Ευχάριστα είναι τα νέα για την ηθοποιό Margot Robbie αφού στα Μέσα Οκτωβρίου έφερε στον κόσμο τον πρώτο της παιδί, ωστόσο το κράτησε μακριά από τα Μέσα. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της Daily Mail, η 34χρονη ηθοποιός γέννησε στις 17 Οκτωβρίου ένα υγιέστατο αγοράκι που πολλαπλασίασε την ευτυχία της οικογένειάς της. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο σύζυγός της, Tom Ackerley εντοπίστηκε να κάνει ψώνα για το νεογέννητο γιο τους κοντά στο σπίτι τους. Παράλληλα οι παππούδες του μικρού ετοιμάζονται να ταξιδέψουν στο Λος Άντζελες για να δουν από κοντά για πρώτη φορά τον εγγονό τους. Γέννησε η Margot Robbie | Like.com.cy
Margot Robbie: Έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί
Κλόι Γκρέις Μορέτζ: Αποκάλυψε ότι είναι γκέι ενώ έδειξε τη στήριξή της στην Κάμαλα Χάρις
Η Κλόι Γκρέις Μορέτζ αποκάλυψε ότι είναι ομοφυλόφιλη το Σάββατο, ενώ έδειξε την υποστήριξή της στην Κάμαλα Χάρις. Η 27χρονη ηθοποιός έκανε την ανακοίνωση στο Instagram, καθώς μοιράστηκε τη δημόσια υποστήριξή της για την υποψήφια πρόεδρο των Δημοκρατικών και αποκάλυψε ότι ψήφισε πρόωρα για τις προεδρικές εκλογές του 2024 στις ΗΠΑ. «Ψήφισα πρόωρα και ψήφισα την Κάμαλα Χάρις», έγραψε η Μορέτζ δίπλα σε μια φωτογραφία ενός κόκκινου, λευκού και μπλε αυτοκόλλητου με τις λέξεις «Ψήφισα πρόωρα 2024» γραμμένες πάνω του. «Υπάρχουν τόσα πολλά που διακυβεύονται σε αυτές τις εκλογές». «Πιστεύω ότι η κυβέρνηση δεν έχει κανένα δικαίωμα πάνω στο σώμα μου ως γυναίκα και ότι οι αποφάσεις για το σώμα μου πρέπει να λαμβάνονται ΜΟΝΟ από εμένα και τον γιατρό μου. Η Κάμαλα Χάρις θα το προστατεύσει αυτό για εμάς», συνέχισε. «Πιστεύω στην ανάγκη νομικής προστασίας που προστατεύει την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+ ως ομοφυλόφιλη γυναίκα. Χρειαζόμαστε προστασία σε αυτήν την χώρα και να έχουμε πρόσβαση στην περίθαλψη που χρειαζόμαστε και αξίζουμε», σημείωσε. Έκλεισε το μήνυμά της προτρέποντας τους θαυμαστές της να πάνε στις κάλπες μαζί με τους φίλους τους. Δείτε την ανάρτηση Ενώ αυτή είναι η πρώτη φορά που η Μορέτζ αποκαλύπτει δημόσια τον σεξουαλικό της προσανατολισμό, φημολογείται ότι βγαίνει με την Κέιτ Χάρισον από το 2018, όταν εντοπίστηκαν να φιλιούνται έξω από εστιατόριο στην Καλιφόρνια. Πριν συνδεθεί με τη Χάρισον, η Μορέτζ ήταν σε σχέση με τον Μπρούκλιν Μπέκαμ από το 2014-2018. Η Μορέτζ, η οποία έχει δύο ομοφυλόφιλους αδελφούς, είναι εδώ και καιρό υπέρμαχος της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας. «Μεγαλώσαμε σε μια περιοχή της Τζόρτζια όπου η “προσευχή για την απομάκρυνση των γκέι” είναι κάτι πολύ πραγματικό», δήλωσε η Μορέτζ στο PorterEdit το 2018. Η ηθοποιός μίλησε περαιτέρω για την εμπειρία