Αν και κατέγραψε σημαντική και αξιοπρόσεχτη καριέρα στο ελληνικό τραγούδι, η Λόλα Τσακίρη δεν είχε το τέλος που της άξιζε… Έφυγε από την ζωή πάμφτωχη και ξεχασμένη από τους περισσότερους, σε ηλικία μόλις 49 ετών, με τον θάνατό της να σκορπίζει την θλίψη στους λίγους που στάθηκαν κοντά της στο τέλος… «Ένας μοναχικός θάνατος»… Αυτός ήταν ο τίτλος του άρθρου της εφημερίδας «Τα Νέα» την 3η Απριλίου του 1982, για τον χαμό της Λόλας Τσακίρη. Την προηγούμενη ημέρα η ερμηνεύτρια ορισμένων γνωστών επιτυχιών, ειδικά την δεκαετία του 1960, είχε αποχαιρετήσει τα εγκόσμια, μακριά όχι μόνο από τα φώτα της δημοσιότητας, αλλά μακριά σχεδόν από όλους… Μόνη και ξεχασμένη Απολύτως χαρακτηριστικό του πόσο μόνη και ξεχασμένη ήταν στα τελευταία χρόνια της ζωής της ήταν το γεγονός ότι σχεδόν κανείς δεν είχε πάρει είδηση τη νοσηλεία της, λίγο πριν το θάνατό της. Βρισκόταν στο νοσοκομείο «Σωτηρία» αντιμετωπίζοντας ένα πολύ σοβαρό, όπως αποδείχθηκε, πρόβλημα υγείας. Εκείνες τις δύσκολες ώρες τις πέρασε μόνη, μέχρι την στιγμή που άφησε την τελευταία πνοή της στις 2 Απριλίου 1982. Γεννημένη στην Θεσσαλονίκη στις 11 Φεβρουαρίου του 1933, δεν είχε προλάβει καν να κλείσει τα 50 χρόνια της. Το γεγονός του θανάτου της πέρασε ουσιαστικά στα «ψιλά» και θα είχε κηδευτεί μόνη, όπως έφυγε, αν δεν έκαναν ένα βήμα μπροστά παλιοί συνεργάτες της. Η Ρένα Βλαχοπούλου, η Ελένη Προκοπίου, ο Κώστας Βενετσάνος και μερικοί ακόμα οργάνωσαν έναν μικρό έρανο προκειμένου να γίνει η κηδεία της, αφού η ίδια ήταν πάμφτωχη. Το τελευταίο αντίο δόθηκε τελικά στο Γ’ Νεκροταφείο, με ελάχιστο κόσμο να βρίσκεται εκεί, σε σχέση με την εποχή που η Λόλα Τσακίρη έκανε καριέρα. Από την πρεσβεία των ΗΠΑ, στο τραγούδι Στον καλλιτεχνικό χώρο εμφανίστηκε σε μεγαλύτερη, σχετικά, ηλικία. Μέχρι τότε η Τσακίρη, κόρη στρατηγού, εργαζόταν ως γραμματέας στην πρεσβεία των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής στην Αθήνα. Το 1963 διακρίθηκε στο Φεστιβάλ Τραγουδιού της Θεσσαλονίκης. Εκεί, στη γενέτειρά της, κατέλαβε την 4η θέση με το κομμάτι «Πού πάτε κύριε», των Τάκη Μωράκη και Νάντιας Κωνσταντοπούλου, η οποία μάλιστα την συνόδευσε στην ερμηνεία. Σε όλη τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960 είχε μια σειρά από συνεργασίες με σημαντικούς Έλληνες συνθέτες. Πέρα του Τάκη Μωράκη, τραγούδησε κομμάτια και άλλων όπως ο Μανόλης Χιώτης και ο Μίμης Πλέσσας. Μάλιστα, με τραγούδι του τελευταίου είχε λάβει μέρος στο Φεστιβάλ της Βηρυτού, κατακτώντας την 1η θέση! Το κομμάτι του της χάρισε την κορυφή ήταν το «Εδώ τελειώνει ο ουρανός». Πέρα από το