Το τρυφερό στιγμιότυπο που κοινοποίησε η κορυφαία Κύπρια τραγουδίστρια Η Άννα Βίσση εκτός από μια σούπερ σταρ είναι και μια τρυφερή γιαγιά που έχει μεγάλη αδυναμία στα εγγόνια της. Μπορεί η κόρη της Σοφία Καρβέλα να μένει μόνιμα στην Αμερική, ωστόσο η κορυφαία Κύπρια τραγουδίστρια φροντίζει με κάθε ευκαιρία να τους συναντά από κοντά και να περνούν ευχάριστες στιγμές παρέα. Πρόσφατα, η Άννα Βίσση μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μας έδειξε πως την περιγράφει ο εγγονός της Νέστορας στο σχολείο. «Παίρνει πάντα αυτό που θέλει. Φτιάχνει μουσική και στο σπίτι. Πάντα κάθετε στην πολυθρόνα. Ο Νίκος και ο Νέστορας είναι οι αγαπημένοι της φίλοι. Δεν της αρέσει να διαβάζει. Φτιάχνει καφέ κάθε μέρα. Eίναι ενεργητική καθημερινά», έγραψε ο μικρός στην άσκηση που του έβαλε η δασκάλα του. Δες το παρακάτω στιγμιότυπο: πηγή showbiz
Άννα Βίσση: Έτσι την περιγράφει ο εγγονός της Νέστορας στο σχολείο του
Γνωστή Κύπρια τραγουδίστρια γέννησε ένα υγιέστατο κοριτσάκι – Δεν γνώριζε κανείς για την εγκυμοσύνη
Μια από τις πιο όμορφες περιόδους στην προσωπική της ζωή βιώνει η γνωστή Κύπρια τραγουδίστρια. Η ίδια έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι και θέλησε να κρατήσει το ευχάριστο γεγονός μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Ο λόγος για την Έλενα Αναγιωτού, η οποία έγινε ευρύτερα γνωστή μέσα από τη συμμετοχή της στο «X-Factor» το 2010. Η ευχάριστη είδηση έγινε γνωστή το πρωί της Δευτέρας 11 Μαρτίου, μέσα από την ανάρτηση του ιδιωτικού μαιευτηρίου. «Να είναι πάντα γερό και δυνατό το μωράκι σας. Η αγαπημένη Έλενα Αναγιωτού με το σύζυγό της και το γιατρό μας Δρ Ανδρέα Θεοδούλου, λίγες ώρες μετά τον τοκετό. Η Έλενα μας, έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι», γράφει χαρακτηριστικά η λεζάντα. Δες το παρακάτω στιγμιότυπο: πηγή showbiz
Έτσι απάντησε η μαμά της Μαρίνας Σάττι, στα αρνητικά σχόλια για το τραγούδι της!
Μετά την κυκλοφορία του τραγουδιού το κοινό διχάστηκε αφού κάποιοι ενθουσιάστηκαν με την ποικιλομορφία του τραγουδιού και δεν κάποιους άλλους δεν άρεσε καθόλου. Η μαμά της τραγουδίστριας, Χαρούλα Φιλοξενίδη μίλησε στη δημοσιογράφο Χαρά Μπουτσικάκη για τις ανάγκες της εκπομπής «Πρωινό Σουσού». «Εμένα μου άρεσε το τραγούδι και είμαι αισιόδοξη. Δεν βλέπω τα αρνητικά σχόλια, δεν ακούω, δεν με αφορούν. Ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει, δεν μας αγγίζουν», είπε χαρακτηριστικά. πηγή showbiz






