Ο Σάσα Βεζένκοφ κατέκτησε το Πρωτάθλημα Ελλάδας και την EuroLeague με τον Ολυμπιακό φέτος. Έχει ήδη ξεκινήσει τις διακοπές του και επισκέφθηκε το μαγαζί που τραγουδάει live ο Γιώργος Σαμπάνης.
Ο γνωστός καλλιτέχνης είναι φίλος του Παναθηναϊκού. Δεν το έχει κρύψει…
Είδε τον Βούλγαρο φόργουορντ στο κοινό, τον καλωσόρισε και έκανε μία ευχή. «Να είσαι καλά, να σε κερδίζει ο Ομπράντοβιτς», του είπε, αφού φυσικά είχε πληροφορηθεί σχετικά με το ότι ο Σέρβος κόουτς επέστρεψε στους «πράσινους».
Το σχετικό βίντεο:
www.athletiko.gr/