της να μεγαλώνει με τα αδέλφια της, λέγοντας αργότερα την ίδια χρονιά στους Gay Times ότι «μεγάλωσε αγωνιζόμενη για λογαριασμό τους», επειδή «μου ράγισε η καρδιά να βλέπω ότι ναι, μπορούν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους, αλλά οι άνθρωποι δεν τους άκουγαν». «Έτσι ανέλαβα να βγω εκεί έξω και να μιλήσω γι’ αυτό και να πω στον κόσμο: “Ει, το να είσαι γκέι δεν είναι καμιά μεγάλη υπόθεση”. Αλλά να είστε περήφανοι και να βγείτε εκεί έξω και να υψώσετε τη σημαία ψηλά. Να είστε μέρος της κοινότητας και να είστε για την κοινότητα», υπογράμμισε. Φωτογραφία: Shutterstock Κλόι Γκρέις Μορέτζ: Αποκάλυψε ότι είναι γκέι ενώ έδειξε τη στήριξή της στην Κάμαλα Χάρις
Γνωστή Κύπρια αποκαλύπτει: «Μου έστειλε ότι ήταν με τον άνδρα μου. Γονάτισα, πιο κάτω δεν γίνεται»
Καλεσμένη στην εκπομπή, Super Κατερίνα ήταν η Μαριάντα Πιερίδη και κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της, μίλησε ανοιχτά για τον χωρισμό της από τον Δημήτρη Κατριβέση. «Όταν τραγουδούσα πριν από 10 χρόνια, ήμουν έγκυος. Ήμασταν με τον Αργυρό στο Ποσειδώνιο και ήμουν με την κοιλιά στο στόμα! Δεν φαινόταν, βέβαια, γιατί φορούσα ένα φαρδύ ρούχο. Σε κάποια στιγμή, όμως, δεν μπορούσα να συνεχίσω στη σκηνή, είχα δύο αποκολλήσεις. Ήταν ελαφρύ το πρόβλημα, αλλά θα ήταν καλό να σταματήσω. Ωστόσο, συνέχισα και τελικά όλα πήγαν καλά», είπε αρχικά η Κύπρια τραγουδίστρια. Στην συνέχεια, μιλώντας για τον δύσκολο χωρισμό της, είπε: «Έχουμε κρατήσει ένα κομμάτι της εταιρείας, την οποία διαχειριζόμαστε μαζί και πηγαίνει πολύ καλά. Αυτά τα θέματα έχουν να κάνουν με τον προσωπικό τομέα και συνεχίζουμε επαγγελματικά». Όσον αφορά στο μήνυμα που οδήγησε στον χωρισμό,το έλαβε από μία άγνωστη γυναίκα πως ήταν με άλλη και αναφερόμενη σε αυτό εξομολογήθηκε: «Είμαστε στη φάση του διαζυγίου, τα διαδικαστικά έχουν μείνει. Έχουμε ακόμα τις εταιρείες μας. Βάλαμε τα προσωπικά στην άκρη. Δεν ήταν εύκολη η περίοδος του χωρισμού. Μου έστειλαν μήνυμα στο break (της εκπομπής που παρουσίαζε τότε με τον Τριαντάφυλλο και την Φελίσια Λαπάτη), ότι ήταν με άλλη, δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να το διαχειριστώ διαφορετικά, θεωρώ ότι ήμουν και αρκετά εγκρατής. Μετά τελειώσαμε την σχέση μας, ήταν επίπονο. Η ψυχολογία μου ήταν στα πατώματα, ήθελα να φύγω, να μείνω μόνη μου, να μην βλέπω άνθρωπο, παρόλο που περνούσα εκπληκτικά εκείνη την περίοδο μετά το J2US» Και συνέχισε στην Κατερίνα Καινούργιου: «Ήταν επίπονο, η ψυχολογία μου ήταν στα πατώματα. Ήθελα να φύγω, να απομονωθώ, να μην βλέπω άνθρωπο. Παρόλο που ήταν μία υπέροχη φάση της ζωής μου ήταν μετά από πολλούς μήνες στο J2US, μετά από πάρα πολύ ωραίες στιγμές… Ένιωθα ότι είχα γονατίσει πιο κάτω δεν γίνεται».
