Εγκυμοσύνη: Τι αλλάζει στη διατροφή της γυναίκας – Top tips

Ακολουθήστε μας στα social media

[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]

 

 

Η εγκυμοσύνη αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές περιόδους στη ζωή μιας γυναίκας και η προσαρμογή της διατροφής στις ιδιαίτερες απαιτήσεις αυτού του διαστήματος είναι καίριας σημασίας, για την κάλυψη των αναγκών τόσο της μαμάς όσο και του εμβρύου

Το σώμα, αλλά και η διάθεση της γυναίκας αλλάζουν καθώς η κύηση προχωρά, ενώ το ίδιο συμβαίνει με τη διατροφή της καθώς φυσικά και το βάρος. Η αναμενόμενη πρόσληψη βάρους εξαρτάται από τον Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ ) της μητέρας στην έναρξη της εγκυμοσύνης. Μια γυναίκα φυσιολογικού ΔΜΣ (kg/m2) αναμένεται να πάρει 11-16 κιλά μέχρι την ολοκλήρωση της κύησης, ενώ γυναίκες υπέρβαρες ή παχύσαρκες συστήνεται να πάρουν 7-11 και 5-9 κιλά αντίστοιχα.

Στο πρώτο τρίμηνο της κύησης οι ενεργειακές ανάγκες της μητέρας αυξάνονται ελάχιστα (έως 100 θερμίδες την ημέρα), ενώ κατά το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο αυξάνονται κατά 200-300 θερμίδες ημερησίως. Φυσικά, οι διατροφικές ανάγκες κάθε εγκύου είναι εξατομικευμένες και εξαρτώνται από διάφορες παραμέτρους, όπως είναι ο ΔΜΣ στην έναρξη της εγκυμοσύνης, η ηλικία, τα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας, η ύπαρξη τροφικών αλλεργιών, οι διατροφικές της προτιμήσεις ή απέχθειες καθώς και η ύπαρξη ή όχι ναυτίας ειδικότερα κατά το πρώτο τρίμηνο.

Πηγή: ygeiamou.gr

Τα πιο δημοφιλή

Κατηγορίες

[email protected]

+357 96 303071

Μην τα χάσεις

  • All Posts
  • News & Media
  • Showbiz & Gossip
  • SurvivorGR
  • ΑΣΤΡΑ
  • Κόσμος
  • Συναυλιες
  • Υγεία & Σχέσεις

© 2024 Created by Elephant Media Cy