Η Βρισηίδα Ανδριώτου παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στη δημοσιογράφο Σοφία Ραυτοπούλου για τις ανάγκες της εκπομπής Breakfast@Star. Μεταξύ άλλων αποκάλυψε πως βρίσκεται σε απόσταση με τον σύντροφό της Σπύρο Μαρτίκα. «Με τον Σπύρο είμαστε σε απόσταση συναισθηματικά, αλλά και λόγω έλλειψης χρόνου. Θα δώσω τώρα μια τελευταία ευκαιρία σε όλο αυτό μεταξύ μας. Μπορεί να έχει πέσει στο τραπέζι και το ενδεχόμενο του χωρισμού. Αγαπιόμαστε πολύ και ότι κι αν γίνει, ο Σπύρος θα είναι στη ζωή μου. Έχω δώσει πολλά σε αυτή τη σχέση, και οικονομικά και συναισθηματικά. Πλέον ο Σπύρος είναι πολύ… φίλος μου! Είμαστε φίλοι!», δήλωσε αρχικά η Βρισηίδα Ανδριώτου. «Είναι στενάχωρη μια τέτοια κατάσταση. Είναι τα θέλω του καθενός. Τι θέλει ο ένας και τι θέλει ο άλλος για το κοινό μέλλον. Εκεί το χάνουμε. Εγώ σίγουρα θέλω οικογένεια και παιδιά, το τι θέλει ο Σπύρος θα το απαντήσει ο ίδιος», κατέληξε η Βρισηίδα Ανδριώτου. Δείτε το παρακάτω βίντεο: Βρισηίδα Ανδριώτου: «Με τον Σπύρο είμαστε σε απόσταση» | Like.com.cy
Βρισηίδα Ανδριώτου: «Με τον Σπύρο είμαστε σε απόσταση, θα δώσω μια τελευταία ευκαιρία στη σχέση μας»
Λαμπερή sold out πρεμιέρα για τη Νατάσα Θεοδωρίδου στην Ακτή Πειραιώς – Μαζί της η Αναστασία
Η ώρα είναι 22:30. Τα φώτα στην Ακτή Πειραιώς ανάβουν και η Νατάσα Θεοδωρίδου ανεβαίνει στη σκηνή! Κι αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: Το απόλυτο ραντεβού διασκέδασης της νυχτερινής Αθήνας επέστρεψε! Η Νατάσα Θεοδωρίδου εμφανίζεται τραγουδώντας «άστα όλα κι έλα τι ζητάω, μακριά σου δύσκολα περνάω» και άπαντες… έχουν παραδοθεί στον ρυθμό της και όρθιοι τραγουδούν μαζί της, ενώ παράλληλα απαθανατίζουν τη στιγμή με το κινητό τους. Remaining Time-0:00FullscreenMuteΤο πρώτο πάρτι της χρονιάς με την Νατάσα Θεοδωρίδου έχει ξεκινήσει! Η πρεμιέρα της Νατάσας Θεοδωρίδου στην Ακτή Πειραιώς το βράδυ της Παρασκευής 1 Νοεμβρίου τα είχε όλα: Τραγούδι, χορό, συναίσθημα, αστείρευτη ενέργεια και φυσικά τις διαχρονικές και τεράστιες επιτυχίες της! Για τρίτη σεζόν η σπουδαία λαϊκή ερμηνεύτρια μας καλωσόρισε στην ανανεωμένη και κατάμεστη Ακτή Πειραιώς, στο μέρος που εδώ και τρία χρόνια έχει αλλάξει όλα όσα γνωρίζαμε για τη διασκέδαση κι έχει γίνει το απόλυτο must της νυχτερινής Αθήνας! Με την καλύτερη παρέα την Αναστασία Σε αυτό το μουσικό ταξίδι η Νατάσα Θεοδωρίδου θα έχει μαζί της την πιο δυνατή παρέα. Την Αναστασία, την δημοφιλέστερη τραγουδίστρια της νέας γενιάς με τις σαρωτικές επιτυχίες της, η οποία εντυπωσίασε τόσο με τις ερμηνευτικές της ικανότητες, όσο και με την σκηνική της παρουσία και κέρδισε επάξια το δυνατό χειροκρότημα του κοινού. Λαμπερή sold out πρεμιέρα για τη Νατάσα Θεοδωρίδου στην Ακτή Πειραιώς – Μαζί της η Αναστασία