συγκεκριμένο και το «Αθήνα», έκανε κι άλλες επιτυχίες όπως το «Τέτοια χαρά δεν θα τη δεις», Το «Φέρτε μου ένα μαντολίνο» και άλλα. Κατά την διάρκεια της δεκαετίας του 1970 πέρασε και στο χώρο της υποκριτικής, εμφανιζόμενη κατά κύριο λόγο στο θέατρο αλλά και στην τηλεόραση. Παρά τα προβλήματα υγείας που προέκυψαν στην πορεία της ζωής της, προσπάθησε να παραμείνει ενεργή μέχρι τέλους. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τραγούδησε στην Γιορτή Κρασιού στο Δαφνί το 1981, λιγότερο από ένα χρόνο πριν τον θάνατό της… Μόλις στα 49 της χρόνια: Η τραγουδίστρια που «έσβησε» πάμφτωχη και κηδεύτηκε με έρανο
Η τραγουδίστρια που «έσβησε» πάμπτωχη και κηδεύτηκε με έρανο
Ανθή Φακιδάρη: Έχω κάνει πολλές θυσίες, αν θες να γίνεις μοντέλο πρέπει να αποδεχτείς τη μοναξιά
Στις θυσίες που έχει κληθεί να κάνει για τη δουλειά της στον χώρο του μόντελινγκ αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, η Ανθή Φακιδάρη σε συνέντευξη που παραχώρησε. Η πρώτη Ελληνίδα που περπάτησε σε σόου της Victoria’s Secret συναντήθηκε με τον Αντώνη Σρόιτερ στη Νέα Υόρκη για την εκπομπή «Αυτοψία», η οποία θα προβληθεί απόψε το βράδυ. Σε απόσπασμα που προβλήθηκε στην εκπομπή «Happy Day», το εντυπωσιακό μοντέλο αποκαλύπτει τι κάνει με τα χρήματα που βγάζει από το μόντελινγκ, ενώ τονίζει ότι «αν θες να γίνεις μοντέλο, ξέρεις ότι πρέπει να αποδεχτείς τη μοναξιά». Ανθή Φακιδάρη: Έχω επιλέξει τη μοναξιά«Μου αρέσει να αποταμιεύω, αλλά μου αρέσει και να ψωνίζω, οπότε προσπαθώ να τα ισορροπώ. Σε κάθε μου πληρωμή, κάποια τα αποταμιεύω, και τα υπόλοιπα τα έχω για καλοπέραση», αναφέρει αρχικά η Ανθή Φακιδάρη στο απόσπασμα που προβλήθηκε στο «Happy Day». «Αν έβγαινα στην Ελλάδα έξω, όπως θα μπορούσα να ντυθώ για να βγω έξω εδώ, νομίζω ότι θα με κοιτούσαν περίεργα», σημειώνει το μοντέλο για τη ζωή στη Νέα Υόρκη. «Για αυτή τη δουλειά κάνεις πάρα πολλές θυσίες. Εγώ, τουλάχιστον, κάνω αρκετές θυσίες για αυτή τη δουλειά, επειδή μου αρέσει και την αγαπώ. Έχω χάσει γενέθλια από τις κολλητές μου, γενέθλια από τη μαμά μου, γενέθλια από τον μπαμπά μου. Έχω επιλέξει τη μοναξιά. Αν θες να γίνεις μοντέλο, ξέρεις ότι πρέπει να αποδεχτείς τη μοναξιά και το ότι είσαι μόνος σου, πρέπει να ζήσεις μόνος σου, να ανταπεξέλθεις στα πάντα μόνος σου», τονίζει, ακόμη, η Ανθή Φακιδάρη. Πηγή: iefimerida.gr – Ανθή Φακιδάρη: Έχω κάνει πολλές θυσίες, αν θες να γίνεις μοντέλο πρέπει να αποδεχτείς τη μοναξιά – iefimerida.gr
Απασφάλισε η Ρούλα Κορομηλά για τους κακοποιητές ανηλίκων: “Μηδενική ανοχή – Επιβολή των αυστηρότερων ποινών”