Τσάνινγκ Τέιτουμ – Ζόι Κράβιτζ: Συνειδητοποίησαν ότι δεν ταιριάζουν κατά τη διάρκεια της προώθησης της ταινίας «Blink Twice»
Ο Τσάνινγκ Τέιτουμ και η Ζόι Κράβιτζ έδωσαν τέλος στη σχέση τους λίγο μετά την ολοκλήρωση της περιοδείας για την ταινία «Blink Twice». Όπως αποκάλυψε πηγή κοντά στον ηθοποιό στο Us Weekly, το ζευγάρι φαινόταν ενθουσιασμένο κατά τη διάρκεια της προώθησης της ταινίας, αλλά τελικά αντιλήφθηκαν ότι είχαν διαφορετικές προτεραιότητες στη ζωή. Οι δύο ηθοποιοί γνωρίστηκαν το 2021 κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του ψυχολογικού θρίλερ, στο οποίο η Κράβιτς ήταν σκηνοθέτης και ο Τέιτουμ πρωταγωνιστούσε. «Όταν τελείωσε το πρότζεκτ, συνειδητοποίησαν ότι βρίσκονταν σε διαφορετικές σελίδες όσον αφορά αυτά που ήθελαν», αποκάλυψε η πηγή, τονίζοντας ότι η σχέση «ξεθώριασε γρήγορα» μετά το τέλος της προώθησης του φιλμ. Παρά τη χημεία τους, που βασιζόταν στην αγάπη τους για την τέχνη και τον κινηματογράφο, το ζευγάρι αναγκάστηκε να αναλογιστεί σοβαρά το μέλλον του, καθώς τα σχέδια για τον γάμο τους πίεζαν ολοένα και περισσότερο. «Ο γάμος φαινόταν να πλησιάζει, αλλά κανένας από τους δύο δεν βιαζόταν να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας», δήλωσε το ίδιο άτομο, εξηγώντας ότι η διαδικασία τους έκανε να αναθεωρήσουν την κατάσταση. Η Κράβιτζ είχε δηλώσει στο παρελθόν πως μετά το διαζύγιό της από τον Καρλ Γκλάσμαν το 2021, δεν ένιωθε την ανάγκη να παντρευτεί ξανά. Αντίθετα, ο Τέιτουμ, που είναι ιδιαίτερα αφοσιωμένος στην κόρη του, φέρεται να είναι πιο προσανατολισμένος στην οικογένεια, ενώ η Κράβιτς εστιάζει κυρίως στην καριέρα της. «Έβλεπαν τη μεγάλη εικόνα για το μέλλον τους και κατάλαβαν ότι ίσως να μην ήταν καλή επιλογή ο ένας για τον άλλο», εξήγησε η πηγή, προσθέτοντας ότι ο χωρισμός ήταν κοινή απόφαση και σέβονται ο ένας τον άλλο. «Υπάρχει ακόμα πολλή αγάπη μεταξύ τους, αλλά συνειδητοποίησαν ότι δεν θα λειτουργούσε», πρόσθεσε κλείνοντας. Τσάνινγκ Τέιτουμ – Ζόι Κράβιτζ: Συνειδητοποίησαν ότι δεν ταιριάζουν κατά τη διάρκεια της προώθησης της ταινίας «Blink Twice»
Ivan Greko: Επεισόδιο σε συναυλία του τράπερ με νεαρό που του πέταξε παγάκια
Επεισόδιο με έναν νεαρό που του πετούσε παγάκια, όπως λέει ο τράπερ Ivan Greko, σημειώθηκε σε εμφάνιση του τραγουδιστή πριν από μερικά 24ωρα με τον ίδιο να ζητάει τον λόγο από τον ανήλικο δράστη τον οποίο ανέβασε στη σκηνή για να ζητήσει συγγνώμη. Σε βίντεο που κυκλοφόρησε στο TikTok φαίνεται ο Ivan Greko να έχει δίπλα του έναν νεαρό, να τον έχει πιάσει από τον σβέρκο και να του λέει «εσύ πέταγες παγάκια; Πες πόσο βλ@@@ς είσαι; Ρε πες πόσο βλ@@@ς είσαι; Ζήτα συγγνώμη». Όταν το αγόρι έκανε ό,τι του ζήτησε ο τράπερ, στη συνέχεια τον κατέβασε από τη σκηνή. Σε άλλο βίντεο φαίνεται ο Ivan Greko να απευθύνεται με ύβρεις προς τον νεαρό παρά το γεγονός ότι ο ίδιος λέει πως του είπε «φίλε έλα λίγο να σου