Η Καμίλ Βάσκεζ εξηγεί γιατί δεν βγήκε ποτέ ραντεβού με τον Τζόνι Ντεπ – Και ούτε πρόκειται στο μέλλον
Η δικηγόρος Καμίλ Βάσκεζ αποκάλυψε γιατί δεν βγήκε ποτέ ραντεβού με τον Τζόνι Ντεπ, ενώ τον εκπροσωπούσε κατά τη διάρκεια της δίκης του για συκοφαντική δυσφήμιση κατά της Άμπερ Χερντ, όπου και κέρδισε ο διάσημος ηθοποιός. Στη διάρκεια των έξι εβδομάδων που ήρθαν στο φως τα «άπλυτα» της σχέσης του πρώην ζευγαριού, η Καμίλ Βάσκεζ – μία από τις δικηγόρους του Τζόνι Ντεπ – λατρεύτηκε από τα social media. Και πολλοί ήταν εκείνοι που υπέθεσαν ότι υπάρχει κάτι παραπάνω στη σχέση της με τον διάσημο ηθοποιό. Μιλώντας στο «Extra ΤV», η Καμίλα Βάσκεζ αποκάλυψε ότι ποτέ δεν βγήκε ραντεβού με τον ηθοποιό και μάλιστα ούτε πρόκειται να βγει στο μέλλον καθώς όπως εξήγησε δεν είναι ο τύπος της. «Δεν έβγαινα ποτέ με τον Τζόνι Ντεπ και ποτέ δεν θα έβγαινα μαζί του. Νομίζω ότι είναι ένας υπέροχος άνθρωπος, αλλά δεν είναι ο τύπος μου», είπε η γνωστή δικηγόρος για τον διάσημο ηθοποιό του Χόλιγουντ. Δείτε το βίντεο στο 2:49: Η Καμίλ Βάσκεζ εξηγεί γιατί δεν βγήκε ποτέ ραντεβού με τον Τζόνι Ντεπ – Και ούτε πρόκειται στο μέλλον – Newsbeast
Μάρκος Σεφερλής: «Κι άλλοι έχουν μεγάλη μύτη και το μόνο που κατάφεραν είναι να γίνουν παρουσιαστές σε πρωινή εκπομπή»
Ο Μάρκος Σεφερλής άφησε υπονοούμενα για τον Γιώργο Λιάγκα κατά τη διάρκεια της παράστασής του. Ο κωμικός συγκεκεριμένα μίλησε για παρουσιαστές με μεγάλη μύτη που το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να γίνουν παρουσιαστές σε πρωινή εκπομπή, χωρίς να προσφέρουν τίποτα στο κοινωνικό σύνολο. «Πολλοί με ρωτάνε πώς καταλαβαίνω ότι ένα αστείο που λέω ή γράφω θα βγάλει γέλιο ή πώς καταλαβαίνω ότι μια παράσταση που ετοιμάζω θα κάνει επιτυχία. Θα σας πω, είναι θέμα όχι μύτης μεγάλης, όσφρησης, ναι γιατί και άλλοι έχουν μεγάλη μύτη και το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να γίνουν παρουσιαστές σε πρωινή εκπομπή» ανέφερε αρχικά ο Μάρκος Σεφερλής. «Ε ναι, μέχρι εκεί μπορούνε. Χωρίς να προσφέρουν τίποτα απολύτως στο κοινωνικό σύνολο. Τουλάχιστον εμείς όλα αυτά τα χρόνια προσφέρουμε γέλιο, προσφέρουμε αξίες, μηνύματα σε μικρούς και μεγάλους. Κάτι έχουμε κάνει σε αυτή την κοινωνία που ήρθαμε. Άλλοι δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα» πρόσθεσε στη συνέχεια. «Έλεγα, λοιπόν, ότι είναι θέμα έντονης όσφρησης. Από πολύ μικρό παιδί έχω έντονη την αίσθηση της όσφρησης, μυρίζομαι τα πάντα. Μοιράζομαι τις κακοτοπιές γι’ αυτό και όλα αυτά τα χρόνια όσες τρικλοποδιές και να έχουν προσπαθήσει να μου βάλουν, δεν έχουν καταφέρει να με ρίξουν. Παραμένω πάντα όρθιος και αυτό το οφείλω σε εσάς και μόνο σε εσάς που στηρίζετε, αγαπάτε όλα αυτά που κάνω, δίνετε δυναμικά το παρών και σας ευχαριστώ παρά πολύ γι’ αυτό» κατέληξε, ενώ τον χειροκροτούσε το κοινό. Μάρκος Σεφερλής: «Κι άλλοι έχουν μεγάλη μύτη και το μόνο που κατάφεραν είναι να γίνουν παρουσιαστές σε πρωινή εκπομπή» – Newsbeast