Η Ρούλα Κορομηλά είναι ευαισθητοποιημένη σε θέματα, που μαστίζουν τα τελευταία χρόνια την κοινωνία και συχνά πυκνά μοιράζεται σκέψεις της στα social media, με τους διαδικτυακούς της φίλους. Η παρουσιάστρια αυτή την φορά τοποθετήθηκε σχετικά με τις υποθέσεις που αφορούν κακοποίηση ανηλίκων και ξέσπασε. Σε αυτό, η Ρούλα Κορομηλά αναφέρει πως οι ποινές που επιβάλλονται στους κακοποιητές πρέπει να είναι αυστηρές, ενώ τόνισε πως πρέπει κανείς να καταγγέλει αμέσως τέτοια περιστατικά. Η ανάρτηση της Ρούλας Κορομηλά «Μηδενική ανοχή στους κακοποιητές παιδιών. Επιβολή των αυστηρότερων ποινών. Ενσυναίσθηση, στήριξη, θαλπωρή, προστασία των κακοποιημένων ανηλίκων. Ενθαρρύνουμε κάθε ενήλικα να καταγγείλει περιπτώσεις παιδιών που κινδυνεύουν». Στη συνέχεια, η Ρούλα Κορομηλά πρόσθεσε: «Οι υπεύθυνοι στις καταγγελίες που γίνονται οφείλουν να αναλύουν, να εντοπίζουν, να αξιολογούν τον κίνδυνο και να εμπιστεύονται τις εξομολογήσεις των παιδιών. Δείχνοντας προσοχή στα παιδιά που υποφέρουν, κακοποιούνται σεξουαλικά, αποδεικνύεις πως όντως ενδιαφέρεσαι για ό,τι θέλουν να πουν». Απασφάλισε η Ρούλα Κορομηλά για τους κακοποιητές ανηλίκων: “Μηδενική ανοχή – Επιβολή των αυστηρότερων ποινών”
Αντώνης Λουδάρος: Ξέσπασε κατά του Μπέου για τον Τσαλίκη – “Λουλού; Σαν δεν ντρεπόμαστε!”
Η κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» και ο Γρηγόρης Μπάκας συνάντησε στο αεροδρόμιο τον Αντώνη Λουδάρο και μεταξύ άλλων, ο δημοσιογράφος τον ρώτησε για τον χαρακτηρισμό «λουλού» που χρησιμοποίησε ο Αχιλλέας Μπέος κατά του Γιώργου Τσαλίκη, σε δηλώσεις που έκανε στην εκπομπή «Weekenders». Παράλληλα ο ηθοποιός αναφέρθηκε και στην θεατρική παράσταση που πρωταγωνιστεί «Είμαι η γυναίκα μου». Αντώνης Λουδάρος: «Ο πάτος έχει ξεπεραστεί σε όλα τα επίπεδα. Λουλού… Άκου λουλού» «Λουλού; Σα δε ντρεπόμαστε. Τέλος πάντων. Τι να πεις… Έχεις κάτι άλλο να με ρωτήσεις;» απάντησε ο Αντώνης Λουδάρος, ενώ αργότερα ο ηθοποιός είπε: «Ο πάτος έχει ξεπεραστεί σε όλα τα επίπεδα. Λουλού… Άκου λουλού. Τι να πει κανείς. Δε το σκέφτεσαι να το πεις αυτό. Δεν είναι ότι το είπε. Δε το σκέφτεσαι».» Για την θεατρική παράσταση «Η παράσταση που παίζω αυτό λέει, το πόσο έχουμε κακοποιήσει εμείς τους άλλους και το πόσο έχουμε κακοποιήσει. Πόσοι μας έχουν “δολοφονήσει” και πόσους έχουμε “σκοτώσει”. Μαθαίνουμε να ζούμε με αυτή την κακοποίηση και προσπαθούμε να μην υπάρχει πια. Δε θέλουμε τοξικότητα. Δε θέλουμε ανθρώπους και καταστάσεις που θα μας φέρνουν στον πάτο, δήλωσε ο Αντώνης Λουδάρος. Τι ειπώθηκε από τον Αχιλλέα Μπέο και η ανάρτηση του Γιώργου Τσαλίκη Στον αέρα της εκπομπής