πω» Μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, ο τράπερ σε νέο του βίντεο επιχείρησε να δώσει εξηγήσεις για ό,τι συνέβη στην εμφάνισή του του υποστηρίζοντας ότι ο νεαρός του πέταξε τρεις φορές παγάκια παρά το γεγονός ότι από την πρώτη στιγμή ο ίδιος τον είχε εντοπίσει. Ο Ivan Greko έδωσε εξηγήσεις για το περιστατικό «Έχει βγει ένα βίντεο και μια θύελλα αντιδράσεων που δεν μπορώ να την καταλάβω. Θα πω πέντε πράγματα να απαντήσω μαζικά, γιατί δεν μπορώ να απαντάω στα μηνύματα που μου στέλνετε, ούτε μπορώ να απαντάω σε comments και μ@#$&*#@ τα οποία, τελοσπάντων. Λοιπόν, πριν δυο μέρες ήμουν εγώ τραγουδούσα σε ένα νυχτερινό κέντρο για να βγάλω το μεροκάματό μου. Τραγουδώντας εκεί ήταν ένας τύπος που την είχε δει αλλιώς τη φάση. Την ώρα που τραγουδάω, μου πετάει ένα παγάκι. Τον κοιτάω γιατί ξέρω από που ήρθε, τον είδα τυχαία ότι ήταν αυτός. Τον κοιτάω με κοιτάει και με ειρωνεύεται και με χλευάζει. Μετά από λίγο ξαναέρχεται ένα παγάκι από τον ίδιο κατεβάζω το μικρόφωνο και του λέω “κόφτο”. Μετά από λίγο, έρχεται ξανά ένα παγάκι και μου περνάει ξυστά από τη μούρη Τέλος πάντων, μου στέλνει το παγάκι και γυρνάω και κοιτάω τους φίλους του εκεί γελάνε ειρωνικά και μου κάνουν κάτι σχέδια, με τα χέρια. Γυρνάω και του λέω: “Έλα λίγο να σου πω, φίλε. Τι είναι αυτό που κάνεις; Γιατί χαλάς το πάρτι, γιατί χαλάς τη δουλειά μου, είναι μαγκιά αυτό; Για να καταλάβω;” και γυρνάει και μου απαντάει: “Ναι, είμαι μάγκας” με ένα ανόητο γέλιο στη μούρη, ότι και καλά ότι δε ξέρω και εγώ τι και μετά έγινε ότι είδατε στο βίντεο. Σε πρώτη φάση δε σέβεται τους ανθρώπους τους υπόλοιπους που έχουν έρθει στο μαγαζί και έχουν δώσει και αυτοί τα λεφτά τους. Σε δεύτερη φάση δε σέβεται εμένα που έχω έρθει να βγάλω το μεροκάματο μου και σε τρίτη φάση δεν σέβεται τους γονείς του για δυο λόγους. Ο ένας είναι γιατί δείχνει τι ανατροφή έχει και δεύτερον αυτοί οι άνθρωποι του έδωσαν μερικά ευρώ για να διασκεδάσει και να περάσει ωραία με τους φίλους του, που αυτοί μπορεί να σκοτώνονται από το πρωί μέχρι το βράδυ στη δουλειά για να βγάλουν αυτά τα χρήματα και αυτός έρχεται εκεί πέρα να κάνει τον μάγκα Για όλους εσάς τους “δικαστές” κάτω από τα δημοσιεύματα που πετάτε χολή και τα comments βροχή, να σας κάνω μια ερώτηση. Αν ερχόμουν εγώ στην δουλειά σας και σας πετούσα μια, δυο, τρεις φορές πράγματα θα ήταν εντάξει; Ας το πάω λίγο παραπέρα, αν εγώ πήγαινα στην δουλειά των γονιών αυτού του παιδιού και τους πετούσα μια, δυο, τρεις φορές πράγματα θα ήμουν μάγκας; Δεν νομίζω. Τελοσπάντων, ελπίζω οι περισσότεροι από εσάς να κατάλαβαν πέντε πράγματα από αυτά που είπα και να συνεννοηθήκαμε. Για τους υπόλοιπους που δεν θα μπορέσουμε, να είστε πάντα καλά, καλή συνέχεια. Το νου σας» Ivan Greko: Επεισόδιο σε συναυλία του τράπερ με νεαρό που του πέταξε παγάκια
Κατινάκης: “Είπε στη μητέρα μου… να μην είμαι τόσο κουνιστός”