Ο Κωνσταντίνος Βασάλος απαντά στην Κατερίνα Καινούργιου: ”Ο Θεός με φύλαξε και δεν μορφώθηκα – Καταλαβαίνω γιατί νευρίασε”
”Ποτέ δεν είπα ότι είναι τοξική και δεν θα δούλευα μαζί της”, ξεκαθάρισε ο Κωνσταντίνος Βασάλος Τη δική του απάντηση έδωσε ο Κωνσταντίνος Βασάλος μετά τα σχόλια της παρουσιάστριας, Κατερίνας Καινούργιου για τη δήλωσή του ότι δεν θα ήθελε να συνεργαστούν στην εκπομπή της. «Δε θα σε επέλεγα για την εκπομπή, θέλω οι συνεργάτες μου να έχουν άποψη και μόρφωση», ήταν η απάντηση της Κατερίνας Καινούργιου. Έτσι, ο Κωνσταντίνος Βασάλος μέσα από την εκπομπή του Mega «Χαμογέλα και Πάλι» επανήλθε με νέα απάντηση προς την παρουσιάστρια του Alpha. «Ο Θεός με φύλαξε και δεν μορφώθηκα να πιάσω δουλειά στη λέσχη επιστημόνων. Συμφωνώ με την Κατερίνα, μου λείπει τέτοιου είδους μόρφωση, τέτοιου είδους παιδεία, γιατί δεν θα μπω σε αυτή τη διαδικασία να μπω να χαρακτηρίσω όπως κάνει και η ίδια. Δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω και να δώσω έκταση γιατί όντως δεν είναι της δικιάς μου παιδείας», σχολίασε αρχικά ο Κωνσταντίνος Βασάλος. Κωνσταντίνος Βασάλος: ”Είμαι μια εκτόνωση για τα πάνελ των τηλεοπτικών εκπομπών” «Από την άλλη, μου αρέσει πάρα πολύ που εκτονώνω τον κόσμο. Είμαι μια εκτόνωση για τα πάνελ των τηλεοπτικών εκπομπών. Καταλαβαίνω γιατί νεύριασε σαν να τη φωτογράφισα ότι είναι τοξική και δεν θα δούλευα ποτέ σε μια τοξική εκπομπή σαν της Κατερίνας. Ποτέ δεν είπα ότι είναι τοξική και δεν θα δούλευα μαζί της», ξεκαθάρισε ο Κωνσταντίνος Βασάλος. «Με ρώτησαν για διάφορες εκπομπές και για την Καινούργιου είπα ότι δεν θα πήγαινα και το είχα πει και παλαιότερα και η Κατερίνα το είχε πάρει και στην πλάκα τότε. Έλεγε, δεν με προτιμά σαν γυναίκα, δεν με προτιμά και σαν παρουσιάστρια. Εντάξει, ούτε εγώ το προτιμώ και μένει εκεί. Δεν θα πήγαινα γιατί δεν μου ταιριάζει», κατέληξε ο Κωνσταντίνος Βασάλος μετά τα σχόλια της Κατερίνας Καινούργιου. Ο Κωνσταντίνος Βασάλος απαντά στην Κατερίνα Καινούργιου: ”Ο Θεός με φύλαξε και δεν μορφώθηκα – Καταλαβαίνω γιατί νευρίασε”
Επανέρχεται το “Θηρίο” για Ιακώβου: Ήταν να πει η Δέσποινα Ολυμπίου το “Μαύρα Μεσάνυχτα”, αλλά λέω θα βάλουμε μια κοπέλα άγνωστη για να μην το καπηλευτεί