Weekenders βγήκε σήμερα ο Αχιλλέας Μπέος και κλήθηκε να σχολιάσει τα όσα είπε στη συναυλία του Κωνσταντίνου Αργυρού. Αυτά όμως που προκάλεσαν εντύπωση ήταν τα όσα είπε για τον Γιώργο Τσαλίκη. Ο δήμαρχος Βόλου χαρακτήρισε στον αέρα «λουλού» τον Γιώργο Τσαλίκη, με τους οικοδεσπότες της εκπομπής να του ζητούν άμεσα να ανακαλέσει. «Εγώ έχω ένα χάρισμα και παράλληλα μια κατάρα. Είμαι άνθρωπος που λέω τα πράγματα με το όνομά τους, εκφράζομαι και μιλάω ελεύθερα, δεν υποκρίνομαι, λέω την αλήθεια, κάτι που έχει ανάγκη η σημερινή κοινωνία. Τι να κάνω; Να υποκριθώ;», είπε αρχικά ο Αχιλλέας Μπέος. Ο Αχιλλέας Μπέος είπε στη συνέχεια: «Εγώ αυτός είμαι! Ποιος θα με κρίνει; Ο Τσαλίκης η λουλού; Μη τρελαθούμε τώρα». Άμεσα οι συντελεστές της εκπομπής τον κάλεσαν να ανακαλέσει τη φράση που είπε και να συνεχίσει να μιλάει χωρίς να κάνει χαρακτηρισμούς. «Σας πείραξε η λουλού; Δεν πειράζει! Εσείς με καλέσατε! Καλέσατε έναν άνθρωπο που έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο έκφρασης». Με ένα μήνυμα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ο Γιώργος Τσαλίκης απάντησε στη δήλωσή του. «Δεκάδες τηλέφωνα, μηνύματα, μου ζητάνε να βγω να απαντήσω. Δεν θα ασχοληθώ με τον τραμπούκο τον Μπέο», έγραψε ο τραγουδιστής. Αντώνης Λουδάρος: Ξέσπασε κατά του Μπέου για τον Τσαλίκη – “Λουλού; Σαν δεν ντρεπόμαστε!”
Παπαρίζου για παρενόχληση: “Φορούσα ένα φόρεμα και νιώθω ένα χέρι να έρχεται από κάτω και να μου πιάνει το στήθος…”
Η Έλενα Παπαρίζου είναι η νέα καλεσμένη στην εκπομπή «Τέτ α τετ» με τον Τάσο Τρύφωνος, που θα προβληθεί την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου. Σε ένα από τα αποσπάσματα που έχουν κυκλοφορήσει η τραγουδίστρια μιλάει την σεξουαλική παρενόχληση που είχε δεχτει στο παρελθόν, για τις δυσκολίες που έχει ο γάμος, ενώ αναφέρθηκε και στις αδιάκτριτες ερωτήσεις των δημοσιογράφων. Η αναφορά της Έλενας Παπαρίζου στην παρενόχληση που είχε βιώσει κάποτε και εξήγησε πώς την αντιμετώπισε «Φόραγα ένα φόρεμα και νιώθω ένα χέρι να έρχεται από κάτω και να μου πιάνει το στήθος και τον πισινό μαζί. Τον έπιασα από τον γιακά και είπα “αυτός με παρενόχλησε”», περιέγραψε. Όσο για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει κανείς σε έναν γάμο «Ο γάμος είναι δύσκολος, πρέπει να αγωνίζεσαι κάθε μέρα για τον γάμο σου. Αν εγώ δεν είμαι καλά, αν εγώ δεν με φροντίζω και δεν με αγαπάω, δεν μπορώ να δώσω τίποτα», είπε η Έλενα Παπαρίζου. Για τις αδιάκριτες ερωτήσεις που την φέρνουν σε δύσκολη θέση «Νομίζω ότι είμαι ακόμα αυτό το 17χρονο κορίτσι στην Σουηδία. Με ρωτάνε αν θέλω να κάνω παιδιά, λέω “ναι θέλω” και μετά λένε “γιατί δεν έχεις κάνει;”. Είναι πολύ αδιάκριτες αυτές οι ερωτήσεις να ρωτάς “γιατί, τι και πως”», είπε χαρακτηριστικά η Έλενα Παπαρίζου. Παπαρίζου για παρενόχληση: “Φορούσα ένα φόρεμα και νιώθω ένα χέρι να έρχεται από κάτω και να μου πιάνει το στήθος…”
