Την πρεμιέρα της με τους «Μπλε» στην Αθήνα αναγκάστηκε να αναβάλει η Ευρυδίκη. Η αγαπημένη Κύπρια τραγουδίστρια τις τελευταίες μέρες ταλαιπωρείται από οξεία λαρυγγοτραχειϊτίδα προκαλώντας της οίδημα στις φωνητικές της χορδές. Την αποκάλυψη έκανε η ίδια με σχετική ανάρτηση που πραγματοποίησε στον προσωπικό της λογαριασμό στη διαδικτυακή πλατφόρμα του Facebook. «Απολογούμαι για την όποια αναστάτωση. Λυπάμαι πραγματικά αλλά ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου. Οξεία λαρυγγοτραχειΐτιδα και ως συνέπεια οίδημα στις χορδές. Υπόσχομαι να είμαι καλό κορίτσι, να πάρω όλα τα φάρμακα μου, να κάνω πλήρη αφωνία και εύχομαι να τα πούμε από κοντά την επόμενη βδομάδα. Ανυπομονώ! ΥΓ: Όσοι είναι άρρωστοι ή αισθάνονται έστω και την παραμικρή αδιαθεσία να μην πλησιάζουν άλλους ανθρώπους γιατί δεν είναι όλοι το ίδιο δυνατοί. Κάτι που φαίνεται ασήμαντο και ανώδυνο για κάποιους μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι πολύ σοβαρό για κάποιους άλλους. Και δεν είναι μόνο ο Covid σοβαρή ασθένεια. Είναι και όλες οι άλλες ιώσεις που μπορεί να μας ταλαιπωρήσουν όσο δε φαντάζεστε. Να προσέχετε λοιπόν εκεί έξω και σας ευχαριστώ για τα τόσα μηνύματα αγάπη», έγραψε χαρακτηριστικά η Ευρυδίκη. Ευρυδίκη για το πρόβλημα υγείας της: «Μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι πολύ σοβαρό» | Like.com.cy
Ευρυδίκη για το πρόβλημα υγείας της: «Μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι πολύ σοβαρό»
Νίκος Οικονομόπουλος είπε από την πίστα “Μακριά από τοξικούς ανθρώπους” και έγινε χαμός στα social: “Όπως τα είπε ο ψυχολόγος”
Ο Νίκος Οικονομόπουλος χαρακτηρίζεται από τους θαυμαστές του «ψυχολόγος», και σε κάθε του εμφάνισή αναφέρουν πως κάνουν «συνεδρία» – Δείτε τα βίντεο που ανεβάζουν στα social media οι θαυμαστές του O Νίκος Οικονομόπουλος έχει ξεκινήσει τις εμφανίσεις του σε νυχτερινό κέντρο της Αθήνας, το οποίο είναι κατάμεστο από τους θαυμαστές του. Μάλιστα, σε κάθε εμφάνιση του στο κέντρο όπου τραγουδάει, οι θαυμαστές του γεμίζουν τα social media με αναρτήσεις και τον χαρακτηρίζουν «ψυχολόγο». Ωστόσο, σε ένα πρόσφατο βίντεο από την ημέρα της ονομαστικής του γιορτής, ο τραγουδιστής έδωσε κάποιες συμβουλές από την πίστα και στα social media έγινε χαμός. Νίκος Οικονομόπουλος: Μακριά από τοξικούς ανθρώπους Συγκεκριμένα, ο Νίκος Οικονομόπουλος ανέφερε πριν ξεκινήσει να τραγουδάει: «Χρόνια πολλά σε όσους και όσες γιορτάζετε, μαζί με μένα. Υγεία να έχετε, ό,τι καλύτερο