Μια μεγάλη κόντρα έχει ξεσπάσει ανάμεσα στο «Θηρίο» (τον Κωνσταντίνο Δρακούλα) και τη Μαρία Ιακώβου, γύρω από το τραγούδι της ομώνυμης σειράς του Mega «Μαύρα Μεσάνυχτα», το οποίο είχε ερμηνεύσει η τελευταία. Όλα ξεκίνησαν, όταν το «Θηρίο» εξέφρασε πριν από λίγες ημέρες μέσω TikTok την απογοήτευσή του για την εξέλιξη του τραγουδιού. Ο ράπερ αποκάλυψε ότι μετά την πρεμιέρα της σειράς εμφανίστηκε μια παραλλαγή του κομματιού, χωρίς τη συμμετοχή του, κατηγορώντας τον παραγωγό της τραγουδίστριας για ανήθικες ενέργειες. Ο ίδιος είχε γράψει τους στίχους και θεώρησε ότι τέθηκε εκτός του δικού του κομματιού με αυτόν τον τρόπο. Η Μαρία Ιακώβου, από την πλευρά της, υποστήριξε ότι οι εν λόγω κατηγορίες στοιχειοθετούν συκοφαντική δυσφήμιση. Το Θηρίο μίλησε, λοιπόν, για όλα τα παραπάνω το Σάββατο 2 Νοεμβρίου στην εκπομπή «Καλημέρα είπαμε». Ανάμεσα σε όσα είπε, δήλωσε ότι εκείνη την εποχή ήθελε η κάθε του κίνηση να έχει κάποιον αντίκτυπο και να τον βοηθήσει στην εξέλιξη της μουσικής του καριέρας. Επίσης, αποκάλυψε ότι αν και αρχικά ήταν προορισμένο να τραγουδήσει στο ντουέτο μαζί του η Δέσποινα Ολυμπίου, εκείνος είπε όχι, καθώς ήθελε μια λιγότερη γνωστή τραγουδίστρια για να μην «καπηλευτεί» το τραγούδι. Τι είπε το «Θηρίο» για το τραγούδι «Μαύρα Μεσάνυχτα» Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε: «Σε κάθε φάση της ζωής μου έλεγα θα κάνω αυτό ως εισιτήριο για να κάνω μετά αυτό. Όταν λοιπόν έγιναν τα “Μαύρα Μεσάνυχτα” και έγιναν κάποια λάθη στη διαχείρηση και πήγαν να με βγάλουν έξω από το δικό μου τραγούδι – αν και έστειλα εξώδικο – δεν θα τα τίναζα όλα στον αέρα γιατί ανυπομονούσα να βγει αυτό το τραγούδι, να παιχτεί σε ένα τόσο μεγάλο κανάλι, σε ένα τόσο μεγάλο σίριαλ. Δεν ήθελαν να είμαι πυροτέχνημα». Σε ερώτηση για το πώς σκέφτεται να κινηθεί από εδώ και στο εξής, το Θηρίο απάντησε: «Δεν έχω συνηθίσει να παίρνω τα λόγια που λέω πίσω, γιατί τα λόγια που λέω τα έχω σκεφτεί». Τέλος, το Θηρίο περιέγραψε: «Δεν ήθελα άλλη τραγουδίστρια, είπα ξεκάθαρα ότι μου ζήτησε η εταιρεία να το πει μια τραγουδίστρια που είχε μια δημοσιότητα την εποχή εκείνη. Η κοπέλα μπορεί να μην το ξέρει, μου πρότεινε η Universal τη Δέσποινα Ολυμπίου τότε. Τότε ήταν με τον Χατζηγιάννη κάναμε μαζί τραγούδια κτλ. και είπα “όχι, δεν θέλω”. Καταρχάς, ο Χατζηγιάννης ήταν ένας τεράστιος καλλιτέχνης και φοβόμουν και λέω θα βάλουμε μια κοπέλα άγνωστη – σκέφτηκα εγώ τότε με το χαζό μου το μυαλό και το άμαθο – για να μην το καπηλευτεί». Το παρασκήνιο της κόντρας Ο Κωνσταντίνος Δρακούλας, γνωστός ως «Θηρίο», εξέφρασε μέσω TikTok την απογοήτευσή του για την εξέλιξη του τραγουδιού «Μαύρα Μεσάνυχτα», που είχε ερμηνεύσει η Μαρία Ιακώβου για την ομώνυμη σειρά του Mega. Έκτοτε, ξέσπασε μια έντονη κόντρα ανάμεσά τους. Ο ράπερ αποκάλυψε ότι μετά την πρεμιέρα της σειράς εμφανίστηκε μια παραλλαγή του κομματιού, χωρίς τη