Χώρισαν Φοξ και Κέλι λίγες εβδομάδες μετά την ανακοίνωση της εγκυμοσύνης: Η ηθοποιός βρήκε ένα ενοχλητικό υλικό στο κινητό του
Ο Machine Gun Kelly και η Megan Fox φέρονται να χώρισαν μόλις λίγες εβδομάδες μετά την ανακοίνωση της εγκυμοσύνης της Megan. Σύμφωνα με το TMZ, οι δρόμοι του ζευγαριού χώρισαν το Σαββατοκύριακο των Ευχαριστιών, όταν βρίσκονταν στο Vail του Κολοράντο, και «ο λόγος του χωρισμού τους είναι ότι η Megan βρήκε ένα ενοχλητικό υλικό στο τηλέφωνο του που την αναστάτωσε και την έκανε να θέλει να φύγει νωρίτερα από το ταξίδι». Ο Machine Gun Kelly και η Megan Fox από τότε δεν έχουν δει ο ένας τον άλλον Μια άλλη πηγή είπε ότι η Megan και ο MGK «ήταν πάντα δύσκολοι και είχαν τα σκαμπανεβάσματά τους. Αλλά ήταν προληπτικοί στη θεραπεία και πολύ πνευματικοί και ειλικρινείς μεταξύ τους». Ο Machine Gun Kelly συγκεκριμένα λέγεται ότι «έκανε κάποιες τεράστιες αλλαγές στη ζωή του για να γίνει ο καλύτερος σύντροφος και γονιός που μπορεί να είναι». Και μια άλλη πηγή σημείωσε ότι το ζευγάρι ήταν «τόσο χαρούμενο και ενθουσιασμένο» που καλωσόρισε ένα μωρό και αισθάνθηκε ότι «αυτό είναι ένα νέο κεφάλαιο για τη σχέση τους και μια δεύτερη ευκαιρία».Έχουν περάσει πολλά μαζί, αλλά νιώθουν μια θετική ανανεωμένη ενέργεια και βρίσκονται σε καλό σημείο αυτή τη στιγμή». Ούτε η Megan ούτε ο Machine Gun Kelly έχουν μιλήσει για τον χωρισμό τους, αλλά αναμένουμε τις εξελίξεις Χώρισαν Φοξ και Κέλι λίγες εβδομάδες μετά την ανακοίνωση της εγκυμοσύνης: Η ηθοποιός βρήκε ένα ενοχλητικό υλικό στο κινητό του
Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης για τον θάνατό του πατέρα του: “Τη δεύτερη μέρα αφότου έφυγε, ήμουν στα μπουζούκια”
Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης ήταν καλεσμένος το μεσημέρι της Τετάρτης στην εκπομπή «Στούντιο 4», όπου συνομίλησε με την Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο. Ο ηθοποιός μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον θάνατό του Μανούσου Μανουσάκη, με τον οποίον είχε μιλήσει όταν βρισκόταν στο νοσοκομείο, και με αφορμή την απώλεια του σκηνοθέτη, είπε και για τον θάνατό του πατέρα του και πως τον αντιμετώπισε. Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, ανέφερε πως ο Μανούσος Μανουσάκης τον είχε προσεγγίσει για έναν ρόλο στη σειρά «Δίχτυ» «Είχαμε μιλήσει, είχαμε εξαιρετική σχέση για χρόνια. Με είχε πάρει τηλέφωνο για να κάνουμε ραντεβού κι εκείνη τη μέρα είχε να κάνει κάποιες εξετάσεις και με είχε πάρει βίντεο κλήση και ήμουν εγώ στο γραφείο του κι αυτός στο νοσοκομείο. Ήταν αρχές Οκτωβρίου. Μιλήσαμε κανονικά για τον ρόλο, ήταν χαρά για μένα να δουλέψω με τον Μανούσο», είπε χαρακτηριστικά, ο Γιάννης Τσιμιτσέλης. Για την νοσηλεία και την ασθένια του σκηνοθέτη Όπως είπε στη συνέχεια, ο σκηνοθέτης δεν ξαναβγήκε από το νοσοκομείο. Ενώ όλοι περίμεναν ότι το πρόβλημα της υγείας του θα αντιμετωπιστεί, εξελίχθηκε ραγδαία μέσα σε λίγες ημέρες. «Μετά, δεν βγήκε από το νοσοκομείο δυστυχώς ποτέ, αλλά ήταν μια χαρά μέσα. Μία εβδομάδα περίπου πριν φύγει, κάναμε μια βιντεοκλήση, πάλι μια χαρά, να λέμε τα αστεία μας. Ο Μανούσος ήξερε τι συνέβαινε, αλλά όλοι πιστεύαμε ότι θα αντιμετωπιστεί, ότι θα πάρει κάποια χρόνια. Δεν ξέραμε ότι θα εξελιχθεί τόσο ραγδαία, έγινε μέσα σε ελάχιστα 24ωρα. Είναι παράξενο. Ενώ βλέπεις έναν άνθρωπο όρθιο να λέει τα αστεία του, να είναι μια χαρά και ξαφνικά τον χάνεις», σημείωσε. Για τον χαμό του πατέρα του «Ο πατέρας μου δεν ήξερε τίποτα. Έζησε 3 μήνες και 54 μέρες, απίστευτη ακρίβεια. Όταν μάθαμε ότι έχει 3 μήνες ζωής, εγώ το αντιμετώπισα ψύχραιμα, ο αδερφός μου κατέρρευσε, τον πείραξε πολύ περισσότερο. Εγώ γενικά το πένθος και τον θάνατο τον αντιμετωπίζω πιο κυνικά από ό,τι ο μέσος όρος», εξήγησε, ο Γιάννης Τσιμιτσέλης. Συγκεκριμένα, αποκάλυψε πως την επόμενη μέρα του θανάτου του πατέρα του, ο ίδιος βρισκόταν στα μπουζούκια. «Τη δεύτερη μέρα που είχε πεθάνει ο πατέρας μου, είχα πάει στα μπουζούκια το βράδυ. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα πω ότι δεν ανοίγω το ραδιόφωνο για 40 μέρες. Εγώ πίστευα ότι ο πατέρας μου αν με έβλεπε από κάπου, θα ήθελε ο γιος του να διασκεδάζει. Υπέφερα, αλλά ήθελα να είμαι με φίλους, να ακούω μουσική, να προσπαθώ να χαλαρώσω με αυτόν τον τρόπο», σημείωσε. Τέλος, για το πρόβλημα υγείας του πατέρα του, δήλωσε: «Δεν το κατάλαβε ποτέ, νόμιζε ότι είχε κάποιο θέμα στο συκώτι. Στην περίπτωση του πατέρα μου, έλεγα να τελειώσει σύντομα, να μην ταλαιπωρηθεί άλλο. Κάποιος αν είναι να υποφέρει, καλύτερα να φύγει όσο πιο νωρίς γίνεται, για να μην κουράζεται περισσότερο η ψυχή του». Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης για τον θάνατό του πατέρα του: “Τη δεύτερη μέρα αφότου έφυγε, ήμουν στα μπουζούκια”
Ο Τζέρεμι Ρένερ γράφει βιβλίο για το τρομακτικό ατύχημα με το εκχιονιστικό μηχάνημα