στην ζωή σας. Λιγότερος εγωισμός, περισσότερη ταπεινοφροσύνη και περισσότερη αγάπη και λιγότερα ψέματα. Και μακριά από τοξικούς ανθρώπους. Όταν βλέπετε τοξικό άνθρωπο, μακριά να φεύγετε και να μην ντρέπεστε γι’ αυτό». Όπως ήταν αναμενόμενο, το βίντεο αυτό δημοσιεύθηκε από πολλούς θαμώνες του μαγαζιού και θαυμαστές του και οι περισσότεροι σχολίαζαν «όπως τα είπε ο ψυχολόγος» ή «κάνουμε συνεδρίες». Δείτε το σχετικό βίντεο που ακολουθεί: Νίκος Οικονομόπουλος είπε από την πίστα “Μακριά από τοξικούς ανθρώπους” και έγινε χαμός στα social: “Όπως τα είπε ο ψυχολόγος”
Μιχάλης Ιατρόπουλος: “Ο Σεφερλής πρέπει να διδάσκεται στα παγκόσμια πανεπιστήμια πολιτισμού”
“Εγώ πάντα χρωστάω καλές κουβέντες για τους ανθρώπους, αλλά με αυτά που βλέπω ντρέπομαι που ανήκω στα θηλαστικά που λέγονται άνθρωποι. Τηλεόραση δεν έχω, ότι βλέπω στο διαδίκτυο” είπε ο Μιχάλης Ιατρόπουλος «Είμαι σε πολύ καλή φάση, μόλις έκανα δύο ταινίες. Δέχομαι μια ταινία να μην αρέσει, να είναι απαίσια. Αλλά το να λέει κάποιος να έρθει ξανά η θανατική ποινή και να μην ξαναπαίξει ο Αλέξανδρος Τσουβέλας, είναι απαράδεκτο. Έχουν πέσει πολλά φώτα πάνω στους πολιτικά ορθούς και τα φώτα τρελαίνουν, σε χαζεύουν», είπε αρχικά ο Μιχάλης Ιατρόπουλος σε συνέντευξη στην εκπομπή «Weekenders» του ΑΝΤ1 μιλώντας για την πολιτική ορθότητα, σχολιάζοντας και τους Χρήστο Μάστορα και Μανούσο Μανουσάκη. Ο Μάρκος Σεφερλής ήταν ένα επιπλέον πρόσωπο, στο οποίο θέλησε να αναφερθεί, κατά τη διάρκεια των δηλώσεών του. «Ο Μανούσος Μανουσάκης με ανέδειξε εν μία νυκτί, είμαι ευγνώμων. Ο Χρήστος Μάστορας είναι παράδειγμα προς μίμηση, ένας φωτεινός καλλιτέχνης. Με κάνει να νιώθω περήφανος που είμαι Έλληνας», πρόσθεσε ο Μιχάλης Ιατρόπουλος. Ο ίδιος ανέφερε στη συνέχεια: «Ο Μάρκος Σεφερλής πρέπει να διδάσκεται στα παγκόσμια πανεπιστήμια πολιτισμού για το ταλέντο του και την ευφυία του». Μιχάλης Ιατρόπουλος: Για τον Απόστολο Γκλέτσο «Για τον Απόστολο Γκλέτσο μόνο καλά έχω να πω, συνεργάστηκα άψογα μαζί του στους Ψίθυρους Καρδιάς» ανέφερε ο ηθοποιός. Κλείνοντας, ο Μιχάλης Ιατρόπουλος είπε: «Εγώ πάντα χρωστάω καλές κουβέντες για τους ανθρώπους, αλλά με αυτά που βλέπω ντρέπομαι που ανήκω στα θηλαστικά που λέγονται άνθρωποι. Τηλεόραση δεν έχω, ότι βλέπω στο διαδίκτυο. Ειλίκρινά, πέραν της πλάκας, θλίβομαι, ντρέπομαι και ευτυχώς τελειώνει η ζωή μου και δεν θα δω και χειρότερα». Μιχάλης Ιατρόπουλος: “Ο Σεφερλής πρέπει να διδάσκεται στα παγκόσμια πανεπιστήμια πολιτισμού”