συμμετοχή του, κατηγορώντας τον παραγωγό της τραγουδίστριας για ανήθικες ενέργειες. Εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για τη στάση του δικού του μάνατζερ και δήλωσε ότι το τραγούδι, παρόλο που του δημιούργησε προβλήματα, του άνοιξε καλλιτεχνικές πόρτες. Συγκεκριμένα, δήλωσε στο βίντεό του στο TikTok: «Είχε έναν παραγωγό τότε, που δεν θέλω να πω το όνομά του, γιατί θα τον κράξω πολύ παρακάτω, που την είχε υπό την προστασία του. Ήταν αυτοκόλλητοι με ό,τι αυτό συνεπάγεται και ό,τι αυτό υπονοεί. Έρχονταν μαζί, έφευγαν μαζί, έκαναν μαζί τα πάντα. Μαζί σε ένα διθέσιο αυτοκίνητο της εποχής εκείνης». Όπως είπε στη συνέχεια, ο μάνατζερ της Μαρίας Ιακώβου τον ενημέρωσε πως η νέα εκδοχή του κομματιού κυκλοφόρησε, προκειμένου να το ερμηνεύει η τραγουδίστρια στις νυχτερινές της εμφανίσεις. Ο ίδιος ωστόσο, θεώρησε ανήθικη τη συγκεκριμένη πράξη, ενώ ανέφερε πως ο μάνατζέρ του δεν τον στήριξε, για να μην χαλάσει τη σχέση του με τη δισκογραφική εταιρεία ή το κανάλι, όπου προβαλλόταν η σειρά. «Ενώ είχα πικρία για αυτό που συνέβη, ήξερα μέσα μου κι είχα σκοπό ότι “μπορεί να τη φάω εδώ, αλλά θα αποκτήσω λόγο ύπαρξης και ένα σκαλί για να αποδείξω παρακάτω ποιος είμαι”. Το κομμάτι αυτό με έβαλε στον μουσικό χάρτη ως καλλιτέχνη, μου άνοιξε πόρτες ως Θηρίο κι η ιστορία έδειξε ότι εγώ έχασα ένα κομμάτι, αλλά έκανα άλλα μετά από αυτό», εξήγησε. Όσο για τη Μαρία Ιακώβου είπε: «Η Μαρία η κακομοίρα μετά από αυτό, μηδέν. Τεράστιο χιτ το “Μαύρα Μεσάνυχτα” και πολλά λεφτά για εκείνη, καθώς έπιασε δουλειά σε νυχτερινό μαγαζί ως δεύτερο όνομα και μετά ακόμα κι αν της έγραψε τραγούδια ένας πολύ γνωστός συνθέτης, πήγε άπατη. Αυτή είναι η ιστορία, ο μάνατζέρ μου είναι πουθενάς και ο παραγωγός της μια σκουληκαντέρα που ρουφάει αίμα». Από την άλλη, η Μαρία Ιακώβου απάντησε λέγοντας ότι τα λεγόμενά του είναι αναληθή και απείλησε ότι θα κινηθεί νομικά, αν δεν κατέβει το σχετικό βίντεο. Σε story στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram έγραψε: «Δεν θα βάλω link για ευνόητους λόγους. Μια λέξη έχω μόνο. Κρίμα ρε Κώστα τόσα ψέματα και τόση σκα**ψυχία. Κρίμα». Στη συνέχεια, σε δεύτερο story αναφέρει: «Ανακοίνωση προς κάθε ενδιαφερόμενο. Αν δεν κατέβει το βίντεο με τα ψεύδη, τις προσβολές και τις συκοφαντίες που αφορούν το πρόσωπό μου, θα κινηθώ νομικά. Όπως θα καταλάβατε το αρχικό story που έχει αναδημοσιευτεί από δύο φίλους το κατέβασε το ίνστα, γιατί κάποιος ενοχλήθηκε που τον εξέθεσα με την αλήθεια κι έβαλε τα τρολάκια του να κάνουν αναφορές. 16 χρόνια μετά. Αλήθεια τώρα;». Μετά την ανάρτησή της, το Θηρίο πρότεινε να συναντηθούν για να λύσουν την παρεξήγηση ή να κάνουν ένα κοινό live στο TikTok.