“Nα μην είμαι τόσο κουνιστός”. Ο Γιάννης Κατινάκης ήταν καλεσμένος στη Super Κατερίνα το πρωί της Πέμπτης και μίλησε για το bullying που βίωσε στο σχολείο και το σχόλιο που έκανε η στη μητέρα του λόγω των σεξουαλικού του προσανατολισμού. “Nα μην είμαι τόσο κουνιστός” «Γενικά στα δημόσια σχολεία συμβαίνουν πάρα πολλά πράγματα, απλά δεν βγαίνουν στο φως. Μπορώ να σου πω δύο περιστατικά από τη δική μου εμπειρία. Στη Γ’ Λυκείου είχα βάψει το μαλλί μου και μού είπανε παιδιά ότι συγκεκριμένος καθηγητής είπε ότι ο Γιάννης έβαψε το μαλλί του, είναι κι ομοφυλόφιλος, μακριά και θα έχει μπλέξει μάλλον με ναρκωτικά. Εγώ δεν έκανα κάτι» εξομολογήθηκε ο Γιάννης Κατινάκης. «Και στην Α’ Γυμνασίου εγώ δεχόμουν μεγάλο εκφοβισμό και βία από τους συμμαθητές μου. Είχε φωνάξει η διευθύντρια τη μητέρα μου και πίστεψε εκείνη ότι ήθελε να το συζητήσουν για το πως να το λύσουν αυτό το πράγμα. Αυτό που άκουσε ήταν: πείτε του να μην είναι τόσο κουνιστός για να μην τον ενοχλούν» συμπλήρωσε ο Γιάννης Κατινάκης. Ο Γιάννης Κατινάκης μιλάει ανοιχτά και για την σεξουαλικότητα του, αλλά και για τον ρατσισμό που έχει βιώσει. Συγκεκριμένα περίπου 1 χρόνο πριν ήταν θύμα ρατσιστικής επίθεσης, εξαιτίας της σεξουαλικότητας του. Κατινάκης: “Είπε στη μητέρα μου… να μην είμαι τόσο κουνιστός” – Ontime News
Κατερίνα Καινούργιου για την αισθητική επέμβαση που έκανε: “Παρασκευή μπήκα στο χειρουργείο, Δευτέρα ήρθα στην εκπομπή και δεν το κατάλαβε κανείς”
Η συνεργάτιδα της Κατερίνας Καινούργιου, Έλενα Πολυκάρπου έκανε μια αποκάλυψη, η οποία αφορούσε παρουσιάστρια που έκανε ανόρθωση στήθους και με αφορμή αυτό το ρεπορτάζ η παρουσιάστρια της «Super Κατερίνα» μίλησε για το παρελθόν, όταν εκείνη έκανε αισθητική επέμβαση. Η Κατερίνα Καινούργιου συγκεκριμένα αποκάλυψε προέβη στην επέμβαση την Παρασκευή και τη Δευτέρα ήταν κανονικά στο πόστο της στην εκπομπή και κανείς δεν κατάλαβε τίποτα. Καινούργιου: «Δεν είναι κακό κι εγώ έχω κάνει. Αν θέλει να το πει η κάθε γυναίκα. Κάποιες το λένε, κάποιες δεν το λένε. Εγώ σέβομαι και τις δύο περιπτώσεις» «Δεν είναι κακό κι εγώ έχω κάνει. Δεν θα πούμε ονόματα σε καμία περίπτωση, είναι αν θέλει να το πει η κάθε γυναίκα. Κάποιες το λένε, κάποιες δεν το λένε. Εγώ σέβομαι και τις δύο περιπτώσεις» ανέφερε η Κατερίνα Καινούργιου. « Μην κοιτάτε επίμονα τον κόσμο στα νοσοκομεία γιατί το έχω βιώσει κι εγώ και δεν είναι καθόλου ωραίο. Ένας άνθρωπος μπορεί να μπαίνει στο νοσοκομείο για χίλιους δύο λόγους. Εμένα δηλαδή με πιάνει κρίση πανικού. Ο καθένας όπως νιώθει παιδιά! Φαντάζομαι, ότι η παρουσιάστρια δεν είναι καθημερινής εκπομπής γιατί αν είναι καθημερινής, θα πρέπει να λείψει μερικές ημέρες…» πρόσθεσε η Κατερίνα Καινούργιου. «Κι εγώ έχω κάνει, Παρασκευή είχα μπει στο χειρουργείο, Δευτέρα μία χαρά είχα έρθει στην εκπομπή και δε φάνηκε και τίποτα και δεν το κατάλαβε και κανείς.» Κατερίνα Καινούργιου για την αισθητική επέμβαση που έκανε: “Παρασκευή μπήκα στο χειρουργείο, Δευτέρα ήρθα στην εκπομπή και δεν το κατάλαβε κανείς”