Γιώργος Σουξές: “Να μη σου τύχει να μπεις σε νοσοκομείο – Είναι τραγικό”
“Η κατάσταση είναι γνωστή σε όλους μας εδώ και χρόνια. Θα αναγκαστείς να δώσεις φακελάκι για να γίνει καλά ο άνθρωπος σου ή και εσύ ο ίδιος”, είπε ο ηθοποιός Γιώργος Σουξές Ο Γιώργος Σουξές στη συνέντευξη που παραχώρησε στο ένθετο Enjoy και μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στην κατάσταση του συστήματος υγείας στην Ελλάδα αλλά και τις εξελίξεις που φέρνει στην Αμερική η εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ.Το έργο στο οποίο αναφέρθηκε ο Γιώργος Σουξές πολύ έξυπνα βάζει και το σύστημα υγείας, τις μεγαλοκλινικές, τα υπουργεία, τους γιατρούς στο μικροσκόπιο. Και η υγεία, εκτός από τη Δικαιοσύνη, είναι με τους ισχυρούς; Να μη σου τύχει να μπεις σε νοσοκομείο. Η κατάσταση είναι γνωστή σε όλους μας εδώ και χρόνια. Θα αναγκαστείς να δώσεις φακελάκι για να γίνει καλά ο άνθρωπος σου ή και εσύ ο ίδιος. Ελπίζεις ότι με αυτόν τον τρόπο θα σε προσέξουν περισσότερο. Ξέρω ανθρώπους που έχει αρρωστήσει μέλος της οικογένειας τους και έχουν δώσει μια περιουσία για να γίνει καλά. Είναι τραγικό. Να μη σου τύχει. Άσχημα πράγματα στις ουρές των νοσοκομείων, σε κέντρα αποκατάστασης. Σουξές: Στην Αμερική δεν σε ρωτάνε τι δουλειά κάνεις, αλλά πόσα βγάζεις Στην Αμερική, αν αρρωστήσεις και δεν είσαι ασφαλισμένος, απλά δεν υπάρχεις, τελείωσες. Στην Αμερική δεν σε ρωτάνε τι δουλειά κάνεις, αλλά πόσα βγάζεις. Το χρήμα σε κάνει επιτυχημένο. Αναλύουν τις αμερικάνικες εκλογές και γιατί δεν βγήκε η Χάρις και βγήκε ο Τραμπ. Τι συνέβη; Πολύ απλά ο Τραμπ μίλησε στον αμερικανικό λαό με όρους οικονομίας. Και έτσι νίκησε. Η οικονομία νίκησε.Τους μίλησε και για τους μετανάστες, τους ξένους, ότι αυτή είναι η πηγή όλων των κακών και των δεινών τους και ότι τους παίρνουν τις δουλειές και δημιούργησε μια κατανοητή ρητορική για τους πολλούς, τους βιοπαλαιστές. Έτσι συμβαίνει συνήθως. Πάντα φταίνε οι άλλοι. Ο Τραμπ στόχευσε στον απλό πολίτη, όχι στον μορφωμένο με τα πτυχία του πανεπιστημίου, καταλήγει ο Γιώργος Σουξές. Γιώργος Σουξές: “Να μη σου τύχει να μπεις σε νοσοκομείο – Είναι τραγικό”
Πριν μερικά χρόνια δεν θα το τολμούσα”: Η Ιωάννα Τούνη μας δίνει μια όμορφη ιδέα για τον στολισμό του Χριστουγεννιάτικου δέντρου, ειδικά αν έχεις μικρά παιδιά