Μαθήτρια θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από οδηγό λεωφορείου – Οδηγείται στο Κακουργιοδικείο η νέα υπόθεση σοκ
Ενώπιον Κακουργιοδικείου αναμένεται να οδηγηθεί σύντομα νέα υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης ανήλικης. Συγκεκριμένα, θύμα της επίθεσης είναι 17χρονη μαθήτρια, η οποία από μικρή ηλικία έχει διαπιστωθεί πως εμπίπτει στο φάσμα αυτισμού με μέτριας μορφής νοητική υστέρηση. Φερόμενος ως θύτης είναι οδηγός λεωφορείου, ο οποίος διενεργούσε το σχολικό δρομολόγιο και στο οποίο επέβαινε σχεδόν καθημερινά η μαθήτρια. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η νέα σοκαριστική υπόθεση σημειώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο όταν η μαθήτρια η οποία φοιτά σε σχολείο της Λευκωσίας, φέρεται να δέχθηκε σεξουαλική επίθεση από τον οδηγό νωρίς το πρωί, κι ενόσω στο λεωφορείο βρίσκονταν μόνο οι δυο τους, περιμένοντας να προσέλθουν στο σημείο και οι υπόλοιποι μαθητές, ούτως ώστε να αρχίσει το δρομολόγιο. Η επίθεση αφορούσε φιλί, κάτι το οποίο αιφνιδίασε το κορίτσι. Μεταβαίνοντας στο σχολείο της ήταν φανερά αναστατωμένη και αισθανόταν άρρωστη, ζητώντας όπως λάβει άδεια εξόδου και μεταβεί με τη μητέρα της στο σπίτι τους. Δυστυχώς, η ανάρμοστη συμπεριφορά του φερόμενου ως θύτη δεν σταμάτησε εκεί. Την επόμενη μέρα και πάλι, νωρίς το πρωί, πλησίασε τη μαθήτρια και αφού την άγγιξε σε ευαίσθητα σημεία, φέρεται να της είπε πως περιμένει να κλείσει σύντομα τα 18 της χρόνια, υπονοώντας κάτι περισσότερο. Τόσο η πράξη, όσο και τα λεγόμενα του οδηγού ήταν αυτά που προκάλεσαν πέραν της αμηχανίας και φόβο στο κορίτσι, το οποίο το βράδυ της ίδιας μέρας αποκάλυψε τα όσα βίωσε τις τελευταίες δύο μέρες στη μητέρα και στην οικογένεια της. Η οικογένεια από την πρώτη στιγμή κατήγγειλε το περιστατικό στην Αστυνομία και άμεσα κινήθηκαν όλες οι απαραίτητες διαδικασίες. Λήφθηκε κατάθεση από το κορίτσι από ειδικούς και ψυχολόγους λόγω της κατάστασης της και της ευαίσθητης υπόθεσης, ενώ σχεδόν δύο μήνες μετά το συμβάν, παρακολουθείται ακόμη από αρμόδιο φορέα για στήριξη. Αναφορικά με τον φερόμενο δράστη, οι πληροφορίες του philenews αναφέρουν πως τέθηκε τότε κάποιες μέρες υπό κράτηση, άνοιξε η υπόθεση εναντίον του, εκδόθηκε διάταγμα απαγόρευσης να πλησιάζει παιδιά που δεν συνοδεύονται από τους γονείς τους, ενώ παράλληλα, τερματίστηκε η εργασία του στην εταιρεία λεωφορείων όπου εργαζόταν. Επόμενο στάδιο της υπόθεσης, η έναρξη της δικάσιμου διαδικασίας ενώπιον Κακουργιοδικείου. Μαθήτρια θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από οδηγό λεωφορείου