Μαρία Ιακώβου για “Θηρίο”: Είμαι στο “πουθενά” από επιλογή μου – Βγαίνει, “φτύνει δηλητήριο” και κοιμάται ήσυχος
Θέση για τα όσα την κατηγόρησε το «Θηρίο» πήρε η Μαρία Ιακώβου, η οποία μίλησε το πρωί της Πέμπτης στην εκπομπή «Super Κατερίνα» και πριν λίγες ώρες έκανε και μια ανάρτηση στο TIK TOK. Η Μαρία Ιακώβου σχολίασε πως ο ράπερ βρήκε την ευκαιρία να βγει στην τηλεόραση και ότι με αυτόν τον τρόπο διαβάλλει το όνομα της. Μαρία Ιακώβου στην «Super Κατερίνα»: «Με πείραξε ότι συκοφαντεί έναν άνθρωπο με ανυπόστατα ψεύδη» «Με πείραξε αρχικά ότι συκοφαντεί έναν άνθρωπο με ανυπόστατα ψεύδη. Όλες οι προτάσεις του έχουν κάτι ψεύτικο μέσα. Η δεύτερη εκδοχή του τραγουδιού, γιατί για δεύτερη πρόκειται, έγινε ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του πρωτότυπου τραγουδιού για να διευκολύνει, με απόφαση της εταιρίας και του παραγωγού του τραγουδιού και όχι δική μου. Καταλαβαίνετε ότι ένα κορίτσι που εκείνη την περίοδο κάνει τα πρώτα του βήματα δεν έχει ο λόγος του το ίδιο βάρος με αυτό μιας εταιρίας μεγέθους Universal», είπε αρχικά η Μαρία Ιακώβου. Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Επίσης, ήμασταν και οι δυο στην ίδια εταιρία, δεν θα μπορούσε να γίνει κάτι χωρίς να έχει νομικά εξασφαλιστεί. Στην ίδια μουσική αφαιρέθηκε το ραπ στοιχείο και προστέθηκε ένα κανονικό κουπλέ, γιατί τότε αυτό έκρινε ο παραγωγός του τραγουδιού, όχι μόνο ο δικός μου, για να διευκολύνει την προώθηση του τραγουδιού. Λέτε να το έμαθε τώρα το Θηρίο; Το ήξερα από την πρώτη στιγμή. Που να ξέρω γιατί έγινε τώρα όλο αυτό;» Τέλος, ανέφερε ότι θα κινηθεί νομικά εναντίον του, ενώ τόνισε πως δεν είχε καμία επαφή με τον ράπερ όλα αυτά τα χρόνια. «Έχει πει διάφορα ψεύδη, τα οποία θα αναλάβει ο δικηγόρος μου. Δεν ξέρω αν είδατε το βίντεο μέχρι το τέλος. Λέει χαρακτηριστικά “η Μαρία το έπαιζε ότι δεν ήξερε τίποτα και μου έκανε μεγάλη που***”. Δεν έχω ιδέα γιατί γίνεται αυτό μετά από 16 χρόνια. Δεν έχω ενοχλήσει ποτέ τον Κώστα. Και πριν πέντε χρόνια, σε μια συνέντευξή του μίλησε πάρα πολύ αρνητικά για μένα. Και τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία, συνεργαστήκαμε», ανέφερε η Μαρία Ιακώβου. Το βίντεο της Μαρίας Ιακώβου μετά το ξέσπασμα στον αέρα του Alpha «Μου λέτε γιατί απαντάω επιθετικά σε ανθρώπους που με επιτίθενται, όσοι έχετε απορία δείτε το απόσπασμα στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου που ο καλός σας Κώστας είπε δεν θα βγει στην τηλεόραση γιατί δεν το έχει ανάγκη, φυσικά άρπαξε την ευκαιρία να βγει γιατί αυτός ήταν ο σκοπός του αρχικά. Να δείτε τις απαντήσεις, να δείτε ότι ο ίδιος παραδέχεται ότι δεν κατηγορεί εμένα, εγώ δεν έχω καμία ανάμειξη, η εταιρία και ο παραγωγός φταίνε για όλα. Αλλά ξαφνικά μόνο το δικό μου όνομα διαβάλλεται σε αυτό το βίντεο το οποίο στοιχειοθετεί συκοφαντική δυσφήμιση, όπως είπε και ο δικηγόρος. Συνεχίστε εσείς να πατάτε τη χολή σας όσοι το ευχαριστιέστε και ζείτε με αυτόν τον τρόπο», αναφέρει με νέο βίντεο στο Tik Tok η Μαρία Ιακώβου. Μαρία Ιακώβου για “Θηρίο”: Είμαι στο “πουθενά” από επιλογή μου – Βγαίνει, “φτύνει δηλητήριο” και κοιμάται ήσυχος