Ο στολισμός του Χριστουγεννιάτικου δέντρου είναι μια διαφορετική υπόθεση όταν γίνεσαι γονιός. Μπορεί κάποτε να στόλιζες λιτά το δέντρο αλλά ξαφνικά με τα μωράκια σου μαζί θέλεις να μετατρέψεις το σαλόνι σε χριστουγεννιάτικο χωριό βγαλμένο από παραμύθι. Οι περισσότεροι γονείς, βέβαια, κουραζόμαστε ή το μετανιώνουμε γιατί τα μικρά παιδιά έχουν τη τάση να διαλύουν, να σπάνε, να καταστρέφουν και να χτυπάνε σε οτιδήποτε χριστουγεννιάτικο υπάρχει στο σπίτι! Η Ιωάννα Τούνη μας έδωσε μια υπέροχη ιδέα για τον στολισμό του δέντρου αν έχεις μικρά παιδιά, δείχνοντας τον τρόπο με τον οποίο στόλισε το δικό της στο εξοχικό του σύζυγού της στην Αράχωβα. Όπως δείχνει στο βίντεο που μοιράστηκε στα social media, αποφάσισε να μην χρησιμοποιήσει στολίδια αλλά μόνο φωτάκια, κάνοντας το δέντρο kids friendly αλλά δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα μαγικό και λαμπερό κλίμα στο σπίτι. Πώς το κατάφερε; Επέλεξε ένα εντυπωσιακό δέντρο με πλούσια κλαδιά που μοιάζει με φυσικό. Έτσι μόνο με την ομορφιά του δέντρου και τα λαμπάκια είχε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. “Φέραμε δέντρο, το οποίο είναι πολύ πλουμιστό, έχει φύλλο που μοιάζει με φυσικό, οπότε αποφάσισα να το αφήσω μόνο με λαμπάκια!” λέει στο βίντεο και προσθέτει πως “όλη η οικογένεια είναι καταχαρούμενη. Εγώ το απολαμβάνω και μόνο που το βλέπω. Δες πόσο όμορφο δέντρο, τέλειο, δε χρειάζεται τίποτα άλλο. Ένα δέντρο και that’s it! Πριν μερικά χρόνια δεν ξέρω αν θα το τολμούσα αλλά τώρα είναι πάρα πολύ μεγάλη τάση και νομίζω ότι όταν είναι τόσο ωραία! Το δέντρο δεν χρειάζεται τίποτα άλλο”. Δες το όμορφο δέντρο: “Πριν μερικά χρόνια δεν θα το τολμούσα”: Η Ιωάννα Τούνη μας δίνει μια όμορφη ιδέα για τον στολισμό του Χριστουγεννιάτικου δέντρου, ειδικά αν έχεις μικρά παιδιά
Χριστιάνα Αριστοτέλους για Γιώργο Εφραίμ: «Δεν υπάρχει καμία καθοδήγηση στον γιο μας, Ανδρέα»
Μια προσωπική αποκάλυψη έκανε η Χριστιάνα Αριστοτέλους το απόγευμα της Τετάρτης 4 Δεκεμβρίου κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Με αγάπη Χριστιάνα». Συγκεκριμένα, η παρουσιάστρια ανέφερε ότι ο σύζυγός της Γιώργος Εφραίμ δεν καθοδηγεί τον γιο του να ασχοληθεί επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο όπως ο ίδιος. «Εμένα που ο Γιώργος ήταν ποδοσφαιριστής και ξέρεις πολύ καλά τι είναι και τι ήταν το ποδόσφαιρο για τον Γιώργο σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει καθοδήγηση στον Ανδρέα ο οποίος είναι πεντέμισι χρονών μία μπορεί να πάει δεκαπέντε μπορεί να μην πάει και ο λόγος που μπορεί να πάει είναι γιατί του αρέσει η καντίνα μετά», δήλωσε αρχικά η Χριστιάνα Αριστοτέλους. «Δεν μας απασχολεί. Ούτε υπάρχει καμία έγνοια η ανησυχία αν την κλωτσάει. Είναι ξεκάθαρα για να γυμνάζεται», κατέληξε στον τηλεοπτικό «αέρα» η Χριστιάνα Αριστοτέλους. Αριστοτέλους για Εφραίμ: «Δεν υπάρχει καμία καθοδήγηση στον γιο μας, Ανδρέα» | Like.com.cy