Κασσελάκης για Τάιλερ: «Είναι ο λόγος που είμαστε παντρεμένοι, αυτό δεν έχει σχέση με φύλο»
Ο Στέφανος Κασσελάκης παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στη Σίσσυ Χρηστίδου για τις ανάγκες της εκπομπής «Χαμογέλα και πάλι». Μεταξύ άλλων μίλησε για τον σύζυγό του Τάιλερ ΜακΜπεθ και τον γάμο τος. «Υπάρχουν στιγμές που μου λείπε η Φάρλι και ο Τάιλερ γιατί έχουμε συνηθίσει σε μία νομαδική ζωή μεταξύ Αμερικής κι Αθήνας, που δεν είχαμε καν διαμέρισμα να μείνουμε. Δεν έχουμε περάσει χρόνο σταθερότητας. Αυτό που μού έχει λείψει, είναι να μπορεί να είναι η οικογένειά μου μαζί μου. Το θεωρώ λυπηρό ότι στα ελληνικά πολιτικά δρώμενα το θεωρούν lifestyle να έρχεται μαζί σου ο σύζυγός σου» δήλωσε αρχικά ο Στέφανος Κασσελάκης «Δεν μπορούμε να φανταστούμε τη ζωή μας ο ένας χωρίς τον άλλον. Είναι ο λόγος που είμαστε παντρεμένοι. Αυτό δεν έχει σχέση με φύλο, είναι η πραγματικότητα. Γιατί παντρεύεσαι κάποιον; Δεν είναι για να έχεις μία οικονομική κλίμακα του νοικοκυριού, αλλά γιατί δεν μπορείς να φανταστείς τη ζωή σου χωρίς το άλλο άτομο. Αυτό ισχύει για εμάς» κατέληξε επί του θέματος ο Στέφανος Κασσελάκης. Κασσελάκης για Τάιλερ: «Είναι ο λόγος που είμαστε παντρεμένοι» | Like.com.cy
Η αποκάλυψη για την «άγνωστη» Βάνα Δημητρίου των μεγάλων τηλεοπτικών επιτυχιών
Οι περισσότεροι τη γνωρίζουμε ως το πρόσωπο που βρίσκεται πίσω από τις μεγάλες επιτυχίες των πιο γνωστών σήριαλ της ελληνικής και κυπριακής τηλεόρασης την τελευταία δεκαετία, ως τη σεναριογράφο αλλά και «ψυχή» των τόσο ενδιαφέρουσων ιστοριών τους (φέτος υπογράφει, όπως είναι γνωστό, τον νέο κύκλο της «Γης της Ελιάς», τη «Famagusta», αλλά και το «Ταμπού», ενώ έχουν προηγηθεί, μεταξύ πολλών ακόμη, οι μεγάλες της επιτυχίες με το «Μπρούσκο», τις «8 Λέξεις», το «Τατουάζ» κ.ά.). Από την 1η Σεπτεμβρίου, μάλιστα, είναι πλέον και η κουμπάρα του Αντρέα Γεωργίου, με τον οποίο τη δένει μια «οικογενειακή» σχέση. Ωστόσο, ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει δώσει κάποια συνέντευξη η ίδια, παρά τις κρούσεις που δέχτηκε κατά καιρούς (η Ελένη Μενεγάκη π.