και άνθρωποι που έχω τη χαρά και την τιμή να είναι σπουδαγμένοι άνθρωποι είναι αυτοί που τα διαχειρίζονται. Η καλύτερη επένδυση είναι να προσέχω τον εαυτό μου και να δίνω στη μουσική ό,τι καλύτερο έχω», απάντησε ο Κωνσταντίνος Αργυρός. Δείτε το παρακάτω βίντεο: Λιάγκας σε Αργυρό: «Διαβάζω ότι σου ανήκει το μισό Λονδίνο» | Like.com.cy (philenews.com)
Κωνσταντίνος Αργυρός: Απαντά πρώτη φορά για την εγκυμοσύνη της Αλεξάνδρας Νίκα
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στον Γιώργο Λιάγκα για τις ανάγκες της εκπομπής του ΑΝΤ1, «Το Πρω1νό». Μεταξύ άλλων ο αγαπημένος τραγουδιστής μίλησε για πρώτη φορά για την εγκυμοσύνη της συντρόφου του, Αλεξάνδρας Νίκα. «Ο λόγος που δεν μιλάω για την προσωπική ζωή είναι είναι επειδή προσπαθώ να προστατεύσω τους ανθρώπους που έχω στο πλευρό μου και ενδεχομένως δεν θέλουν να δείξουν τη ζωή τους. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι να θέλουν να δείξουν τη ζωή τους, από τη στιγμή που δεν θέλουν εγώ θα το σεβαστώ», είπε αρχικά ο Κωνσταντίνος Αργυρός. «Έχω μεγαλώσει σε μια πολύ όμορφη οικογένεια, με πολλή αγάπη και αυτή την αγάπη που έχω πάρει θέλω να τη μοιράσω και στη δική μου οικογένεια. Δεν με αγχώνει καθόλου η πατρότητα, από μικρός ήθελα να κάνω οικογένεια. Είμαι πολύ καλός με τα παιδιά. Με φαντάζομαι από μικρός να γίνω μπαμπάς. Τα παιδιά θέλουν αγάπη, δεν με αγχώνει κάτι. Αγάπη και υπομονή. Δεν μπορώ να κρίνω εγώ αν θα πάρει το παιδί μου το μουσικό ταλέντο μου. Ό,τι θέλει ο Θεός. Κάποια στιγμή θα γίνει και γάμος. Δεν γνωρίζω αν θα γίνει πριν ή μετά το παιδί», πρόσθεσε. Ο Κωνσταντίνος Αργυρός για τη σύντροφό του, Αλεξάνδρα Νίκα, είπε: «Μακάρι να μπορέσει να έρθει στη συναυλία γιατί έχει τη δική της διαδρομή, με τις δικές της δουλειές. Είναι μια πολύ έξυπνη κοπέλα, σπουδαγμένη. Θα ήθελα όλη η οικογένεια μου να είναι στο Λονδίνο. Δεν είναι ότι αποφεύγουμε τις εμφανίσεις ή τις φωτογραφίσεις, εγώ κοιτάω τη δουλειά μου. Δεν είμαι άνθρωπος που του αρέσει τόσο πολύ να κινούμαι σε δημόσιες εμφανίσεις. Μου αρέσει να είμαι σπίτι μου». Δείτε το παρακάτω βίντεο: Αργυρός: Απαντά πρώτη φορά για την εγκυμοσύνη της Νίκα | Like.com.cy (philenews.com)
Έλεγαν ψέματα για Famagusta
Στην υπόθεση της τηλεοπτικής σειράς Famagusta, που θα προβληθεί και από την πλατφόρμα Netflix, οι Τούρκοι επιχείρησαν να δημιουργήσουν εντυπώσεις. Όπως είναι γνωστό ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης της Τουρκίας, Εμπουμπεκίρ Σαχίν, είχε δηλώσει πως με παρέμβαση του κόπηκε η σειρά και ότι θα μεταδιδόταν μόνο σε Ελλάδα και Κύπρο. Η δήλωση προκάλεσε αναστάτωση και τροφοδότησε συζητήσεις. Έλεγε, όμως, ψέματα. Και σκοπίμως. Ο δημοσιογράφος της αθηναϊκής «Καθημερινής», Αιμίλιος Χαρμπή, έθεσε το ερώτημα στη μόνη αρμόδια αρχή, στην πλατφόρμα Netflix. Και η απάντηση; «Η µόνη συµφωνία που υπάρχει είναι η σειρά να µη µεταδοθεί στην Τουρκία». Κ.ΒΕΝ. Έλεγαν ψέματα για Famagusta | Philenews