Ποινή φυλάκισης σε 18χρονο για επίθεση και ληστεία εναντίον διανομέα φαγητού
Το Επαρχιακό Δικαστήριο Λεμεσού καταδίκασε σήμερα 18χρονο κατηγορούμενο σε ποινή φυλάκισης δέκα μηνών για υπόθεση επίθεσης και ληστείας που διαπράχθηκε στα τέλη Αυγούστου στη Λεμεσό. Τα αδικήματα διαπράχθηκαν στις 28 προς 29 Αυγούστου, με θύμα διανομέα φαγητού, τον οποίο ο κατηγορούμενος λήστεψε εν ώρα εργασίας. Το ΤΑΕ Λεμεσού μετά από καταγγελία του θύματος και εντατικές έρευνες, κατάφερε να εντοπίσει και να συλλάβει τον 18χρονο, ο οποίος οδηγήθηκε ενώπιον του δικαστηρίου. Το Δικαστήριο έκρινε ένοχο τον κατηγορούμενο για τις κατηγορίες της επίθεσης και της ληστείας, επιβάλλοντας την ποινή φυλάκισης των 10 μηνών. Ποινή φυλάκισης σε 18χρονο για επίθεση και ληστεία ντελιβερά
Πιο τσουχτερές ποινές για ομοφοβικές επιθέσεις – Επεισοδιακή η έγκριση των αλλαγών
Αυξάνονται οι ποινές για το αδίκημα της υποκίνησης βίας ή μίσους λόγω γενετήσιου προσανατολισμού ή ταυτότητας φύλου με νόμο που ψήφισε η Ολομέλεια της Βουλής. Την σχετική πρόταση νόμου του Βουλευτή του ΑΚΕΛ Άριστου Δαμιανού ψήφισαν 30 Βουλευτές ενώ 3 τοποθετήθηκαν εναντίον. Με το νέο νόμο αυξάνεται η ποινή φυλάκισης και η χρηματική ποινή που προβλέπονται για τη διάπραξη του αδικήματος της υποκίνησης βίας ή μίσους λόγω γενετήσιου προσανατολισμού ή ταυτότητας φύλου έως πέντε χρόνια και έως δέκα χιλιάδες ευρώ αντίστοιχα, αντί έως τρία χρόνια και έως πέντε χιλιάδες ευρώ που ισχύει σήμερα. Ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ Άριστος Δαμιανού είπε ότι σκοπός του νόμου που υιοθετήθηκε από το σύνολο των εμπλεκόμενων φορέων και των αρμοδίων αρχών είναι να ευθυγραμμιστεί το ύψος των ποινών για την υποκίνηση βίας ή μίσους λόγω γενετήσιου προσανατολισμού ή ταυτότητας φύλου. Πρόσθεσε ότι ανάλογες ρυθμίσεις υπάρχουν για ρητορική που υποκινεί ρατσιστικές συμπεριφορές. Σημείωσε ότι τα τελευταία χρόνια η Κυπριακή Δημοκρατία έχει προχωρήσει σε πολλές νομοθετικές ρυθμίσεις σύμφωνα με τις επιταγές των διεθνών οργανισμών αλλά εκεί που χωλαίνει είναι στην εφαρμογή των νομοθεσιών. Αναφέρθηκε στα θλιβερά φαινόμενα στη Λεμεσό με τις επιθέσεις εναντίον διανομέων φαγητού, των οποίων όπως είπε το μόνο «έγκλημα» είναι το χρώμα και η εργασία τους. Είπε επίσης ότι οι νέες νομοθετικές ρυθμίσεις διευκολύνουν τη διερεύνηση τέτοιων υποθέσεων, φτάνει να αλλάξει η νοοτροπία σε όλα τα επίπεδα τόσο της κοινωνίας όσο και των θεσμών. Είπε επίσης ότι αυτά που ψηφίστηκαν είναι ήδη ψηφισθείσες νομοθεσίες και αυτό που γίνεται είναι η αύξηση των ποινών. Η