Παπαδόπουλος και Βασιλειάδη: Μίλησαν πρώτη φορά για την κρίση στη σχέση τους
Ο Γιώργος Παπαδόπουλος και η Γαλάτεια Βασιλειάδη παραχώρησαν μια κοινή συνέντευξη στον Γιώργο Κρικοριάν και στη στήλη της εκπομπής, «Ψυχολογίες». Μεταξύ άλλων το ζευγάρι αποκάλυψε πρώτη φορά την κρίση που πέρασε στη σχέση τους. «Περάσαμε μια κρίση όπως περνούν όλα τα ζευγάρια. Όταν ήρθε και το δεύτερο παιδί ξεκίνησε η πίεση. Ήμασταν πολύ χαλαροί με το πρώτο, ήταν ήσυχο παιδί και νομίζαμε ότι έτσι θα ήταν και το δεύτερο. Πήγαμε να το χάσουμε λίγο, αλλά ευτυχώς έχω τόσο καλή γυναίκα που το διόρθωσε αμέσως», δήλωσε ο Γιώργος Παπαδόπουλος. «Όταν θα αποφασίσει η Γαλάτεια να φορέσει νυφικό, εγώ θα είμαι εκεί», είπε ο Κύπριος τραγουδιστής όσον αφορά τον ενδεχόμενο γάμου με την αγαπημένη του Έπειτα, ο Γιώργος Παπαδόπουλος ρωτήθηκε αν έχει κάνει κάποια τρέλα για τη Γαλάτεια Βασιλειάδη. «Όπως είμαστε στην κίνηση της λέω κατέβα τώρα από το αμάξι να χορέψουμε ταγκό», απάντησε. «Και με έπιασε και με φίλησε μπροστά στον κόσμο», πρόσθεσε η Γαλάτεια Βασιλειάδη. Παπαδόπουλος και Βασιλειάδη: Μίλησαν πρώτη φορά για την κρίση στη σχέση τους | Like.com.cy
Συγκλονίζει η Τζούλια Νόβα: «Μπήκε στο σπίτι ένας 18χρονος και τη σκότωσε, είχα κατάθλιψη για 3 χρόνια»
H Τζούλια Νόβα παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στη δημοσιογράφο Όλγα Λαφαζάνη για τις ανάγκες της εκπομπής «Happy Day». Μεταξύ άλλων απάντησε για την προσωπική της ζωή αλλά και την κατάθλιψη που βίωσε, μετά την απώλεια της θείας της. «Όταν ήμουν έγκυος πήρα 13 με 15 κιλά. Παλαιότερα όταν είχα πολύ στρες είχα φτάσει 47 κιλά. Φαινόμουν σαν άρρωστη. Δεν έτρωγα, δεν είχα φάει έναν μήνα. Μόνο νερό και καμιά φραουλίτσα. Η όρεξή μου επανήλθε όταν μου ανέβηκε η διάθεση και γνώρισα τον Μιχάλη. Άρχισε να με ταΐζει» δήλωσε αρχικά η Τζούλια Νόβα. «Με τον Μιχάλη είμαστε μαζί 4 χρόνια. Διάβασα δημοσιεύματα πριν μερικές εβδομάδες ότι περνάμε κρίση. Δεν ισχύει», πρόσθεσε. «Η δυσκολότερη στιγμή που έχω ζήσει ήταν όταν έχασα τη θεία μου. Ήταν η κολλητή μου. Μια μέρα μπήκε ένας 18χρονος σπίτι και τη σκότωσε. Μου είχε στοιχίσει πάρα πολύ. Ακόμη και σήμερα δεν μπορεί να το χωρέσει το μυαλό μου ότι πραγματικά έχει γίνει κάτι τέτοιο. Είχα κατάθλιψη για 2-3 χρόνια, δεν μιλούσα με κανέναν. Είχα κλειστεί σπίτι μου. Δεν ήθελα πολλά πολλά. Μετά ξεκίνησα στον Τροχό της Τύχης» κατέληξε η Τζούλια Νόβα. Τζούλια Νόβα: «Μπήκε στο σπίτι ένας 18χρονος και τη σκότωσε» | Like.com.cy