χ. δημόσια την είχε προσκαλέσει στην εκπομπή της), με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πολλοί «μύθοι» για την ίδια ως «το πιο διάσημο-άγνωστο πρόσωπο των πιο επιτυχημένων τηλεοπτικών σειρών». Είναι χαρακτηριστικό, μάλιστα, πως οι περισσότεροι είδαν για πρώτη φορά το πρόσωπο της «διάσημης-άγνωστης Βάνας», στον γάμο του Αντρέα και της Σιμώνης, αφού η ίδια επιμένει να διατηρεί χαμηλούς τόνους και να επιδιώκει σθεναρά να βρίσκεται πίσω από τα «φώτα» της δημοσιότητας. Σύμφωνα, λοιπόν, με τον διάσημο σε προηγούμενες δεκαετίες φωτορεπόρτερ, Ανδρέα Κουβελογιάννη, από ανάρτησή του την προηγούμενη βδομάδα, η Βάνα Δημητρίου χρησιμοποιούσε στο παρελθόν το όνομα Ντόνα Βάνα και ήταν πολύ γνωστή χορεύτρια σε κορυφαία νυχτερινά μαγαζιά της Αθήνας, ενώ ως ντουέτο με τον σημαντικό χορευτή, Χρήστο Πατρινό, είχαν αφήσει εποχή. Λίγο αργότερα, η Βάνα Δημητρίου παντρεύτηκε τον συνθέτη και σπουδαίο μαέστρο του Τόλη Βοσκόπουλου, Χάρη Λυμπερόπουλο, όμως δεν σταμάτησε ποτέ να έχει καλλιτεχνικές ανησυχίες, κι έτσι αφιερώθηκε στη συνέχεια στο γράψιμο, στο οποίο ανέκαθεν είχε πολύ μεγάλο ταλέντο. Στη σπάνια φωτογραφία που ανήρτησε ο Ανδρέας Κουβελογιάννης, η Βάνα Δημητρίου, με θεσπέσιο κορμί, διατηρώντας ωστόσο πάντα την αξιοπρέπεια, τη συγκροτημένη σκέψη της και τη σοβαρότητά της στον χώρο -όπως λένε όσοι τη γνώριζαν εκείνη την εποχή-, χορεύει στην «Παλιά Αθήνα». Πηγή: Περιοδικό DownTown Η αποκάλυψη για την «άγνωστη» Βάνα Δημητρίου | Like.com.cy
Κατερίνα Στικούδη: «Έχασα 10 κιλά μέσα σε ένα μήνα»
Η Κατερίνα Στικούδη παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στον δημοσιογράφο Γιάννη Χατζηγεωργίου για τις ανάγκες του περιοδικού DownTown που κυκλοφόρησε σήμερα Κυριακή 3 Νοεμβρίου. Μεταξύ άλλων μίλησε για τους αγώνες CrossFit που κατέβηκε αλλά την απώλεια 10 κιλών. Πάντως στην τελευταία φωτογράφιση που έκανες και δημοσιεύουμε σήμερα στο Down Town είσαι, πράγματι, μία «Bomba», όπως είναι και ο τίτλος του νέου σου single – μία «βόμβα» όνομα και πράγμα! Τι κορμί ειν’ αυτό, Κατερίνα; Κοίτα, λόγω των αγώνων της προηγούμενης βδομάδας, έχασα περίπου 10 κιλά μέσα σε ένα μήνα, οπότε να ‘σαι σίγουρος πως αν δεν έπαιρνα την απόφαση να συμμετάσχω στους αγώνες CrossFit δεν θα είχαμε αυτό το αποτέλεσμα ως εικόνα. Το σώμα μου, επίσης, λόγω του πρωταθλητισμού που έκανα από μικρή, πάντα «θυμάται» – οπότε μου είναι εύκολο να επανέλθω σε συγκεκριμένα κιλά, με κάποια συγκεκριμένη προπόνηση. Έτσι κι αλλιώς, πρόσεχα ανέκαθεν την διατροφή μου – τρώω ελάχιστα για βραδινό και τις υπόλοιπες ώρες τρώω τα πάντα αλλά προσέχοντας πολύ την ποσότητα. Επίσης, πίνω πάρα πολύ νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας. Αυτά είναι τα «μυστικά» μου, δεν έχω άλλα (χαμογελάει). Κατερίνα Στικούδη: «Έχασα 10 κιλά μέσα σε ένα μήνα» | Like.com.cy