Βουλευτής του ΔΗΚΟ Χριστιάνα Ερωτοκρίτου, εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη νομοθεσία αυτή που ευθυγραμμίζει τις ποινές που αφορούν το συγκεκριμένο ποινικό αδίκημα και με την οποία συμμορφώνεται η Κυπριακή Δημοκρατία με τις υποδείξεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και τους Συμβουλίου της Ευρώπης. Είναι καιρός, πρόσθεσε και η πολιτεία να στείλει το μήνυμα ότι όλοι είναι ίσιοι ενώπιον του νόμου και οι ποινές είναι ευθυγραμμισμένες. Ο Βουλευτής του ΕΛΑΜ Σωτήρης Ιωάννου, είπε ότι η σχετική πρόταση νόμου ήταν κίνηση εντυπωσιασμού και προσπάθεια αλίευσης ψήφων. Πρόσθεσε ότι οι νεοφιλελεύθερες φωνές υπεράσπισης της “woke” ατζέντας είναι πολλές όπως φαίνεται από την αθρόα συμμετοχή στα φεστιβάλ υπερηφάνειας. Όπως είπε, είναι η πρώτη φορά που ψηφίζεται αύξηση της ποινής ενός αδικήματος χωρίς να υπάρχει μέχρι σήμερα έστω μια καταδίκη ατόμου από το 2015 που ψηφίστηκε η νομοθεσία. Διερωτήθηκε κατά πόσο οι ποινές αυτές είναι αναλογικές όταν εξισώνονται με την άσεμνη επίθεση ή την απόπειρα βιασμού. Ανέφερε ακόμα ότι οι αναφορές σε ρητορική μίσους είναι επιλεκτικές αφού κανένας δεν μιλά για τη ρητορική μίσους εναντίον των ιερών και οσίων του ελληνισμού και της ορθοδοξίας, κυρίως σε πορείες υπερηφάνειας. Χαρακτήρισε επίσης τον ορισμό ταυτότητα φύλου ως κάτι αόριστο και είπε ότι για το ΕΛΑΜ υπάρχουν μόνο δύο φύλα, ο άντρας και η γυναίκα. Αναφέροντας ότι σύντομα θα υπάρχει εθνική στρατηγική για την ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα, είπε ότι το ΕΛΑΜ δεν θα συναινέσει ποτέ σε γάμους ομοφυλοφίλων, υιοθεσία παιδιών, αλλαγή φύλου και όλα όσα περιλαμβάνει αυτή η ατζέντα, η οποία κατά τον ίδιο «είναι ενάντια στην κοινή λογική, τους νόμους της φυσικής και της βιολογίας και αποτελούν προσβολή στο θεσμό της οικογένειας και είναι απέναντι στην πίστη, τις αρχές και αξίες του κυπριακού ελληνισμού». Η ανεξάρτητη Βουλευτής Αλεξάνδρα Ατταλίδου ανέφερε ότι η συγκεκριμένη πρόταση νόμου θα έπρεπε να είχε γίνει από το κράτος εδώ και καιρό και να υπάρξει επιβολή του νόμου με όλα όσα συμβαίνουν, ιδιαίτερα τα ανησυχητικά περιστατικά βίας εναντίον διανομέων φαγητού επειδή είναι από άλλη χώρα. Απαντώντας στον Βουλευτή του ΕΛΑΜ ανέφερε ότι η ομιλία του είναι «μνημείο άγρας ψήφων σε νερά που δεν είναι καθαρά». Πρόσθεσε ότι η συγκεκριμένη νομοθεσία είναι απαραίτητη αφού πολιτικοί με τη στάση τους έχουν κανονικοποιήσει τις επιθέσεις που γίνονται, κάτι που συμβάλει στη δημιουργία ενός κλίματος φόβου, αποκλεισμού, σε κοινωνικές εντάσεις και αύξηση βίας. Ανέφερε ακόμα ότι οι αυστηρές ποινές λειτουργούν αποτρεπτικά, ενώ η προστασία των ατόμων αυτών είναι ηθικό καθήκον των Βουλευτών και στέλνει το μήνυμα ότι η κοινωνία απορρίπτει τη μισαλλοδοξία και τη βία και προάγει την κουλτούρα κατανόησης και ανεκτικότητας. Αυστηρότερες οι ποινές για ομοφοβικές επιθέσεις