Ο ηθοποιός του Misson Impossible Τζέρεμι Ρένερ, ο οποίος αντιμετώπισε πέρυσι ένα τρομακτικό ατύχημα με ένα εκχιονιστικό μηχάνημα, αποφάσισε να μοιραστεί την παραλίγο θανατηφόρα εμπειρία του με τον κόσμο με τη μορφή βιβλίου. Πρόσφατα, ο Ρένερ εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί του Red Sea Film Festival που έλαβε χώρα στη Σαουδική Αραβία, όπου μοιράστηκε το νέο του εγχείρημα. Κάνοντας την εμφάνισή του, ο πρωταγωνιστής των Εκδικητών άνοιξε, μιλώντας στο Red Sea FF, ότι πλησιάζει σχεδόν στο τέλος του βιβλίου. Ο Τζέρεμι Ρένερ γράφει βιβλίο για το ατύχημα με το εκχιονιστικό μηχάνημα; «Τον Ιανουάριο συμπληρώνονται δύο χρόνια και είμαι πολύ περήφανος που ξεπέρασα μια μεγάλη αντιξοότητα στη ζωή μου», πρόσθεσε ο Τζέρεμι. Ο 53χρονος ηθοποιός ευχαρίστησε τους θαυμαστές του και τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που έδειξαν τεράστια υποστήριξη κατά τη διάρκεια των δύσκολων στιγμών του. Το τυπωμένο έργο θα αποτελείται από τα μαθήματα που πήρε μετά το θανατηφόρο ατύχημα Ο 53χρονος Ρένερ εξήγησε: «Ο Τζέρεμι δεν είναι ο μόνος άνθρωπος που θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο: «Δεν το βλέπω ως περιορισμό, παρόλο που είμαι 25% τιτάνιο, οπότε γ@μ@σε τον Iron Man είμαι Titanium Man… Τώρα γράφω ένα βιβλίο γι’ αυτό». «Όλο αυτό το ταξίδι, έκανα την τελική επεξεργασία σε αυτό, οπότε είναι όλα κάπως φρέσκα στο μυαλό μου, γιατί προσπαθώ να τα διώχνω πολλές φορές». Χαρακτηρίζοντας το περιστατικό ως μια δοκιμασία ζωής, ο Jeremy λέει ότι «υπέροχα δώρα έρχονται από το να δοκιμάζεσαι μέχρι τα όρια του θανάτου σου», ενώ προσθέτει «γιατί όντως πέθανα και επέστρεψα και επέστρεψα για κάποιο λόγο». Το 2023, ο αστέρας του Hawkeye παραλίγο να καταπλακωθεί από το τρακτέρ του για τον αποχιονισμό έξω από το σπίτι του στη Νεβάδα. Ο Τζέρεμι Ρένερ γράφει βιβλίο για το τρομακτικό ατύχημα με το εκχιονιστικό μηχάνημα
Πρωτοφανές φαινόμενο: Μυστηριώδης ροζ λάμψη εμφανίστηκε στον ουρανό της Κύπρου
Μυστήριο επικρατεί γύρω από τη ροζ λάμψη που εμφανίστηκε στον ουρανό της Κύπρου τα ξημερώματα της Κυριακής (8/12). Σύμφωνα με τα μέλη των Καιρόφιλων Κύπρου – μιας ομάδας στο Facebook – το φαινόμενο εμφανίστηκε για 5 με 7 λεπτά στον ουρανό. Αρχικά ήταν τριγωνικό και πράσινο, ενώ μετά από μια λάμψη έγινε ροζ και στρογγυλό. Μυστήριο με τη ροζ λάμψη στον ουρανό της Κύπρου- Ποια η εξήγηση Να σημειωθεί ότι πολλά μέλη της ομάδας κατέγραψαν το φαινόμενο και παρέθεσαν τις μαρτυρίες τους στις συζητήσεις που ακολούθησαν. Ειδικοί ανέφεραν στο SigmaLive ότι εκ πρώτης όψεως η λάμψη φαίνεται ότι συνδέεται με τον πόλεμο στο Ισραήλ και είναι κάτι τεχνητό, ίσως κάτι να απογειώθηκε και να άφησε αέρια πίσω του μετά την απογείωση. Δεν αποκαλείται να είναι εκτόξευση προς το διάστημα του Ισραήλ ή κάτι να καταστράφηκε, δημιουργώντας αυτό το φαινόμενο. Πρωτοφανές φαινόμενο: Μυστηριώδης ροζ λάμψη εμφανίστηκε στον ουρανό της Κύπρου – Newsbomb