Μαριλένη Σταύρου: Η τρυφερή ανάρτηση για τον σύζυγό της και η φωτογραφία
Μια ξεχωριστή ανάρτηση πραγματοποίησε η Μαριλένη Σταύρου μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στη διαδικτυακή πλατφόρμα του Instagram, για να ευχηθεί στον σύζυγό της, Πέτρο Σολωμού για τα γενέθλιά του. «Σημερα γιορτάζει ο πιο περιπετειώδης, ο ζωηρος ταξιδευτής της ζωής μας, ο άνθρωπος που γεμίζει τις μέρες μας με χρώμα. Αγαπη μου, λατρεύω πώς γίνεσαι παιδί μαζί με τα παιδιά μας, πώς στήνεις μικρές γιορτές από το τίποτα, πώς κάθε στιγμή δίπλα σου μοιάζει με μια νέα περιπέτεια. Είσαι το γέλιο, η χαρά, η σπίθα που μας κρατά ζωντανούς. Χρόνια σου πολλά! Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο, γιατί εσύ μας δίνεις πάντα το καλύτερο κομμάτι του εαυτού σου. Σ’ αγαπάμε περισσότερο απ’ ό,τι μπορούν να χωρέσουν οι λέξεις» έγραψε χαρακτηριστικά η Μαριλένη Σταύρου. Δείτε την παρακάτω ανάρτηση: Μαριλένη Σταύρου: Η τρυφερή ανάρτηση για τον σύζυγό της και η φωτογραφία | Like.com.cy
Ρένα Μόρφη: Η τραγουδίστρια αποκάλυψε γιατί έκρυβε την εγκυμοσύνη της όταν παρουσίαζε το “Μουσικό Κουτί”
Το πρωί της Τετάρτης η Ρένα Μόρφη βρέθηκε στην εκπομπή «Πρωίαν σε είδον».Η τραγουδίστρια μεταξύ άλλων, εξομολογήθηκε στον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά, πως την περίοδο που παρουσίαζε το «Μουσικό Κουτί» με τον Νίκο Πορτοκάλογλου, ήταν έγκυος και το έκρυψε. Πιο συγκεκριμένα, η Ρένα Μόρφη εξομολογήθηκε: «Τον πρώτο χρόνο στο Μουσικό Κουτί ήμουν έγκυος. Επειδή ήταν η πρώτη χρονιά, επειδή ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα, αισθάνθηκα κάπως… Δεν θέλω να πω “άβολα”», είπε χαρακτηριστικά. Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Δεν ήθελα καθόλου να είναι αυτό το πρωταγωνιστικό στοιχείο. Οπότε, το έκρυψα». Αργότερα, όταν προβλήθηκε στην εκπομπή ένα απόσπασμα από το «Μουσικό Κουτί» και αποκάλυψε: «Σε αυτό το βίντεο ήμουν 7 μηνών έγκυος. Το τελευταίο γύρισμα το έκανα 8,5 μηνών». Ρένα Μόρφη: Η τραγουδίστρια αποκάλυψε γιατί έκρυβε την εγκυμοσύνη της όταν παρουσίαζε το “Μουσικό Κουτί”

![Λιάγκας: Σοκαρισμένος με τον 35χρονο Κύπριο που τα έσπασε όλα στο αεροδρόμιο [βίντεο]](https://starnews.com.cy/wp-content/uploads/2026/03/4132-0.754745776745.jpg)