Jay-Z: Kατηγορείται για σεξουαλική επίθεση σε 13χρονη μαζί με τον Puff Daddy
Στο σκάνδαλο του Sean ‘Diddy’ Combs (Puff Daddy) εμπλέκεται και ο Jay-Z, ο οποίος κατηγορείται για σεξουαλική επίθεση σε 13χρονη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα κατέθεσε την Κυριακή 8/12 η καταγγέλλουσα που αναφέρεται ως Jane Doe, ο σύζυγος της Beyonce, Jay-Z μαζί με τον τον Sean ‘Diddy’ Combs (Puff Daddy) της επιτέθηκαν σεξουαλικά. Το περιστατικό υποστηρίζεται ότι έγινε σε ένα πάρτι μετά τα MTV Video Music Awards στις 7 Σεπτεμβρίου 2000 στο Radio City Music Hall της Νέας Υόρκης. Στην κατάθεσή της η Jane Dow αναφέρει ότι ξεκίνησε να αισθάνεται ζαλάδα αφόρτου κατανάλωσε ένα ποτό στο πάρτι. Έπειτα ανέφερε ότι βρέθηκε σε μια κρεβατοκάμαρα και ότι ο Jay-Z τη βίασε πρώτος, ενώ ακολούθησε ο Combs. Η γυναίκα λέει ότι χτύπησε τον Combs και έφυγε τρέχοντας από το πάρτι. Μετά τη γνωστοποίηση της καταγγελίας ο Jay-Z εξέδωσε σχετική ανακοίνωση στην οποία απευθύνεται στον δικηγόρο της καταγγέλουσας και αρνείται τα πάντα. «Το υπόμνημα μιλάει από μόνο του. Πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό θέμα που θα εκδικαστεί στο δικαστήριο. Αυτοί οι ισχυρισμοί είναι τόσο αποτρόπαιοι στη φύση τους που σας εκλιπαρώ να καταθέσετε ποινική μήνυση, όχι αστική!!! Όποιος θα διέπραττε ένα τέτοιο έγκλημα σε βάρος ενός ανήλικου θα έπρεπε να είναι φυλακή, δεν συμφωνείτε; Αυτά τα φερόμενα ως θύματα θα άξιζαν πραγματική δικαιοσύνη αν αυτό συνέβαινε. Αυτός ο δικηγόρος, για τον οποίο έχω κάνει μια μικρή έρευνα, φαίνεται να έχει ένα μοτίβο αυτού του είδους των θεατρινισμών! Η μόνη μου στενοχώρια είναι για την οικογένειά μου. Η σύζυγός μου και εγώ θα πρέπει να καθίσουμε κάτω τα παιδιά μας, ένα από τα οποία είναι στην ηλικία που οι φίλοι της σίγουρα θα δουν τον Τύπο και θα κάνουν ερωτήσεις για τη φύση αυτών των ισχυρισμών, και να εξηγήσουμε τη σκληρότητα και την απληστία των ανθρώπων. Τα παιδιά δεν θα έπρεπε να υπομένουν κάτι τέτοιο στη νεαρή τους ηλικία. Είναι άδικο να πρέπει να προσπαθούν να καταλάβουν ανεξήγητους βαθμούς κακίας που σκοπό έχουν να καταστρέψουν τις οικογένειες και το ανθρώπινο πνεύμα», αναφέρει ο Jay-Z στην ανακοίνωσή του. Jay-Z: Kατηγορείται για σεξουαλική επίθεση σε 13χρονη μαζί με τον Puff Daddy | Like.com.cy






